Papildomu zibintu tvirtinimas+prijungimas

Создал Пользователь 2014-01-27
2014-01-27 21:58
Labas vakaras,

priesrukiniu norimo dizaino negavau(tuo momentu buvo tik labai dideli)tai isigijau tokius, kurie foto-lesiniai, ale belgiski.kokiam aukstyje juos tvirtiniti, belgas pardavejas tikino kad leidzia ju tech.apz., ir ant dezez taip parasyta.Niekad neesu pats to dares, tai kur-po muneriais "kabint"ar virs numeriu?Ir kaip del prijungimo, ieina i komplektuka keturios kiek supratau ilguju sviesu lesines lempos, saugiklis, relyte, stekeriukai, tvirtinimo kojeles ir varztai.Ar verta jungti nuo zibintun lizdu viena laida, o kita nuo akumo, ar butinai jungti taip, kaip parodyta schemoje?Girdejau kad faru "lizdam"negerai po tiesioginio sujungimo ilgalaikio naudojimo nukencia.Klausimelis, ar nieko jei jungciau tiesiogiai juk ilgosios sviesos palyginus itin retai naudojamos, sumesciau ant akumopliusa, minusa nujo ilguju lizdo ir viskas?

Ir dar kaiop su LT tech.apziura, ar tinkami tokie dalykai isviso?

Kas jei nukreipt siuos lesiukus zemesne kryptim kad neakintu priesprisiniu auto ir pamegint naudoti kaip artimas sviesas?

Ar cia universalus varijantas isviso?

Pardavejas nerauke nei angkiskai nei vokiskai, vos susisnekejom
isvis kokia specialistu nuomone del sito reikalo?

Foto pridedu
http://photos.autogidas.lt/s/images/messphotos/320645-11527.jpg
2014-01-27 22:01
Foto 2
http://photos.autogidas.lt/s/images/messphotos/320646-11528.jpg
2014-01-27 22:02
foto 3
2014-01-27 22:09
Kvatrini, tu geriau savo pasata parduotum...
2014-01-27 22:23
Viskas aisku, kvatrini tu TRIOCHALU TRIOCHALA...
2014-01-27 22:30
foto 4
http://photos.autogidas.lt/s/images/messphotos/320657-11530.jpg
2014-01-27 22:32
foto 4
2014-01-27 22:40
shemute
2014-01-27 22:42
Ka reiskia tokie skaiciai kazkas su sviesa susije?

4600-2482

ar juos galima tik kaip tolimas ilgasias naufotimar dar kaip kitaip?
2014-01-27 23:24
Labas vakaras,

priesrukiniu norimo dizaino negavau(tuo momentu buvo tik labai dideli)tai isigijau tokius, kurie foto-lesiniai, ale belgiski.kokiam aukstyje juos tvirtiniti, belgas pardavejas tikino kad leidzia ju tech.apz., ir ant dezez taip parasyta.Niekad neesu pats to dares, tai kur-po muneriais "kabint"ar virs numeriu?Ir kaip del prijungimo, ieina i komplektuka keturios kiek supratau ilguju sviesu lesines lempos, saugiklis, relyte, stekeriukai, tvirtinimo kojeles ir varztai.Ar verta jungti nuo zibintun lizdu viena laida, o kita nuo akumo, ar butinai jungti taip, kaip parodyta schemoje?Girdejau kad faru "lizdam"negerai po tiesioginio sujungimo ilgalaikio naudojimo nukencia.Klausimelis, ar nieko jei jungciau tiesiogiai juk ilgosios sviesos palyginus itin retai naudojamos, sumesciau ant akumopliusa, minusa nujo ilguju lizdo ir viskas?

Ir dar kaiop su LT tech.apziura, ar tinkami tokie dalykai isviso?

Kas jei nukreipt siuos lesiukus zemesne kryptim kad neakintu priesprisiniu auto ir pamegint naudoti kaip artimas sviesas?

Ar cia universalus varijantas isviso?

Pardavejas nerauke nei angkiskai nei vokiskai, vos susisnekejom
isvis kokia specialistu nuomone del sito reikalo?

Foto pridedu
http://photos.autogidas.lt/s/images/messphotos/320673-11533.jpg
2014-01-27 23:48
2014-01-28 06:39
Sveiki, del teisingo prijungimo, tvirtinimo vietos ir naudojimo patarkite.Ar tokius galeciau mieste naudoti juk sviecia oazeme, jei dar pakreipciau zemyn kampa pakeisciau?priesrukiniu norimo dizaino negavau(ruko lempos tuo momentu buvo tik labai dideles)tai isigijau tokius, idomesnio dizaino ir galingus kurie foto-lesiniai, ale belgiski 12V H9/65W.kokiam aukstyje juos tvirtiniti, belgas pardavejas tikino kad leidzia ju tech.apz., ir ant dezez taip parasyta, ar tiesa?.tai kur-po muneriais "kabint"ar virs numeriu?Ir kaip del prijungimo, ieina i komplektuka keturios kiek supratau ilguju sviesu lesines lempos, saugiklis, relyte, stekeriukai, tvirtinimo kojeles ir varztai.Ar verta jungti nuo zibintun lizdu viena laida, o kita nuo akumo, ar butinai jungti taip, kaip parodyta schemoje?Girdejau kad faru "lizdam"negerai po tiesioginio sujungimo ilgalaikio naudojimo nukencia.Klausimelis, ar nieko jei jungciau tiesiogiai juk ilgosios sviesos palyginus itin retai naudojamos, sumesciau ant akumopliusa, minusa nujo ilguju lizdo ir viskas?

Ir dar kaip su LT tech.apziura, ar tinkami, praleidziami
tokie dalykai isviso?

Kas jei nukreipt siuos lesiukus zemesne kryptim kad neakintu priesprisiniu auto ir pamegint naudoti kaip artimas sviesas?

Ar cia universalus varijantas isviso?

Pardavejas nerauke nei angkiskai nei vokiskai, vos susisnekejom
isvis kokia specialistu nuomone del sito reikalo?

Foto pridedu

Klausimas ismanantiems, tauskaliai nesuprantantys reikalo pasilaikykit savom pletkus draugeliams.

Laukiu specializstu patarimu.
http://photos.autogidas.lt/s/images/messphotos/320707-11536.jpg
2014-01-28 06:43
Sveiki, del teisingo prijungimo, tvirtinimo vietos ir naudojimo patarkite.Ar tokius galeciau mieste naudoti juk sviecia pazeme, jei dar pakreipciau zemyn kampa pakeisciau?priesrukiniu norimo dizaino negavau(ruko lempos tuo momentu buvo tik labai dideles)tai isigijau tokius, idomesnio dizaino ir galingus kurie foto-lesiniai, ale ne kinietiski aukstos kokybes belgiski 12V H9/65W.kokiam aukstyje juos tvirtiniti, belgas pardavejas tikino kad leidzia ju tech.apz., ir ant dezez taip parasyta, ar tiesa?.tai kur-po muneriais "kabint"ar virs numeriu?Ir kaip del prijungimo, ieina i komplektuka keturios kiek supratau ilguju sviesu lesines lempos, saugiklis, relyte, stekeriukai, tvirtinimo kojeles ir varztai.


Ar verta jungti nuo zibintun lizdu viena laida, o kita nuo akumo, ar butinai jungti taip, kaip parodyta schemoje?Girdejau kad faru "lizdam"negerai po tiesioginio sujungimo ilgalaikio naudojimo nukencia.Klausimelis, ar nieko jei jungciau tiesiogiai juk ilgosios sviesos palyginus itin retai naudojamos, sumesciau ant akumopliusa, minusa nujo ilguju lizdo ir viskas?

Ir dar kaip su LT tech.apziura, ar tinkami, praleidziami
tokie dalykai isviso?

Kas jei nukreipt siuos lesiukus zemesne kryptim kad neakintu priesprisiniu auto ir pamegint naudoti kaip artimas sviesas?

Ar cia universalus varijantas isviso?

Pardavejas nerauke nei angkiskai nei vokiskai, vos susisnekejom
isvis kokia specialistu nuomone del sito reikalo?

Foto pridedu

Klausimas ismanantiems, nesuprantantys reikalo pasilaikykit savom tauškalus sau.

Laukiame tik specializstu patarimu.

Ačiu
2014-01-28 07:36
2014-01-28 06:43 писал: Sveiki, del teisingo prijungimo, tvirtinimo vietos ir naudojimo patarkite.Ar tokius galeciau mieste naudoti juk sviecia pazeme, jei dar pakreipciau zemyn kampa pakeisciau?priesrukiniu norimo dizaino negavau(ruko lempos tuo momentu buvo tik labai dideles)tai isigijau tokius, idomesnio dizaino ir galingus kurie foto-lesiniai, ale ne kinietiski aukstos kokybes belgiski 12V H9/65W.kokiam aukstyje juos tvirtiniti, belgas pardavejas tikino kad leidzia ju tech.apz., ir ant dezez taip parasyta, ar tiesa?.tai kur-po muneriais "kabint"ar virs numeriu?Ir kaip del prijungimo, ieina i komplektuka keturios kiek supratau ilguju sviesu lesines lempos, saugiklis, relyte, stekeriukai, tvirtinimo kojeles ir varztai.


Ar verta jungti nuo zibintun lizdu viena laida, o kita nuo akumo, ar butinai jungti taip, kaip parodyta schemoje?Girdejau kad faru "lizdam"negerai po tiesioginio sujungimo ilgalaikio naudojimo nukencia.Klausimelis, ar nieko jei jungciau tiesiogiai juk ilgosios sviesos palyginus itin retai naudojamos, sumesciau ant akumopliusa, minusa nujo ilguju lizdo ir viskas?

Ir dar kaip su LT tech.apziura, ar tinkami, praleidziami
tokie dalykai isviso?

Kas jei nukreipt siuos lesiukus zemesne kryptim kad neakintu priesprisiniu auto ir pamegint naudoti kaip artimas sviesas?

Ar cia universalus varijantas isviso?

Pardavejas nerauke nei angkiskai nei vokiskai, vos susisnekejom
isvis kokia specialistu nuomone del sito reikalo?

Foto pridedu

Klausimas ismanantiems, nesuprantantys reikalo pasilaikykit savom tauškalus sau.

Laukiame tik specializstu patarimu.

Ačiu
Nespecialistas, bet patarčiau jungti tik per relę, t.y. kaip parodyta schemoje. tiesiogiai jungiant gali sudegint jungtuka, fyškę ar dar ka... ir būtinai per saugiklį. Dėl TA: turi būt spec. žymėjimas, ne ant dėžės, o ant pačio žibinto, aišku ir sureguliuoti jie turi būt atitinkamai, bet 100 procentų negarantuočiau, kad praleis. Dabar, po TA sugriežtinimo, labai priekabiai žiūrima į žibintus...
2014-01-28 09:53
2014-01-28 06:43 писал: Sveiki, del teisingo prijungimo, tvirtinimo vietos ir naudojimo patarkite.Ar tokius galeciau mieste naudoti juk sviecia pazeme, jei dar pakreipciau zemyn kampa pakeisciau?priesrukiniu norimo dizaino negavau(ruko lempos tuo momentu buvo tik labai dideles)tai isigijau tokius, idomesnio dizaino ir galingus kurie foto-lesiniai, ale ne kinietiski aukstos kokybes belgiski 12V H9/65W.kokiam aukstyje juos tvirtiniti, belgas pardavejas tikino kad leidzia ju tech.apz., ir ant dezez taip parasyta, ar tiesa?.tai kur-po muneriais "kabint"ar virs numeriu?Ir kaip del prijungimo, ieina i komplektuka keturios kiek supratau ilguju sviesu lesines lempos, saugiklis, relyte, stekeriukai, tvirtinimo kojeles ir varztai.


Ar verta jungti nuo zibintun lizdu viena laida, o kita nuo akumo, ar butinai jungti taip, kaip parodyta schemoje?Girdejau kad faru "lizdam"negerai po tiesioginio sujungimo ilgalaikio naudojimo nukencia.Klausimelis, ar nieko jei jungciau tiesiogiai juk ilgosios sviesos palyginus itin retai naudojamos, sumesciau ant akumopliusa, minusa nujo ilguju lizdo ir viskas?

Ir dar kaip su LT tech.apziura, ar tinkami, praleidziami
tokie dalykai isviso?

Kas jei nukreipt siuos lesiukus zemesne kryptim kad neakintu priesprisiniu auto ir pamegint naudoti kaip artimas sviesas?

Ar cia universalus varijantas isviso?

Pardavejas nerauke nei angkiskai nei vokiskai, vos susisnekejom
isvis kokia specialistu nuomone del sito reikalo?

Foto pridedu

Klausimas ismanantiems, nesuprantantys reikalo pasilaikykit savom tauškalus sau.

Laukiame tik specializstu patarimu.

Ačiu
2014-01-28 07:36 писал: Nespecialistas, bet patarčiau jungti tik per relę, t.y. kaip parodyta schemoje. tiesiogiai jungiant gali sudegint jungtuka, fyškę ar dar ka... ir būtinai per saugiklį. Dėl TA: turi būt spec. žymėjimas, ne ant dėžės, o ant pačio žibinto, aišku ir sureguliuoti jie turi būt atitinkamai, bet 100 procentų negarantuočiau, kad praleis. Dabar, po TA sugriežtinimo, labai priekabiai žiūrima į žibintus...
Aciu Tau, bent zinosiu nuo ko pradeti.Turejau omeny zinancius zmoines ir specialistus, nes daznai pradrda komentuoti tusciai kad tik paplepet.O kiti svarbus dalykai,

1.Ar jungti atskirai kad butu galima juos ijungti ne kartu su tarkim ilgosiomis sviesomis o atskirai junginet?

1.Ar jungti kartu su trumposiom sviesom ir naudoti kaip vazinejant mieste oakreipus zeniau nebutu ziaurus akinimas kitu vairuotoju, nes ziaurokai galingi sie lesiai?

Kiek supratau nusipirkau tolimasias lesines lempas, bet ne visai tokiu norejau.Kaip jas pmegint naudoti vazinejant mieste

Ir kur pritaisyti virs ar po numeriu, gal p-o numeriu butu zemiau, ir akintu maziau, bet siaip visviena salygimai nus aukstai nes tvirtinsiu ant beveik naujo vokisko visureigio tai salyginai ju aukstis bus kitoks nei paprastu masinu?

Ar isviso teko matyti Liwetuvoije ar uzsienyje tokius naudojant kaip artimasias mieste vazinejant?
2014-01-28 10:13
2014-01-28 06:43 писал: Sveiki, del teisingo prijungimo, tvirtinimo vietos ir naudojimo patarkite.Ar tokius galeciau mieste naudoti juk sviecia pazeme, jei dar pakreipciau zemyn kampa pakeisciau?priesrukiniu norimo dizaino negavau(ruko lempos tuo momentu buvo tik labai dideles)tai isigijau tokius, idomesnio dizaino ir galingus kurie foto-lesiniai, ale ne kinietiski aukstos kokybes belgiski 12V H9/65W.kokiam aukstyje juos tvirtiniti, belgas pardavejas tikino kad leidzia ju tech.apz., ir ant dezez taip parasyta, ar tiesa?.tai kur-po muneriais "kabint"ar virs numeriu?Ir kaip del prijungimo, ieina i komplektuka keturios kiek supratau ilguju sviesu lesines lempos, saugiklis, relyte, stekeriukai, tvirtinimo kojeles ir varztai.


Ar verta jungti nuo zibintun lizdu viena laida, o kita nuo akumo, ar butinai jungti taip, kaip parodyta schemoje?Girdejau kad faru "lizdam"negerai po tiesioginio sujungimo ilgalaikio naudojimo nukencia.Klausimelis, ar nieko jei jungciau tiesiogiai juk ilgosios sviesos palyginus itin retai naudojamos, sumesciau ant akumopliusa, minusa nujo ilguju lizdo ir viskas?

Ir dar kaip su LT tech.apziura, ar tinkami, praleidziami
tokie dalykai isviso?

Kas jei nukreipt siuos lesiukus zemesne kryptim kad neakintu priesprisiniu auto ir pamegint naudoti kaip artimas sviesas?

Ar cia universalus varijantas isviso?

Pardavejas nerauke nei angkiskai nei vokiskai, vos susisnekejom
isvis kokia specialistu nuomone del sito reikalo?

Foto pridedu

Klausimas ismanantiems, nesuprantantys reikalo pasilaikykit savom tauškalus sau.

Laukiame tik specializstu patarimu.

Ačiu
2014-01-28 07:36 писал: Nespecialistas, bet patarčiau jungti tik per relę, t.y. kaip parodyta schemoje. tiesiogiai jungiant gali sudegint jungtuka, fyškę ar dar ka... ir būtinai per saugiklį. Dėl TA: turi būt spec. žymėjimas, ne ant dėžės, o ant pačio žibinto, aišku ir sureguliuoti jie turi būt atitinkamai, bet 100 procentų negarantuočiau, kad praleis. Dabar, po TA sugriežtinimo, labai priekabiai žiūrima į žibintus...
Valio, dekui, bent zinosiu nuo ko pradeti.Turejau omeny visus zinancius , ismanancius zmones ir specialistus, daznai paplepa betka kad tik pataukškėt .

O kaip kiti svarbus dalyka:

1.Ar jungti atskirai kad butu galima juos ijungti ne kartu su tarkim ilgosiomis sviesomis o atskirai junginet?

1.Ar jungti kartu su trumposiom sviesom ir naudoti kaip vazinejant mieste oakreipus zeniau nebutu ziaurus akinimas kitu vairuotoju, nes ziaurokai galingi sie lesiai?

Kiek supratau nusipirkau tolimasias lesines lempas, bet ne visai tokiu norejau.Kaip jas pmegint naudoti vazinejant mieste

Ir kur pritaisyti virs ar po numeriu, gal p-o numeriu butu zemiau, ir akintu maziau, bet siaip visviena salygimai nus aukstai nes tvirtinsiu ant beveik naujo vokisko visureigio tai salyginai ju aukstis bus kitoks nei paprastu masinu?

Ar isviso teko matyti Liwetuvoije ar uzsienyje tokius naudojant kaip artimasias mieste vazinejant?
2014-01-28 10:17
2014-01-28 06:43 писал: Sveiki, del teisingo prijungimo, tvirtinimo vietos ir naudojimo patarkite.Ar tokius galeciau mieste naudoti juk sviecia pazeme, jei dar pakreipciau zemyn kampa pakeisciau?priesrukiniu norimo dizaino negavau(ruko lempos tuo momentu buvo tik labai dideles)tai isigijau tokius, idomesnio dizaino ir galingus kurie foto-lesiniai, ale ne kinietiski aukstos kokybes belgiski 12V H9/65W.kokiam aukstyje juos tvirtiniti, belgas pardavejas tikino kad leidzia ju tech.apz., ir ant dezez taip parasyta, ar tiesa?.tai kur-po muneriais "kabint"ar virs numeriu?Ir kaip del prijungimo, ieina i komplektuka keturios kiek supratau ilguju sviesu lesines lempos, saugiklis, relyte, stekeriukai, tvirtinimo kojeles ir varztai.


Ar verta jungti nuo zibintun lizdu viena laida, o kita nuo akumo, ar butinai jungti taip, kaip parodyta schemoje?Girdejau kad faru "lizdam"negerai po tiesioginio sujungimo ilgalaikio naudojimo nukencia.Klausimelis, ar nieko jei jungciau tiesiogiai juk ilgosios sviesos palyginus itin retai naudojamos, sumesciau ant akumopliusa, minusa nujo ilguju lizdo ir viskas?

Ir dar kaip su LT tech.apziura, ar tinkami, praleidziami
tokie dalykai isviso?

Kas jei nukreipt siuos lesiukus zemesne kryptim kad neakintu priesprisiniu auto ir pamegint naudoti kaip artimas sviesas?

Ar cia universalus varijantas isviso?

Pardavejas nerauke nei angkiskai nei vokiskai, vos susisnekejom
isvis kokia specialistu nuomone del sito reikalo?

Foto pridedu

Klausimas ismanantiems, nesuprantantys reikalo pasilaikykit savom tauškalus sau.

Laukiame tik specializstu patarimu.

Ačiu
2014-01-28 07:36 писал: Nespecialistas, bet patarčiau jungti tik per relę, t.y. kaip parodyta schemoje. tiesiogiai jungiant gali sudegint jungtuka, fyškę ar dar ka... ir būtinai per saugiklį. Dėl TA: turi būt spec. žymėjimas, ne ant dėžės, o ant pačio žibinto, aišku ir sureguliuoti jie turi būt atitinkamai, bet 100 procentų negarantuočiau, kad praleis. Dabar, po TA sugriežtinimo, labai priekabiai žiūrima į žibintus...
Valio, dekui, bent zinosiu nuo ko pradeti.Turejau omeny visus zinancius , ismanancius zmones ir specialistus, daznai paplepa betka kad tik pataukškėt .

O kaip kiti svarbus dalyka:

1.Ar jungti atskirai kad butu galima juos ijungti ne kartu su tarkim ilgosiomis sviesomis o atskirai junginet?

1.Ar jungti kartu su trumposiom sviesom ir naudoti kaip vazinejant mieste oakreipus zeniau nebutu ziaurus akinimas kitu vairuotoju, nes ziaurokai galingi sie lesiai?

Kiek supratau nusipirkau tolimasias lesines lempas, bet ne visai tokiu norejau.Kaip jas pmegint naudoti vazinejant mieste

Ir kur pritaisyti virs ar po numeriu, gal p-o numeriu butu zemiau, ir akintu maziau, bet siaip visviena salygimai nus aukstai nes tvirtinsiu ant beveik naujo vokisko visureigio tai salyginai ju aukstis bus kitoks nei paprastu masinu?

Ar isviso teko matyti Liwetuvoije ar uzsienyje tokius naudojant kaip artimasias mieste vazinejant?
2014-01-28 12:13
nukreipus galingus zibintus zemyn, teoriskai galimas akinimas nuo slapios kelio dangos, (veidrodzio efektas)
2014-01-28 13:05
2014-01-28 12:13 писал: nukreipus galingus zibintus zemyn, teoriskai galimas akinimas nuo slapios kelio dangos, (veidrodzio efektas)
Na kagi, teks jungti su ilgosiomis kartu, o gal padryti atsika jungikli isviso?Ektu opavargt atsivest i salona laida ir jungiklis, nes siaip tik saugiklis ir rele yra kaip priedai , ir dar aisku kabelis, papildomi laidai, letenos ir usai vieliniai .tai neaisku man kam tie tviortinimo usai, dar teks issiaiskinti.Siaip labiau norejau papildomu priesrukiniu, nors toje masinoje kuriai desim sias lempas yra originalai ruko zibintai.Galingesnes tolimosios irgi geras dalykas, ypac vazinejant ir Lietuvoje kur tarpmiestiniu keliu apsvietimas kolkas prastas.Ka ghalvojat, jei yra originalai priesrukiniai, ar verta montuoti papildomai dar vienus?
2014-01-28 13:12
2014-01-28 12:13 писал: nukreipus galingus zibintus zemyn, teoriskai galimas akinimas nuo slapios kelio dangos, (veidrodzio efektas)
2014-01-28 13:05 писал: Na kagi, teks jungti su ilgosiomis kartu, o gal padryti atsika jungikli isviso?Ektu opavargt atsivest i salona laida ir jungiklis, nes siaip tik saugiklis ir rele yra kaip priedai , ir dar aisku kabelis, papildomi laidai, letenos ir usai vieliniai .tai neaisku man kam tie tviortinimo usai, dar teks issiaiskinti.Siaip labiau norejau papildomu priesrukiniu, nors toje masinoje kuriai desim sias lempas yra originalai ruko zibintai.Galingesnes tolimosios irgi geras dalykas, ypac vazinejant ir Lietuvoje kur tarpmiestiniu keliu apsvietimas kolkas prastas.Ka ghalvojat, jei yra originalai priesrukiniai, ar verta montuoti papildomai dar vienus?
Verta, jei laukas važinėsi ir šernus medžiosi :) O šiaip, tai tik papildoma generatoriaus apkrova, bet jei jau montuosi, junk nuo atskiro jungtuko, ne nuo trumpu ar ilgu šviesų...
2014-01-28 14:06
2014-01-28 12:13 писал: nukreipus galingus zibintus zemyn, teoriskai galimas akinimas nuo slapios kelio dangos, (veidrodzio efektas)
2014-01-28 13:05 писал: Na kagi, teks jungti su ilgosiomis kartu, o gal padryti atsika jungikli isviso?Ektu opavargt atsivest i salona laida ir jungiklis, nes siaip tik saugiklis ir rele yra kaip priedai , ir dar aisku kabelis, papildomi laidai, letenos ir usai vieliniai .tai neaisku man kam tie tviortinimo usai, dar teks issiaiskinti.Siaip labiau norejau papildomu priesrukiniu, nors toje masinoje kuriai desim sias lempas yra originalai ruko zibintai.Galingesnes tolimosios irgi geras dalykas, ypac vazinejant ir Lietuvoje kur tarpmiestiniu keliu apsvietimas kolkas prastas.Ka ghalvojat, jei yra originalai priesrukiniai, ar verta montuoti papildomai dar vienus?
2014-01-28 13:12 писал: Verta, jei laukas važinėsi ir šernus medžiosi :) O šiaip, tai tik papildoma generatoriaus apkrova, bet jei jau montuosi, junk nuo atskiro jungtuko, ne nuo trumpu ar ilgu šviesų...
Kol kas turbut pakaks siu tolimuju lempu.Priesrukiniai buvo bet itin dideli, net nesugalvojau is kur istraukti tvirtinimo kronsteiniukus, pamaniau, kad reiktu atitraukinet juos tolyn nuo groteliu, buferio, ir numojau ranka, nes maziuliuku ruko nesinorejo taip pat, tai paemiau tolimnuosius lesinius.Sernus medzioti manau idomu, bet kiktuo uzsiimu laisvalaikiuovandenine zukjle, nardymas, slidinejimas, banglente, buriavimas ir t.t.O del generatoriaus apkrovos, tai neturetu buti manau labai smarkus perkrovimas, nes masinoje du akumai, tik kad voltazas iprastinis-12V nebe 24.Ar tai kad du akumai "padeda"apsaugot genera?:(
2014-01-29 00:36
2014-01-28 12:13 писал: nukreipus galingus zibintus zemyn, teoriskai galimas akinimas nuo slapios kelio dangos, (veidrodzio efektas)
2014-01-28 13:05 писал: Na kagi, teks jungti su ilgosiomis kartu, o gal padryti atsika jungikli isviso?Ektu opavargt atsivest i salona laida ir jungiklis, nes siaip tik saugiklis ir rele yra kaip priedai , ir dar aisku kabelis, papildomi laidai, letenos ir usai vieliniai .tai neaisku man kam tie tviortinimo usai, dar teks issiaiskinti.Siaip labiau norejau papildomu priesrukiniu, nors toje masinoje kuriai desim sias lempas yra originalai ruko zibintai.Galingesnes tolimosios irgi geras dalykas, ypac vazinejant ir Lietuvoje kur tarpmiestiniu keliu apsvietimas kolkas prastas.Ka ghalvojat, jei yra originalai priesrukiniai, ar verta montuoti papildomai dar vienus?
2014-01-28 13:12 писал: Verta, jei laukas važinėsi ir šernus medžiosi :) O šiaip, tai tik papildoma generatoriaus apkrova, bet jei jau montuosi, junk nuo atskiro jungtuko, ne nuo trumpu ar ilgu šviesų...
Patarkit kolegos kuo skubiai, iskilo naivyus klausimas, niekur nei aprasyme nei shemoje nerasoma, ar tai trumpuju ar ilguju sviesu lesiniai zibintai.Susigincijom, as uz tai kas tolimos, o draugas-kad artimuju, ka daryt?Pajungus matysis pagal spinduli, bet reik zinot is anksto.Logiskai mastant, lesiniu tolimuju nebuna?
2014-01-29 00:58
Mano nuomone cia tik papildomi zibintai, kaip buna pvz ant dzipu lanku, stogo ir t.t. Tik mano nuomone
2014-01-29 02:24
2014-01-29 00:58 писал: Mano nuomone cia tik papildomi zibintai, kaip buna pvz ant dzipu lanku, stogo ir t.t. Tik mano nuomone
Aciu uz nuomone, netrukus montuosiu tai bent bus aisku nuo ko pradet kaip jungti ir kt niuansai.Man irgi persasi mintis kad negali buti ilguju/tolimuju tokios rusies, meginsiu jungt kad degtu/junginetusi atskirai arba bent su priesrukiniais kartu.
2014-01-29 08:46
Bet koks pasaliniu zibintu, kurie neturi atitikties sertifikato t.y. galiojancio lietuvoje negali buti ant masinos kai einama TA. Faktas. Vietoj dienos zibintu netiks, nes neturi taippogi sertifikato, tad deti juos nlb apsimoka, reikejo ieskoti su sertifikatu, ir jungti kai dienos zibintus, taip kad ijungus pazibincius pastarieji issijungtu, tada susirastri internete kazkur nurodytus aukscius ir plocius ir tik tada su sertifikatu galesi praeiti TA, paciam galima detis, seniau dar net reikalavo kad butu israsas is servizo ar meistro kad sumontuoti teisingai, siai dienai palengvino montavima, kad pats gali susideti.
2014-01-29 08:47
geriausia pajungti nuo siurblio ir per rele isjungti nuo gabaritu

Ваше послание