Hyundai Coupe II 2.0 GL Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 100 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 9.2 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (4)
Hyundai Coupe II 1.6 16V, 2002m
Turėjau apie metus Huindai Coupe 2,0 FX. 100 kW, mechaninė dėžė, rida perkant buvo apie 210'000 km. Pravažiuota apie 10'000 km - keičiau į didesnę.
Hyundai Coupe II 2.0 GL, 2002m
1997 metų Hunday Cupe labai geras automobilis važiuojantis tik be TA apžiūros rekomenduoju.
Hyundai Coupe II 2.0 GL, 2003m
Gyvenu mažam miestelį Vilkaviški ir pardavęs savo E39 ieškojau kažko išskirtinio. Ir štai užkliuvo šis coupe:) galiu pasakyti jog paieška trūko 3 savaites.
Na apie automobili, hyundai coupe 2litrai 103 kw tai tiesiog pasaka turejau audi, bmw, mazda, renault ir si mazyle jas pranoksta visas:) visu pirma aisku isvaizda vos tik parsigabenau is Siauliu i namus akiu demesio sulaukiau visada jug tai tik antra tokia vilkaviski:) aki tikrai traukianti. Toliau patvarumas nusipirkau su 156000km rida (beja sumokejau 2300e) 40000km pravaziavau ir neidejau praktiskai nieko tik langu varikliuka. nei vaziuokles nei variklio neremontavau. Salonui nepagaileta medziagu, duru abloskes paminkstintos, visa panele tai pat. (teko vairuoti nissan juke) kurios panele atrodo is buteliu plasmasiniu padaryta. hyundai lenke akivaizdziai. Kas nepatiko jog nuleidus langa ir uzdarant stipriau duris garsas kaip seno pasato:) beja masina keturviete, cha tik dokumentuos:D vaziuoji tik dviese su mergina o gale ne bent keli krepseliai ir jascikas alaus:) na mazi vaikai telpa be problemu:) sedynes puikiai laiko posukiuos bet ilgesne kelione paskausta nugara visgi auto kietokas, bet stai kompensuoja ivaziavimas i posuki, posuki greiciau iveikdavau nei su E39 528i:) elektronika - kaip ir sakiau keiciau langu varikliuka, beja du kart, trecia kart idejau orginala ir pasibaige beda:) kaina nuo 10e orginalas 16:) pas mane tai pat buvo gaunu elektronikos labiausiai klimato kontrole nustebino:) tiesiog saldytuvas:D sumazinus iki max tikrai ant trumpu rankoviu gali susalti:D sildo tai pat puikiai. automatine klimato kontrole, sildomos priekines sedynes, langai, veidrodeliai, autopilotas, antipraslydimas ir tttt jokiu absoliuciai gedimu. Kaip jau pravaziavau 60000km teko pasikeisti sankabos komplekta kaina 130e pakeitimas 60e sankaba vienmase kas labai dziugino:) toliau visi dirzai kartu ir pagrindinis su itempimo guoliais 80e pakeitimas panasiai tiek pat. smulkmenu nepamenu tokiu kaip kaladeles, rankinio trosai ir pan. Sanaudos - isidejas duju iranga 10 litu duju misriu rezimu. dujos 4 karta su shark reduktorium ir baracuda purkstukais su kuria broblemu lig siolei nera
minusai - tikrai mazas pasukamumas, del kietokos vaziuokles ilgesne kelione nera komforto, ir zinoma mazai vietos gale.
Rekomenduoju tikrai, jei esi jaunas, nori issiskirti tai automobilis tikrai tau.
Hyundai Coupe II 2.0 GL, 2003m
Taigi teko ir man padraugauti su šiuo automobiliu, o turėjau aš jį beveik 3 metus.
Daryti darbai, eksplotacijos kaštai:
Aišku kaip ir kekvieną mašiną nusipirkus, savaitės bėgyje pasikeičiau diržus, tepalus ir filtrus, beeksplatuojant teko keisti stabilizatoriaus traukes, stabdžių diskus bei kaladėles, žvakes, žvaklaidžius, na viską kas susiję su neišvengiamais eksplotacijos kaštais. Tiesa, pasitaikė atvėjis jog teko keisti sankabą, o pakeitus ją kartu ir cilindriukus, šių automobilių tikriausiai pagrindinė bėda yra sankabos cilindriukas prie pedalo, kuris laikui bėgant ima leisti ir yra pakankamai kaprizingas, nes reikalauja nestandartinio stabdžio skysčio - dot 5.1, todėl jis ir turi atskirą nuo stabdžių rezervuarą. Dauguma dalių tinka nuo Hyundai Elantros ir Sonatos, todėl dalių kainos nėra pernelyg didelės, nuo kitų tų pačių metų automobilių beveik niekuo nesiskiria, neretai ir pigesnės.
Variklis (2 litrų) :
Patikimas, nei karto nenuvylė, bėdu per šiuos tris metus neturėjau. Aišku gal ir nėra pats galingiausias ir "nelipdo" taip stipriai prie sedynės kaip atrodo turėtų "lipdyti", bet savo funkcija jis pilnai atlieka , spaudžiant aksleretarių, automobilis puikiai ir paklusniai reaguoja.
Elektronika:
Per tris metus su elektronika susijusių bėdu nebuvo, todėl manyčiau kad ji pakankamai patikima.
Pakaba:
Gan kietoka, tačiau tokios klasės automobiliui tai būdinga, palyginus ši dar yra minkšta, kadangi, be abėjonės ji yra nedaugiasvirtė, jos taisymas nekainuoja brangiai, o ir išsibaladuoja ji negreit. Automobilis tvirtai laikosi įsikibęs į kelią, posūkiuose sedynėje neteks vartytis kaip koldūnui lekštėje. :)
Valdymas:
Turbūt pats didžiausias pranašumas kurį turi šis automobilis prieš konkurentus - labai paklusnus ir manevringas. Važiuojant puikiai jaučiasi ką automobilis daro ant kelio, vaire nėra jokio laisvumo kas būna būdinga kitiems šios klasės automobiliams (Volvo C70, Toyota Celica, Ford Cougar).
Ekonomija:
Mašinytė yra gan ėdri, mieste ji imdavo 10, o užmiestyje apie 6 litrus kuro.
Komfortas:
Sėdint priekyje labai patogu, ko negalima pasakyti apie sėdinčius gale, gale vietos neperdaugiausiai, bet visi iki 180 cm turėtu tilpti, o važiuojant per "gulinčius policinkus" linktelti galvą žemyn, dideliai šieimai jis nepritaikytas, bet didesnius krovinius galima bus drąsiai vežti dėl to kad galinės sedynes nusilenkia, ko nėra pas daugumą konkurentų. Taip pat maniškiame buvo automatinė klimato kontrolė, kuri puikiai veikė nuo pat pirkimo dienos.
Surinkimo kokybė:
Surinkimo kokybe išties gera, automobilis neatrodo pigiai nei iš vidaus, nei iš išorės, medžiagos parinktos gerai, vienintelis dalykas kuris nepatiko tai buvo vidinės durų rankenos, stipriau suspaudus jos girgždėdavo, matyt, dėl nežinomų priežasčių, gamintojai pagailėjo brangesnės plastmasės šiai daliai.