Alfa Romeo 164 3.0 Quadrifoglio Verd Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.0 l
- Galia:
- 147 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 7.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (5)
Alfa Romeo 164 2.5 TD Super, 1997m
gailiuosi kad pardaviau alfa 164 2.5td super 1997m 11men 29d manau kad pati paskutinė,savo eiga buvo gryžusi iš bulgarijos,lietuvoj nedrožta tai buvo žaisliukas o ne mašina,atvažinėjau gan neilgai bet ne ant kebulo nė ant dugno nebuvo menkiausios rūdelės,pasaka o ne .mašina,daugiau nebenoriu jokios kitos auto o tik 164 2.5td super :))))))
Alfa Romeo 164 2.5 TD Super, 1997m
turima auto , vaziuokle laiko neblogai , bet kainuoja , elektra kvailioja , pas senesnes maziau , variklis sitas ejo y fordus ir crysler (atsiliepimai prasti ) , siurblys padarytas bmw tds pagrindu (atsiliepimai tj pat nekokie ) , 4 galvutes o ne viena kaip paprastai , truputi puola korozija , bet kentet galima , isliekamosios vertes neturi , nes italiska ir isvaizda ( skonio reikalas ) ,auto daugiau augusiems zmonems del isvaizdos ir lepumo
Alfa Romeo 164 2.5 TD Super, 1994m
Važiuoju jau 2 metus, turiu kitą alfą 166 2,4jtd(jau 5 metai važinėju). Kai šeimoje nebeužteko vienos mašinos, pirkau 164td. Gedimų rimtesniu jokiu, tik smulkmenos. Kažkokia problema dėl dalių, nes Lietuvoje palyginus jų nedaug. Štai ir dabar reiktų radijatoriaus, bet kiek apžiūrėjau, nei vienas netiko. Važiuoti labai patogi, sakyčiau patogesnė už 166. Na ir išvaizda turi savo šarmo, kai nublizgini, tai žiūrint gali apsilaižyti.
Alfa Romeo 164 2.5 TD Super, 1997m
Alfa Romeo 164 - bendras SAAB ir Alfa Romeo kurinys (kartu sukurta su SAAB 9000). Variklis - VM kompanijos, 4 galvu (toks pat kaip ir Chrysler arba Ford Skorpion), viduje - nei grandines, nei dirzo, tiesiog du dantraciai, tikrai patikimas, jei priziurimas tinkamai (neperkaitinamas, tepalai keiciami laiku ir kokybiski), pasitaiko kartais problemu su galvos ar keliu galvu tarpinemis ir su siurblio elektronika (tokia pati kaip ir audi/vw/seat, bmw TDS ir dar velniai zino kieno), turbinos - patvarios, retai iseina is rikiuotes, greiciu dezes - negirdejau, is niekeno apie jas nusiskundimu (turi tepalo matuokle), salonas - plastikas nera kokybiskas, bet tikrai geresnis nei daugelio senesniu alfu ar fiat, komplektacijos labai geros - faktiskai visoms yra pilna klima, daugeliui odiniai, sildomi, pilnai elektriniai salonai, visi elektriniai langai ir veidrodeliai, pasitaiko modeliu su autonominiu sildimu. Pakaba - labai patikima ir paprasta (viena karta restauravus laikys labai ilgai (jokio aliuminio), o restauruojasi viskas - sarnyrai, traukes, salenblokai). Stabdziai - kaladeles tinka ir nuo kitu markiu, galiniu supartu remontiniai komplektai irgi. Kebulas - Pininfarina dizainas, pirmuju 164 modeliu labai linkes rudyti, naujesniu (nuo 1993-1994m) gerokai geriau apsaugotas nuo korozijos ir problemu nekelia jokiu. Elektronika - tik smulkus gedimai - oksidacija ar nusilankstes laidas.
Alfa Romeo 164 3.0 Super, 1997m
Nuostabus automobilis!Vienintelis iš "Alfų" giminės Pininfarinos kūrinys.Ir manau,kad metams bėgant šis modelis tik brangs.Su 1989 metų laidos modeliu,kurį įsigijau 2000 metais, pavyko nuvažiuoti 524000 kilometrų.Didelių problemų neturėjau.Labai patvarūs ir ekonomiški V6 varikliai.Iki dabar važiuoju su tuo pačiu modeliu,tiesa,dabar truputį patobulintas Super variantas 1997 metų laidos.Alfa ir tik Alfa,ir į jokį kitą nekeisiu.