Bmw 7 28 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- -
- Galia:
- 125 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- -
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
7 serijos atsiliepimai (20)
BMW 740 F01 i, 2009m
Geras, tylus palyginus taupus, komfortiskas, aišku is 500 eur algos brangu išlaikyti
BMW 728 E38 i, 1996m
Mano vairuojamas modelis 728i Mech. 142 kw su dujomis. Automobilis tikrai traukiantis aki, didelis, erdvus ir komfortiškas. Variklis 2,8 manau pats optimaliausias variantas kas nesiruošia su juo skraidyti. Su dujomis gan ekonomiškas trasoj iki 12 l duju . Mieste paspraigius ir visas 20 gaunasi. Važiuokles tvarkymas +- kaip ir visu automobiliu tik priekine vairo trauke gan idomesne ji restauruojasi , nes nauja kainuoja daug. galine vaziuokle +- kaip ir e39 ,e60. Kebulai megstantys rudyti ieškant teko neviena apvažinet kol radau nesupuvusi. Elektronika kaip ir viskas tvarkoj pagrinte ABS problemos kamuoja, pabege pixeliai, rankinio pedalo ietempimo spiruokle pavargsta ir dega parkingo lempute. tenka prikelinet pedala (lengvai patvarkoma). Bagazine erdvi.
Patarimai perkančiam: pirkti kuo pilnesni nes anksčiau ar veliau norėsis visko ko neturi. Pirkti patariu su DPS audio sistema nes paprasta negroja taip solidziai o ir 7 klasei DSP galinėje palangeje turi papildomas 4 koloneles ! Tikrinti kuro bakus , megsta rudyti. Mechanines dežes patvaresnes.
BMW 728 E38 i, 1997m
728 super ..............
BMW 730 E65 i, 2003m
Patariu paieškoti e65/66 su 3i 170kw BENDZININIU varikliu nu žodžiu senasis BMW variklis M54 patikimas nėra problemų dėl vanos ar dar kokio kito ... + automatin 6beg. dėžė ryja juokingai mažai:D jokių gedimų nei su dėže nei su varikliu, savąjį bmw e65/66 suradau sunkiai ir mokėjau daug, bet juodas, bagazines liftas, duru pritraukejai, visos 4sedyn. šildomos, logic 7 aparatūta, ir t.t.t.t.t nu žodžiu pasaka ne mašina, tvarkymas važiuoklės gan nebrangus ir šiaip laiko kad ir su r19 ratais
BMW 730 E65 d, 2002m
Viskas 10 balu .
BMW 728 E38 i, 1999m
Klasikinis,,bumeris'',ne veltui rusai filmus suka.Daug automobilių teko vairuoti,kol neįsigijau šį ,,semiorą''. Ir neapsirikau-geras pasirinkimas,Persėdus iš kažkokio reno-gavno tai skiriasi kaip diena nuo nakties,fotelis nuo taburetės. BMW 7-tai limuzino klasės automobilis,tiems kas vertina malonų vairavimą,kokybę ir komfortą.Visiškai netinka draskytis geltonsnapiams,nes labai greitas atpildas už mašinos laužymą -skaudžiai nukentės kišenė. Kaip ir dera 7-klasės BMW viskas apgalvota,kaina tikrai atitinka kokybę.
BMW 730 E65 d, 2005m
Po miesta , vargas su tokia mašina, užteko 3 menesius pavazinet ir pardaviau. Jeigu įsitrini i koki senamiestį tai vos išsirangai, ir šeip bet kur nepriparkuosi jam reikia daugiau vietos. Realios sanaudos 14l po miesta normaliai vaziuojant. Aisku apie tuos zmones kur vaziuoja miegantys ir giriasi kad jie vazineja su 10l nesnekesiu. O ant trasos taip tikrai smagus , viskas ok. O del elektronikos tai kaip ir pas visus, ne tas, tai tas, vis kazkas uzsidega skydelyje... Ligų maišas......
BMW 725 E38 tds, 1996m
Vazinejiu ilga laika, variklis tikrai patikimas tik reikia labai priziureti tepala sitiem dyzeliniam varikliam, greiciu deze taipogi neturi jokiu bedu, elektronikos dalyje taipogi mano manymu jokiu problemu nera, automobilis tikrai geras.
BMW 735 E65 i, 2002m
Masina labai dziugina savo komfortu. Neziurint i didelius gabaritus yra labai manevringa, del to, kad variklis labai galingas. Ir trasoje ji gera ir mieste. Gali buti problemu, nes ryja tikrai daug, na ir ne kiekviename servise tokias taiso. Nesiima, nes ne visi meistrai zino kas ten ir kaip, daug elektronikos ir visokiu naujoviu.
BMW 735 E65 i, 2002m
Dievinu visus BMW automobilius. Isskirtinis ir idomus dizainas. Funkscionalus, grazus ir komfortiskas salonas. Kai vaziuji, toks jausmas, kad jachta plauki. Galingumo pilai pakanka, paspaudi pedala ir ji iskart rauna i prieki kaip zveris. Masina labai tinkama ir tiems, kas vertina komforta ir tiems, kam svarbiausia yra greitis. Maniske tiesiog prifarsiruota visokios elektronikos, maksimali komplektacija. Pirkau ja Danijoj, idealios, gamyklines bukles. Nedauzta, neaprudyjus.
BMW 760 E65 i, 2003m
Su sita masina jauciuosi tarsi kokio naikintuvo pilotas. Ziaurus pagreitis ir tobula garso izoliacija. Toks jausmas, tarsi garsas lieka kazkur uz nugaros. Puiki garso sistema. Su sia masina apvazinejau visa europa, tai tikrai su ja praejom pro viska. Ir siauroms gatvelems ji puikiai tinka, nes labai manevringa. Ir aisku gimtiesiams autobanams. Anksciau turejau lexusa, o va pas ji buvo posukio radiusas milziniskas, siauromis senamiescio gatvelemis nepasivazinesi (arba uz taves susidarys kamsciai prie kiekvieno posukio). Man liudna, kad labai greitai krenta jos kaina, jau tikrai neparduosiu jos uz padoria kaina.
BMW 730 E38 d Aut., 1998m
bmw 730d 135kw 1998-11
Tikrai esu patenkintas. Vaziuokle labai patvari(remontuoju gerom detale, nerestauruoju). Kuro sanaudos kaip limuzino klases tai labai mazos 7-12 l/100km. Variklis patikimas, per salcius niekada nenuvyle. Svarbiausia viska laiku keisti ir tvarkyti o nelaukti kol nevaziuos.
BMW 745 E65 i, 2002m
Visa laika vazinejau daug pigesnem masinom, todel pirma karta atsisedus i ja pajutau nerealu komforto jausma. Pagalvojau, kad sudetinga bus issiaskint su visu salono valdymu, bet jau po penkiu minuciu viskas buvo aisku- padaryta logiskai ir patogiai. Masina ekstremaliai galinga ir tiek pat komfortiska ir prabangi. Dideli gabaritai nemaiso, nes yra pagalbines priemones (parktronic).
BMW 730 E65 d, 2007m
BMW E65, 2007 год, 730d двигатель M57TU2 231 л.с., полная комплектация за исключением монитора для задних пассажиров, и системы ночного видения.
Машина доставлена в дилерский центр из Германии и куплена предыдущим хозяином с пробегом в 40 тыс. км. В настоящее время пробег составляет 135 тыс. км. Городской расход солярки 12-13 л на 100 км, по трассе 7,5 л/100км.
Машина обладает удивительными динамическими характеристиками для такого веса и дизельного двигателя. При этом очень комфортна и невероятно тиха. Непосвященные даже не могут услышать из салона звук работающего дизельного мотора. Подвеска очень энергоемка, при исправной подвеске "лежачие полицейские" можно пройти даже без снижения скорости, при этом машина не клюнет, не подлетит и не громыхнет "всеми костями". Обладает великолепной управляемостью в любую погоду и время года. Зимой, требует специализированную зимнюю резину.
Медиацентр в центре консоли (TV, Video DVD changer, CD changer, Ipod, Radio, Bluetooth Mobile, Aux, Navigation, BC) легко управляется с фирменного джойстика системы I-Drive, разработки БМВ и впервые в мире примененного именно на BMW седьмой серии в кузове E65. Эта система оказалась настолько удобной и интуитивной для водителя, что затем это нововведение скопировали себе Мерседес, Ауди, Ровер и др.
При этом самые основные и часто используемые функции можно исполнять и выбирать голосом!!!
Вместительный багажник и автоматической дверью и возможностью перевозки длинногабаритных предметов, до 2,5 м (лыжи и др.)
Штатная система подогрева Webasto полностью оправдывает свое применение в холодные периоды эксплуатации и прогревает автомобиль перед тем, как вы туда сядете не задействуя для этого главную силовую установку машины.
BMW 740 E38 i Aut., 1994m
Bendroi sumoi, kas perka toki automobili, pilnai supranta, kad viskas jam kainuos ir kainuos nemazai.
Tarkim, 4ltr benzinui grandiniu keitimas su visom zvaigzdem ir t.t. detaliu kaina 3000lt(uzsakomos tik originalios, nera analogu), remonto dar tiek panasiai, priklauso nuo meistro. Be abejones variklio eksploatacijos kaina nera maza, vis del to kalbam apie V8, tarkime isiurbimo kolektoriaus tarpiniu kaina siekia apie 280lt + bemaz panasi ir remonto suma. Taciau sie varikliai nera kaprizingi, jie patvarus kaip ir priklauso galingam agregatui, svarbiausia neapleisti ir laiku viska keisti. Taip pat reiktu pamineti, jog lyginant 4 ir 4.4 ltr variklius, tai pastarojo galios jutimas didesnis, be abejones pajustumete traukos skirtuma, taciau yra nemazai atsiliepimu jog 4.4 varikliu grandines labiau nemegsta ekstremalaus pavaziavimo, todel greiciau sudyla. Taip pat is asmenines patirties turejus abu variantus, 4.4 prie 250000km ridos teko keisti grandines ir t.t., o su 4.0 prie 280000km ridos, atverus dangteli grandines bei zvaigzdes vis dar puikios bukles. Na bet ir nezinoma kelinta karta sukasi tokiu metu automobiliu spidometrai.
Vaziuoklei galima rasti analogu,bei daug ka restauruoti, jeigu sugebate gauti bent 30proc nuolaida detalems, tai panasiai gali kainuoti apie 1000lt, neskaitant amortizatoriu ir stabdziu disku t.y. pagrindines atramines gumos bei sarnyru restauravimas, visa tai kalbant apie geresnes ir geros kokybes detales. Na o vidutiniskos kokybes stabdziu diskai kainuoja apie 500lt/2vnt, tad rimtesnis vaziuokles remontas, gali kainuoti tipogi nepigiai.
Zinoma uzsukti V8 motora reikia nemazai energijos, kas remiasi i atitinkamos galios akumuliatoriu baterija, t.y. 95-110ah. Iprastai gerai ismanantis akumuliatoriu pardavejas, jums pasiulys naujos technologijos G4 gelini akumuliatoriu su START/STOP technologija, kuriu kaina prasideda nuo 400lt su trupuciu (jau su nuolaida) ,tarkime "VARTA" firmos tokio tipo akumuliatoriu baterija kainuotu apie 600lt, bet beabejones yra ir pigesniu variantu uz vidutiniskai nuo 300-400lt (kalbant apie kokybiska ir patikrinta varianta), galite rizikuoti pirkti ir pigiausia rasta varianta uz 240lt, taciau nepamirskit garantijos :).
Jeigu sio modelio automobilyje turite nemazai privalumu, tai tikrai Jus dziugins, taciau iki tol kol kas suges, o elektronikos remontas kaip zinia niekada nebuvo pigus niekam. Bet ji nera ipatingai gendanti ar panasiai, todel labai del to jaudintis nereikia.
Kalbant apie pavaru deze, tai teisingai eksploatuojama, t.y. keiciami tepalai bei filtras, deze dirba ir tarnauja sklandziai. Vertetu pamineti, jog kokybiska alyva automatinei pavaru dezei kainuoja apie 70lt/ltr, o i ja pilasi 5ltr, taip pat galima rasti ir uz panasiai po 35lt uz litra, alyvos filtras kainuoja apie 200lt - originalus, tai reiskia jog jis butu uzsakinejamas per BMW atstova ir vazamas is Vokietijos. Zinoma galima rasti ir analoga uz bemaz 130lt, taciau abejotina ar kuris servisas tai pasiulys is karto.
Salonas,kaip tokiam automobiliui - puikus, toks ir turetu buti, kokybiskas, netraska ir nebarska, taip pat ir geras dizainas, juk tai BMW. Vietos, tiek gale tiek priekyje tikrai pakankamai, bagazine talpi. Na ,o visa kita salone, priklausytu taip pat nuo komplektacijos, t.y. sildomos,reguliuojamos, su atmntimi sedynes, TV/Navi, telefonas ir kiti privalumai.
Kebulai patvarus, taciau perkant toki automobili vis del to reiketu labiau atkreipti demesi i slenkscius ,taip pat ir slenksciu vidine puse praverus dureles.
Kuro sanaudos vidutiniskai 18-20ltr/100km
Na ir reziume apie si automobili butu, tokia kad tai tikrai patvarus,kokybiskas ir patogus automobilis. Tylus vaziavimas,gera garso izoliacija, taip pat geras V8 variklio gausmas spustelejus greicio pedala. Su nesenstancia kebulo forma, tai jau klasika. Be abejo uz atitinkama kaina.
BMW 730 E32 i, 1988m
BMW e32. Antros kartos BMW flagmanas. Turiu BMW 730i su mechanine pavarų dėže. Kuras: benzinas. Kėbulas nedaug rūdyja, nebent prieš tai buvo daužtas ir sutvarkyta ne visai kokybiškai. Vidus gražus akiai bei ergonomiškas. Viskas paprasta, bet efektyvu. Sėdynės patogios. Telpa keturi suaugę be problemų. Nors 3 litrų darbinio tūrio agregatas yra silpniausias iš modelio gamos, jis užtikrina sklandų važiavimą, o ir kuro sąnaudos nesikandžioja tiek kiek didesniųjų brolių. Mieste apie 12, o užmiestyje 8 litrus benzino. Detalės ne iš pigiųjų, bet jei jau pakeitei geromis dalimis, apie problemą užmirši ilgam. Teko keisti ne kartą stabdžių kaladėles bei diskus, keisti tepalus. Iš rimtesnių dalykų, tai trūko radiatorius, bet nesunkiai radau kitą, devėtą.
BMW 735 E32 i, 1991m
labai patenkintas šiuo automobiliu,dabar tokių kokybiškų ir ilgaamžių nebegamina,eksplotacija gal ir brangoka bet važiavimo malonumas tai atperka,ar dujom ar benzinu panašiai 16-15 šimtui,važiuoklę sutvarkes gali pamiršt ilgam,kėbule viena kita rūdelė durų apačiose,elektonikoj jokių nesamonių
BMW 725 E38 tds, 1996m
Turiu toki. Nezinau, reikes specialiai paziureti per kiek laiko isibegeja, nes man atrodo, kad greiciau, gal kada chipinta yra pries man perkant. Apsimoka vaziuoti i kelione, nes patogu ir kuro sanaudos nedideles uzmiestyje, kazkas apie 6.5 - 7 l. Bet mieste brangu. Ryja daug.
BMW 730 E38 d Aut., 2000m
Limuzino klases automobilis. Variklis - 3.0d (2.9 litro) - vienas geriausiu varikliu is visu dyzeliniu motoru gamintu tuo laikotarpiu, nera jokiu isskirtiniu gedimu, eksplotacija irgi nera brangi, galima pamineti kiek brangesni pakaitinimo zvakiu keitima, nes reikia nuimineti kolektoriu, o ji nuemus keisti jo tarpines, grubiai tariant geros zvakes, kolektoriaus tarpines ir darbas ~500lt, na ir dirzeliai kurie suka generatoriu, kondicionieriu, vairo stiprintuva ir vandens pompa, ju kaina su itempejais ir keitimu apie 600-700lt (SKF firmos), variklis nemegsta prasto kuro (kaip ir betkuri kita common rail sistema). Greiciu dezes - automatines - prieziura vienintele - tikrinti tepalu lygi, esant reikalui dapilti reikiamo tepalo, keisti tepalo nereikia (tiek gamintojas, tiek krasta auto ir kiti BMW atstovai to nerekomenduoja, pavienes keityklos kas be ko lieps keisti, nes uz ta dar apie 500-800lt.), ant greiciu dezes yra lipdukas zalias, kuris tik irodymas kad to daryti nereikia, tikimumas deziu - kaip vaziuoti, taip ir laikys, jei vaziuosite kaip su aukstos klases masina (ne kaip su slalomui ar dragui skirta), tikrai laikys ir nekels problemu (pastebejimas - 3.0d e38 ir 3.0d e39 greiciu dezes automatai skirtingi, pastaruju kokybe prastesne, e38 gamintojas ZF, e39 GM (e53 taip pat). Pakaba - tai senoji BMW pakaba, jokiu daznu bedu, tik reikia laikui begant neapleisti, galima pamineti nebent vairo koloneles jautrias, bet tai absoliuciai visu BMW beda, bet tuo paciu ir pasakyti kad ta kolonele turi labai gera vairo susisukima, kas labai svarbu tokiai ilgai masinai, elektronika - labai retos problemos (pvz. keleivio sedynes air bag daviklis, kurio nors lango pakeliko beda, retais atvejais abs bloko gedimas arba magistralinio kuro siurbliuko gedimas (naujo originalo kaina 600lt, kinietisko ~200lt, senas nesirestauruoja), kebulas - tvirtas, tai labai saugi masina, korozijos problemu nera jokiu, salonas - apdailos medziagos auksto lygio, komplektacijos daugiau nei pakankamos, bazinese buna pilna dvieju zonu klima, aisku visi langai, veidrodeliai elektra, odines sedines, bet baziniu modeliu mazai, daznam yra ir TV ir navigacija (kuri veikia ir Lietuvoje), webasto, sildomos, prisipuciancios, masazuojancios sedines su pilnu elektriniu valdymu, pakraunbamas prozektorius bardacioke iki 12 saugos pagalviu, netgi padangu slegio davikliai ir dar daug daug visko. Kas be ko, masina nera nauja todel ir daznoje daugybe tu privalumu seniai neveikia, rida buna 500k km ir buna likes tik "bumerio" ivaizdis. Tvarkingo e38 su 3.0d motoru kaina prasideda nuo 17k lt ir daugiau (uzsienyje nuo 23k lt ir net iki 35k lt (pastarieji buna su garantija imones is kurio perkamas). Tad isigyjant toki automobili svarbu nuodugni jo patikra, nepirkti uz paskutinius pinigus ir pigiausiu rinkoje.
BMW 740 E38 i, 1996m
Auto puikus. variklis 4,0 ltr. truputį gal pradžioj traukos mažiau negu 4,4 ltr. greičių dėžės automatinės abi skirtos normaliam važiavimui. Sportiniam agresyviam važiavimui geriau imti mechaninę.Važiuoklė puiki, keičiant detales dėti orginalias , dėvėtas, restauruotas ir tik tada kitų gamintojų.Elektronika ypač informacinė grybauja... prietaisų skydelis ..firminis gedimas pabėgę skaičiai ir raidės. Audio sistemos visos modifikacijos ok.