Audi A6 C5 1.8T Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.8 л
- Мощность:
- 110 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 9.7 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (66)
Audi A6 C5 2.5 TDI, 2002г
Automobilis jei prižiūrimas tikrai neblogas, kai aš jį nusipirkau jis nebuvo prižiūrėtas, todėl patariu kitam perkančiam ypač gerai apžiūrėti, nepagailėti nuvežti pas meistrą kuris išmano ar tiesiog pačiam nepagailėti laiko viską patikrinti, kadangi vos nusipirkus teko keisti diržus bei visą kitką kas susije su tuo teko sumokėti apie 1000eu. Po šiek tiek laiko teko pakeisti ir smagratį, taigi išlaidos tikrai buvo skaudžios. Tačiau susitvarkius šiuos dalykus ir jau tada žinant viską apie automobilį beliko jį prižiūrėti, keisti tepalus kas 10000km ir bėdos tikrai pranyko tai apie 2,5 metų pravažinėjau be didesnių problėmų išskyrus važiuoklės bei stabdžių kaladėlių ekslpotacijos kaštus. Taip pat patariu prasieiti visus latakus pažiūrėti ar nėra užsikišmę ir ar niekur nesikaupia vanduo.
Audi A6 C5 1.9 TDI, 1999г
Labai gera mašina
Audi A6 C5 3.0 Quattro, 2002г
Visai smagus automobilis tiek mieste, tiek važiuojant į kaimą. Aišku nusipirkus reikalauja išlaidų remontui, bet susitvarkius tiesiog ledas
Audi A6 C5 2.5 TDI Quattro, 2003г
Audi A6 C5 Allroad 2.5 TDI 132 kW.
Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI, 2003г
Automobilį Audi A6C5 įsigijau rekomenduojant draugams su 1.9l.- 96kw.TDi varykliu. 2003m. Pirkinys buvo iš Belgijos su 241400km. rida. Ar ji teisinga...? Pardavėjas tikino kad tik už viena garantija duoda - tai rida. Nors buvo su pravaryta teh.apžiura po detalaus patikrinimo pakeisto dvi duru spynos, kairės p. granata, ir temperaturos matuoklio bei dar vieno davyklio laidų trūkimai.. Na bei diržu komlektas su itempėjais, vandens pompa pakaitinimo žvakes. Dar pakeičiau galinius suportus nes sunkiai vaikščiojo. Tai ir visos butinos investicijos, Padangos naujos,dienos šviesos tai jau buvo nebutinos.Po šiu investiciju automobilis tikrai dirba puikiai.Ar šaltis-20C..ar karštis užsikuria iš pirmo pasukimo. Klimatronikas funkcionuoja puikiai.kuro sanaudos 90km-5,5lit....miesto7-8lit. sanaudos. Tepalu nuo keitimo..iki keitimo užtenka..Dapylti praktiškai gal kelis gramus tereikėjo. Pravažinėjus dvejus metus iki sekančios teh.apžiuros gedimu nebuvo. Nauja teh.apžiura praėjo be jokiu "Mažu" trukumu, iš pirmo karto. Dumingumas0.86 kai leidžiama iki 3.0.Rudžiu niekur nėra- nors automobiliui jau 16metai.Tikrai rekomenduoju šia auto modeli..jai ne skenduolis ar po avarinis.Varyklio galios,komforto, bei talpos užtektinai.
Audi A6 C5 1.9 TDI, 1999г
AFN 1.9 81kw. kol kas turiu trečius metus, tiems kas ruošiatės pirkt bus įdomu paskaityt, nes rašau viska sąžiningai:
Šiek tiek nusivyliau šiuo modeliu, tiek visų girtas dėl garso izoliacijos, tiek dėl patikimumo automobilis kol kas ilgesnėje kelionėje nepavedė, tačiau tų pagyrų tikrai nemanau kad vertas. 1.9 labai garsiai dirbantis, salone vaziuojant zemais sukiais nesigirdi, taciau metant begius ties 2-2.5k apsuku jau kriokia labai garsiai, kas realiai net nera aukstos apsukos. Aplink varikli kas galejo sugesti - jau sugedo. abs, antifrizo trisakis, keista tarpine, restauruota pilnai vaziuokle, greicio daviklis, turbina nauja, nauji priekiniai amortizatoriai ir panasiai. Pats variklis nei karto netvarkytas isskyrus dangtelio tarpines keitimas del tepalu prasisunkimo.Nesenai pradejo bildeti priekine vaziuokle(ir vel), tad pakeiciau visus sarnyrus i meyle HD, bildejima nuslopino taciau jis vistiek liko. Du kartus restauruota turbina (vienas restauravimas apie 280euru).
Profilaktiski remontai nekainuoja daug, tas nuostabu, dirzu komplekta gavau uz 150, keitimas kainavo 70 euru.
Ekonomija vazinejant mieste ir nedroziant gan gera - 6-7 litrai mieste, imant metu vidurki. Tie kurie svaigsta apie 4.5 litro mieste tegu nejuokina. Vaziuojant uzmiestyje 90-100km/h siurbia apie 5-5.5litro.Taciau del silpno variklio vaziuojant 130-150km/h ekonomija dingsta ir pamatysit kaip pradeda valgyt ir 6.5-8litrus.
Reziume - nezinau kur zmones mato jos patvaruma, sena masina, o remontai tikrai palyginus nepigus, aisku garaze arba pats susitvarkysi pigiau. Kiekviena karta kurdamas jauciu nemalonu jausma jog tik kas nenutiktu ir nereiktu vaziuoti i servisa. Nemanau kad pirkciau antra kart, taciau kitoms audinems nelikciau abejingas del salono nes jis tikrai kokybiskas ir tokiu metu automobili gan modernus.
Audi A6 C5 Avant 2.7T Quattro, 1999г
Meh, nuobodi mašina.
Audi A6 C5 3.0 Quattro, 2003г
Kaip gaila žmonių, kurie per visa gyvenimą taip ir neturėjo Audi Quattro...
Audi A6 C5 Avant 1.8T, 1998г
Neblogas automobiliukas.
Audi A6 C5 1.9 TDI, 2001г
Puikus galios ir taupumo santykis, kuro sąnaudos juokingos trauka įspūdinga, sedanai man asmeniškai gražesni
Audi A6 C5 1.8, 1999г
Turėjau Audi a6 c5 1,8 turbo 110 kw. Sline Važiuoja tikrai minkštai, kelio nelygumų beveik nesijaučia, tačiau netraukia nors turi ir 110kw masę per sunki išjudint tokį laivą, kuro sąnaudos irgi labai nedžiugina 10 l benzino ant 100km važiuojant plentu manau daugoka, ir tai važiuojant ramiai, išeitis dujos tačiau bųtent šiuos motorus dujos labai gadina, šiaip gal automobilis visai ir nieko jai ne kuro sąnaudos ir pakankamai brangi eksploatacija, ypač važiuokles. Aš siulyčiau 2,4 arba 2,8 kuro sąnaudos beveik nesiskiria tačiau traukia geriau ir dujos tiems motorams ne priešas.
Audi A6 C5 1.8, 1998г
2.7 biturbo quattro avant.
Ar patarčiau pirkt, nežinau. Jei žiūri pagal kilovatus ir galvoji, kad nusipirksi kažką sportiško, tai labai klysti, kaip aš klydau pirkdamas. Visi tie kilovatai tai tik autostradoj kilometrus greitai sukt, sportiškumo tai pas ją visiškai nėra. Jei nori patogiai važinėt, nesipurtyt, jaustis saugiai, važiuot užtikrintai žiemą ir per žvejybinius purvo keliukus tai pasirinkimas neblogas.
Man su sunkesne koja valgo 17~18 dujų mieste. BRC geriausia įranga. Trauka ta pati kaip ant benzo. Gaunasi, kad man kainuoja kurą pilt, lyg ji valgytu 9l benzo, kas nėra daug tokiam patogumui.
Audi A6 C5 Avant 2.8, 1999г
Turiu metus laiko, pinigų įkišau daug, nes pirkau nudrengta, per metus pakeičiau visą pakabą, paskirstymo diržus su guoliukais, vandens pompa, termostata, kondicionieriaus ventiliatoriu, duslintuva, abi granatas, tris duru spynas, zibintu apiplovimo varikliuka, variklio dangteliu tarpines, vairo stiprintuvo siurbli, taigi per metus sukisau apie 2000eur, bet dabar turiu tvarkinga ir konfortiska automobili, variklis ganetinai galingas tik megsta tepaliuka paryti, kuro pasiima daug mieste apie 16, trasoje apie 9, automatas dirba labai gerai, zinoma nupirkes keiciau tepalus jame. reziume tai galingas komfortiskas ir talpus automobilis kuris reikalauja prieziuros (kaip ir visi automobiliai)
Audi A6 C5 1.9 TDI Multitronic, 2001г
Kaip pavyko iš automato padaryti mechaną ir perdėti vairą nes ji parvaryta iš Airijos, ir beje kiek žinau buvo karavanas
Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI, 2003г
Automobilį turiu jau keturi metai, kūro sąnaudos tai pasaka, kurią skelbia pardavėjai jos vidutiniškai yra apie aštuoni o šiaip viskas tvarkoj