„Renault“ mainais į naują automobilį pasiūlė britams... nusirengti
Prancūzijos automobilių gamybos kompanijos „Renault“ padalinys Didžiojoje Britanijoje paskelbė konkursą – pasiūlė jo dalyviams per 12 sekundžių nusirengti iki apatinių ir visa tai nufilmuoti. Toks konkursas paskelbtas reklamuojant naują dvivietį kabrioletą „Renault Wind“, praneša autoevolution.com.
Originaliausio vaizdo įrašo autoriui atiteks reklamuojamas automobilis. Reklaminės kampanijos, pavadintos „Aplenk stogą“ („Race the Roof“), idėja yra susijusi su naujojo kabrioleto techniniu parametru: jo stogas susilanksto per 12 sekundžių.
Anot „Renault“ padalinio Didžiojoje Britanijoje vadovo Filo Jorko (Phil York), originali reklamos kampanija buvo sugalvota siekiant parodyti, kad naujasis „Renault Wind“ skirtas žmonėms, kurie mėgsta linksmintis nepriklausomai nuo oro sąlygų.
Vaizdo įrašus norintieji gali siųsti iki rugsėjo 30 d. Tada kompanijos atstovai išrinks originaliausią įrašą, kurio autoriui ir bus padovanotas kabrioletas „Renault Wind“.
Verta paminėti, kad kabrioletas „Renault Wind“ Jungtinėje Karalystėje kainuos nuo 15,5 tūkst. svarų sterlingų.