Volkswagen Phaeton 3.0 V6 TDI DPF 4Mot L (5os) Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.0 l
- Galia:
- 176 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 8.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.0 l
Atsiliepimai (6)
Volkswagen Phaeton 3.2 V6 (5 os.), 2004m
Iš visų limuzino klasės automobilių maždaug tų pačių metų, šiame važiuoti yra maloniausia. Turiu jau puse metų, tai nei explotaciniai kaštai nenugazdino, nei kuro sanaudos nei dar kažkas. Pas mane 4 virtu pilnai limuzino klases komplektacija. Tai komplektacijos gausa tiesiog praveria akis iki dar didesnio džiaugsmo, zinoma kol viskas veikia
Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 4M L (5 os), 2006m
Labai geras auto, taisymas brangus aišku, bet važiuoja gerai taisyti reikia ne garažiukuose o servizuose wolsvageno ir bus ok. Turiu 5litrų dyzelį ir nesiskundžiu
Volkswagen Phaeton 3.2 V6 (5 os.), 2003m
Puikus ir patikimas automobilis geras neturintis bėdų 3.2 ne fsi variklis kuro sanaudos vidurkis 12l.patikima ir sandari air matic sistema turbut lauzynuose del to ir kainuoja dalys du ar tris kartus pigiau negu audi a8.stovi du akumuliatoriai jeigu netycia klausydamas muzikos izkrausi komforto akumuliatoriu visada uzkursi su antru starterio akumuliatoriu
Volkswagen Phaeton 3.0 V6 TDI DPF 4Mot (5os), 2009m
Prieš tai turėjau Mercedes W220 5.0 2003m. Senau norėjau pakeisti ir taip nutiko, kad įvažiavo į manė taksistas. Nuo jo mašinos beveik nieko nebeliko, o mano Mersas stipriai nukentėjo. Gavus draudimo išmoka ir pardavus Mercedes nuvažiavome su draugų į Vokietija. Radome Phaeton 2009m. Restyling, rida 158000. Atsisėdus iškarto pajutau skirtumą tarp jo ir MB. Daug komfortiškesnis, dėl dinamikos Phaeton iš vietos startuoja labai gyvai, bet po 100km/val atsilieka nuo MB, bet važiuojant 200km/val greičio išvis nesijaučia, garso izoliacija puiki, važiuoja labai minkštai, yra keturių pozicijų amortizatorių reguliavimas. Pirmas techninis aptarnavimas buvo toks, pakeičiau tepalus, filtrus, pagrindinio diržo rolikus, ir klimato kontrolės varikliuką. Visas malonumas kainavo 700eu. Buvo vasara, ir su žmona nusprendėme nuvažiuoti su naują mašina į Serbija. Niekur neskubėjom, važiavom lėtai, viskas buvo idealiai iki to momento kai reikėjo užsipilti degalų, žodžiu viskas baigėsi tuo, tęsti kelione teko ant evakuatoriaus. Kelione truko 10val. Atvykus iki vieninteles Volkswagen atstovybės tuose kraštuose išaiškėjo, kad tie 40L dyzelio buvo maišytas benzinas ir visi 6 purkštukai mirė. Remonto kainą 6200eu. Taip ir baigėsi mūsų atostogos Serbijoje. Bet nuo to mano nuomonė apie šį automobili nepasikeitė, kaip sakant pats kaltas, vis tiek automobilis yra puikus ir aš juo labai džiaugiuosi.
Volkswagen Phaeton 4.2 V8 4Mot. (5 os.), 2006m
Apie Phaeton galima pasakyti tik viena dalyką – Puikus automobilis tiems, kas nenori išsiskirt iš bendros masės ir reikią nuvažiuoti iš taško A į tašką B su komfortų. Variklis puikus, važiuoja labai dinamiškai, nors ir automobilio svoris 2,7t. Bet jeigu dažnai spausti akceleratorių kuro sąnaudos būs nežmoniškos. Nors su tokių automobilių nesinori niekur skubėti. Mano yra brangiausios komplektacijos, su visoms opcijoms, bet jomis beveik nesinaudoju. Audio sistema groja puikiai, bet mp3 neskaito. Pirkti šį automobilį iš paskutinių pinigų tikrai nepatarčiau, nes išlaikymas atitinka tokios klasės automobiliams. Dabar apie mano problemas, su kuriai teko susidurti. Kaip ir daugelių 4.2 variklių savininkai turiu problemą su grandinės hidro įtempėju. Užvedant variklį girdisi traškėjimas. Vieno įtempėjo kainą apie 300eu. Labai brangios padangos, mano R20 kainavo 200eu už vnt. Tepalo keitimas variklyje ir pavarų dėžėj kainavo apie 350eu. Ir dar pakeičiau lambda zondą, 50eu. Žodžiu po pirkimo remontas man kainavo 1300eu su darbais. Čia neskaitant to, kad prieš pardavimą savininkas pakeitė visus diržus ir man nereikėjo. O tai labai brangūs malonumas.
Volkswagen Phaeton 3.0 V6 TDI DPF 4Mot (5os), 2013m
Super automobilis. Gražus, solidus. Salonas labai erdvus, ypač galinėse sėdynėse. Kelyje stovi tvirtai kaip traukinys važiuojant bet kokių greičių. Pakaba reguliuojasi pagal kietumą. Su sportinių režimų nors ir 140km/val į posūkį įeisite. Puikus valdomumas, puiki garso izoliacija. Važiuojant 150km/val galima ramiai kalbėti į klausyti muzikos. Dvigubi langų stiklai. Labai geras kondicionierius, keturių zonų klimato kontrolė. Tepalo beveik nevalgo. Automobilis tinka ir mieste ir užmiestyje, pakabą galima pakelti iki krosoverių lygio. Labai malonu važiuoti šiuo automobilių ilguose distancijose, ypač gale. Muzika groja labai kokybiškai. Labai patinka DVD grotuvas centrinėje konsolėje. Cd keitiklis ir USB jungtis daiktadėžėje, bet tai dar ne viskas. Galiniams keleiviams įmontuoti monitoriai su ausinėmis. Labai patogi opcija galinė vaizdo kamera, tik kartais per lietų nuo purvo reikia valyti kameros objektyvą. Nepatiko kad medinis vairas be šildymo.