Kategorijos
Pasitrauk į šalį, „Chiron“ - „Koenigsegg“ pagerino 0-400-0 km/val. rekordą

Pasitrauk į šalį, „Chiron“ - „Koenigsegg“ pagerino 0-400-0 km/val. rekordą

2019-09-30

„Koenigsegg Regera“ ką tik sulaužė „Agera RS“ rekordą - automobilis viena pavara pasiekė 400 km/val. greitį, o tada visiškai sustojo per neįtikėtinai trumpą laiką.

Prieš kelias savaites „Bugatti Chiron“ pasiekė naują maksimalaus greičio rekordą - hiperautomobilis įsibėgėjo iki 490,48 km/val. greičio. Yra automobilių gamintojų, kurie norėtų pavogti „Bugatti“ karūną, tačiau nelabai yra kur - viena iš vos kelių vietų, kur rekordo bandymas yra įmanomas, priklauso „Volkswagen“ ir jie nei „Koenigsegg“, nei kitų gamintojų įsileisti nenorės.

Tačiau „Koenigsegg“ tai mažai rūpi - rekordus galima laužyti ir savame kieme. Ant uždaryto pakilimo tako įsibėgėjusi „Koenigsegg Regera“ ką tik sulaužė 2017-ųjų „Agera RS“ 0-400-0 km/val. rekordą. Prieš dvejus metus Nevadoje „Agera RS“ užfiksavo 33,29 sekundžių laiką, o dabar „Regera“ tai padarė per 31,49 s. Automobilį vairavo švedų lenktynininkas Sonny Perssonas.

Tai yra neįtikėtinas pasiekimas. „Koenigsegg Regera“ viena pavara (nes tiek jų ir teturi) iki 400 km/val. įsibėgėjo per 22,87 s. Tačiau Christianas von Koenigseggas teigia, kad tai nėra labai geras laikas - trasa nėra labai lygi ir Perssonui teko manevruoti tarp didžiausių iškilumų. Jei bandymas vyktų ant geresnio paviršiaus, „Regera“ greitai sulaužytų savo rekordą.

Labai svarbu paminėti ir tai, kad bandymuose dalyvaujanti „Regera“ buvo visiškai standartinė, neskaitant pridėtų saugos lankų. Tai yra, hiperautomobilis turėjo ir keleivio sėdynę, oro kondicionierių ir kitas komforto sistemas. „Bugatti Chiron“ savo rekordą pasiekė būdamas stipriai modifikuotas - keleivio sėdynės vietoje buvo telemetrijos įranga.

„Koenigsegg Regera“, greičiausiai, yra tobulas automobilis tokiems rekordams, nes jis neturi pavarų. Vietoje įprastos pavarų dėžės montuojamas paties Christiano von Koenigseggo išradimas - „Koenigsegg Direct Drive System“. Tai - elektros variklio, baterijų ir hidraulinės jungties sistema. Techniškai, „Regera“ turi vos vieną 2,73:1 santykio pavarą (velenas apsisuka 2,73 kartus, kai ašys apsisuka tik kartą). Šios sistemos centre - hidraulinė jungtis, kuri leidžia velenui slysti važiuojant lėtesniu greičiu. Iki 50 km/val. hidraulinė jungtis yra labiau atvira, važiuojant didesniu greičiu ji užsiveria. Tuo tarpu važiuojant atbulomis automobilis yra varomas tik elektra.

Elektros variklis kompensuoja ir galios nuostolius, atsiradusius dėl variklio sukimosi žemesniais sūkiais. Vidaus degimo varikliai aukščiausią galią pasiekia prie aukštesnių sūkių, tačiau „Regera“ atveju tai reikštų, kad lėtai judančio automobilio variklis išvysto mažai galios. Elektros variklis išlygina galios kreivę ir leidžia „Koenigsegg Regera“ automobiliui greitai bėgėtis be jokių su pavarų perjungimu susijusių trikdžių. Pati sistema (variklis, hidraulinė jungtis, baterijos) sveria tik 84 kg daugiau nei tradicinė 7 pavarų transmisija.

Šis rekordas kada nors bus sulaužytas. Juk „Regera“ yra GT automobilis, o štai „Jesko“ bus tikrasis „Agera“ pasekėjas. Kita vertus, kada nors visus šiuos rekordus pasiims elektromobiliai. Tačiau iki to momento „Koenigsegg Regera“ turėtų būti laikoma pirmaujančia kovoje su „Bugatti Chiron“. Juolab, kad „Koenigsegg“ filmukas buvo linksmesnis.

Šaltinis: Technologijos.lt

Sutinku Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. Daugiau