del traukos

Sukūrė Vartotojas 2015-04-02
2015-04-02 15:37
Gal kas zino kodel nebtraukia masina filtrai pakeisti oro srauto matuogle veikia kai nupirkau viskas veike pries pora menesiu dingo trauka keiciau vakumo slangutes bet nepadejo. Seniau iki 3000 apsuku traukdavo o dabar isvis glusas pasidare. Jei galit padekit patarkit ka tokiu atveju daryt gal zinot kur tvarko. AUDI A3 1, 9 tdi 81kw
2015-04-02 15:53
Iš tavo aprašytų simptomų, panašu, kad turbina nebeveikia, ir važiuoji LIMP rėžimu, turėtu ne tik netraukti bet ir max greitis būti 90km/h
2015-04-02 15:59
nu jo greitis iki 100 max.. turbina buvo nueme geometrija atstate isvale kazkuri laika trauke poto vel nustojo.
2015-04-02 16:04
Kaip ašelė, ar kas nors tikrino, manau turbina gatava, nusimauk šlangą patikrink ar nekleba ašelė, kiek tepalo šlangose yra, gali buti truputį, čia natūralu bet bėgti neturėtų, bet kokiu atveju kalta turbina, joje ir ieškok bėdos :)
2015-04-02 16:12
asele minimaliai kliba...
2015-04-02 16:24
Pakeisk oro filtra, katalizatoriu ispjauk jei nebijai arba nauja keisk, patkrink galini rezonatoriu ir dusles ar nesukrite pertvaros, patikrink EGR voztuva arba velniop i uzdaryk isvis nereikalingas, jei nebepades tai faktas, kaip draugas sako kalta turbina arba amen varikliui arba siubrliui arba ... gal pardavimui buvo sudeti laikinai ziedai dabar vel elipse dar deidesbne cilindruose isdilo ir pirssszzzt nevaziuoja
2015-04-02 16:30
kur galima nuvaryti kad tokius dalykus paziuretu ir normaliai vyrai sutvarkytu.
2015-04-02 16:43
2015-04-02 16:24 rašė: Pakeisk oro filtra, katalizatoriu ispjauk jei nebijai arba nauja keisk, patkrink galini rezonatoriu ir dusles ar nesukrite pertvaros, patikrink EGR voztuva arba velniop i uzdaryk isvis nereikalingas, jei nebepades tai faktas, kaip draugas sako kalta turbina arba amen varikliui arba siubrliui arba ... gal pardavimui buvo sudeti laikinai ziedai dabar vel elipse dar deidesbne cilindruose isdilo ir pirssszzzt nevaziuoja
Mažai tikėtinos tavo versijos, na dėl EGR nesiginčinsiu, nei siurblys, nei variklis čia įtakos neturi, žiedai juolabiau, oro filtras taip pat, jei sakė kad srauto matuoklė 100proc gera. Jei pinigėliu negaila, tada varyk pas normalius diagnostikus, bet ne tuos peckelius kurie tik klaidas per VAG nuskaito ir ištrinti gali. Važiuojant pasijungus per VAG matys turbinos slėgį, kiek nedapučia ar perpučia, virgio minėtą siurblio darbą, ir t.t... Nežinau koks miestas tamstos bet nepagailėk tų ~30eur ir pasidaryk normalią diagnostiką, tačiau aš beveik esu tikras, kad viskas vyksta dėl turbinos kaltės, o tai, kad kaip sakei iki 3000aps tik eina užkelt ir max greitis 100, rodo kad važiuoji LIMP (avariniu) rėžimu, kas DAŽNIAUSIAI nekategoriškai visada, būna dėl turbo kaltės.
2015-04-03 22:28
2015-04-02 16:24 rašė: Pakeisk oro filtra, katalizatoriu ispjauk jei nebijai arba nauja keisk, patkrink galini rezonatoriu ir dusles ar nesukrite pertvaros, patikrink EGR voztuva arba velniop i uzdaryk isvis nereikalingas, jei nebepades tai faktas, kaip draugas sako kalta turbina arba amen varikliui arba siubrliui arba ... gal pardavimui buvo sudeti laikinai ziedai dabar vel elipse dar deidesbne cilindruose isdilo ir pirssszzzt nevaziuoja
2015-04-02 16:43 rašė: Mažai tikėtinos tavo versijos, na dėl EGR nesiginčinsiu, nei siurblys, nei variklis čia įtakos neturi, žiedai juolabiau, oro filtras taip pat, jei sakė kad srauto matuoklė 100proc gera. Jei pinigėliu negaila, tada varyk pas normalius diagnostikus, bet ne tuos peckelius kurie tik klaidas per VAG nuskaito ir ištrinti gali. Važiuojant pasijungus per VAG matys turbinos slėgį, kiek nedapučia ar perpučia, virgio minėtą siurblio darbą, ir t.t... Nežinau koks miestas tamstos bet nepagailėk tų ~30eur ir pasidaryk normalią diagnostiką, tačiau aš beveik esu tikras, kad viskas vyksta dėl turbinos kaltės, o tai, kad kaip sakei iki 3000aps tik eina užkelt ir max greitis 100, rodo kad važiuoji LIMP (avariniu) rėžimu, kas DAŽNIAUSIAI nekategoriškai visada, būna dėl turbo kaltės. :thumbup:
kaune al ka zinot kur rimtai daro
2015-04-03 22:39
2015-04-02 16:24 rašė: Pakeisk oro filtra, katalizatoriu ispjauk jei nebijai arba nauja keisk, patkrink galini rezonatoriu ir dusles ar nesukrite pertvaros, patikrink EGR voztuva arba velniop i uzdaryk isvis nereikalingas, jei nebepades tai faktas, kaip draugas sako kalta turbina arba amen varikliui arba siubrliui arba ... gal pardavimui buvo sudeti laikinai ziedai dabar vel elipse dar deidesbne cilindruose isdilo ir pirssszzzt nevaziuoja
2015-04-02 16:43 rašė: Mažai tikėtinos tavo versijos, na dėl EGR nesiginčinsiu, nei siurblys, nei variklis čia įtakos neturi, žiedai juolabiau, oro filtras taip pat, jei sakė kad srauto matuoklė 100proc gera. Jei pinigėliu negaila, tada varyk pas normalius diagnostikus, bet ne tuos peckelius kurie tik klaidas per VAG nuskaito ir ištrinti gali. Važiuojant pasijungus per VAG matys turbinos slėgį, kiek nedapučia ar perpučia, virgio minėtą siurblio darbą, ir t.t... Nežinau koks miestas tamstos bet nepagailėk tų ~30eur ir pasidaryk normalią diagnostiką, tačiau aš beveik esu tikras, kad viskas vyksta dėl turbinos kaltės, o tai, kad kaip sakei iki 3000aps tik eina užkelt ir max greitis 100, rodo kad važiuoji LIMP (avariniu) rėžimu, kas DAŽNIAUSIAI nekategoriškai visada, būna dėl turbo kaltės. :thumbup:
2015-04-03 22:28 rašė: kaune al ka zinot kur rimtai daro
Yra buves toks dalykas kai pridega isiubimo kolektorius nuo griztamu duju per EGR.Atjunk oro padavima ir gerai apziurek isiurbimo kolektoriu.Papadyk su kokia viela ir matysi ar uzdeges ar ne.Nes buvo jau ne karta.Cia vienas is variantu o po to rimta diagnostika.

Jūsų žinutė