Vartotojas
2020-01-14 19:48
Sveiki, Audi 80 66kw 1.8 mono ipurškimas benzinas dujos. Benzinu neužsikuria, pradeda trūkčioti labai ir užgęsta. Perjungtus ant dujų apsukos pakyla labai aukštos ir laikosi nenukrenta.
Perjungus ant benzino apsukos nukrenta bet labai purtosi. Kas gali būt? Kokios idėjos kyla?
Perjungus ant benzino apsukos nukrenta bet labai purtosi. Kas gali būt? Kokios idėjos kyla?
maumas
7657 / 0
2020-01-14 21:43
pirmu reikalu tikrinciau temp davikli.Jie du slangoj stovi prie galvos, is kart matosi pakelus kapota.Geras-turi savo tam tikra varza.Vienas is ju rodo i skydeli salone, kitas-motorui.Kai padarysi, kad dirbtu benzu, tada bus kalba apie dujas.Dar gali buti subirus laisvos eigos varikliuko pavara.Ten plasmasiniai dantratukai neatlaiko senatves.Sklende uzstringa tam tikroje padetyje.Jei uzstrigtu daug atsidarius, tai turetu elgti kaip cia aprasai.Galima nusiimt oro filtra su skarda ir vizualiai paziuret.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2020-01-15 09:32
2020-01-14
21:43 maumas rašė:
pirmu reikalu tikrinciau temp davikli.Jie du slangoj stovi prie galvos, is kart matosi pakelus kapota.Geras-turi savo tam tikra varza.Vienas is ju rodo i skydeli salone, kitas-motorui.Kai padarysi, kad dirbtu benzu, tada bus kalba apie dujas.Dar gali buti subirus laisvos eigos varikliuko pavara.Ten plasmasiniai dantratukai neatlaiko senatves.Sklende uzstringa tam tikroje padetyje.Jei uzstrigtu daug atsidarius, tai turetu elgti kaip cia aprasai.Galima nusiimt oro filtra su skarda ir vizualiai paziuret.
Ačiū! Bandom aiškintis.
maumas
7657 / 0
2020-01-15 19:00
https://www.autoaibe.lt/detales/laisvos-eigos-davikliai-reguliatoriai/topran-111613-laisvos-eigos-reguliatorius-86328
reguliatorius su pavarike atrodo mazdaug taip.Is kitos puses, ant tos pacios aseles, yra sklendes padeties daviklis.Ten geriau nekist nagu.Jo darbo principas braukt konktaktiniu sepeteliu per kontktinius takelius.Takeliai yra dangtelyje.Ji sujudinus gali pakist kontaktas, ir tada bus dar idomiau.Tokias sistemas turi ir audi ir citrai, fiat.gal dar kazkas.Pirmas zingsnis po karbiuratoriaus
reguliatorius su pavarike atrodo mazdaug taip.Is kitos puses, ant tos pacios aseles, yra sklendes padeties daviklis.Ten geriau nekist nagu.Jo darbo principas braukt konktaktiniu sepeteliu per kontktinius takelius.Takeliai yra dangtelyje.Ji sujudinus gali pakist kontaktas, ir tada bus dar idomiau.Tokias sistemas turi ir audi ir citrai, fiat.gal dar kazkas.Pirmas zingsnis po karbiuratoriaus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Jūsų žinutė |
|