Audi A6 C7 2.0 TDI Prime Line Multitronic Atsiliepimai

Audi A6 2012-2019
Darbinis tūris:
2.0 l
Galia:
130 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
8.5 sek
Vid. degalų sąnaudos:
5.1 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 2 0
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (2)

Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro S tronic, 2011m

2016-01-02
Puiki išvaizda, quattro eina gerai, kai mešina neprikrauta, universalas labai talpus, o pilant žalią dyzeliną, kuro sanaudos nėra tokios baisios.
Ūkyje nėra tokia patvari, kaip norėtųsi.

Automobilį turiu jau porą metų, pirkau daužtą ir, palyginus su kitais A6 C7, už ganėtinai gerą kainą. Viską atitvarkius, pirmus porą mėnesių buvau patenkintas. Prasidėjus darbymečiui, po kurio laiko važiuoklėje kažkas pradėjo barškėti. Quattro man visada asocijuojasi su patvarumu ir galia viename. Vis dėlto supratau, su pilnai pakrauta priekaba pievose A6 quattro nėra tokia jau patikima. Kelis kartus užsikasiau. Būčiau pirkęs su machanu, tačiau quattro daugiausiai gaminami automatai. Tiesa, variklis bėdų didelių nesukeldavo, žiemą visada stovėdavo lauke ir užsivesdavo gana neblogai ir prie -20. Tačiau labai dažnai tenka važiuoti su pilnai pakrauta bagažine ar net priekaba ir spausti aukštomis apsukomis, kad neužklimpčiau kieme, manau todėl prieš porą savaičių kažkas po kapotu pradėjo kalenti. Automobilį patarčiau tik tiems, kurie važinėsis tik mieste.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C7 3.0 TDI Multitronic, 2013m

2015-12-10
Naujoji A6 suteikia daugiau erdvės visiems keleiviams (tiek kojoms, tiek galvai) palyginus su savo pirmtaku. Automobilis yra lengvesnis ne tik už savo pirmtaką, bet ir už savo konkurentus, A6 valdomas lengvai, nejaučiant didelių gabaritų ir suteikia įspūdį, jog vairuoji gerokai mažesnį automobilį. Atsižvelgiant į važiavimo stilių, galima reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir kitus parametrus. Protinga Audi A6 navigacijos sistema yra susieta su pačio automobilio valdymu. Ji nuolat gauna signalus iš GPS palydovų apie mašinos greitį ir padėtį bei priekyje esantį posūkio staigumą.
Kalbant apie automobilio važiavimo savybes – A6 ne toks komfortabilus kaip E klasė ir ne toks sportiškas kaip 5 serijos BMW arba Jaguar XF. Automobilio vairas yra kiek per „lengvas“ ir vairuotojas staigiuose posūkiuose gali jaustis kiek atitrūkęs nuo kelio.

Audi A6 3.0 TDI multitronic. 8 pavarų automatas. Ekspoaticija brangoka, tačiau važiavimo malonumas leidžia suvokti, kad A6 verta tokiu didelių priežiūros išlaidų. Varuoju vienerius metus, tai galiu sakyti drąsiai, joig šiam automobiliui visikšai neprilygsta naujasis VW passat ar Škoda Superb. Mat A6 turi išskirtinai gerą garso izoliacija ir malonų elektronikos prietaisų valdymą bei pažangią navigacijos sistemą. Prietaisų skydelis patrauklus, ergonomiškas, o sumažėjęs mygtukų kiekis suteikia daugiau subtilumo. Naktinio matymo sistema įdomi ne tik tuo, jog infraraudonųjų spindulių dėka leidžia matyti iki 300 metrų į priekį, bet ir išryškina kelyje maždaug 100 metrų atstumu esančius šilumą skleidžiančius objektus. Automobilis viskuo labai panašus į Audi A7 ir A8 modelius.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2012 - 2019 (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019)