BMW 525d nuo 1997, kuro sanaudos, taisymas, ar apsimoka pirkti?

Sukūrė Vartotojas 2009-10-02
2009-11-26 14:37
ne tik nuo 99metu patvaresnius bnw gamino kisi daug pinigu..
2009-12-01 00:03
BMW neuzvaikyta su galingesniu matoru sunku rast. o uzvaikytas dyzelis tj kerta per kisene paskui gerai
2010-01-17 03:14
kuro sanaudos priklauso nuo vaziavimo stiliaus. Mano 525 tds sanaudos: ziema - iki 9.5 (suvalgo masinos pasildymai pries vaziuojant, vaziavimas normalus mieste), vasara iki 8.5 (vaziavimas normalus mieste); uzmiestis ~130 km/h - 7.5 ltr ; uzmiestis ~90 - 6.5 ltr.
2010-02-07 23:59
turi babkiu, pirk. neturi, net negalvok.
https://www.youtube.com/watch?v=XjPfQoAW9Wo
2010-02-23 11:29
Jai nori bmw dyzelio tai tik 530d arba 330d bet kaina jau daug didesne
2010-02-23 22:40
visi galvoja, kad e34 ir e39 tas pats 2, 5 tds varyklis :D siap tai biski skiriasi viduriai, skiriasi siurbliai, e39 oro srauto matuokle yra. siaip varyklis kitoks ir neturi esminiu e34 trukumu.
2010-02-23 22:42
2010-02-23 22:40 rašė: visi galvoja, kad e34 ir e39 tas pats 2, 5 tds varyklis :D siap tai biski skiriasi viduriai, skiriasi siurbliai, e39 oro srauto matuokle yra. siaip varyklis kitoks ir neturi esminiu e34 trukumu.
Tos pacios bedos, isduoda apie ta pati varikli, minimaliai modernizuota
2010-02-23 22:43
kokios butent bedos e39? as jas visas zinau, idomu kokias tu man pasakysi
2010-02-23 22:45
2010-02-23 22:43 rašė: kokios butent bedos e39? as jas visas zinau, idomu kokias tu man pasakysi
kaip ir tds, perkaitimas ir siurblys, kame tu ten skirtumu radai?
2010-02-23 22:46
ir berods skyvas alkuninio
2010-02-23 22:48
o kas tam siurbliui buna? turiu tds'a dbr e39 draugas e34, tam tai siurblis papisa prota. pas mane jokiu problemu. elektronine dalys isvis ju negenda, o buna tik lasa siurblys po kapotu, tarpiniu pakeitimas ir diegimo istatymas 200lt. turbinos geriau laiko nei e34, nemaciau nei vieno e39 perkaitito, uztat e34 kas antras. pagal mane tai tik zlega tie varykliai, buna grandines jau pavargusiuos
2010-02-23 22:55
2010-02-23 22:48 rašė: o kas tam siurbliui buna? turiu tds'a dbr e39 draugas e34, tam tai siurblis papisa prota. pas mane jokiu problemu. elektronine dalys isvis ju negenda, o buna tik lasa siurblys po kapotu, tarpiniu pakeitimas ir diegimo istatymas 200lt. turbinos geriau laiko nei e34, nemaciau nei vieno e39 perkaitito, uztat e34 kas antras. pagal mane tai tik zlega tie varykliai, buna grandines jau pavargusiuos
As maciau ir ne viena, kada kainos stipriai krito e39 ir buvau nusprendes papirkti 2.5tds, bedas tas pacias maciau.

O kas del turbos, tai sutinku, neteko matyt e39 su pagedusia.

O del siurbliu, tai kaip ir nera bedu, nes restauruoja ir gauni 5m arba 100.000km garantija
2010-02-23 22:59
as savo paemiau neturiu jokiu nusiskundimu del varyklio, pasirodo dar pacipuota pasiemiau. tik tds'as automatas tai nieko gero
2010-02-23 23:03
2010-02-23 22:59 rašė: as savo paemiau neturiu jokiu nusiskundimu del varyklio, pasirodo dar pacipuota pasiemiau. tik tds'as automatas tai nieko gero
Ta prasme del deziu AT?

As kai ieskojau, buvau apziureti apie 12 auto, tai 9 is ju buvo gana pavaryti, uz kitus tuo metu norejo dar gana dideliu pinigu, pigiausiais 7.000lt, brangiausias 16.000lt
2010-02-23 23:08
dezes tai ahuennai patvarios, nemates dar tokio automato, pavaros jungiasi svelniai, viskas gerai. tik megsta pavalgyt ziema. tesiog is tds'o visada norisi galios, o su automatu nevisada iseina uzspaust, ypac bukas is vietos. nors mano kai cipuotas, tai ir eina geriau. ai dar nzn kodel kataloguose raso, kad jie 4 pavaru :D maniskis tai 5 turi.
2010-02-23 23:14
2010-02-23 23:08 rašė: dezes tai ahuennai patvarios, nemates dar tokio automato, pavaros jungiasi svelniai, viskas gerai. tik megsta pavalgyt ziema. tesiog is tds'o visada norisi galios, o su automatu nevisada iseina uzspaust, ypac bukas is vietos. nors mano kai cipuotas, tai ir eina geriau. ai dar nzn kodel kataloguose raso, kad jie 4 pavaru :D maniskis tai 5 turi.
Gal maisai ka, nes senas e34 jau turejio penkiabegi automata, o del traukos, tai su At dezem bmw gerai padirbejio, nes pagreitejimai minimaliai skiriasi.

O del At, tai del benzu patvarumo tai konkurentu nelabai yra, o su tarkim 3.0d jau pasitaiko bedeliu, nes ridos dideles, beje benzo deze apie 600lt ir pilna ju, o 3.0d nuo 2000lt ir tenka paieskoti jau gerokai
2010-02-23 23:18
ai dar tiesa idomus dalykas apie mano tds'a. spidometras kaip benzo, sukasi iki 6500rpm, tikrinau krastoi, sake dyzelinis.. kai pirkau, ratlankiai ir padangos stovejo pagal gamintoja, buvo pizdec galinem sailentblokam, ratai stovejo issizerge, maks greitis buvo 160-170, daugiau niekaip, nors iki siu skaiciu lb gerai begejosi. sutvarkiau pakaba, isspaudziau 210 ir kelias baigesi. meistrelis sake, jog asc neduodavo begetis, del blogo sukibimo ar dar kokio velnio.
2010-02-23 23:25
zinai, kur kaip raso, kur 5 begiu kur 4. istikruju 5 begiai. isibegejimas skiriasi sekunde, automato begiai ilgesni biski. tds'o deze 700lt, o 3, 0d turi kelias dezes, zinau, kad brangesniu kainos iki 4000lt, buna kazkokios retos stovi, amerikonu berods. man geriausias variantas 530d su mechanke, pacipavus ir trauka ir ekonomas. yra dar niuansu, kad 3, 0d automatas gali varykli sugadinti. isiurbimo kolektoriuje stovi sklendes, kai daznai stabdai varykliu, jos issidevi, nutruksta ir yra isiurbiamos i varykli po voztuvais. daug kas zino tai, isima jas. trauka pagereja :)
2010-02-23 23:28
2010-02-23 23:18 rašė: ai dar tiesa idomus dalykas apie mano tds'a. spidometras kaip benzo, sukasi iki 6500rpm, tikrinau krastoi, sake dyzelinis.. kai pirkau, ratlankiai ir padangos stovejo pagal gamintoja, buvo pizdec galinem sailentblokam, ratai stovejo issizerge, maks greitis buvo 160-170, daugiau niekaip, nors iki siu skaiciu lb gerai begejosi. sutvarkiau pakaba, isspaudziau 210 ir kelias baigesi. meistrelis sake, jog asc neduodavo begetis, del blogo sukibimo ar dar kokio velnio.
Tai su cipu nukeltas redlines nuo 4600rpm.Seniau kada domejausi, pas ka bepasiklausdavau del cipo, sakydavo, jog is tds daug neislausi, bet 30ag ir 70nm neatrodo tokie menki skaiciai.

o e34 tds ribotuvas stovejio 207km\h, isties pirmas toks galingas dizelis isbandytas buvo, nes 1997m po visokiu golfu 1.6d ir simtiniu 2.0td, isedus i 1992 tds ir uzminus tapke, tiesiogine prasme issoko akis ant kaktos, kaip gali dizelis traukti...
2010-02-23 23:30
2010-02-23 23:25 rašė: zinai, kur kaip raso, kur 5 begiu kur 4. istikruju 5 begiai. isibegejimas skiriasi sekunde, automato begiai ilgesni biski. tds'o deze 700lt, o 3, 0d turi kelias dezes, zinau, kad brangesniu kainos iki 4000lt, buna kazkokios retos stovi, amerikonu berods. man geriausias variantas 530d su mechanke, pacipavus ir trauka ir ekonomas. yra dar niuansu, kad 3, 0d automatas gali varykli sugadinti. isiurbimo kolektoriuje stovi sklendes, kai daznai stabdai varykliu, jos issidevi, nutruksta ir yra isiurbiamos i varykli po voztuvais. daug kas zino tai, isima jas. trauka pagereja :)
na amerikoje rasti 3.0d butu stebuklas, bet deja ten tokiu nera, arba jei ir yra tai tik vienetai.Senam e34tds deze 250lt, nes niekam nereik...

O del sklendziu, senesniam 184ag variklyje ju nebuvo, tai ir bedos nera
2010-02-23 23:33
125kw ir sukimas 350nm cia nemazai :) prisiminu ir as tuos laikus, dar gaza bijodavom spaust, nes soko is vietos
2010-02-23 23:37
amerikonai pradejo dyzeliais varyt. bet ta deze stovejo ne tik amerikos rinkai, zinau draugas apturejo beda su 730d, pas ji stovejo tokia deze, tai spjaudesi kai ieskojo.
2010-02-23 23:39
2010-02-23 23:37 rašė: amerikonai pradejo dyzeliais varyt. bet ta deze stovejo ne tik amerikos rinkai, zinau draugas apturejo beda su 730d, pas ji stovejo tokia deze, tai spjaudesi kai ieskojo.
Na retai kada tarp masinu is usa pamatai koki dizeliuka naujesni
2010-02-24 23:32
amerika ar ne, sita deze ejo ir i europines. vienuzodziu e39 tds'as visai neblogas variantas yra, bet e34 visai nevykes
2010-03-03 23:22
sveiki, ir as esu usimanes nusipirkti e39 2.5tds, ir norejau paklausti ar seip jam uztenka galios?
2010-03-03 23:30
siaip vazineti per akis
2010-03-03 23:40
kaip galvojat, ar nieko e39 butu pilt baltarusiska benza?
2010-03-03 23:51
i tds'a tikrai negerai :D
2010-03-04 00:07
ir as esu girdejas kad e36 ir e34 2.5tds yra nepasiseke varikliai, o tai kaip apie e39 geresni?
2010-03-04 00:10
atsakymas smaikstus. uzskaitau. i kregzde pilu, tai px, o kaip i e39, a? aisku i benzinninius 2.5 ir 2.8, nes vel sulauksiu pasmaikstavimu kaip "i tds'a tikrai negerai" :):):)
2010-03-04 00:12
tds'o varyklis geresnis e39.jei geras benzas, px ar baltarusiskas ar ne
2010-03-04 08:15
2010-03-04 00:07 rašė: ir as esu girdejas kad e36 ir e34 2.5tds yra nepasiseke varikliai, o tai kaip apie e39 geresni?
tas pats beveik, ligos taip pat..

turejo mano vienas draugas 325tds, tai 3 metus rusiska-zalia pyle, jei kuras svarus vaziuojia ir su tokiu
2010-03-04 11:14
kokias tu ten ligas radai? jau atrodo issiaiskinom, kad nera tu bendru bedu.
2010-03-04 11:58
2010-03-04 11:14 rašė: kokias tu ten ligas radai? jau atrodo issiaiskinom, kad nera tu bendru bedu.
pasiskaityk is naujo tema
2012-10-28 16:12
kokia gali buti liga kai uskaista vando isbega jis bet pelkes po masina nera kas ka gali pasiliti kokiu atsakimu
105 / 0
2012-10-28 18:34
per duslintuva gal? Baltu dumu pavidalu?
2012-10-28 21:31
2010-02-24 23:32 rašė: amerika ar ne, sita deze ejo ir i europines. vienuzodziu e39 tds'as visai neblogas variantas yra, bet e34 visai nevykes
vejus tai konkrecius sneka zmogeliai:D varikliai visiskai yra identiski, siurbliu elektrines dalys tik skiriasi. tik e39 ejo su oro srauto matuokle o pas e34 nera, tokie tik ir skirtumai.

Jūsų žinutė