Пользователь
2015-10-30 21:07
Sveiki, Citroen xsara 2003m. 2.0HDI turiu itarima, kad sugedo variklio valdymo blokas. Gal zinote kaip ji patikrinti?
Пользователь
2015-10-30 21:26
jungi automcom adapteri ir skanuoji
Пользователь
Пользователь
2015-10-30 22:29
Neturejau citrono bet panasu kad kuro slegio daviklis nusproges jei omenyje turi juodai pazimeta pirma klaida.
Пользователь
2015-10-30 22:46
hdi motoru nevirskinu net nelendu prie ju nes pasaka begalo su tais slegio davikliais reguliatoriais, bandyk keist visa raila, paskui purkstukus, siurbly, paskui mmasina, kompas tai nemanau kad sugedo
Пользователь
2015-10-30 23:14
Model gi ne...buna bajeriu su el.valdymo blokais bei kompais.Kai uzsioksiduoja BSI blokas visa elektronika nuproteja
Пользователь
2015-10-30 23:14
manau pas tau su laidais kazkokia problema. valdimo blokas ne prie ko. pvz uzluzo mases laidas katras turbut eina viesiem isvardintiem sensoriam kuriuos rodo, kad turi klaida. del to ir klaidas meto. tu su testeriu paziurek fiskes kurios i sensorius junges. o jai nelabai elektroi gaudais, tai auto elektriko ieskok. zinoma cia vienas is turbut nemazai variantu.
Пользователь
2015-10-30 23:47
2015-10-30
23:14 писал:
manau pas tau su laidais kazkokia problema. valdimo blokas ne prie ko. pvz uzluzo mases laidas katras turbut eina viesiem isvardintiem sensoriam kuriuos rodo, kad turi klaida. del to ir klaidas meto. tu su testeriu paziurek fiskes kurios i sensorius junges. o jai nelabai elektroi gaudais, tai auto elektriko ieskok. zinoma cia vienas is turbut nemazai variantu.:smartass::beer:
mase sensoriam eina is kompo beveik visiem..
Пользователь
2015-10-31 06:49
Taigi , kad dažniausia Peugeot ir Citroen bėda-kontaktų kompuose ir BSI, kituose el.blokuose defektai.Oksiduojasi ar kitaip užkirmija pagrindinė plata ir/arba kontaktai, kas neturėjęs pežų ir citronų n elabai žino, Užeina ir pvz pradeda vienu metu rodyti daugybę klaidų, užeina vienu metu mašina pavirsta "kalėdų eglute", potostaiga pradeda išjugus degimą arba įjungus viskas iš eilės durniuoti, šviosos junginėjasi pačios, cebtrinis pats darinėjasi ir t.t.Ir štai šitos bėdos ydingos nuo kokių 1980 metu iki dabar.
Пользователь
2015-10-31 09:38
Sveiki, dėkoju visiems uz komenarus, zodziu pagrindinė bėda yra tokia, kad apsukos nekyla daugiau negu 3000. Gal čia koks gazo daviklis kaltas? nes gazo pedalas yra elektroninis prie pedalo yra daviklis. Dar vienas niuansas paspaudus oro filtro dėžę mašina pati gaziuojasi. Nu mistika kažkokia, jeigu butu gazas ant troso tai viskas aisku butu, kad gal gazo trosa nuspaudžiu o cia juk elektronika.
Пользователь
2015-10-31 12:47
Sveiki, dėkoju visiems uz komenarus, zodziu pagrindinė bėda yra tokia, kad apsukos nekyla daugiau negu 3000. Gal čia koks gazo daviklis kaltas? nes gazo pedalas yra elektroninis prie pedalo yra daviklis. Dar vienas niuansas paspaudus oro filtro dėžę mašina pati gaziuojasi. Nu mistika kažkokia, jeigu butu gazas ant troso tai viskas aisku butu, kad gal gazo trosa nuspaudžiu o cia juk elektronika.
Пользователь
2015-10-31 14:38
2015-10-30
23:14 писал:
manau pas tau su laidais kazkokia problema. valdimo blokas ne prie ko. pvz uzluzo mases laidas katras turbut eina viesiem isvardintiem sensoriam kuriuos rodo, kad turi klaida. del to ir klaidas meto. tu su testeriu paziurek fiskes kurios i sensorius junges. o jai nelabai elektroi gaudais, tai auto elektriko ieskok. zinoma cia vienas is turbut nemazai variantu.:smartass::beer:
2015-10-30
23:47 писал:
mase sensoriam eina is kompo beveik visiem..
na jo tu teisus, nes kitaip turbut iskreiptu signala.. tada lieka kaip ir vienas kolega minejo kompo plata ir pagrindine fiske.
Пользователь
2015-10-31 14:41
2015-10-31
12:47 писал:
Sveiki, dėkoju visiems uz komenarus, zodziu pagrindinė bėda yra tokia, kad apsukos nekyla daugiau negu 3000. Gal čia koks gazo daviklis kaltas? nes gazo pedalas yra elektroninis prie pedalo yra daviklis. Dar vienas niuansas paspaudus oro filtro dėžę mašina pati gaziuojasi. Nu mistika kažkokia, jeigu butu gazas ant troso tai viskas aisku butu, kad gal gazo trosa nuspaudžiu o cia juk elektronika.
nekyla daugiau 3000 apsuku, nes avarinis rezimas .jai tiek klaidu rodo tai nieko cia nuostabaus, nes valdimo blokas nebezino pagal ka reguliuot variklio darba ir paleidzia avarine programa.
Пользователь
2015-11-02 10:21
2015-10-30
23:14 писал:
manau pas tau su laidais kazkokia problema. valdimo blokas ne prie ko. pvz uzluzo mases laidas katras turbut eina viesiem isvardintiem sensoriam kuriuos rodo, kad turi klaida. del to ir klaidas meto. tu su testeriu paziurek fiskes kurios i sensorius junges. o jai nelabai elektroi gaudais, tai auto elektriko ieskok. zinoma cia vienas is turbut nemazai variantu.:smartass::beer:
2015-10-30
23:47 писал:
mase sensoriam eina is kompo beveik visiem..
Reikės patikrinti masę. Nes buvo keista greičių dėžė gal kokios masės ir neprisukom
Пользователь
2015-12-22 20:39
2015-10-30
23:14 писал:
manau pas tau su laidais kazkokia problema. valdimo blokas ne prie ko. pvz uzluzo mases laidas katras turbut eina viesiem isvardintiem sensoriam kuriuos rodo, kad turi klaida. del to ir klaidas meto. tu su testeriu paziurek fiskes kurios i sensorius junges. o jai nelabai elektroi gaudais, tai auto elektriko ieskok. zinoma cia vienas is turbut nemazai variantu.:smartass::beer:
2015-10-30
23:47 писал:
mase sensoriam eina is kompo beveik visiem..
2015-11-02
10:21 писал:
Reikės patikrinti masę. Nes buvo keista greičių dėžė gal kokios masės ir neprisukom :thumbup:
Ваше послание |
|