Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K)

1. Kiek kainuoja skelbimo rodymas Autogido puslapyje?

Daugelyje kategorijų skelbimo rodymas yra mokamas. Skelbimų įdėjimo kainas rasite čia: Skelbimų dėjimo kainynas. Galimus apmokėjimo būdus matysite suformavę skelbimą.

2. Kuo skiriasi skelbimų dėjimas registruotoje paskyroje ir nesant registruotu vartotoju?

Registruotas vartotojas visus skelbimus gali matyti bei juos valdyti (įdėti, redaguoti, trinti) vienoje vietoje. Prie paskyros jungiamasi savo el. paštu arba tel. numeriu, įvedant savo sugalvotą slaptažodį. Registruotoje paskyroje taip pat galima apmokėti už paslaugas iš „Piniginės“ (žr. 10 klausimą).

Neregistruotas vartotojas kiekvieną skelbimą gali koreguoti tik prisijungus su unikaliu redagavimo kodu.

3. Kaip tapti registruotu vartotoju, ar tai mokama paslauga?

Naujo vartotojo registracijos forma: užpildykite registracijos duomenis, elektroniniu paštu arba SMS žinute gausite aktyvavimo nuorodą, kurią patvirtinę būsite užregistruoti. Registracija yra nemokama.

4. Kaip redaguoti ar ištrinti skelbimą, įdėtą neregistruoto vartotojo?

Skelbimo redagavimui reikalingas redagavimo kodas, susidedantis iš 8 simbolių (pvz: 01homago), kuris atsiunčiamas el. paštu arba SMS žinute, kai įdedamas skelbimas. Atidarykite vartotojo prisijungimo formą “Redaguoti/prisijungti“. Įveskite turimą redagavimo kodą ir tuomet pateksite į konkretaus skelbimo aplinką, kurioje galėsite keisti, papildyti, pataisyti ir atnaujinti skelbimo parametrus. Skelbimą ištrinti galima taip pat prisijungus su redagavimo kodu. Šiuo atveju reikia spausti mygtuką „Trinti”, kuris yra šalia mygtuko „Atnaujinti”. Paspaudus „Trinti”, sistema paprašys patvirtinimo: „Ar tikrai norite ištrinti?”. Paspaudus „Taip”, skelbimas bus ištrintas.

5. Kaip redaguoti ar ištrinti skelbimą, jei ištryniau ar užmiršau redagavimo kodą?

Jei neturite redagavimo kodo, pasinaudokite kodo priminimo forma: įrašykite el. paštą arba telefono numerį ir spauskite „Priminti“ (jei skelbime nenurodytas el. paštas, sistema negalės pateikti informacijos el. paštu, tuomet rinkitės priminimą telefonu, kodą gausite SMS žinute).

6. Pamiršau registruotos paskyros slaptažodį. Ką daryti?

Puslapio viršuje, dešinėje pusėje paspauskite “Redaguoti/prisijungti“. Atsidariusiame prisijungimo lange pasirinkite „Priminti slaptažodį“. Suveskite prisijungimui naudojamą el. paštą arba tel. numerį ir spauskite „Priminti“. Kai gausite patvirtinimo kodą, jį suveskite į "Įveskite patvirtinimo kodą" ir spauskite "Patvirtinti" arba laiške spauskite "Keisti slaptažodį" ir pakeiskite slaptažodį nauju.

7. Ar galiu pasikeisti slaptažodį, telefono numerį ar kitą registruoto vartotojo informaciją?

Taip. Prisijunkite prie registruotos paskyros, pakeitimus galima atlikti prie "Vartotojo nustatymai".

8. Kodėl neįkelia nuotraukos?

Nuotrauka turi būti JPG (JPEG), GIF, PNG formatu ir ne didesnė kaip 10 MB.

9. Kas yra taškai?

Taškai yra virtuali Autogido valiuta, 1 Eur = 1 taškas. Taškai naudojami skelbimų aktyvavimui ir papildomų paslaugų užsakymui (reklamai tituliniame, skelbimo iškėlimui į viršų, skelbimo paryškinimui). Verslo klientai taškus gali naudoti tik papildomų paslaugų užsakymui.

10. Ar galima registruotoje paskyroje pasipildyti piniginę taškais ir dedant naujus skelbimus už juos aktyvuoti skelbimus?

Taip, galima papildyti piniginę norima suma taškais ir įsigytus taškus naudoti skelbimų aktyvavimui ar papildomoms paslaugoms užsakyti (būtina prisijungti prie registruotos paskyros).

11. Kodėl paskyroje nematau papildytų taškų?

Jeigu nematote papildytų taškų savo paskyroje, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

1. Perkraukite Autogido puslapį;
2. Atsijunkite iš Autogido paskyros, t.y. nuspauskite nuorodą „Atsijungti“ ir tuomet prisijunkite iš naujo;
3. Jei mokėjote per el. bankininkystę, įsitikinkite, kad mokėjimas patvirtintas ir pinigai nuskaičiuoti. Jei taškų vis dar nematote, prašome išsiųsti mokėjimo kopiją į [email protected].

12. Kaip gauti taškų, dalijantis savo skelbimu Facebook?

Prisijunkite prie savo registruotos paskyros tinklapyje Autogidas.lt. Dalyje “Mano skelbimai” suraskite aktyvų skelbimą, kuriuo norite pasidalinti. Spauskite matomą “Facebook” piktogramą ir dalinkitės savo skelbimu.

Pasidalijus skelbimu, Jūsų Autogidas.lt paskyros piniginė bus automatiškai papildyta 1 tašku. 1 taškas skiriamas tik už vieną to paties skelbimo pasidalijimą. Taškus galima panaudoti įprasta tvarka. Autogidas.lt pasilieka teisę dovanotus taškus panaikinti be papildomo įspėjimo, praėjus 12 mėn. nuo jų suteikimo.

13. Ką reiškia funkcija "Rezervuoti"?

Pasirinkus funkciją „Rezervuoti“, skelbime nebus rodomi kontaktai, tačiau skelbimas bus ir toliau randamas paieškoje. Rezervacijos metu skelbimo galiojimo laikas neprasitęsia.

14. Kaip padaryti, kad prie skelbimo nerodytų kontaktų?

Paspauskite mygtuką "Rezervuoti". Skelbimą rezervuoti galite prisijungę prie savo registruotos paskyros arba prisijungę su redagavimo kodu.

15. Ką reiškia deaktyvuotas skelbimas?

Neaktyvus skelbimas yra nematomas Autogido lankytojams. Skelbimas nėra ištrintas, tačiau nerodomas paieškoje. Savo skelbimą galima peržiūrėti, papildyti, redaguoti ir atnaujinti prisijungus prie paskyros arba su redagavimo kodu. Jei skelbimas buvo deaktyvuotas Autogido administratoriaus, tuomet jis bus vėl aktyvuotas ir matomas paieškoje, kai skelbime informacija bus atnaujinta ir nurodyta teisingai.

16. Neleidžia komentuoti Forume, ką daryti?

Norint komentuoti forume, reikia būti „Registruotu“ vartotoju. Tuomet galėsite rašyti žinutes aktualiomis temomis arba sukurti savo, paspaudus „Sukurti naują temą“. Skaityti žinutes Forume gali ir neregistruoti vartotojai.

17. Noriu matyti tik naujus skelbimus, ką daryti?

Detalios paieškos formos laukelyje “Rodyti ne senesnius nei“ pasirinkite „Šios dienos (tik nauji)“ ar kitus variantus.

18. Kaip užsakyti KET testus ir kiek tai kainuoja?

KET testai rubrikoje yra galimybė naudotis ribota „Nemokama KET testų versija“ arba pilna „Mokama KET testų versija“. Pilnoji versija – mokama. Pasirinkus valandų skaičių prie yra rodoma kaina. Po apmokėjimo el. paštu arba tel. numeriu yra atsiunčiamas kodas, kuriuo reikia jungtis prie „Mokama KET testų versija“.

19. Kaip tapti verslo klientu?

Norėdami tapti verslo klientu, rubrikoje "Pasiūlymai verslui" turite užpildyti anketą
Per kelias dienas nurodytais kontaktais susisieks Autogido pardavimų vadybininkas ir suteiks visą informaciją apie partnerystės sąlygas.

20. Ar galiu užsisakyti skelbimų prenumeratą ir išsaugoti savo paiešką?

Taip. Norėdami išsaugoti paiešką ir ją užsiprenumeruoti, reikia:

1. Atlikti greitą arba detalią dominančių transporto priemonių paiešką;
2. Skelbimų sąrašo viršuje nuspausti nuorodą "Išsaugoti paiešką";
3. Nueiti į aplinką „Mano paieškos“, paspausti „Gauti ekrane“ arba „Gauti el. paštu“.

21. Kaip galiu atsisakyti skelbimų prenumeratos?

Norint atsisakyti skelbimų prenumeratos el. paštu, gauto laiško apačioje paspauskite nuorodą “Atsisakyti prenumeratos”. Tą padaryti taip pat galima prisijungus prie savo paskyros, paspaudus „Mano paieškos“ ir išjungus mygtukus „Gauti ekrane“ arba „Gauti el. paštu“.

22. Ar galima nepasibaigus skelbimo galiojimui, skelbime įdėti kitą transporto priemonę ar objektą?

Ne. Norint įdėti kitą transporto priemonę ar objektą, turi būti sukurtas naujas skelbimas. Parduotos transporto priemonės ar kito objekto skelbimas turi būti ištrintas.

23. Kodėl redaguojant skelbimą kai kurių laukų negalima redaguoti?

Po skelbimo įdėjimo praėjus 12 val. laikotarpiui, vartotojai negali koreguoti pagrindinės informacijos, tokios kaip markė, modelis.

24. Kodėl keičiant kainą, už skelbimo rodymą reikia sumokėti papildomai?

Norint skelbime padidinti kainą, reikia sumokėti skelbimo paslaugų kainų skirtumą, nes anksčiau buvo užsakytas pigesnis paslaugų planas. Planai yra automatiškai atrenkami pagal parduodamos transporto priemonės kainą. Jeigu brangesniam paketui priklauso daugiau iškėlimų nei pigesniam, tuomet bus suteikta daugiau iškėlimų. Iškėlimai skaičiuojami taip: prie likusio iškėlimų skaičiaus pridedamas skirtumas, kurį turi brangesnis paketas.

25. Kaip rasti jau ištrintą skelbimą?

Nebegaliojančio skelbimo kopijos pateikimas galimas tik gavus oficialų prašymą iš policijos, teismo, advokatų ir pan.

26. Kaip gauti sąskaitą - faktūrą už suteiktas paslaugas?

Skelbimo apmokėjio lange pažymėkite laukelį, jog „Reikalinga sąskaita faktūra“ bei užpildykite reikiamus duomenis. Jei pamiršote pažymėti arba pažymėjote, bet sąskaitos negavote, rašykite el. paštu [email protected], nurodydami mokėtojo duomenis, mokėjimo datą ir rekvizitus. Sąskaitos išrašomos ir atsiunčiamos el. paštu per 5 darbo dienas. PVM sąskaitos - faktūros už mokėjimus SMS nėra išrašomos.

27. Ar galiu atsisakyti siunčiamų informacinių pranešimų?

Taip. Jei esate registruotas vartotojas, prisijunkite prie savo paskyros ir prie „Vartotojo nustatymai“ pažymėkite, kokių pranešimų nenorite gauti.

28. Ar galiu už skelbimą sumokėti iš kito numerio?

Taip.

29. Kodėl nerodoma galimybė apmokėti skelbimą SMS žinute?

Apmokėjimas SMS žinute gali būti ribojamas, jei norima apmokėti už didesnės vertės paslaugas.

30. Įdėjau skelbimą, jis yra aktyvus, bet nematau jo savo registruotoje paskyroje prie „Mano skelbimai“. Kodėl?

Jei esate prisijungęs kaip registruotas vartotojas, tačiau savo paskyroje įdėto skelbimo nematote, tikėtina, kad jį įdėjote kaip neregistruotas vartotojas. Atsijunkite nuo Autogido paskyros. Vėl pasirinkite „Redaguoti / Prisijungti“ bei skiltyje „Redaguoti skelbimą su redagavimo kodu“ įveskite konkretaus skelbimo redagavimo kodą.

31. Ar galiu perkelti skelbimą, įdėtą kaip neregistruoto vartotojo, į savo registruotą paskyrą?

Taip. Prisijunkite prie savo registruotos paskyros. Prie „Mano skelbimai“ bus rodomi kiti skelbimai su tais pačiais kontaktais, kuriuos bus galima perkelti į savo registruotą paskyrą.

32. Kaip atsisakyti pranešimų apie neaktyvuotą skelbimą?

Pranešimus apie neaktyvų skelbimą gavote, jei formavote skelbimą, bet nebaigėte užsakymo ir suformuoto skelbimo neaktyvavote (neapmokėjote). Spauskite pranešime esančią nuorodą „Redaguoti“ ir „Šalinti“ (jei skelbimo aktyvuoti nepageidaujate).

33. Iki kokios sumos už transporto priemonę galima atsiskaityti grynaisiais pinigais?

Už transporto priemonę, kuri kainuoja iki 5000 Eur, galima atsiskaityti grynaisiais pinigais.
Nuo 2022 m. lapkričio 1 d. įsigaliojo LR atsiskaitymų grynaisiais pinigais ribojimo įstatymas (toliau – AGPRĮ), taikomas visiems Lietuvos Respublikos ir užsienio fiziniams bei juridiniams asmenims, kai atsiskaitymai vykdomi Lietuvos Respublikos teritorijoje, ir kuris numato, kad atsiskaitymai, taip pat bet kokie kiti mokėjimai pagal sandorius gali būti atliekami tik negrynaisiais pinigais, jeigu jie viršija 5 000 Eur sumą. Asmenys, priėmę atsiskaitymus virš 5 000 Eur, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie LR finansų ministerijos nustatyta tvarka turi apie tai pranešti. Daugiau informacijos: čia