Volkswagen Passat B4 1.8 CL Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.8 l
- Galia:
- 55 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 14.4 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (18)
Volkswagen Passat B4 Variant 1.8 CL, 1994m
Automobilis puikus pasirinkimas darbui. Neskaitant spynelių, rankenų, ir langų labai patvarus. Įsidėjus dujas ir eksplotacijos kaina mažėja gerokai. Rudyjimas kaip ir pridera tokių metų mašinai vyksta pakankamai sparčiai, nesirūpinant gali praėsti iki skylių. Šiaip puikus, talpus automobilis su pigiu išlaikymu.
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI CL, 1995m
Sveiki. Ieškantiems automobilį VW Passtat b4 1.9tdi 66kw. Apie variklį. Variklis yra patikimas, paprastas, ištvermingas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra kaip ir visu volksvagen automobiliu po kurio laiko pradeda listi rudys .. Automobilio salonas . Veliurines sedines, didele bagazine, galines sedines galima atkelti i prieki ir pasidaro dviguba bagazine. galimas vezti tiek ilgus tiek ir didziulius krovinius kurie telpa i bagazine. Stogo bagazine jeigu yra ragai . Automobilio pakaba yra paprasta kaip ir priekis taip ir galas. pigios detales, Eskantiems tokio automobilio rekomenduociau pirkti tik su 1.9 66kw tdi su 1.9 55kw ar 1.9 81kw nerekomenduoju. Bet siuo laiku dauguma automobiliu yra uzvazineti ir supuve eskantiems tokio automobilio reikia gerai apgalvoti ar verta pirkti siais laikais. Vienas is siuo automobilio minusas yra jo amzius ir pradedancios problemos. daugmaz geresnio stovio passat b4 1.9 66w tdi reikia eskoti nuo 1000 euru. Rekomenduociau pirkti.
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI CL, 1996m
sveiki kiek turejau tokiu pasatu,tai puikus auto ekonomiski istvermingi,pigus aptarnavimui. Siulyciau isigyt gerai i darba vaszinet,didele talpa kazka atvezt,patogu vaziuot i uzmesti y laisvalaiki daug ko pakrauni,vienu zodziu ekonomiska auto dirbantiem zmonem,siulau pabandyt, Zinoma nevisu kebulai idealus bet cia ne labai baisu,kuo svarbiau kad gera vazuokle ir pigi ir geri varikliai ir ne maza svarbu ekonomiski.
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI GL, 1994m
Automobilis nera visai nevykes, bet ilgai purciausi nuo jo ir jeigu nebutu uz dyka duotas ir butu betkokia kita masina kuria galeciau naudotis as nebuciau i ji net paziurejas. Bet taip visdelto atsitiko. Dauguma mano keleiviu bande salono erdvuma lyginti su bmw ir kitais limuzinais(ypač gale vieta kojoms, jas gali kad beveik istiesti). na jis tikrai talpus tiek bagazine tiek keleiviams ir tame nieko keisto.
Maniskis buvo odiniu salonu, el. stoglangiu. ir zalias. kaip ir daugiau nieko.
Pirktas buvo su 300000 tuks. rida.Pirktas buvo is gyminaicio todel zinojau jog jam niekas nebuvo gerai ir t.a. buvo pravaryta uz pinigus, per pusantru metu su juo prisukau rida iki 420000. keiciau priekines duru rankenas, padirodo ju mechanizmus reikia daznai tepti silikoniniu tepalu, nes kitaip greit sudyla. truputis taksi darbo jam daug nepakenke.t.y. apie 100000tuks. km. na tik nuo agresivaus vaziavimo per duobes atsivere priekinis "stakana" (meistras kuris uzvirino sake tipo normalu sitiem seniems puvekam)seip sako pakabos b4 patvarios, bet teko net 2 kartus keisti atraminius guolius su gumom nes butent jie isvis nelaiko. dar keiciau sakiu sailentblogus, stanilizatoriaus gumas, granatas abieju pusiu.(toli grazu ne subaru patvarumas) variklio dirza keiciau tik susukus 200000km su senuoju, tepala su filtrais pakeiciau pirma karta tik po 80000tuks.km nes masinos visai negailejau ir negerbiau todel ir pinigu jai buvo gaila. Variklio tepaline pagalve visai "išnykusi" kiek zinau siai dienai(ir meistrai servise i mane kreivai paziurejo kai numojau ranka i jos keitima) pasirodo galima ir be jos vaziuoti. vibracija salone ishties vos juntama ir neerzinanti. garso izoliacijos kaip tokios vietomis kaip durys, dugnas ir bagazine tesiog nera. turbina stebinanciai kantri ir kolkas dar pucia 0.6bar kaip ir turetu kazkada bandziau kiek vaziuoja tai dar iki 185km/h parode su spidometro paklaida ant 10km/h. gautusi realus 175km/h kaip gamintojas raso tiek ir turetu but. nuo 0 iki100 visada kiek bandziau tilpdavo i 15sekundziu ir greiciau, kaip gamintojas ir raso. taigi arkliu tikrai nedaug pabego per 21metus nors ju daug ir neturejo... tepala vartoja kaip ir visi normalus dyzeliai(kaip shersi tiek pylsi, o as niekada su ja ramiai nevazinejau todel pyliau daznokai ir delto nekeiciau jo 80tuks.km). Jei kartais uzmirsdavau jo dapilti tai irgi nieko tokio. ispjoviau katalizatoriu-pradejo duminti kaip senas traktorius. Nesenai teko apsilankiti Tuvlito, nes padibaige t.a. tai dar tilpo i tarsos norma (t.y.-0.22 kai leistina 0.30) Seip masina turi problemu su niekada man neveikusiu ABS. spodometro "fishke" nepilnai kontaktuoja. rudys paveike visas arkas ,papude slenkcius ir lazeronus prie priekiniu sakiu. dugne yra pora skyliu del vandens kuris neturi kur dingti ir kaupiasi kilime nuo gale sedinciu keleiviu batu(zinoma tik ziema). seip masina visiskai atitinka darbinio arklio vaidmeni bet tikrai netikejau, kad budama tokios prastos bukles dar nuvaziuos 120000tuks. km. zinoma i ja investavau visdelto virs 800euru(kas butu jos visa vere geriausiu atveju) ir per 120000tuks. km privedziau ja prie tikrai geros bukles nors su rudym kovot nebesiruosiu, bet galiu pasakyt, kad tikrai kantri masina ir manau dar bent metus ji vaziuos man kol neparduosiu. Rekomenduoju toki automobili darbui tik del to, kad manau jog man pasiseke neapturet rimtu bedu.
P.s. parvaryta is Belgijos pries 6metus.
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI GL, 1995m
Pries vw vazinejau bmw 530i 2003m.Krizei prispaudus teko atsisveikinti.Delfiniuka pasirinkau del kuro ekonomijos nes vazineti reikejo nemazai.Pirmas yspudis po bmw buvo tarsi buciau ysedes i valti suposi visom kryptim.Po savaites pripratau.Pirkau labai gero stovio ka tik is vokietijos pries 4m.uz ji atidaviau 7.300lt.Pirma ta.praejo be problemu.Iki sekancios pravaziavau 50.000 km reikejo pakeisti tik dvi stabilizatoriaus gumas,tas kur prie kebulo.Dabar priartejo sekanti ta.(per ta laika pravaziavau tik 20.000 km).pakeiciau visus stabdziu diskus(nors dar neblogi buvo tik gale aprudijo)Visas stabdziu kaladeles,priekinius amortizatorius,atraminius guolius su gumom ir stabilizatoriaus traukutes,viena variklio pagalve.Galiniu ratu guolius.Manau kad per 4m.tai nedaug.Dar teko keisti duslintuvo gofra du kartus(praplysdavo).Dabar apie varikli,nemeta jokio dumo nei saltas nei karstas kaip nupirkus taip ir dabar.Trauka puiki,labai energingas tik velkant priekaba mazoka jegos.Kiekviena rudeni keiciu kuro filtra tai problemu nei su purkstukais nei su siurbliu nebuvo.Su turbina taip pat.Tepalas keiciamas kas 10.000km.Greiciu deze tvarkoj.Starteris,generatorius,vairo stiprintuvas niekas netvarkyta.Kebulas tvarkoj nupirkus ertmes ir dureliu vidu ispurskiau moviliu.ir daugiau nieko 4metus tai dabar ant priekinio ir ant galinio sparnu atsirado kelios pusleles apacioje.Didziausia beda dureliu rankenos ir traukutes ziema nors ir menkai pasalus jos prisala,jei is lauko atsidaro tai is vidaus neuzsitrenkia kol masina neysyla.Arba atvirksciai jei is vidaus atsidaro tai is lauko neuzsitrenkia,ir taip kekviena ziema. Dar buna ziema per didelius salcius sunku yjungti pirma pavara.Vaziuoti jei toliau masina patogi ir po miesta gana vikri.
Volkswagen Passat B4 1.8 CL, 1995m
TDI 66KW
Puikus automonilis, tiek išvaizda, tiek vidumi, minkštas, patogus, salonas gražus, kas liečia korozija, bėdų nėra, gal, kad idialaus stovio turiu, patarčiau isigijus vw passat b4 iškarto iš po priekinių sparnų kitos pusės išsiimti paraloną, kuri dažniausiai ir suėda sparnus, nes prisigeria drėgmės.. Kūrui neišrankus, ima viską ka pili. Lengva taisyti, gauti dalių ir t.t bet didžiausias minusas tai elektriniai langai.. Gėriau irklai negu elektra.. dar minusas būtu elektriniam stoglangiui, kažkokia liga su jomis, nuolatos užstringa bėgis, išsirykiuoja iš savo eigos, ir tuomet tenka uždaryti rankiniu būdu. Trauka šeip mašinos labai gera, talpi, ką dėsi į automobilį viską sutalpinsi.. Dar bėda, kad originali fiške magnetolos tik dviejų išėjimu, ir tik kalonelės stovi priekyje, į galą nėra laidu, tenka pačiam vesti.. (bet ne brokas čia )
Šeip stabilus, manevringas ant kelio.
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI CL, 1994m
Na tai patogiai vaziuoja,nekrato,erdvus salonas,jauties is karto isedes i aukstesnes klases masina,gal kazkiek senoviska bet pripratus tas senoviskumo pojutis dingsta. Kuriasi l.gerai,kas dyzelius tureje supras,kebula reiktu priziuret,kaip sena masina galima pries ziema apdorot,tada ir antikvarinio amziaus iseitu sulaukt o pagrindinis pliusas tai degalu sanaudos,nerasi tokios klases nebent reno tokiomis sanaudomis.oficialiai pase 4.2kuro 100km 90 greiciu,tai tiek ir ima o jei daugiau,manau tada techniskai netvarkinga masina ir reikia salint gedimus. na kitos ima 5ltr tai tuom nusileidzia pagal si rodykli ,na o pagrindinis minusas tai siaura bagazine,visu vw beda,kas veza krovinius supras.Manau eksplotuot si modeli uzmiescio keliais geriausia.Dar galima paminet paprasta konstrukcija,nes jau tuose metuose ausinimo siurbli suka pagrindinis dirzas o sitam iki 96metu dar ne,ty paskutine senoviska masina
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI CL, 1993m
siemet nusipirkau b4 pazistamas mechanikas man rekomendavo butent sia masina.norejau talpaus universalo su mazom degalu sanaudom nes daznai tenka ivairius krovinius vezti:)variklis 66kw 1,9tdi bet eina tikrai neblogai:) na manau nusipirkau ne pati geriausia dlfina bet nedaug mokejau stebuklu nera tiketis:) bet sia masina dziaugiuosi man ji patinka:))
didelis rdvus automobilis vietos visada visiems zutenka be to labai talpus esu net didele sofa sukises:) kaip jau sakiau gera trauka,mazos kuro sanaudos:) uz 100 litu isipyles tiesiam keli gali oj daug nulekti:0 dalys nebrangios,jei nusimanai galima namie ir paciam pasiremontuoti kazkokiu dideliu sudetingu dalyku nera:)
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI CL, 1994m
Turejau toki(kaip jau kazkas minejo) 55kW su turbina. Pirkau is vokieciu, kuri turejo tik 1 savininka tenai. Tai masina tikrai nesiskusciau. Korozijos nebuvo, slenskciai sveiki, arkos taip pat. Tik ant kapoto jau pakylimai buvo keli smulkus. Siaip bendrai paemus manau masina puikiai tinka Lietuvos keliams, mano mieste imdavo apie 6,5l.max. Uzmiesti 5l. Aisku greicio megejams nesiulyciau nes nieko nepes. Bet siaip traukos uztenka "subinej vezioti" ir po miesta labai gerai. Galima ir pervezti kokius didesnius daiktus. Eksplotacija tikrai yra pigi mano manymu,gerai sutvarkius pakaba ir varykli pora meteliu gal drasiai vazinieti (aisku dirzus,tepalus ir filtrus reiketu keist laiku :D).
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI CL, 1995m
geras auto, varikliukas nors ir silpnas, bet smaikstus ir neuzmusamas.pakaba kietoka bet patvari.kas pora metu biski paisiremontuoji ir vaziuoji toliau. kebulas tikrai patvarus, pas mane jau pradeda rudyt bet manes tai nestebina nes auto jau metuose
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI GL, 1994m
neblogas automobilis tiek ukiui ar kasdieniam vazinejimuisi...daug erdves salone, daug susisuka ratai darant posuki,talpi,nedaug valgo kuro,nelustanti itin minksta vaziuokle,gana patogios sedynes, pigi eksplotacija.
Volkswagen Passat B4 1.9 TDI CL, 1995m
Eksploatuoju trečius metus. Nuvažiuota apie 30 t. km. Paprastas automobilis. Susėda spyruoklės greit sunkesius krovinius vežant. Maniškės jau buvo susėdę. bet nieko - minksčiau važiuoja. Variklis labai geras. Bėdų neturėjau nors pravažiuota jau jo 350000. Man šioje mašinoje tik vienas patvarus ir geras mechanizmas - variklis. Jis pakankamai ekonomiškas apie 6 l salerkos ir užtektinai galingas nors norėtūsi galingesnio. Visi kiti mechanizmai nėra patvarūs, nors gal man nepsisekė įsigyti tvarkingesnės - keista daug kas: stabdžių būgnai - nes ABS streikavo (buvo išdilę būgnų grioveliai), kaldėlės, rankinio trosai, pastovios problemos su elektriniais langų pakėlėjais, kurių deficitas ir šrotuose, durų rankenėles keičiau nes išdilusios, vieną farą nes reflektroius iškorijęs, tvarkyta priekinė pakaba, jau barška vairo kolonėlė bet tepalų dar neleidžia, buvo starterio angliukai ir jo bendeksas nuėję - remontas, užvedimo spynelės kontaktai išdilę, pakaitinimo žvakių saugiklis perdegęs (nepigus malonumas nes tik originalai), buvo parūdijusis tai šiek tiek vežta padažinėti, bet vėl jau kitur lenda rūdys. aprūdiję nemažai ir kai kuriose vietose jau ir stbdžių vamzdeliai. Bėgiai išsimalę - reiktų ateityje keisti ar reguliuoti perjungimo mechanizmą. Keiti priekiniai amortizatoriai. Nors prirašiau bėdų - bet jas jau sutvarkiau daugiau ar mažiau ir manau važiuos ilgai negendant. Taigi aš ją laikau dėl variklio kuris įsigijus buvo neuždroštas visiškai nors pravažiuota nemažai - o dėl kito buvo užleista. Paguoda tik tai kad dalys neoriginalios pigios, o remontas paprastas. Tačiau vis kažkokie gedimėliai išlenda (apart variklio). Taigi mašina parasta bet nepgarindiniai agregatai gendatys ir tai užima daug laiko ir jėgų jų taisymas. NA tik kėbulo korozoją reikia sekti ir laiku jų židinius neutralizuoti. Tačiau pagrindiniai agregatai - variklis, pakaba, pavarų dėžė (neskaitant perjungimo mechanizmų bėgių) - viskas tvarkoje. Jei rinkti tokių metų auto - tai ne vw, yra ir patikimesnių. Tokių metų automobiliui jei niekas anksčiau nebuvo keista - viską reiks perinkti (išskyrus variklį jei tvarkingai eksploatuojams buvo. Išanksto visokiems neplanuotiems gedimukams geriau turėti atsarginį passat donorą.
Volkswagen Passat B4 1.9 TDI GL, 1994m
Turiu VW PASSAT 1.9 TDI 1994m jau 1.5 metų, per šį laikotarpį pakeista visi diržai ir įtempėjai, galinių ratų guoliai, pr. šarnyras,granatos guma,elektrinis lango pakėlėjas, automobilis naudojamas darbo tikslais, tačiau esant bent menkiems gedimams iš karto tvarkomas. Tai tikrai puikus ekonomiškas, šeimyninis automobilis.Tvarkingai ekspotuojant ir prižiūrint tikrai nebus didelių nesklandumų. Automobilis tikrai nėra komfortiškas, tačiau viską atperka pigus išlaikymas ir mažos kuro sąnaudos.
Tai puikus automobilis skirtas komercinės kelionėms.
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TD CL, 1994m
Automobilis buvo eksplotuojamas beveik 2m. Buvo parvarytas is Vokieciu, su 350 tukst. km. rida. Dideliu nusiskundimu tik ka nusipirkus nebuvo. Aisku buvo keiciami tepalai, dirzeliai ir t.t. islaidos tikrai buvo nedideles. Laikui begant teko tvarkyti vaziuokle, nes pradejau vazineti lietuvos keliais tai nera ko noret.. I metus kelis kartus smulkus vaziuokles tvarkymas buvo kaip ir butinas, bet nebrangus. Su varikliu dideliu bedu nebuvo isskyrus, tii, kad starteris buvo sugedes, (tvarkymas 140lt) ir vairo stiprintuvo siurblis buvo sugedes, ( kaina 180lt, bet buvo problema su jo suradimu, nes kiek teko dometis tai buvo deficitas, bet po ilgu ieskojimu buvo surastas ir pakeistas)
Su korozija tai labai pykomes, nes ji buvo parvaryta is kazkokio tai labai dregno vokietijos krasto, tai rudziu buvo galima sakyti ant kiekvienos kebulo dalies.
Bet labai komfortiskas ir talpus automobilis. Man, kai mano ugis beveik 2m. tai uz vairo sedet tikrai patogu, ir dar uz manes telpa nemazas zmogus.
Variklis buvo pats paprasciausas, dyzelinis 55kw bet su turbina. Galios tikrai mazokai, bet kaip po miesta trintis manau uztenka. Kuro sanaudos tiksliai neteko skaiciuot, bet vazinejant ne pensininko rezimu tikrai manau apie 6 l. gal ir daugiau ciut ciut. Aisku daugiau kuro valgo negu 66kw motoras. Uzmiestyje vaziuojant vidutiniu greiciu sanaudos tikrai pakenciamos. Paspaudus autostradoj rodykle matosi kaip krenta ant akiu. Didziausias greitis buvo pasiektas 165 km/h, ir tai buvo bandyta kelis kartus.
Volkswagen Passat B4 Variant 1.9 TDI CL, 1995m
Pigus automobilis kuro ir remonto atžvilgiu .Anksčiau važinėjau senesniais pasatais o dabar turiu du tokius ir labai patenkintas, nupirkus rimtos firmos dalis jos ir tarnauja ilgai, aišku kai kuriose parduotuvėse stebisi kai pasatui paklausi šarnyro kuris kainuoja apie 40 50 litų. Vienas didelis minusas tai korozija, bet juk dabar ir naujesnes mašinos puna.