andriuxa112
124 / 0
2013-05-09 20:34
Sveiki visi, jau du metus turiu audi A6 2.5 TDI (C4) tikrai nesiskundžiu šia mašiną, problėmų praktiškai neturėjau, tikrai esu patenkintas tiek praktiškumu tiek ekonomiškumu. Dabar kažkaip užsimaniau pasikeisti būtent ant A8 (D2) Su tokiu pačiu varikliu ir mechanine pavarų dėžę. Bet variantų internete labai nedaug tik tiek
Norėjau paklausti ar šie du modeliai (mano ir A8) labai skiriasi, savo praktiškumu ir ekonomiškų. Žiūrėjau pagal techninius parametrus net tenai kuro sąnaudos skiriasi 4 litrais, Kažkaip neitiketinai didelis skirtumas nors variklis toks pats tik kad A8 V6, ir svoris nedaug didesnis. Dar norėjau sužinoti apie važiuokle, kiek žinau aliumininė, bet ar patvaresne nei A4 ar A6 c5? Na žodžiu patarkite ką nors, nes kažkaip nežinau ar apsimoka keisti gera, stabilia ir gan ekonomiška mašina ant gražesnės savo išvaizdą.
Norėjau paklausti ar šie du modeliai (mano ir A8) labai skiriasi, savo praktiškumu ir ekonomiškų. Žiūrėjau pagal techninius parametrus net tenai kuro sąnaudos skiriasi 4 litrais, Kažkaip neitiketinai didelis skirtumas nors variklis toks pats tik kad A8 V6, ir svoris nedaug didesnis. Dar norėjau sužinoti apie važiuokle, kiek žinau aliumininė, bet ar patvaresne nei A4 ar A6 c5? Na žodžiu patarkite ką nors, nes kažkaip nežinau ar apsimoka keisti gera, stabilia ir gan ekonomiška mašina ant gražesnės savo išvaizdą.
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)
Vartotojas
2013-05-09 20:51
Tai kad variklis ne tas pats, tavo senosios yra 5 cilindru geriau pasisekes, patvaresnis variklis, nei sitas 6 cilindru v6 nenusisekes, netaupus ir daug problemu keliantis. gal geriau pasiziurek i 3.3tdi varikli.
Vartotojas
2013-05-09 20:56
3.3 tikrai nebus pigiau aptarnaujamas nei 2.5.. bet faktas, kad variklis 2.5 yra nenusisekes ir tikrai neapsimoka keist auto, jei senajam viskas ok
andriuxa112
124 / 0
2013-05-09 21:28
Man 3.3 varyklis netinka nes nera mechaninės dežės. Mechanine tik ant 2.5 TDI bent jau skelbimuose. O su automatine tikrai nesinori mašinos.
Manot neapsimoka keisti?
Manot neapsimoka keisti?
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)
Vartotojas
2013-05-09 21:45
Daug kas neapsimoka. Bet as tavo vietoj parduociau ta seseta ir imciau a8. Gers daugiau bet vaizdas jos visai kitas
andriuxa112
124 / 0
2013-05-09 21:49
Nežinau ar verta kai aš savo mašinos tehnine būkle tikrai nesiskundžiu, juolabiau per savaite pravažiuoju netoli 400km plius ja pirkau už tikrai nemažus pinigus iš Voketijos ir prabėgusi buvo tik 200 000.
Nežinia ką galiu gauti nupirkus A8, kai atrodys gražiai, o išvažiuoti bus baisu, kad tik kas nesubirėtu.
Nežinia ką galiu gauti nupirkus A8, kai atrodys gražiai, o išvažiuoti bus baisu, kad tik kas nesubirėtu.
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)
Vartotojas
2013-05-10 08:52
kad ir kaip keistai atrodytu, bet situ a8 pigiausiai eksplotuojama yra benzininiai varikliai, jei nori mechanines, tai belieka 2, 8 variklis, i ji dedi dujas ir leki
stepanofff
299 / 0
2013-05-10 09:16
Variklis visiskai kitoks stovi, jokio panasumo i tavo, 2 galvos kita galia kiti dirzai
A8 labai puikus ir taupus auto, gale galime gulet.
Kompfotas nerealus, buvau sedziau masinoj po 12 valandu kelyje, kaip namose ant divano
Kada imdavau masina savininkas pasake kad buvo kapitlinis remontas, nes masina atejo su kaput varikliu, ir buvo keisti veleneliai ir viskas kas priklauso, i klausima veleneliai kinietiski atsako kad uzksakinejas is voketijos kompklekta, tiesa nezn bet dirbdavo labai tyliai, lygiai ir t.t
Turejau 2, 5 TDI automata cipuota, problemas buvo:
1. Deze, musdavo automatine(siaip patarciau ieskot mechanika, maziau problemu bus eksplotacijoje)
2. Buvo sportine pakaba, tai reikejo pradzioje keist pora virsutiniu traukiu, nes buvo isketes ir stovejo pardavime, tai nenorejau det pinigu nieko nekeiciau, vazinejau apie 3men uz ta laika parejo visa
3. Kuro imdavo mieste 10l( bet miestas pasm mane nedidelis jokiu kamsciu ir t.t), trasoj 6-7
4. Is vienos farsunkes visa laiko begdavo kuras po trupute, bet nieko nedariau, iz trys menesius nieks nepasikeite
5. Kai spaudziau iki dugno is turbinos isbegdavo kazkoks skistis, net kvapas buvo iskart salone
6. Didziausia problema cia kuro bakas, kada vazinejau pilt saliara tai cia labai man didele problema buvo, nes daugama situ modeliu turi problemu su bako, siurbliukas bake neveikia ir vazioji tik iki puse bako, poto sustoji ir viskas, jau nebeuzvesi, jei gaus daug oro tai uzvest labai problematiskai, buvo perdares ta baka puse is jo ismeciau, rezultatas buvo geresnis bet vistiek, baka isardyt ten labai didele problema. Ir vat cia dar privalumas kada turi mechanika, galima nors is buksuro uzvest, arba pastumt iki garazo, o su automatu sedesi ten kur sustojai
O siaip masina nereali, turejau A6 C5 visokiu benzu, 2.5, 1.9 TDI, Volvo S80 2000metu, A3, Pasatu B5, koroce masinu kurie pagal metus tokiu paciu. Jokio palyginimo, net visa seima sako kad buvo ziauriai grazi ir komfortiska auto. Zmona pirma kart atsisedes po A6 C5 pasake ble kaz cia per senumas tokia panele sene negrazu nu nahuj, kam pirkai ir t.t. Po savaites pati geresni ir mylimiausias automobili tapo, dabar kiekvienai vasarai praso A8 ^))
Masina prie sirdies
Po A6 C4 bus ziauriai brangi eksplotacija, jeigu pirkai sau ilgam, siaip ne apsimoka, jeigu vasarai tai galima. Dirzus keitimas vien detaliu kainas 1600lt vien is pigiausiu, pakabos komplekta galima vilniuje rast uz 400lt pakeist paciam galima, o variklije minusu visokiu, priejimas blogos, 2 galvos, zvakest pakest net sunku, prasukasi daznai ir vsio
A8 labai puikus ir taupus auto, gale galime gulet.
Kompfotas nerealus, buvau sedziau masinoj po 12 valandu kelyje, kaip namose ant divano
Kada imdavau masina savininkas pasake kad buvo kapitlinis remontas, nes masina atejo su kaput varikliu, ir buvo keisti veleneliai ir viskas kas priklauso, i klausima veleneliai kinietiski atsako kad uzksakinejas is voketijos kompklekta, tiesa nezn bet dirbdavo labai tyliai, lygiai ir t.t
Turejau 2, 5 TDI automata cipuota, problemas buvo:
1. Deze, musdavo automatine(siaip patarciau ieskot mechanika, maziau problemu bus eksplotacijoje)
2. Buvo sportine pakaba, tai reikejo pradzioje keist pora virsutiniu traukiu, nes buvo isketes ir stovejo pardavime, tai nenorejau det pinigu nieko nekeiciau, vazinejau apie 3men uz ta laika parejo visa
3. Kuro imdavo mieste 10l( bet miestas pasm mane nedidelis jokiu kamsciu ir t.t), trasoj 6-7
4. Is vienos farsunkes visa laiko begdavo kuras po trupute, bet nieko nedariau, iz trys menesius nieks nepasikeite
5. Kai spaudziau iki dugno is turbinos isbegdavo kazkoks skistis, net kvapas buvo iskart salone
6. Didziausia problema cia kuro bakas, kada vazinejau pilt saliara tai cia labai man didele problema buvo, nes daugama situ modeliu turi problemu su bako, siurbliukas bake neveikia ir vazioji tik iki puse bako, poto sustoji ir viskas, jau nebeuzvesi, jei gaus daug oro tai uzvest labai problematiskai, buvo perdares ta baka puse is jo ismeciau, rezultatas buvo geresnis bet vistiek, baka isardyt ten labai didele problema. Ir vat cia dar privalumas kada turi mechanika, galima nors is buksuro uzvest, arba pastumt iki garazo, o su automatu sedesi ten kur sustojai
O siaip masina nereali, turejau A6 C5 visokiu benzu, 2.5, 1.9 TDI, Volvo S80 2000metu, A3, Pasatu B5, koroce masinu kurie pagal metus tokiu paciu. Jokio palyginimo, net visa seima sako kad buvo ziauriai grazi ir komfortiska auto. Zmona pirma kart atsisedes po A6 C5 pasake ble kaz cia per senumas tokia panele sene negrazu nu nahuj, kam pirkai ir t.t. Po savaites pati geresni ir mylimiausias automobili tapo, dabar kiekvienai vasarai praso A8 ^))
Masina prie sirdies
Po A6 C4 bus ziauriai brangi eksplotacija, jeigu pirkai sau ilgam, siaip ne apsimoka, jeigu vasarai tai galima. Dirzus keitimas vien detaliu kainas 1600lt vien is pigiausiu, pakabos komplekta galima vilniuje rast uz 400lt pakeist paciam galima, o variklije minusu visokiu, priejimas blogos, 2 galvos, zvakest pakest net sunku, prasukasi daznai ir vsio
Jūsų žinutė |
|