Mano SAAB 9-3

Sukūrė Vartotojas 2010-04-16
2010-04-16 20:28
2000 Saab 9-3
2010-04-16 20:29
2010-04-16 20:32
http://hphotos-sjc1.fbcdn.net/hs058.snc3/526_n.jpg
2010-04-16 20:32
butu zjbs jei isikeltu foto
2010-04-16 20:37
nu butu ydomu foto pamatyti:)
2010-04-18 00:52
2010-04-18 00:52
2010-04-18 00:53
ziema
2010-04-18 00:57
priesh dropinant
2010-04-18 00:57
kompo flashinimas
2010-04-18 01:01
2010-04-18 13:02
O kompą pats flashinai?
2010-04-18 20:50
taip
2010-04-18 20:58
kad cia amerikoj nuotraukos darytos:DDD
2010-04-18 22:46
2010-04-18 20:58 rašė: kad cia amerikoj nuotraukos darytos:DDD
o tu norejai, kad ash grishchiau i Lietuva su savo auto, nufotkinchiau Lietuvoj ir idechiau?



kur gyvenu ten ir fotografuoju
2010-04-18 22:53
o kai ten tau su tokiu stogu a nebuna salta ziema ir ar neliaidzia kai lyja:)
2010-04-19 05:01
kaip bebutu keista ziema shitas stogas shiluma ishlaiko ilgiau nei skardinis :)



vienas-kitas lashas nuvarva jei lietus tesiasi daugiau nei 3 dienas.. bet retai buna tokiu ilgu liuchiu chia, taip, kad nebaisu. Bet skyliu sotge nera, tik jis persisunkia per medziaga.. na persisunke.. uzpurshkiau specialaus tokio purshkalo "Rag-Top" tai db nebepersisunkia :)
2010-04-19 17:45
Respect:) saunuolis:) Gerai atrodo:)
2010-04-19 23:48
o cia pastave tubininis motoras?parasyk placiau apie varikly:)
2010-04-20 01:36
Juk matosi, kad turbinis, kitaip vamzdis nuo filtro neitu link ishmetimo kolektoriaus :)



1985cc (2.0L) DOHC 16 voztuvu turbinis variklis. MHI TD04 turbina, 370cc/min purkshtukai + 3.5bar kuro slegio reguliatorius = ~390cc/min. 4 babinu degimo "kasete" su integruotais detonacijos davikliais kiekvienam cilindrui. 2 balancavino velenai integruoti i variklio bloka.



kai pirkau buvo apie 140kW, turejo 300c/min purkshtukus ir mazesne turbina.



dabar yra apie 170kW, bet tai dar nepabaiga, nes ash vis dar krapshtausi prie jo. daugiausiai prie variklio valdymo kompiuterio. Sugebejau atsukti daugiau boosto, pariebinti mishini, pakelti sukimo momento, rpm, oro kieko, ir greicio ribotuvus.



Dabar surinkineju detonacijos ir ishmetamuju duju temperaturos daviklius ir vaziuosiu ant volu.. bandysiu pakoreguoti degimo kampo zemelapi, nes jis kolkas kalibruotas zemesnio oktano kurui. Ir kuro mishini reikes "pagrazinti" kazkiek, man neduoda ramybes kai kurios "liesos" vietos tarp 3000 ir 4000 apsuku.
2010-04-20 09:09
saab mazai varikliu realiai is arti teesu mates, beto is foto sunku pamatyti kad su turbina yra, bet girdejau kad dauguma saab benzininiu varikliu ejo su turbinom todel ir klausiu:)kiek tuo lt isejo atn variklio tobulinimo:)
2010-04-20 18:59
apie 1200lt.



jei buchiau ne pats flashines butu dar papildomai ~1000lt



dar reiktu paskirstymo velenus keisti.. nes shitie varikliai (B205) ejo su labai "ekonomishkais" paskirstymo velenais. bet gerai, kad beveik nuo visu Saab DOHC varikliu velenai tinka, ir visi yra geresni nei manishkiai.. tai nebus labai brangu.



ishmetimo irgi reiktu.. ash kazkaip nelinkes pirkti.. bandysiu pats virintis.. nes $500 vien uz downpipe (ishmetimo vamzdis nuo turbinos iki rezonatoriaus) yra nesamone. Ne tai, kad pinigu gailechiau.. tiesiog tai yra neverta.. nes pvz draugas savo Evolutionui pirko downpipe uz $140, Eclipsui ~$120... tai $500 yra nesamone.. ash varikli galiu uz tiek nusipirkti..



ir zinoma kaltiniu stumokliu reikes, nes be ju daugiau 210kw daryti yra pavojinga.



kitaip sakant sarashas dar ilgas.. tik laiko nevisada yra.
2010-04-20 22:19
tai kiek tu kilovatu nori ispausti is to varikliuko:)kiek tau jis kuro gere:)
2010-04-20 22:56
~220kW manau mane patenkintu.



dabar borto kompiuteris rodo 18.5L / 100km bet ash vazinejau vien gazas - dugnas. ir mishini uzriebines gal kiek per smariai.. prie 5500 apsuku buna apie 10.7 AFR, kas yra riebu.. reikes taisyti kai bus galimybe.



ramiai vaziuojant ~12L.. bet ramiai ash retai vazineju.. nes boostas yra uzkrechiamas dalykas, ash manau turiu jam priklausomybe :) nes tas spool up garsas + lipinimas prie sedynes yra kazkas nerealaus :)
2010-04-20 23:31
o 220kw vien tik su priekiniais varomais, a tau nebus taip kad isvien kasis ratai ir neis pjusti visos variklio galios malonumo:Do tu dragose nedalyvauji
2010-04-21 00:17
2010-04-20 23:31 rašė: o 220kw vien tik su priekiniais varomais, a tau nebus taip kad isvien kasis ratai ir neis pjusti visos variklio galios malonumo:Do tu dragose nedalyvauji
dalyvauju kartais Englishtowne, NJ. tik pradejes leisti buvo priekinas salnikas, tai neleido pora kartu ant trasos.. pasikeichiau, db viskas gerai..bet dazniau gatvese.. daugiau adrenalino.. aishku baudu prisirinkes jau nemazai.. nu 3 baudas per 1 metus.. 2 uz greiti, 1 uz "reckless driving" del kurio net i kriminalini teisma padave, bet teisejas geras buvo, liepe i tokius kursus nueiti ir turetu buti viskas gerai



del kasimosi, tai nlb bijau, nes jei smarkiai kasis desiu riboto praslydimo reduktoriu.. padeda labai.. ir platesnes padangas.. yra "vaistu" tam gydyti..
2010-04-21 16:47
Galėtum gal kokį video susukt, jei turėsi laiko, būtų įdomu pamatyt kaip dirba.
2010-04-21 21:11
tikrai butu ydomu paziureti:)
2010-04-22 05:21
pasistengsiu susukti kai bus laiko
2010-04-22 05:51
po dropo.
2010-04-22 16:34
Aparacioks :]]]

Va sita modeli tikrai pripazystu :]

Geras automobilis su solidzia unikalia isvaizda :]O dar kabrio... :]

Saunus egzempliorius :]]
2010-04-23 01:18
ratus galetum sustresnius uzsideti tada atroditu tikrai dailiai:)
2010-04-23 04:48
yra ir be ratu kur investuoti :)



be to.. ishvaizda manes nlb jaudina, o shitie ratai labai lengvi, kas man patinka :)
2010-04-23 22:31
nu bet ratai cia minimali investicija groziuj masinos, :)motoro galia be masinos isvaidos tai taspat kaip lektuvas be sparnu nu cia mano nuomone, beto yra ir graziu ratu lengvu specialiai skirtu spotui:D
2010-05-06 06:45
340 Nm @ 4300 RPM

241 bHp @ 5820 RPM



pastachiau ribotuva sukimo momento ant 340 Nm ir oro mases ribotuva ant 1050 mg/c saugumo sumetimais
2010-05-06 10:05
iskur tu tiek visko zinai ir moki daryti?:)
2010-05-25 04:16
pagaliau is dyno. skaiciai skiriasi nuo teoriniu, bet as vistiek patenkintas :) tik, kad sukimo momento nepasiekiau 340.. matyt pritruko oro ant dyno.. be ventiliatoriaus buvo



312 Nm @ 5490 RPM

188 kW @ 5920 RPM



http://hphotos-snc3.fbcdn.net/hs301.snc3/8953_n.jpg




2010-05-25 04:19
http://hphotos-snc3.fbcdn.net/hs301.snc3/8953_n.jpg
2010-05-25 15:14
Man foto kažkodėl neveikia. Na, bet nesvarbu. O čia kaip suprantu su beveik stock'u tokia kreivė?
2010-05-25 15:50
fainoj saly gyveni, overboosted .Ka dirbi ten jei ne paslaptis?
2010-05-25 17:34
2010-05-25 15:50 rašė: fainoj saly gyveni, overboosted .Ka dirbi ten jei ne paslaptis?
mechaniku dirbu
2010-05-25 17:36
2010-05-25 15:14 rašė: Man foto kažkodėl neveikia. Na, bet nesvarbu. O čia kaip suprantu su beveik stock'u tokia kreivė?
mechaniskai tai jo, beveik stock. tik programa pacio daryta
2010-09-29 15:15
gal kas naujo vyksta su saab'u?
2010-09-29 23:15
2010-09-29 15:15 rašė: gal kas naujo vyksta su saab'u?
jo, reikia keisti visas variklio pagalves, nes standartines neatlaiko.. pasikeiciau pries 6 menesius, bet neatalaike. ir siaip ieskau antro Saabo, senesnio 95 - 98 900inio. nes vienas reikalingas i darba vazineti, ir nieko rimtesnio negaliu daryti - ardyti variklio ar pan.. nes dirbu 7 dienas per sav.. tai nera kada palikti nevaziuojancio nei dienai
2010-09-30 08:31
jo, nepatingejau perskaiciau wiska, daug darbo ydeta, ispuoseletas kabrikas, ypac po kapotu :) zinau ta jausma kaip yra gera paciam sau savo auto tobulinti ir poto dziaugtis rezultatais, kartais neina net nakti uzmigt kai zinai kad ryt darysi kazka idomaus, tai ir sedi garaze be miego wisa nakti kaip as :D Del isvaizdos pritariu, ji neblogai ir taip atrodo, o kad sustri ratai bus arkliu tikrai neprides, cia labiau reiktu kreipt demesi i padangas ir priekine pakaba :)
2011-02-09 09:03
http://videogaga.one.lt/video?id=zo

trumpas filmukas. nieko ypatingo.. per daug nesistengiau. vaziuodamas is darbo susukau.
2011-02-10 16:27
Jooo grazus Saabas :) Retai tokiu matau :)
2011-02-27 00:47
LogWorks3
2011-02-27 01:04
nu neuzpykit kame pas ta saba grozis? kaip visi cia alpsta? masina kaip masina.. beto sena ir is jos konstruot kazka tai nesuprantamas reiskinys kazkoks.. aisku jei zmogus tai darytu lietuvoi tai suprantu liux bet cia amerika cia gali betkokia auto nusipirkt delto ir sakau kad lieva masina ir lievas tiuningavimas skaitau amerikoj gyvenant galima daug daugiau geru dalyku prisikonstruot kaip angalai jei jau draguoja tai suprom skailainais zxsais kur arkliai skaiciuojasi nuo 1000 tai jei toks antuziastas esi tai velniam is to sabo izdevona darai... neuzpyk overboosteri as tikiu kad esi gudrus ir maladiec vaikis ir pavydziu kad i amerika isipaisei bet delto ir nesuprantu kam terliojies su ta nesamoninga auto??
2011-02-27 02:13
2011-02-27 01:04 rašė: nu neuzpykit kame pas ta saba grozis? kaip visi cia alpsta? masina kaip masina.. beto sena ir is jos konstruot kazka tai nesuprantamas reiskinys kazkoks.. aisku jei zmogus tai darytu lietuvoi tai suprantu liux bet cia amerika cia gali betkokia auto nusipirkt delto ir sakau kad lieva masina ir lievas tiuningavimas skaitau amerikoj gyvenant galima daug daugiau geru dalyku prisikonstruot kaip angalai jei jau draguoja tai suprom skailainais zxsais kur arkliai skaiciuojasi nuo 1000 tai jei toks antuziastas esi tai velniam is to sabo izdevona darai... neuzpyk overboosteri as tikiu kad esi gudrus ir maladiec vaikis ir pavydziu kad i amerika isipaisei bet delto ir nesuprantu kam terliojies su ta nesamoninga auto??
todel ir terliojuosi, kad mazai kas terliojasi

mazai kas tikisi is saabo kazko, del to ir daug smagiau stoti pries koki WRX stockini, ir ji padeti

ir be to.. Saabai uzkrecia.. as beveik 100% zinau, kad mano sekanti masina bus Saabas.. greiciausiai naujesnis 9-3 kabrikas.. nors ten svedai mazai prie ko prisidejo, bet variklis ir deze ten nuo Cobalt SS, kas irgi yra neblogai.

o be to.. as dar net nepradejau nieko RIMTAI konstruoti. tam as pirksiu antra masina, nes negaliu likti be transporto.. bet tai dar bus negreitai. turiu pakankamai daug reikalu ir be masinos. as net nuosavo garazo neturiu dar..

tai anglam bepigu supros ir skylainai ;) jiem lengviau juos gauti, nes geriausios ju modifikacijos yra desinevaires.

be to, yra labai nedaug masinu kurias as noreciau vairuoti.. ir tuo labiau tobulinti. Mazdaspeed3 vis dar vilioja, Saab 9-2X (su WRX mechanika), Cobalt SS ir Neon SRT4.. ir kaip ir viskas.. manes niekada netrauke supros ir skyline.. ar tuo labiau BMW, Audi, VW ir panasiai..

Jūsų žinutė