Toyota Prius II 1.5 VVT-i Sol (nav) Atsiliepimai

Toyota Prius 2004-2010
Darbinis tūris:
1.5 l
Galia:
57 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
10.9 sek
Vid. degalų sąnaudos:
4.3 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 2 0
Vidutinis vertinimas: 5.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (2)

Toyota Prius II 1.5 VVT-i Prestige, 2008m

2018-03-29
Ekonomiškumas, patvarumas, atsparumas korozijai
Garso izoliacija

Labai geras automobilis. Pirkom naują iš salono už 93000 litų. Mašinai jau 10 metų, bet atrodo kaip nauja. Per visus tuos metus jokių gedimų nebuvo. Keičiami buvo tik tepalai ir viskas.
Variklis dirba gana garsiai, šiaip mašinoje su garso izoliacija ne kažką. Bet viską atperka taupumas (iki 5-6 litrų/100km). Važiuoja smagiai, norint galios ir stipriau paspaudus įsijungia ir elektrinis variklis.
Kebulas labai patvarus. 10 metų, o nei vienos rūdelės.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Toyota Prius II 1.5 VVT-i Prestige, 2008m

2018-02-24
Itin patikimas, labai ekonomiškas, erdvus, patogus automobilis.
Brangus pats automobilis, sunku Lietuvoje gauti gero stovio su maža rida, nes į Lietuvą atvežami pagrinde atsuktomis ridomis buvę taksi automobiliai.

Fantastiškas automobilis. Pirkome 3 metų senumo su 60.000 km rida ir per tą laiką nė karto nepavedė. Keičiama buvo tik alyva. Daugiau nieko. Šiuo metu automobilis nuvažiavęs jau 140.000 km ir toliau sėkmingai rieda. Buvo mintis keisti į sekančios kartos priusą, bet kol kas susilaikome - šis ir talpesnis, ir ekonomiškesnis ir mažiau problematiškas. Ne veltui būtent II kartos priusai yra laikomi pačiais patikimiausiais ir ištvermingiausiais visų laikų automobiliais, kurie be didesnių gedimų gali nuriedėti ir 800.000 km. Ne veltui šiuos automobilius pamėgo taksistai.
Automobiliui jau 9 metai, bet korozijos nėra. Variklis dirba puikiai. Labai smagu važinėti, nes nėra bėgių - vienas atgal ir vienas į priekį. Dirba panašiu principu kaip motorolerio dežė.
Blogas gandas skleidžiamas apie automobilio akumuliatorius - be gedimų jais galima nuvažiuoti 300.000 ir daugiau kilometrų, o jei atsiranda gedimas - akumuliatorius sudarytas iš 28 celių, kur blogas celes galima pakeist kitomis, kurių kaina apie 30 eurų ir toliau sėkmingai eksploatuoti automobilį.
Važiuoklė minkšta ir patvari ir per savo nuvažiuotus 80.000 km dar nieko nedariau. Elektronika problemų nekelia, man kol kas su ja jokių gedimų nebuvo.
Be kitų privalumų, aišku būtina paminėti kuro ekonomiją: mieste, kamščiuose sąnaudos vargu ar perkops 5l/100 km ribą (žiemą 6l/100 km). Greitkelyje važiuojant protingu greičiu sąnaudos būna apie 4,0-5,0 l/100 km, tačiau važiuojant 130-140 km/h jos gali viršyti ir 9l/100km. Man asmeniškai vidutinės gaunasi 4,7 l/100 km vasaros metu ir 5,6 l/100 km žiemos metu, važiuojant 70 proc. mieste ir 30 proc. užmiestyje.

Trūkumai? Kol kas jų nėra. Girdėjau gandus, kad užsioksiduoja stabdžių kaladėlės (automobilis stabdomas generatoriais ir tik ekstra atveju - kaladėlėmis). Taip pat kalbama apie invertoriaus pompos gedimus, bet nusipirkus automobilį rekomenduojama kreiptis į Toyota atstovą Lietuvoje ir pagal atšaukimo programą ta pompa yra keičiama visiškai nemokamai į naują. Viskas. Daugiau trūkumų nepastebėjau.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2004 - 2010 (2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010)