Mitsubishi Pajero IV 3.2 DID Intense Atsiliepimai

Mitsubishi Pajero 2010-2011
Darbinis tūris:
3.2 l
Galia:
147 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
9.7 sek
Vid. degalų sąnaudos:
8.0 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 1 -1
Vidutinis vertinimas: 2.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (2)

Mitsubishi Pajero IV 3.2 DID Alpine Ed. aut, 2007m

2016-03-01
Saugus kėbulas,galingas variklis,blokuojasi tiltai ir ašys ,patogus jaukus šiuolaikiškas salonas,didelis bagažinės tūris,pakankamai manevringas,itin patvari važiuoklė,mažai nuvertėja pagal rinkos kainas .
labai opus kuro kokybei kuro siurblys,nepigus sankabos komplektas,gana brangus išlaikymas,kad išlaikyti puikų stovį.Dviejų durų versijoje katastrofiškai trūksta vietos bagažinėje.

MITSUBISHI PAJERO /MONTERO 2002 m 3.2 DID dyzelis.Puikiai važiuojantis pusiau plentinis visureigis,kurį reikalui prispyrus galima drąsiai nuleisti į bekelę,žinoma,jei tarpinė tarp vairo ir sėdynės suvokia automobilio galimybes ir savo sugebėjimus jį valdyti.Vidus gana vykusiai padarytas,bent jau man (ir ne tik) tikrai daug kartų šiuolaikiškesnis ir gražesnis nei kitų japoniškų tokių metų visureigių,net nelyginant su likusiais gamintojais,kurių visureigio viduje jautiesi kaip padidinto tūrio minivene.Variklis dinamiškas,puiki trauka,pravažumas net labai normalus kaip pilnai rėmo neturinčiam visureigiui,apačia nuo priekio iki galo dengta apsaugomis,netaip,kaip Nissan Patrol ,kur kardanai sukasi atviri,ir visa važiuoklė būna aprūdijus.Pakankamai geras automobilis,jei jis ankstesnio šeimininko buvo prižiūrimas.Aptarnavimas nėra labai pigus: reikia pilti tik kokybišką sintetinę alyvą,dėti patikimo gamintojo filtrus,tik Lemforder važiuoklės detales arba originalą,bent jau KYB arba Monroe amortizatorius ir laikas nuo laiko sutepti ratų suvedimo varžtus sailenblokuose ir turėsite puikų automobilį.Tačiau yra dar viena labai svarbi sąlyga- šių automobilių dyzeliniams varikliams turi pilamas tik aukštos kokybės dyzelinas,kitaip kuro siurblys tuoj pat "užsilenks" .Dar prieš kelis metus vienintelė išeitis buvo tik pakeisti" šrotiniu" siurbliu ,kurio kaina siekdavo iki 2000 eurų,dabar teko girdėti,kad jau sėkmingai juos restauruoja. Taip pat kartais gali nesijungti tiltai ar blokiruotės,nes sugenda el.varikliukai arba kontaktai,todėl būtina periodiškai sujungti tiltus ir truputį pavažiuoti visais varomais ratais.Automobiliuose su automatine pavarų dėže kartais žiemą prišala troseliai ir nesijungia pirma ar atbulinės pavaros,bet čia greitai sutvarkomas dalykas.Kiek didesnė ir apie 1000-3000 eurų kainuojanti problema gali būti dvigubos masės smagratis,tačiau asmeniškai aš esu saviškiui restauravęs Vilniuje ir po antro karto padarė taip kaip reikia,ir dabar jau 3-čius metus važinėju visais režimais be jokių problemų.Kainavo tais laikais su išėmimu/įdėjimu apie 1700 litų.
Daliu pasakyti vienareikšmiškai : tai tikrai puikus japoniškas visureigis,su kuriuo ne gėda mieste, patogu privažiuoti prie užmiesčio sodybos ar žvejybos/medžioklės vietos ir jautiesi lygus autobame,kai visi lekia 130-150 km/h .

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mitsubishi Pajero IV 3.2 DID Alpine Ed. aut, 2007m

2016-01-15
s
s

bloga

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2010 - 2011 (2010, 2011)