Vartotojas
2013-03-10 12:25
Sveiki , nusipirkau e46 2.0d ir visi sneka kad cia ziauriai lepus varikliai... Ar tai tiesa?
Vartotojas
2013-03-10 17:59
2013-03-10
12:25 rašė:
Sveiki , nusipirkau e46 2.0d ir visi sneka kad cia ziauriai lepus varikliai... Ar tai tiesa? :helpsmilie:
1) kad E46 100kw (prieš FaceLift) reduktorius gale prastai susidoroja su sukimo momentu dyzelio, daznai tenka virint kas veliau apsunkina remontą, Tiesa tai ar ne ?
Neteko girdėti, kad ši problema galiotų būtent 100kw dyzeliui. Ši liga daugiau priskiriama E46 su benzininiais varikliais nuo 2, 5l, kurią gamintojas pašalino tik 2000 m. Taigi, nors ir mažai tikėti, kėbulas gali išplyšti ir 320d 100kw, o 320d 110kw, kuris ėjo nuo 2001 m. jau nebe. Pas mane kėbulas vis dar sveikas.
1.2) ar iš vis skiriasi reduktorius ir/ar reduktoriaus tvirtinimo taškai pas prieš ir po FaceLift'ą ?
Skiriasi reduktorių perdavimas, tačiau tvirtinimas toks pats.
2) 2, 0d 100kw daug patikimesni nei naujesni 110kw, Tiesa ar ne ?
Nelabai suprantu, ko čia visi taip varo ant to senuko 2.0l 100kw motoro. Pagrindinė jo problema - BOSCH aukšto slėgio kuro siurblio gedimai, kurių neįvertino gamintojas. Dažnai genda šio siurblio elektroninis valgymas, rečiau - mechaninė dalis. Aš jau remontavau elektroninę dalį, tuo pačiu patikrino ir mechaninę, su ja viskas gerai. Tokios pat bėdos kankina ir Audi, kuriose stovi tas pats siurblys. Tačiau siurblio bėdos lengvai šalinamos - vieną kartą susitvarkei ir pamiršai.
Dar skiriasi turbinos valdymas: pas 100kw turbina valdoma mechaniškai, o pas 110kw - jau elekronikos pagalba. Todėl senesniam motorui reikia pasikeisti vakuumines žarneles, jei jos sutrūnyja.
110 kw motoras yra jau common rail'inis: stovi kitas kuro siurblys, todėl senojo variklio bėdų nebėra. Tačiau common rail sistema iš principo jautresnė pilamo kuro kokybei, dėl to taip pat galimi pačio siurblio ir purkštukų gedimai.
Ir didžiausia 110kw liga - atsilaisvinančios ir į cilindrus bei turbiną sukrentančios ekologinės sklendės dalys. Tai gresia jau viso variklio kap. remontu ar keitimu.
Todėl vis tik būčiau linkęs pritarti šiais nuomonei, kad 2.0l 100kw motorai dėl savo paprastumo patikimesni už 110kw, nei kategoriškai tvirtinti, kad tik 110kw yra vertas dėmesio.
3) O gal neverta žiūrėti 2, 0d ir žvalgytis į 3, 0d dėl kokių nors tech. trūkumų.
Visi svajoja apie 3.0l dyzelį, bet dažnas, nusivylęs paieškomis, sugrįžta prie 2.0inio. Į LT atkeliauja labai jau pavargę 330d, todėl belieka rinktis, ar geras, bet silpnesnis 2.0l, ar galingas, bet pavargęs 3.0l. Bendrąja prasme galima būtų sakyti, kad 2, 0l motoras yra patikimesnis nei 3.0l, bet tik dėl to, kad jame mažiau cilindrų, automatiškai pigesnė ir priežiūra. Be to, didesnio sukimo momento (o gal vairuotojo noro paspausti) neatlaiko 3.0d turbina.
4) Ar yra kokių nors už/prieš renkantis atnaujinta E46 110kw, be esminio skirtumo 10kw ?
Žr. 2 klausimą. Pagrindinis privalumas 110kw naudai - daugiau galios už tas pačias kuro sąnaudas. Jei leidžia galimybės, imčiau naujesnį, bet jei reiktų rinktis, ar geras 100kw, ar pavargęs 110kw, imčiau geresnį.
Vartotojas
2013-03-10 18:27
2013-03-10
12:25 rašė:
Sveiki , nusipirkau e46 2.0d ir visi sneka kad cia ziauriai lepus varikliai... Ar tai tiesa? :helpsmilie:
2013-03-10
17:59 rašė:
1) kad E46 100kw (prieš FaceLift) reduktorius gale prastai susidoroja su sukimo momentu dyzelio, daznai tenka virint kas veliau apsunkina remontą, Tiesa tai ar ne ?
Neteko girdėti, kad ši problema galiotų būtent 100kw dyzeliui. Ši liga daugiau priskiriama E46 su benzininiais varikliais nuo 2, 5l, kurią gamintojas pašalino tik 2000 m. Taigi, nors ir mažai tikėti, kėbulas gali išplyšti ir 320d 100kw, o 320d 110kw, kuris ėjo nuo 2001 m. jau nebe. Pas mane kėbulas vis dar sveikas.
1.2) ar iš vis skiriasi reduktorius ir/ar reduktoriaus tvirtinimo taškai pas prieš ir po FaceLift'ą ?
Skiriasi reduktorių perdavimas, tačiau tvirtinimas toks pats.
2) 2, 0d 100kw daug patikimesni nei naujesni 110kw, Tiesa ar ne ?
Nelabai suprantu, ko čia visi taip varo ant to senuko 2.0l 100kw motoro. Pagrindinė jo problema - BOSCH aukšto slėgio kuro siurblio gedimai, kurių neįvertino gamintojas. Dažnai genda šio siurblio elektroninis valgymas, rečiau - mechaninė dalis. Aš jau remontavau elektroninę dalį, tuo pačiu patikrino ir mechaninę, su ja viskas gerai. Tokios pat bėdos kankina ir Audi, kuriose stovi tas pats siurblys. Tačiau siurblio bėdos lengvai šalinamos - vieną kartą susitvarkei ir pamiršai.
Dar skiriasi turbinos valdymas: pas 100kw turbina valdoma mechaniškai, o pas 110kw - jau elekronikos pagalba. Todėl senesniam motorui reikia pasikeisti vakuumines žarneles, jei jos sutrūnyja.
110 kw motoras yra jau common rail'inis: stovi kitas kuro siurblys, todėl senojo variklio bėdų nebėra. Tačiau common rail sistema iš principo jautresnė pilamo kuro kokybei, dėl to taip pat galimi pačio siurblio ir purkštukų gedimai.
Ir didžiausia 110kw liga - atsilaisvinančios ir į cilindrus bei turbiną sukrentančios ekologinės sklendės dalys. Tai gresia jau viso variklio kap. remontu ar keitimu.
Todėl vis tik būčiau linkęs pritarti šiais nuomonei, kad 2.0l 100kw motorai dėl savo paprastumo patikimesni už 110kw, nei kategoriškai tvirtinti, kad tik 110kw yra vertas dėmesio.
3) O gal neverta žiūrėti 2, 0d ir žvalgytis į 3, 0d dėl kokių nors tech. trūkumų.
Visi svajoja apie 3.0l dyzelį, bet dažnas, nusivylęs paieškomis, sugrįžta prie 2.0inio. Į LT atkeliauja labai jau pavargę 330d, todėl belieka rinktis, ar geras, bet silpnesnis 2.0l, ar galingas, bet pavargęs 3.0l. Bendrąja prasme galima būtų sakyti, kad 2, 0l motoras yra patikimesnis nei 3.0l, bet tik dėl to, kad jame mažiau cilindrų, automatiškai pigesnė ir priežiūra. Be to, didesnio sukimo momento (o gal vairuotojo noro paspausti) neatlaiko 3.0d turbina.
4) Ar yra kokių nors už/prieš renkantis atnaujinta E46 110kw, be esminio skirtumo 10kw ?
Žr. 2 klausimą. Pagrindinis privalumas 110kw naudai - daugiau galios už tas pačias kuro sąnaudas. Jei leidžia galimybės, imčiau naujesnį, bet jei reiktų rinktis, ar geras 100kw, ar pavargęs 110kw, imčiau geresnį.
1) kad E46 100kw (prieš FaceLift) reduktorius gale prastai susidoroja su sukimo momentu dyzelio, daznai tenka virint kas veliau apsunkina remontą, Tiesa tai ar ne ?
Neteko girdėti, kad ši problema galiotų būtent 100kw dyzeliui. Ši liga daugiau priskiriama E46 su benzininiais varikliais nuo 2, 5l, kurią gamintojas pašalino tik 2000 m. Taigi, nors ir mažai tikėti, kėbulas gali išplyšti ir 320d 100kw, o 320d 110kw, kuris ėjo nuo 2001 m. jau nebe. Pas mane kėbulas vis dar sveikas.
1.2) ar iš vis skiriasi reduktorius ir/ar reduktoriaus tvirtinimo taškai pas prieš ir po FaceLift'ą ?
Skiriasi reduktorių perdavimas, tačiau tvirtinimas toks pats.
2) 2, 0d 100kw daug patikimesni nei naujesni 110kw, Tiesa ar ne ?
Nelabai suprantu, ko čia visi taip varo ant to senuko 2.0l 100kw motoro. Pagrindinė jo problema - BOSCH aukšto slėgio kuro siurblio gedimai, kurių neįvertino gamintojas. Dažnai genda šio siurblio elektroninis valgymas, rečiau - mechaninė dalis. Aš jau remontavau elektroninę dalį, tuo pačiu patikrino ir mechaninę, su ja viskas gerai. Tokios pat bėdos kankina ir Audi, kuriose stovi tas pats siurblys. Tačiau siurblio bėdos lengvai šalinamos - vieną kartą susitvarkei ir pamiršai.
Dar skiriasi turbinos valdymas: pas 100kw turbina valdoma mechaniškai, o pas 110kw - jau elekronikos pagalba. Todėl senesniam motorui reikia pasikeisti vakuumines žarneles, jei jos sutrūnyja.
110 kw motoras yra jau common rail'inis: stovi kitas kuro siurblys, todėl senojo variklio bėdų nebėra. Tačiau common rail sistema iš principo jautresnė pilamo kuro kokybei, dėl to taip pat galimi pačio siurblio ir purkštukų gedimai.
Ir didžiausia 110kw liga - atsilaisvinančios ir į cilindrus bei turbiną sukrentančios ekologinės sklendės dalys. Tai gresia jau viso variklio kap. remontu ar keitimu.
Todėl vis tik būčiau linkęs pritarti šiais nuomonei, kad 2.0l 100kw motorai dėl savo paprastumo patikimesni už 110kw, nei kategoriškai tvirtinti, kad tik 110kw yra vertas dėmesio.
3) O gal neverta žiūrėti 2, 0d ir žvalgytis į 3, 0d dėl kokių nors tech. trūkumų.
Visi svajoja apie 3.0l dyzelį, bet dažnas, nusivylęs paieškomis, sugrįžta prie 2.0inio. Į LT atkeliauja labai jau pavargę 330d, todėl belieka rinktis, ar geras, bet silpnesnis 2.0l, ar galingas, bet pavargęs 3.0l. Bendrąja prasme galima būtų sakyti, kad 2, 0l motoras yra patikimesnis nei 3.0l, bet tik dėl to, kad jame mažiau cilindrų, automatiškai pigesnė ir priežiūra. Be to, didesnio sukimo momento (o gal vairuotojo noro paspausti) neatlaiko 3.0d turbina.
4) Ar yra kokių nors už/prieš renkantis atnaujinta E46 110kw, be esminio skirtumo 10kw ?
Žr. 2 klausimą. Pagrindinis privalumas 110kw naudai - daugiau galios už tas pačias kuro sąnaudas. Jei leidžia galimybės, imčiau naujesnį, bet jei reiktų rinktis, ar geras 100kw, ar pavargęs 110kw, imčiau geresnį.
rasai cia koki brieda asku problematiski 2, 0l.neasku koks papuls
Vartotojas
2013-03-10 20:41
Kazko tepalo lempute ziba bet tapolo yra , ryt varysiu i servisa ziuret , tikiuos cia tik siurblys , o ne turbina
Vartotojas
2013-03-10 20:52
2013-03-10
20:41 rašė:
Kazko tepalo lempute ziba bet tapolo yra , ryt varysiu i servisa ziuret , tikiuos cia tik siurblys , o ne turbina :(
turbina tavo lemputei itakos neturi... o jai siurblys tai kainuos daugiau nei turbina
Vartotojas
2013-03-11 10:05
vazineju 3 metus, jokiu problemu su siuo 100kW varikliu. Nereikia grezti, juk 4 kausai tik as imciau 110kW, 10 kW labai jauciasi, taciau mano nuomone, geriau pasiimti 100kW neuzvaikyta, nei kad 110kW uzvaikyta.
dabar kitas variantas del 3.0, taip, jei tik pinigine leidzia tik 3.0, taciau reikia atsizvelgti, kad eksplotacija tikrai daug brangesne, kuro ims 2 litrais daugiau kaip min mieste, vaziavimo kokybe nesulyginama
dabar kitas variantas del 3.0, taip, jei tik pinigine leidzia tik 3.0, taciau reikia atsizvelgti, kad eksplotacija tikrai daug brangesne, kuro ims 2 litrais daugiau kaip min mieste, vaziavimo kokybe nesulyginama
Jūsų žinutė |
|