Piusai minusai MB w210 2.2 d 70kw

Sukūrė Vartotojas 2013-06-03
2013-06-03 09:55
Sveiki bachurai. Noreciau patarimu del merso e 220 dieselio su 70 kw? Kaip toks aparatas vaziuoja, ar parvarus, gal kas turejo?
2013-06-03 10:06
Kiek teko domėtis 2.2 dažniausiai taksai buvę, nes gan ekonomiški. Bet kaip tokiai masiai kančia manau, ant lenkimo ir pan. 2.9TD patraukliausias variantas sakyčiau šiam modeliui.
2013-06-03 10:10
Tevas cia toki nusiziurejo, nu bet papuves jau.. O kas ten buna jiem su siurbliais, nes panarsiau biski tai tipo genda labai? Siaip 2.2 tie pigus..
2013-06-03 10:17
2013-06-03 10:10 rašė: Tevas cia toki nusiziurejo, nu bet papuves jau.. O kas ten buna jiem su siurbliais, nes panarsiau biski tai tipo genda labai? Siaip 2.2 tie pigus..
genda su Lucas siurbliais. Pasitaiko perdarytu su Bosch siurbliais, su tais viskas gerai. Del traukos, visgi 2.2 tai stebuklu nebus
2013-06-03 10:21
2013-06-03 10:10 rašė: Tevas cia toki nusiziurejo, nu bet papuves jau.. O kas ten buna jiem su siurbliais, nes panarsiau biski tai tipo genda labai? Siaip 2.2 tie pigus..
2013-06-03 10:17 rašė: genda su Lucas siurbliais. Pasitaiko perdarytu su Bosch siurbliais, su tais viskas gerai. Del traukos, visgi 2.2 tai stebuklu nebus
Na bet tas perdarymas manau nepigus o ir mb forume raso, kad poto tipo garsiai dirba, sanaudos padideja ir kitu problemu buna.. nu jasna, vadinasi ne kazka su juo..
2013-06-03 10:23
2013-06-03 10:10 rašė: Tevas cia toki nusiziurejo, nu bet papuves jau.. O kas ten buna jiem su siurbliais, nes panarsiau biski tai tipo genda labai? Siaip 2.2 tie pigus..
2013-06-03 10:17 rašė: genda su Lucas siurbliais. Pasitaiko perdarytu su Bosch siurbliais, su tais viskas gerai. Del traukos, visgi 2.2 tai stebuklu nebus
2013-06-03 10:21 rašė: Na bet tas perdarymas manau nepigus o ir mb forume raso, kad poto tipo garsiai dirba, sanaudos padideja ir kitu problemu buna.. nu jasna, vadinasi ne kazka su juo..
Nezinau pats vazineju su 2.2 bosh viskas ore jokios sanaudos nesiskiria , tik kad garsiau dirba
2013-06-03 10:25
2013-06-03 10:17 rašė: genda su Lucas siurbliais. Pasitaiko perdarytu su Bosch siurbliais, su tais viskas gerai. Del traukos, visgi 2.2 tai stebuklu nebus
2013-06-03 10:21 rašė: Na bet tas perdarymas manau nepigus o ir mb forume raso, kad poto tipo garsiai dirba, sanaudos padideja ir kitu problemu buna.. nu jasna, vadinasi ne kazka su juo..
2013-06-03 10:23 rašė: Nezinau pats vazineju su 2.2 bosh viskas ore jokios sanaudos nesiskiria , tik kad garsiau dirba
O kaip trauka nepakito? Kiek kainavo perdarymas?
2013-06-03 10:26
2013-06-03 10:10 rašė: Tevas cia toki nusiziurejo, nu bet papuves jau.. O kas ten buna jiem su siurbliais, nes panarsiau biski tai tipo genda labai? Siaip 2.2 tie pigus..
2013-06-03 10:17 rašė: genda su Lucas siurbliais. Pasitaiko perdarytu su Bosch siurbliais, su tais viskas gerai. Del traukos, visgi 2.2 tai stebuklu nebus
2013-06-03 10:21 rašė: Na bet tas perdarymas manau nepigus o ir mb forume raso, kad poto tipo garsiai dirba, sanaudos padideja ir kitu problemu buna.. nu jasna, vadinasi ne kazka su juo..
turejau perdaryta, viskas ten gerai dirba, aisku nuo kreiva rankiu meistru nieks neapsaugotas, kurie i degima nepataiko. Paciam perdarinet nebutina, skelbimuose tikrai ne vienas metosi. Pilsi "uzsienetiskas" malkas ir vaziuosi dainas dainuodamas
2013-06-03 10:35
Nu bet gal geriau kitoki matora ziuret, kazkaip visi pataria 2.9..Tik ar nebus rajunas? SiaP gal cdi geriau ziuret? kie brangesni bet gal nebus dar tokie perpuve ir geriqau eina ir ekonomiskesni..
2013-06-03 10:57
sveikas as turiu mersa cdi 2.2 labai patenkintas o senas 2.2 variklis irgi geras bet siurblis kuro yra lucas firmos jei sugenda tai niekur negausimano pazystamas net kita varikli idejo 2.5d tie amzini
2013-06-03 11:02
2013-06-03 10:57 rašė: sveikas as turiu mersa cdi 2.2 labai patenkintas o senas 2.2 variklis irgi geras bet siurblis kuro yra lucas firmos jei sugenda tai niekur negausimano pazystamas net kita varikli idejo 2.5d tie amzini
O kox kebulas?2, 2 ir 2, 7 bei 3, 2 4.0 CDI labai smagus varikliai, 2, 2cdi turbut kantriausias, automatai juju gerai padaryti su keletu rezimu, patvaresni 10kart uz ZF triptronikus.
2013-06-03 11:12
2013-06-03 10:57 rašė: sveikas as turiu mersa cdi 2.2 labai patenkintas o senas 2.2 variklis irgi geras bet siurblis kuro yra lucas firmos jei sugenda tai niekur negausimano pazystamas net kita varikli idejo 2.5d tie amzini
Nu jo mb forume pilna panasiu istoriju..
2013-06-03 11:18
2013-06-03 10:21 rašė: Na bet tas perdarymas manau nepigus o ir mb forume raso, kad poto tipo garsiai dirba, sanaudos padideja ir kitu problemu buna.. nu jasna, vadinasi ne kazka su juo..
2013-06-03 10:23 rašė: Nezinau pats vazineju su 2.2 bosh viskas ore jokios sanaudos nesiskiria , tik kad garsiau dirba
2013-06-03 10:25 rašė: O kaip trauka nepakito? Kiek kainavo perdarymas?
niekas ten nepakinta ka cia tauzija , yra nesamones kai veza daryt pas garazinius , pats dariausi pas normalius servizistus kurie israse faktura dave garantyja sureguliavo kaip priklauso , aisku garsas kiek didesnis , netgi klausiau kaip del ismetamu duju nepakis , ar iseis pereiti tech sake viskas bus gerai nes sureguluota kaip priklauso , zodziu imciau sita varianta ieskociau jau perdaryto ir vsio butu labai geras darbinis ir ekonomiskas arklys .
2013-06-03 11:22
2013-06-03 10:23 rašė: Nezinau pats vazineju su 2.2 bosh viskas ore jokios sanaudos nesiskiria , tik kad garsiau dirba
2013-06-03 10:25 rašė: O kaip trauka nepakito? Kiek kainavo perdarymas?
2013-06-03 11:18 rašė: niekas ten nepakinta ka cia tauzija , yra nesamones kai veza daryt pas garazinius , pats dariausi pas normalius servizistus kurie israse faktura dave garantyja sureguliavo kaip priklauso , aisku garsas kiek didesnis , netgi klausiau kaip del ismetamu duju nepakis , ar iseis pereiti tech sake viskas bus gerai nes sureguluota kaip priklauso , zodziu imciau sita varianta ieskociau jau perdaryto ir vsio butu labai geras darbinis ir ekonomiskas arklys .
O kaip ten uzkurimas/gesinimas? padaro ant troso gaza? o jei tas elektrinis raktas tai kaip viska suderina? man atrodo geriau apeiti sita masina..
2013-06-03 11:27
2013-06-03 10:25 rašė: O kaip trauka nepakito? Kiek kainavo perdarymas?
2013-06-03 11:18 rašė: niekas ten nepakinta ka cia tauzija , yra nesamones kai veza daryt pas garazinius , pats dariausi pas normalius servizistus kurie israse faktura dave garantyja sureguliavo kaip priklauso , aisku garsas kiek didesnis , netgi klausiau kaip del ismetamu duju nepakis , ar iseis pereiti tech sake viskas bus gerai nes sureguluota kaip priklauso , zodziu imciau sita varianta ieskociau jau perdaryto ir vsio butu labai geras darbinis ir ekonomiskas arklys .
2013-06-03 11:22 rašė: O kaip ten uzkurimas/gesinimas? padaro ant troso gaza? o jei tas elektrinis raktas tai kaip viska suderina? man atrodo geriau apeiti sita masina..
nieko panasaus vikas ten gerai vedasi ir gesinasi gazo duodi ir vazuoji seip logiskai pagalvojus tai kam as buciau persidarinejas jai butu gavesi ss esu patenkintas ir jau 2metai vazineju .
2013-06-03 14:33
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=35&id=75178


Nu cia ziauriai zmones vargsta su tais luco siurbliais..
2013-06-03 22:00
jauciu isvis geriau nepirkti tu mersu, gal jie ir parvarus, bet ir puna ziauriai..
2013-06-08 10:44
2013-06-03 22:00 rašė: jauciu isvis geriau nepirkti tu mersu, gal jie ir parvarus, bet ir puna ziauriai..
pats turiu mb e klases 2004 m automata tai traukia normaliai viskas gerai veikia tik tiek kad garso izoliacija lieva
2013-06-17 14:56
visos masinos genda nori ekonomiskos pirkit fiesta 1, 1 :D as turiu mersa w202 220d esprint.vaziuokle kieta zeme, truksta traukos (turbinos) bet kaip 70kw nelbogai trauke, siurblio remontos viska naujai 600-700lt
2013-06-20 14:23
2013-06-03 22:00 rašė: jauciu isvis geriau nepirkti tu mersu, gal jie ir parvarus, bet ir puna ziauriai..
2013-06-08 10:44 rašė: pats turiu mb e klases 2004 m automata tai traukia normaliai viskas gerai veikia tik tiek kad garso izoliacija lieva
Tai pas tave w211 modelis ir cdi o as kalbejau apie w210 2.2 be turbinos su 70 kW ir LUCAS siurbliu..
2013-06-20 14:23
2013-06-17 14:56 rašė: visos masinos genda nori ekonomiskos pirkit fiesta 1, 1 :D as turiu mersa w202 220d esprint.vaziuokle kieta zeme, truksta traukos (turbinos) bet kaip 70kw nelbogai trauke, siurblio remontos viska naujai 600-700lt
Fiesta 1.1 toli grazu nera ekonomiska
2013-08-10 08:34
Is patirties galiu pasakyti, kad keturakis su siuo 2.2 d 70kW niekam tikes. Teko toki tureti. Ziema daznai uzsidegdavo EPC (tipo rode kazki elektrines dalies gedima), daznai supulsuodavo apsukos, variklis karstas pradejo blogai kurtis kol visai uzsilenke SIURBLYS..
Galvojau cia nieko tokio, pavyks sutaisyti be problemu, bet kai pagooglinau apie sita varianta tai isiziojau... Pasirodo visiems ta problema islenda o tas siurblys yra LUCAS firmos (butent 2, 2 varikliuosi, kiti su gerais BOCH ejo) yra neremontuojamas, kito deveto gauti nebuvo kur (cia pries 3 metus), dabar manau irgi sunkiai gausite gera siurbli nes kaip paaioskejo ju visu siurbliai arba mire arba prie mirties.. Nu ka is vieno meistro suzinojau kad siuos siurblius restoruoja lenkijoj. Kaina 2500 lt berods buvo jei gerai pamenu. Nu tai draugelis nuveze ta siurbli i varsuva, ten atrestoravo. Idejus i masina variklis usivede, bet vazinejant pastebejau kad apsukos visien supulsuoja, na ir trauka suprastejo lyg ir.. Sumoj man remontas kainavo apie 4000 litu..neskaitant kuro lakstymams ir t.t.. Po pusmecio pavyko siaip ne taip atsikratyt sios nelaimingos masinos... uz 6500 lituku (pries 2, 5 metu cia).
Kita didele beda tai kad kebulas rudija labaiu nei seno opelio, rudija visur ir viskas.. Daugiau apart netraukimo didesniu bedu nebuvo, na el langai galiniai daznai sugrubadavo, pist ir nezsidaro..
Tai tiek ispudziu apie si auto.
Beja uz auto pries 4 metus sumokejau 10000 lt, ikisau apie 6000 litu, pardaviau uz6500lt..Tai tiek..atvaziuota 1, 5 metu ir 20000 km..
2013-08-10 08:55
2013-08-10 08:34 rašė: Is patirties galiu pasakyti, kad keturakis su siuo 2.2 d 70kW niekam tikes. Teko toki tureti. Ziema daznai uzsidegdavo EPC (tipo rode kazki elektrines dalies gedima), daznai supulsuodavo apsukos, variklis karstas pradejo blogai kurtis kol visai uzsilenke SIURBLYS..
Galvojau cia nieko tokio, pavyks sutaisyti be problemu, bet kai pagooglinau apie sita varianta tai isiziojau... Pasirodo visiems ta problema islenda o tas siurblys yra LUCAS firmos (butent 2, 2 varikliuosi, kiti su gerais BOCH ejo) yra neremontuojamas, kito deveto gauti nebuvo kur (cia pries 3 metus), dabar manau irgi sunkiai gausite gera siurbli nes kaip paaioskejo ju visu siurbliai arba mire arba prie mirties.. Nu ka is vieno meistro suzinojau kad siuos siurblius restoruoja lenkijoj. Kaina 2500 lt berods buvo jei gerai pamenu. Nu tai draugelis nuveze ta siurbli i varsuva, ten atrestoravo. Idejus i masina variklis usivede, bet vazinejant pastebejau kad apsukos visien supulsuoja, na ir trauka suprastejo lyg ir.. Sumoj man remontas kainavo apie 4000 litu..neskaitant kuro lakstymams ir t.t.. Po pusmecio pavyko siaip ne taip atsikratyt sios nelaimingos masinos... uz 6500 lituku (pries 2, 5 metu cia).
Kita didele beda tai kad kebulas rudija labaiu nei seno opelio, rudija visur ir viskas.. Daugiau apart netraukimo didesniu bedu nebuvo, na el langai galiniai daznai sugrubadavo, pist ir nezsidaro..
Tai tiek ispudziu apie si auto.
Beja uz auto pries 4 metus sumokejau 10000 lt, ikisau apie 6000 litu, pardaviau uz6500lt..Tai tiek..atvaziuota 1, 5 metu ir 20000 km..
sekmes kita karta perkant slamsta
2013-08-10 08:58
2013-08-10 08:34 rašė: Is patirties galiu pasakyti, kad keturakis su siuo 2.2 d 70kW niekam tikes. Teko toki tureti. Ziema daznai uzsidegdavo EPC (tipo rode kazki elektrines dalies gedima), daznai supulsuodavo apsukos, variklis karstas pradejo blogai kurtis kol visai uzsilenke SIURBLYS..
Galvojau cia nieko tokio, pavyks sutaisyti be problemu, bet kai pagooglinau apie sita varianta tai isiziojau... Pasirodo visiems ta problema islenda o tas siurblys yra LUCAS firmos (butent 2, 2 varikliuosi, kiti su gerais BOCH ejo) yra neremontuojamas, kito deveto gauti nebuvo kur (cia pries 3 metus), dabar manau irgi sunkiai gausite gera siurbli nes kaip paaioskejo ju visu siurbliai arba mire arba prie mirties.. Nu ka is vieno meistro suzinojau kad siuos siurblius restoruoja lenkijoj. Kaina 2500 lt berods buvo jei gerai pamenu. Nu tai draugelis nuveze ta siurbli i varsuva, ten atrestoravo. Idejus i masina variklis usivede, bet vazinejant pastebejau kad apsukos visien supulsuoja, na ir trauka suprastejo lyg ir.. Sumoj man remontas kainavo apie 4000 litu..neskaitant kuro lakstymams ir t.t.. Po pusmecio pavyko siaip ne taip atsikratyt sios nelaimingos masinos... uz 6500 lituku (pries 2, 5 metu cia).
Kita didele beda tai kad kebulas rudija labaiu nei seno opelio, rudija visur ir viskas.. Daugiau apart netraukimo didesniu bedu nebuvo, na el langai galiniai daznai sugrubadavo, pist ir nezsidaro..
Tai tiek ispudziu apie si auto.
Beja uz auto pries 4 metus sumokejau 10000 lt, ikisau apie 6000 litu, pardaviau uz6500lt..Tai tiek..atvaziuota 1, 5 metu ir 20000 km..
2013-08-10 08:55 rašė: sekmes kita karta perkant slamsta:thumbup:
Nu nepasidomejes pirkau ir tiek.. Anksciau kiek turejau mersu ir turiu dbr (w124 3, 0 td) visi buvo pavyzdines masinos. O cia jau brieda juoda sumale vokietis su siuo variantu, ka padarysi..
2013-08-10 09:04
2013-08-10 08:34 rašė: Is patirties galiu pasakyti, kad keturakis su siuo 2.2 d 70kW niekam tikes. Teko toki tureti. Ziema daznai uzsidegdavo EPC (tipo rode kazki elektrines dalies gedima), daznai supulsuodavo apsukos, variklis karstas pradejo blogai kurtis kol visai uzsilenke SIURBLYS..
Galvojau cia nieko tokio, pavyks sutaisyti be problemu, bet kai pagooglinau apie sita varianta tai isiziojau... Pasirodo visiems ta problema islenda o tas siurblys yra LUCAS firmos (butent 2, 2 varikliuosi, kiti su gerais BOCH ejo) yra neremontuojamas, kito deveto gauti nebuvo kur (cia pries 3 metus), dabar manau irgi sunkiai gausite gera siurbli nes kaip paaioskejo ju visu siurbliai arba mire arba prie mirties.. Nu ka is vieno meistro suzinojau kad siuos siurblius restoruoja lenkijoj. Kaina 2500 lt berods buvo jei gerai pamenu. Nu tai draugelis nuveze ta siurbli i varsuva, ten atrestoravo. Idejus i masina variklis usivede, bet vazinejant pastebejau kad apsukos visien supulsuoja, na ir trauka suprastejo lyg ir.. Sumoj man remontas kainavo apie 4000 litu..neskaitant kuro lakstymams ir t.t.. Po pusmecio pavyko siaip ne taip atsikratyt sios nelaimingos masinos... uz 6500 lituku (pries 2, 5 metu cia).
Kita didele beda tai kad kebulas rudija labaiu nei seno opelio, rudija visur ir viskas.. Daugiau apart netraukimo didesniu bedu nebuvo, na el langai galiniai daznai sugrubadavo, pist ir nezsidaro..
Tai tiek ispudziu apie si auto.
Beja uz auto pries 4 metus sumokejau 10000 lt, ikisau apie 6000 litu, pardaviau uz6500lt..Tai tiek..atvaziuota 1, 5 metu ir 20000 km..
2013-08-10 08:55 rašė: sekmes kita karta perkant slamsta:thumbup:
2013-08-10 08:58 rašė: Nu nepasidomejes pirkau ir tiek.. Anksciau kiek turejau mersu ir turiu dbr (w124 3, 0 td) visi buvo pavyzdines masinos. O cia jau brieda juoda sumale vokietis su siuo variantu, ka padarysi..
as asmeniskai nieko labai pries mesus neturiu (neskaitant c230 kompresorinio kurio dirzo itempeja keiciau dvi valandas - dealeris sako 4.5val uzima keitimas) bet jie nera idealios masinos.. rudyja kaip velniai.. pakaba iseina gana smarkiai..

su dyzeliais nesusidures, tai apie siurblius neturiu ka pasakyti. nepyk, kad uztersiau tema.. bet aisku esu vairaves 2012 S550, tai jausmas malonus... bet jos ilgai netarnauja.. jau dabar check engine meta

Jūsų žinutė