1957 metų Aston Martin‘o atgimimas
Grupelė „auksarankių“, sugebančių iš dviejų pasaulių pasiimti tai, kas geriausia... Taip galima apibūdinti Rizk Auto of Phoenix, kurie pasiima klasikinių automobilių formas ir sujungia jas su šiuolaikinėmis technologijomis. Jie nekuria taip pat, kaip kūrė anksčiau – jie kuria geriau.
Koks to rezultatas? Creative Sport Speciale, Gullwing-America 300SL Panamerica, Huet Brothers Special. Prie šių trijų gražuoliukų „prisidėjo“ ir ketvirtas – rekonstruotas lenktyninis 1957 Aston Martin DBR2.
DBR2 kėbulas yra pagamintas iš anglies pluošto, o važiuoklė, pagaminta iš aliuminio monokoko, sveria vos 100kg. Pirmą kartą automobilių istorijoje naudojamas NASA sukurtas šilumos izoliatorius Aerogel‘is.
Savo metu originalus Aston DBR2 pasiekė žymių pergalių. Jei prie to būtų tuo metu būtų prisidėjusi Rizk Auto, pergalės, matyt, būtų buvę dar didesnės.
Šiek tiek techninių detalių:
- Visiškai nepriklausoma priekinio ir galinio stabdymo sistema;
- Reguliuojamo aukščio vairo kolonėlės ir pedalų agregatas;
- Herman Miller sėdynės su reguliuojamu aukščiu ir pasvirimo kampu;
- Svoris – 950kg.
Galimi variklio pasirinkimai:
- Jaguar V6;
- Jaguar V12;
- Tiesioginio įpurškimo Corvette LS3 V8.
Greičių dėžės variantai:
- Mechaninė 5 pavarų;
- Mechaninė 6 pavarų (tik su Corvette varikliu);
- Automatinė 6 pavarų (tik su Corvette varikliu).