Kategorijos

„Toyota Supra“ turi daugiau galios nei žadėta - ką tokio sugalvojo „Toyota“ ir kodėl testai atrodo geriau nei realybė?

2019-06-12
„Toyota Supra“ turi daugiau galios nei žadėta - ką tokio sugalvojo „Toyota“ ir kodėl testai atrodo geriau nei realybė?

Naujoji „Toyota Supra“ iš pat pradžių buvo pakankamai kontroversiškas automobilis. Vieniems nepatiko dizainas, kitiems - partnerystė su BMW ir daugybė šio gamintojo dalių. Dabar dar aiškėja, kad gamintojo pateikti duomenys nėra tikslūs - automobiliai yra galingesni nei žadėta.

agal gamintojo nurodymus, naujoji „Toyota Supra“ turėtų išvystyti 250 kW (335 ag) ir 495 Nm. Tai - galingo BMW 3 litrų variklio dovana. Šios specifikacijos, žinoma, nurodo variklio galią. Dalis jos yra prarandama, kol pasiekia kelią - trintis transmisijoje suvalgo dalį kilovatų.  „Toyota“ teigia, kad tokios galios pakanka 97 km/val. greičiui išvystyti vos per 4,1 s. Taigi, tai yra įspūdingi rodikliai, prie kurių rankas neišvengiamai prikištų ir automobilių modifikavimo meistrai. Bet gal jiems neliks darbo?

Šiuo metu „Supra“ suka ratus trasose žurnalistų rankose. Šie džiaugiasi automobilio dinaminėmis savybėmis. Tiesa, gal net kiek per daug. Tas 97 km/val. „Supra“ pasiekia per 3,8 s. Ne vienas žurnalistas pastebėjo ,kad automobilis greičiausiai turi daugiau galios, nei nurodė gamintojas. Todėl žurnalas „Motor Trend“ pastatė automobilį ant stendo ir išmatavo jo galią. Rezultatas - 332 ag ir 524,7 Nm.

Nemanykite, kad galios per mažai - galios per daug. Kaip minėta, gamintojas pateikia variklio galią, dalis kurios visada yra prarandama. Tuo tarpu žurnalistai galią matavo nuo ratų. Jie skaičiuoja, kad „Supra“ variklis greičiausiai išspaudžia visas 390 ag. Na, o jau sukimo momentas yra gerokai didesnis nei nurodė gamintojas. Tai kas vyksta?

Tai - jau ne pirmas toks bandymas. „Supra“ lūkesčius pranoko ir „Car and Driver“ teste, kur išspaudė 339 ag. Taigi, turime nemažai priežasčių manyti, kad „Toyota“ tyčia nuvertina savo automobilių galią. Kartais taip daroma specialiai - geriau jau nustebinti teigiamai, nei neigiamai. Žuralistai taip pat kurį laiką įtarė, kad nuvertinama ne vieno BMW variklio galia. Tačiau yra ir kitas paaiškinimas.

Visi bandyti automobiliai yra skirti spaudos apžvalgoms. Kitaip tariant, tai nėra tie patys automobiliai, kuriuos „Toyota“ siūlys pirkėjams. Galbūt gamintojas nori geresnių žurnalistų bandymų rezultatų? Juk greitesni trasų įveikimo laikai ir geresnė akceleracija tikrai atkreipia dėmesį. Dar didesnį įspūdį palieka plati žurnalisto šypsena už vairo. Yra žinoma, kad kai kurie gamintojai savo automobilius bandymams specialiai paruošia. Todėl turėsime palaukti, kol ant stendo atsistos bent vienas tikras pirkėjo automobilis.

Šaltinis: http://technologijos.lt