Vartotojas
2011-10-12 10:54
Sveiki domintu informacija apie siuos 2 variklius 2.0dti ir 2.2dti. Kokios didziausios ju bedos? Kuro sanaudos? galios skirtumai?
Vartotojas
2011-10-13 11:59
bedos, kaip pas wisas auto, reik priziuret ir si bei ta paremontuot, imk 2dti, lengwesnis wariklio remontas, pigesnis, maziau kuro es. O seip nebloga auto, malonu sedet salone, tik didžiausia beda, kuriai iskart atsidek apie 700lt siurblio el dalies.
Vartotojas
2011-10-13 12:08
Imk 2.2 tik ju dar maziau yra tai remontas kiek daugiau kainuotu nei 2.0 bet jokio pranasumo 2.0 neturi pries 2.2. Kuro sanaudos is esmes skirsi tik keliais simtais gramu, viskas priklauso nuo tapkes, aisku galios skirtumas ir jauciasi kur 74 kur 92 kw. Del el. dalies remonto ir kt. tai imk wagen audi opel bmw mb dyzeliam visiem pries perkant gali ruost litus turbai, siurbliui ir purkstukam jei nupirksi pawargusi Tik uz 2.2
Vartotojas
2011-10-13 12:34
nu matosi jaunas esi tai 2.2 kuo daugiau tuo geriau, bet kad nesuwaldot jus tu arkliu, ir su 1.1 ziguliu gali prisiskraidyt. Kam jam 2.2? Ims keliais simtais gramu daugiau? Tikrai daugiau, cia tau ne wokietija, kad galetum bent puse 2.2 galios isnaudot. 2dti ir taskas, kainos kokybes santykis. Cia tas pats kai klaustu ka geriau 1.9 ar 2.5 tai pacukai reks 2.5 geriau traukia o remonto ir patwarumo santykis ziauriai skiriasi, bet ne jiem apie tai galwot.
Vartotojas
2011-10-13 12:54
relax bicas nu jeigu tu 92kw nesugebi isnaudot ir tau uztenka puse tai pirk 46 kokia pirda sanaudos tikrai nesiskiria ziauriai nemaisyk opel ir awdi varikliu jei lygint su tavo awdi tai kas geriau ar 66 ar 81-85 kw cia tas pats bredas kuro tiek pat o trauka skirias
Vartotojas
2011-10-13 13:18
Pritariu kad gera 2.2dti paemus sanaudos nebus labai smarkiai didesnes nei 2.0dti taciau kokia litra gali dasidet (priklauso nuo tarpines). jei bus siurblys uzdroztas tai srebs tiek 2.0 dti tiek 2.2dti. o kas liecia kW tai pats vazineju su 2.0di 60kW ir sekandi karta pirkdamas tikrai pasiieskociau 2.2dti ar bent 2.0dti. 2.0di galiu pasakyt traukos ryskiai truksta, mazai dinamikos vaziuojant uzmiestije. teko pavazinet ir su 2.0 dti nuomone susidariau geresne taciau trasoje taip pat dinamikos trukumas jauciasi. Islaikymas 2.2 variklio gali but kiek brangesnis taciau jei nera poreikio labai smarkiai taupyt tai siuliciau si motora. taupesniam zmogui 2.0dti.
Vartotojas
2011-10-13 13:26
kaip jum tos traukos maza, man su 1.9D lakstyt uztenka galios per akis.
Vartotojas
2011-10-13 14:47
2011-10-13
13:26 rašė:
kaip jum tos traukos maza, man su 1.9D lakstyt uztenka galios per akis. :thumbup:
kiekvienas skirtingai supranta trauka ir galia
Vartotojas
2011-10-13 15:44
Na siaip mane irgi labiau traukia 2.2dti nes girdejau, pasikartosiu tik girdejau, kad 2.0dti nelaiko velenelis ir nzn kaip su galia nes kartais tenka priekaba prikabinti, o jeigu 2.0dti + chip? gal kas turit cipuota kiek zinau pasidaro apie 95kw ir kuro sanaudos sumazeja...
Vartotojas
2011-10-13 15:50
2011-10-13
13:26 rašė:
kaip jum tos traukos maza, man su 1.9D lakstyt uztenka galios per akis. :thumbup:
na taip kiekvienan savo. suprantama jei vazinet kokiam nedideliam miestelyje tai sociai ir 1.2 ar 1.4 variklio.
taciau jei tenka pavazinet daugiau vilniuje, kaune ar tarpmiestiniais keliais tai tikrai traukos trukumas pasijaucia. zinoma galima smaugti automobili minant po 4k apsuku (dyzeliui) taciau bent man toks vazevimas tai tik masinos drozimas.
taciau jei tenka pavazinet daugiau vilniuje, kaune ar tarpmiestiniais keliais tai tikrai traukos trukumas pasijaucia. zinoma galima smaugti automobili minant po 4k apsuku (dyzeliui) taciau bent man toks vazevimas tai tik masinos drozimas.
Vartotojas
2011-10-13 16:00
Cipavimas kainuoja, kuro sanaudos nemazeja ypac tuose diapazonuose kur galia dideja, mazeja variklio resursas, jei priekaba vilksi tik 2.2
Vartotojas
2011-10-13 16:01
2011-10-13
15:44 rašė:
Na siaip mane irgi labiau traukia 2.2dti nes girdejau, pasikartosiu tik girdejau, kad 2.0dti nelaiko velenelis ir nzn kaip su galia nes kartais tenka priekaba prikabinti, o jeigu 2.0dti + chip? gal kas turit cipuota kiek zinau pasidaro apie 95kw ir kuro sanaudos sumazeja...
Na bent as pirma kart girdziu kad velenelis nelaikytu ar 2.0di ar dti. tai tas pats variklis kalbant apie bloka ir galva, skires turba, dti turi interkuleti ir siurblys kitoks. kas liecia bedas tai siurbliu el dalys nelaiko tad reikia susitvarkyt visa kuro sistema ir nevazinet pastoviai ant rezervo. ir dar vakumo pompos visu panasaus amziaus di dti isdilusios ( nauja apie 700 lietuvisku)
del chip pats nesu ciupinejes cipuotos vectros, tad gariau nuomone pasiliksiu sau.
del chip pats nesu ciupinejes cipuotos vectros, tad gariau nuomone pasiliksiu sau.
Vartotojas
2011-10-13 16:50
2.2 ar 2.0dti nezinau tiksliai kuris bet atrodo 2.2 nesicipuoja.
Vartotojas
2011-10-13 17:41
O kokios siurblio el. dalies kainos mazdaug???
giedzka
1757 / 0
2011-10-13 17:46
gal ir klystu bet marods tu 2, 0dti varikliu siurbliai gan silpnoki cipavimui.
You serious?
Vartotojas
2011-10-13 17:52
2.2 einamas variklis. Buvau nupirkes vectra c su tokiu uzlinkusiu varikliu pardavimui. tai uzsiknisau, bet pigiausiai uz 1500 lt radau matora. Sake srotuose kad labai einamas variklis, o ir meistras kuris keite sake, kad labai daznai gendantis sitas variklis.. bet uz 2.0 siek tiek ekonomiskesnis.
Vartotojas
2011-10-13 17:57
2, 2 dti silpnoji vieta - EGR vožtuvas, 2, 0 dti - kuro siurblio el. dalis. Variklio veleną suka grandinė. Kuro sąnaudos su 2, 2 l. apie 6, 5-7 l. mišriai, silpnesnis ima gal puse litro mažiau. Anaiptol, bet kuris iš jų nėra pats geriausias sprendimas, nes Opel nėra geras dyzelių gamintojas, nes šiai dienai pats perka dyzelius iš Isuzu arba Fiat. Gerai, kad nesugalvojai mąstyt apie 2, 0l di 60 kw.
Vartotojas
2011-10-13 18:33
2011-10-13
17:57 rašė:
2, 2 dti silpnoji vieta - EGR vožtuvas, 2, 0 dti - kuro siurblio el. dalis. Variklio veleną suka grandinė. Kuro sąnaudos su 2, 2 l. apie 6, 5-7 l. mišriai, silpnesnis ima gal puse litro mažiau. Anaiptol, bet kuris iš jų nėra pats geriausias sprendimas, nes Opel nėra geras dyzelių gamintojas, nes šiai dienai pats perka dyzelius iš Isuzu arba Fiat. Gerai, kad nesugalvojai mąstyt apie 2, 0l di 60 kw.
O man kaip tik pasirode 2.2 taupesnis. Bet as imciau 2.0 manau, chuinia ta siurblio elektronika, netgi kauno turguj ja sutvarko.
Vartotojas
2011-10-13 18:39
Per silpnas 2.0di tik 60kW, o man to ryskiai mazoka
Vartotojas
2011-10-13 18:43
aj cia uzklausia ta ar ta masina, pamatysit kaip audi nusipirks.
maumas
7657 / 0
2011-10-13 18:46
2011-10-13
17:57 rašė:
2, 2 dti silpnoji vieta - EGR vožtuvas, 2, 0 dti - kuro siurblio el. dalis. Variklio veleną suka grandinė. Kuro sąnaudos su 2, 2 l. apie 6, 5-7 l. mišriai, silpnesnis ima gal puse litro mažiau. Anaiptol, bet kuris iš jų nėra pats geriausias sprendimas, nes Opel nėra geras dyzelių gamintojas, nes šiai dienai pats perka dyzelius iš Isuzu arba Fiat. Gerai, kad nesugalvojai mąstyt apie 2, 0l di 60 kw.
2011-10-13
18:33 rašė:
O man kaip tik pasirode 2.2 taupesnis. Bet as imciau 2.0 manau, chuinia ta siurblio elektronika, netgi kauno turguj ja sutvarko.
Seniai ismoktos pamokos su tais siurbliais-bendradarbis tvarke zefyrai 2.0 dti, tai 350lt uz elektr. dali mokejo, tai ar cia daug?Aisku jis ir pats nezino ka ten dare, bet va tiek kainavoKam idomu, tai bevaziuojant uzgeso ir nebeuzvede, tai rado tokia liga...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Jūsų žinutė |
|