Kategorijos

Antros kartos „Dacia Logan MCV” (L52/K52)

2023-05-25

Pirmosios kartos „Dacia Logan MCV” buvo tiesiog metalinė dėžė su ratais, bet šio modelio esminiai privalumai buvo prakgiškumas ir maža kaina. Tuo metu antros kartos modelis, pasirodęs 2013-iais, įgavo truputį stiliaus, truputį komforto, bet sumažėjo salono erdvė. Jei pirmos kartos modelis buvo darbui skirtas daiktas, tai antros kartos MCV humaniškesnis ir gali būti jaukus ne tik kartono dėžėms, bet ir žmonėms.

Po variklio dangčiu šis automobilis neturi nieko ypatingo ar įdomaus. Benzininiai - 0.9 l su 90 arklio galių bei 1.2 l su 75 iki atnaujinimo ir po atnaujinimo pradėtas montuoti 1.0 l variklis su 75 arba 100 arklio galių. Dyzelinis buvo tik vienas – 1.5 l darbinio tūrio su turbina, siūlantis 75 arba 90 tarškančių arkliukų. Visi varikliai, kurie buvo montuojami į šį modelį, turėjo užtikrinti gerą degalų ekonomiją ir paprastą priežiūrą.

Dažnas naudotas „Logan MCV“ turi galingesnį dyzelį, kuris poruojamas su penkių pavarų mechanine greičių dėže. Toks derinys veikia neblogai, nes variklis pakankamai energingas ir dinamiškas, todėl be didesnių problemų galima važiuoti su eismo srautu. Pavarų dėžė nėra pati geriausia, bet pripratus, gyventi galima. Važiuoklė taip pat sureguliuota visai neblogai, nes ji gerai sugeria kelio nelygumus, yra pakankamai minkšta ir užtikrina stabilumą, jei nepersistengiama su greičiu. Bet labiausiai džiugina tokio modelio degalų sąnaudos, kurios, važinėjant mišriu režimu, vidutiniškai siekia apie šešis litrus dyzelino šimtui kilometrų.

Niekuo per daug šis automobilis neišsiskiria ir viduje, nebent visapusį pigumą galima laikyti ypatinga savybe. Praktiškai visa apdaila pagaminta iš kieto ir jokio jaukumo jausmo nesuteikiančio plastiko, o komforto įranga minimali – elektra valdomi langai, oro kondicionierius, vairo stiprintuvas, lietimui jautrus ekranas. Ir šiuo atveju kalbama apie aukštesnio lygio modelį. Tai reiškia, kad pigesni bus dar skurdesni.

Apskritai, naudotis šiuo automobiliu nėra sudėtinga. Pavyzdžiui, lietimui jautrus ekranas veikia sklandžiai, meniu labai paprastas, bet iš esmės, jei nesinaudojate nevigacija, tai daugiau jokių esminių privalumų jis nesuteikia. Kadangi nėra daug įrangos, tai per daug ir nėra dėl ko šiame automobilyje sukti galvą. Tik kai kurie ergonomikos sprendimai stebina, ne teigiama prasme. Vienas pavyzdys – galinių elektra valdomų langų mygtukai sumontuoti tik gale, ant „transmisijos tunelio“. Nėra patogu jai naudotis nei ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams, nei vairuotojui.

Atsiliepimai apie antros kartos „Dacia Logan MCV“ patikimumą dvejopi. Vieni vairuotojai giria šį modelį už nebrangią eksploataciją ir nesudėtingai bei pigiai pašalinamus gedimus, kiti skundžiasi tikrai svarbių komponentų gedimais – sankabos, dyzelinių variklių turbinos, EGR vožtuvai, variklio aušinimo problemos, nuolatiniai elektronikos sutrikimai.

Antros kartos „Dacia Logan MCV“ yra pigus visais atžvilgiais, tik ne kaina. Už panašią sumą galima įsigyti jaukesnių, komfortiškesnių ir daugiau modernių savybių siūlančių universalų, tačiau jo privalumas - archajiškumas. Tai tiesiog elementarus, paprastas ir ne retai, kantrus automobilis, kuris puikiai tinka tiems, kurie nemėgsta glamūro. Jei reikia tiesiog daikto, kuris atlieka pagrindinę savo funkciją ir nieko daugiau – toks „Dacia Logan MCV“ kaip tik jums.