Fiat Panda II 1.1 Actual Eco Atsiliepimai

Fiat Panda 2003-2010
Darbinis tūris:
1.1 l
Galia:
40 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
15.0 sek
Vid. degalų sąnaudos:
5.7 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 2 0
Vidutinis vertinimas: 4.5
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (2)

Fiat Panda II 1.1 Fresh, 2006m

2018-10-10
city vairo stiprintuvo rezimas,injungus,papildomu klavisu,vietoj gali sukt vienu pirstu liesdamas,nors ir be jo labai lengvai sukasi vairas.Stiprintuvui vairo naudojamas,dyrba,elektrinis varikliukas,kuris randasi viduj,ties panele,negauna jokio isores brudo,vandens nieko,tai ir tarnavimas patikimas ir ilgas.Mieste galima vazinet beveik 5 pavara,pacio variklio gan dideles apsukos,uzmiesty vaziujant malonu vaziut panasiai 110 km/h tada ir sukiai buna apie 3500 daugiau jau tikrai nekoks vazevimas ir kuro sanaudos nemazos gaunasi.Labai patogu sedet,aukstai gaunasi,matomumas labai geras.Pavaros jungesi,pats vairuoju nuo 1990 metu tai maloniau kad jungtusi pavaros neteko jokem automobily to pajust,mechanines dezes,varijanto.
kaip daugumos italisku automobiliu silpnos,mazo nasumo,ausinimo skyscio pompos,silta salone kol laikai numynus gazo pedala,atleidi iskarto saltas peciukas,nors ir pilnai isilus varikliuj automobilio sildymas prastas.Situs darbus irgi as pats dyrbu,REMONTUOJU-PERDIRBU AUTOMOBILIU SILDYMO SISTEMAS,kol nedavedi iki proto,keiciant konctrukcija,dedant kitokes,papildomai,detales,apie siluma galima pamirst,o tuo labiau ant vietos,laisvom apsukom.Sitas reikalas dar ir darba ant duju liecia,kol nebus perdaryta normaliai,apie tvarkynga darba ,ant duju,galit pamirst.Musu sitoj masinoj idejau duju STAG 100 iranga dyrba kuo puikiausiai.Vaziukle,taip buvo tikrai kieta,o ipac kvadrinio varijanto,nuveziau,uzteko tik priekinius amortizatorius perdaryt,pas amortizatoriu meistra,padare,pamokejom nekazin kiek ir masinyte,plauke,nesokineja,kaip ozys ir vaziuokles nelauzo.

Automobilis 2007 metų buvo pirktas panašiai prieš 4 metus žmonai ieškojom butent 4 ratais varomo. Atvarę iš Vokietijos, vieno šeimininko, 63000 nuvažiuota, buvo daužtas priekis, dešinys šonas, važinėta gryno runkelio. kaimičio, savo sudinais cebatais tiek istrypes grindu automobilio pagrindiny kilimuka,ne patiesiama,o viso dugno,tiek kad net kiaura.As pats turtiu savo automobiliu,varikliu plovykla,dyrbu sita darba nuo 1998 rudenio,mates dauk,bet sito vaizdelis,uzciuhinimo automobilio,iskirtinis.Teko susiremontuot,ir jokiu bedu,visu detaliu laikymas labai patvarus

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Fiat Panda II 1.1 Fresh, 2005m

2015-11-22
Gan ekonomiskas, erdvesnis nei atrodo, pigios detales, superinis CITY vairo stiprintuvas :) , visai atrodo padoriai, geri metai ir maza rida, pigus draudimas.
elektronika, kieta pakaba, nedaug vietos bagazineje, nekoks salono dizainas, nepatiko kieto plastiko apdaila, sunku parduoti :D .

Na ka gi Fiat Panda :) tai turbut pats paprasciausias auto koki esu turejes. Nusipirkau Panda, kad pasimokyti vazineti Vilniuje, tai tai nebuvo auto kurios norejau visada, tiesiog gavau auto uz 750 euru ... na ir kadangi esu vienisas vaikinukas tai man reikejo nedidukes auto kurios nebutu gaila "jeigu ka"

Auto isore ir salono vidus

Isties kaip 2005 m. modeliui tai manau auto atrodo tikrai gerai :) paprastos, bet modernios linijos, tiesa pastebejau jog buvo rudeliu ant galines arkos vienos, matyt buvo ibrezta ar kas, tad uzsiburbuliavo dazai su rudelemis, apacia irgi nebuvo isimtis ten taip pat yra pora rudeliu, bet seip nieko baisaus.Interjeras na gal cia kiekvieno skoniui paliksim vertinti, na jis yra sudinas, nes tikrai tas kietas plastikas ir dizainas yra tiesiog keistas ir nemalonus, bet kai vaziuoji i ji ir neziuri, tad nieko tokio galima atleisti italams uz toki "sedevra". Erdve viduje nustebino, taikrai yra daugiau vietos nei atrodo :) vaziavom tryse i Nida uzsikrove maisto, 3 palapines, 1 paprasta ir 1 pripuciama matrasa su pagalvem ir pataline, visa tai neuzstojo langu ir buvo pakankamai vietos tiek gale tiek priekyje :) . Tiesa kadangi tai buvo paprasciausios komplektacijos Panda nervavo jog nebuvo magnetolos, kaloneliu, bei tos vadinamos "pirikurkes" ... nes negalejau pajungti nei navigacijos, nei mobilaus pakrovejo nei ko kito.

Taupumas ir manevringumas

Kas liecia taupuma tai pries kelione i Nida auto valge mazdaug 6L mieste, o poto kai gryzau tai matomai lambda zondas sugedo tad ryba lygiai 10 L kas yra visiska nesamone kaip automobiliui su 1.1 varikliu. Taupumas pasireiskia ir detalese kiek domejausi tai tikrai PVZ vairokolonele panaudota 60 euru uz 2005m modeli :) mano senas BMW e36 vairo kolonele panaudota 140 euru kainuoja o tai yra 1994 m. modelis ir taip tos kainos yra zemos visoms detalems ar tai butu kebulo detales ar mechanines. Manevringumas superinis :) labai paklusnus vairas, vaziuojant leciau isijungia papildomas vairo stiprintuvas ir jis sukasi taip lengvai kad su 1 pirstu pasukti ji galima, o tai yra privalumas mieste ypatingai parkuojantis :) .... esu skaites, kad kartais vairo koloneles teka, tad butu gerai i tai atkreipti demesi.

Mano asmenine Panda

Na nors si auto turiu jau 6 menesius visgi parduodu, bet ne delto jog pabodo, o del to jog isvykstu i uzsieni. Auto yra superinis, tam kam nereik daug vietos ir kas nori gero auto uz sumoketus pinigus, vienintelis dalykas kas pasivare pas mane, tai rankinio lempute neuzgesta ir lambda zondas sugedo.

Kiti gedimai

Kai nusipirkau automobli jis jau turejo savo bedu, bet manau turejo ju delto, kad buvo dauztas. Taigi generatoriu ten toki cypimo garsa skeide, bet nezinau ar tai asis viduje ar tik valelis, tuomet pavaru svirteles mechanizmas susidevejo taigi atbuline pavara imesti sunkiau, o taip tai is mechaniniu gedimu daugiau nieko nepasitaike.

Apibendrinus viska

Auto yra tikrai geras ir kaip tokiu metu auto uz tokius pinigus tikrai apsimoka. Patariu si auto pirkti pradedantiesiems vairuoti arba moterims :)


Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2003 - 2010 (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010)