VW Passat b6 2006m 2.0tdi variklio problema

Создал Пользователь 2010-06-01
2010-06-01 15:49
Zodziiu buvo taip, bevaziuojant uzgeso variklis, ir uzsidege Engine fault, is karto pagalvojau, kad truko paskirstymo dirzas, bet jis sveikas:) nuvezus i servisa, pajunge prie kompo, bet kompas nieko nerodo, viskas gerai. Kuras ateina ir grizta i filtra, papurskus eterio uzsiveda sekundei, po to uzgesta, kuriant variklis purtosi, kaip kad noretu kurtis. Niekad iki siol taip nebuvo, variklis niekad neremontuotas. Kas galetu buti, gal kam yra taip atsitike.
1757 / 0
2010-06-01 16:47
tai jei uzsikuria tik sekundei arba kuro nepaduoda arba degimas pabeges gal manyciau
You serious?
1757 / 0
2010-06-01 16:48
gal dirzas persoko? neziurejai metku?
You serious?
2010-06-01 20:16
ble, siaip tai dyzeliukas tavo, ir jam tyrejo vostuvus uzlenkt :)nu nesu niekur girdejas jog dyzeliui nutrukus dirzui vostuvai sveiki lieka, na bet visko gali buti, reikia bandyti ziureti kaip siurblys stovi ar ant mietkos

2010-06-01 20:20
Su dirzu viskas tvarkoje:) nei persokes nei trukes.
2010-06-01 20:35
jei jau diagnostikoi klaidu nerodo. tai speju bus purkstukai.
2010-06-03 21:19
Wataz buvo teisus, purkstukai. Trecias purkstukas uzsilenkes. Beda tik, kad pakeitus, po 5min uzsilenke sekantis, ketvirtas. Parasysiu veliau, kuom viskas baigsis ir kiek atsistos passatas:)
2010-06-03 22:31
kiek purkstukas kainavo? naujus dejai?
2010-06-03 22:37
Naujus. vienas: 1795 ;(
4243 / 0
2010-06-04 09:19
kaip vienas parduotuvej klausia cia pagaminimo metai?prdavejas :ne kaina:D
2010-06-04 14:28
nu jo ju kaina nemaza, o restauruot ju neina? nes cia taip visus pasikeitus tai zenkli suma susidarys, o greiciausiai taip ir bus nes jei jau vienas nuejo tai teks ir kitus keist..
2010-06-04 21:20
Siandien pakeitus ketvirta purkstuka, masina uzsikure, bet pajungus kompa, pradejo rodyt kad 1cilindro purkstukas pradejo lenktis, tipo dirba puse galios. Variklis sokineja ant laisvu. Nebeliko nieko kito, kaip kad visus pasikeisti. Sitie purkstukai visiskai kitokie, nei senesniu dyzeliu, jie pusiau elektriniai, pusiau mechaniniai, labai abejoju, kad pavyktu restauruoti. Visus paketus, ant displejaus, neberode Engine Fault Garage. Taip kad, nepirkit passato, jei nera pinigo remontui, labai skaudi pamoka, nagaliu atsigauti dar vis :)
2010-06-05 16:21
http://www.lpi.lt/ref/go/19477 pigios masinu dalys!
2011-06-16 22:58
pas mane irgi tokia pat problema atsitiko pries pora dienu lygiai tokie patys simptomai bet pasatas 1.9 2006, ir uzgesau ww. centre padare du scanus nieko nerado kompas nieko neparode isskyrus vieda pasildinimo zvake :( dabar ieskau pats galu kur kas kaip... gal gali papasakot ka daugiau, ar galima kaip nors patikritnti tuos purkstukus /? dirza dar paziureti, o kur rasti zymes kaip turi but dirzas ?
2011-06-16 23:59
tevo pasatui taip pat purkstikas uzlinko ir netoli 2gabalu kainavo
2011-06-17 08:53
2010-06-04 21:20 писал: Siandien pakeitus ketvirta purkstuka, masina uzsikure, bet pajungus kompa, pradejo rodyt kad 1cilindro purkstukas pradejo lenktis, tipo dirba puse galios. Variklis sokineja ant laisvu. Nebeliko nieko kito, kaip kad visus pasikeisti. Sitie purkstukai visiskai kitokie, nei senesniu dyzeliu, jie pusiau elektriniai, pusiau mechaniniai, labai abejoju, kad pavyktu restauruoti. Visus paketus, ant displejaus, neberode Engine Fault Garage. Taip kad, nepirkit passato, jei nera pinigo remontui, labai skaudi pamoka, nagaliu atsigauti dar vis :)
cia ir durniui aiksu kad keisti reikia visus purkstukus jei wienas uzsilenkia, pasidomekit kaip veikia common railiniai dyzeliai. jei vienas uzsilenke keiti iskart visus iki vieno nes kai viena nauja pakeiti jo spaudimas buna maximalus o kitu ne, ir kura nevienodai paduoda. Taip ir suvaryti motora galima greitai. va jum ir TDI eksploatacija....
2011-08-24 09:35
2010-06-04 21:20 писал: Siandien pakeitus ketvirta purkstuka, masina uzsikure, bet pajungus kompa, pradejo rodyt kad 1cilindro purkstukas pradejo lenktis, tipo dirba puse galios. Variklis sokineja ant laisvu. Nebeliko nieko kito, kaip kad visus pasikeisti. Sitie purkstukai visiskai kitokie, nei senesniu dyzeliu, jie pusiau elektriniai, pusiau mechaniniai, labai abejoju, kad pavyktu restauruoti. Visus paketus, ant displejaus, neberode Engine Fault Garage. Taip kad, nepirkit passato, jei nera pinigo remontui, labai skaudi pamoka, nagaliu atsigauti dar vis :)
2011-06-17 08:53 писал: cia ir durniui aiksu kad keisti reikia visus purkstukus jei wienas uzsilenkia, pasidomekit kaip veikia common railiniai dyzeliai. jei vienas uzsilenke keiti iskart visus iki vieno nes kai viena nauja pakeiti jo spaudimas buna maximalus o kitu ne, ir kura nevienodai paduoda. Taip ir suvaryti motora galima greitai. va jum ir TDI eksploatacija....
visu pirma cia ne commonrail, o siurblys-purkstuvas, (pumpaduzis)antra visu keist iskart tikrai nereikia ir nieko ten neuzlenksi, trecia dazniausiai ju beda buna ne patys purkstukai, bet ju kontaktai kur fyske.ketvirta jei jau taip atsitiko kad istikruju sugedo pats purkstukas tai juos puikiai remontuoja klaipedoj ar gargzduos, nepamenu tikslai.
2011-08-24 10:20
2010-06-01 15:49 писал: Zodziiu buvo taip, bevaziuojant uzgeso variklis, ir uzsidege Engine fault, is karto pagalvojau, kad truko paskirstymo dirzas, bet jis sveikas:) nuvezus i servisa, pajunge prie kompo, bet kompas nieko nerodo, viskas gerai. Kuras ateina ir grizta i filtra, papurskus eterio uzsiveda sekundei, po to uzgesta, kuriant variklis purtosi, kaip kad noretu kurtis. Niekad iki siol taip nebuvo, variklis niekad neremontuotas. Kas galetu buti, gal kam yra taip atsitike.
na visu purkstuku neteks pakeisti liks gyvas 2 po kurio laiko numis is naujo 3 remontuoti ju nebelabai apsimoka nes amen el daliai buna dažniausiai seip zinau viena atvveji kai ta pati beda pasikartoju 2 kart per metus o vagenu centre nieko negalejo padaryti tai ta auto išvarė į turgų tad čia gedimas lb nelinksmas dažniausiai pasitaiko auto perkopus 150k išeitis viena visus keisti iš karto arba remontuotis ieskoti kisti babkes ko pasekoje nesutaupysi neiko
2011-08-24 15:11
2010-06-04 21:20 писал: Siandien pakeitus ketvirta purkstuka, masina uzsikure, bet pajungus kompa, pradejo rodyt kad 1cilindro purkstukas pradejo lenktis, tipo dirba puse galios. Variklis sokineja ant laisvu. Nebeliko nieko kito, kaip kad visus pasikeisti. Sitie purkstukai visiskai kitokie, nei senesniu dyzeliu, jie pusiau elektriniai, pusiau mechaniniai, labai abejoju, kad pavyktu restauruoti. Visus paketus, ant displejaus, neberode Engine Fault Garage. Taip kad, nepirkit passato, jei nera pinigo remontui, labai skaudi pamoka, nagaliu atsigauti dar vis :)
2011-06-17 08:53 писал: cia ir durniui aiksu kad keisti reikia visus purkstukus jei wienas uzsilenkia, pasidomekit kaip veikia common railiniai dyzeliai. jei vienas uzsilenke keiti iskart visus iki vieno nes kai viena nauja pakeiti jo spaudimas buna maximalus o kitu ne, ir kura nevienodai paduoda. Taip ir suvaryti motora galima greitai. va jum ir TDI eksploatacija....
2011-08-24 09:35 писал: visu pirma cia ne commonrail, o siurblys-purkstuvas, (pumpaduzis)antra visu keist iskart tikrai nereikia ir nieko ten neuzlenksi, trecia dazniausiai ju beda buna ne patys purkstukai, bet ju kontaktai kur fyske.ketvirta jei jau taip atsitiko kad istikruju sugedo pats purkstukas tai juos puikiai remontuoja klaipedoj ar gargzduos, nepamenu tikslai.
kue parasyta kad ne CR?situ buwo ir CR ir paprastu PD
2015-01-06 15:22
2010-06-01 15:49 писал: Zodziiu buvo taip, bevaziuojant uzgeso variklis, ir uzsidege Engine fault, is karto pagalvojau, kad truko paskirstymo dirzas, bet jis sveikas:) nuvezus i servisa, pajunge prie kompo, bet kompas nieko nerodo, viskas gerai. Kuras ateina ir grizta i filtra, papurskus eterio uzsiveda sekundei, po to uzgesta, kuriant variklis purtosi, kaip kad noretu kurtis. Niekad iki siol taip nebuvo, variklis niekad neremontuotas. Kas galetu buti, gal kam yra taip atsitike.
Daznas variantas jei uzsikuria ir uzgesta-imobilaizeris arba uzstrigus del egr dumblo gesinimo sklende
2015-01-06 15:49
2010-06-01 15:49 писал: Zodziiu buvo taip, bevaziuojant uzgeso variklis, ir uzsidege Engine fault, is karto pagalvojau, kad truko paskirstymo dirzas, bet jis sveikas:) nuvezus i servisa, pajunge prie kompo, bet kompas nieko nerodo, viskas gerai. Kuras ateina ir grizta i filtra, papurskus eterio uzsiveda sekundei, po to uzgesta, kuriant variklis purtosi, kaip kad noretu kurtis. Niekad iki siol taip nebuvo, variklis niekad neremontuotas. Kas galetu buti, gal kam yra taip atsitike.
2015-01-06 15:22 писал: Daznas variantas jei uzsikuria ir uzgesta-imobilaizeris arba uzstrigus del egr dumblo gesinimo sklende
Atkasei 4 metu senumo tema :D

Ваше послание