PADEKITE!

Создал Пользователь 2011-10-21
2011-10-21 07:07
patarkite kas geriau ir ka galima nupirkti uz 1400euru. noreciau A4 arba passat arba astros arba bmw5...

patarkit kas geriau jusu nuomone butu? ACIU LABAI
2012-07-15 05:28
Nei vienas is siu variantu nera tinkamas, jei skiri automobiliui tik tokia suma, tai visus siuos modelius dar reiks remontuoti bent uz 500eu+, uz tokia suma siulyciau pirkti kompaktiskesni varianta. Audi 80 B4 universala dyzeliuka labai patvari bei ekonomiska masina, tiek vaziuokle patvari ir jos remontas labai pigus, o kuro sanaudos tiesiog amaizing.. ir is isvaizdos pakankamai gerai atrodo, kalbant apie universala. Be to traukos tikrai netruks, eina panasiai kaip 81kw b5, kadangi b4 zymiai lengvesne..Ir gerai paieskojus rasi su kondiske ir 4 el langais bei el veidrodeliais, o autopilota kurio vargu ar tau prireiks isidesi nusipirkes rankenele pas bet kuri kompiuterista uz 150 lt. P.s ieskok neeksplotuotos lietuvoje, geriausia is vokietijos.
4243 / 0
2012-07-15 12:13
2012-07-15 05:28 писал: Nei vienas is siu variantu nera tinkamas, jei skiri automobiliui tik tokia suma, tai visus siuos modelius dar reiks remontuoti bent uz 500eu+, uz tokia suma siulyciau pirkti kompaktiskesni varianta. Audi 80 B4 universala dyzeliuka labai patvari bei ekonomiska masina, tiek vaziuokle patvari ir jos remontas labai pigus, o kuro sanaudos tiesiog amaizing.. ir is isvaizdos pakankamai gerai atrodo, kalbant apie universala. Be to traukos tikrai netruks, eina panasiai kaip 81kw b5, kadangi b4 zymiai lengvesne..Ir gerai paieskojus rasi su kondiske ir 4 el langais bei el veidrodeliais, o autopilota kurio vargu ar tau prireiks isidesi nusipirkes rankenele pas bet kuri kompiuterista uz 150 lt. P.s ieskok neeksplotuotos lietuvoje, geriausia is vokietijos.
nzn as norejau kaip darbine nusipirkt ta b4 tdi atsisedau nuo mersiuko 1.4 tai atrode vapse buka nors ir dugna spustelejau.o nuo bulkos ant 1.4 benziniuko kai kai atsisedau tai kaip bolidas pasirode.
2012-07-15 12:22
2012-07-15 05:28 писал: Nei vienas is siu variantu nera tinkamas, jei skiri automobiliui tik tokia suma, tai visus siuos modelius dar reiks remontuoti bent uz 500eu+, uz tokia suma siulyciau pirkti kompaktiskesni varianta. Audi 80 B4 universala dyzeliuka labai patvari bei ekonomiska masina, tiek vaziuokle patvari ir jos remontas labai pigus, o kuro sanaudos tiesiog amaizing.. ir is isvaizdos pakankamai gerai atrodo, kalbant apie universala. Be to traukos tikrai netruks, eina panasiai kaip 81kw b5, kadangi b4 zymiai lengvesne..Ir gerai paieskojus rasi su kondiske ir 4 el langais bei el veidrodeliais, o autopilota kurio vargu ar tau prireiks isidesi nusipirkes rankenele pas bet kuri kompiuterista uz 150 lt. P.s ieskok neeksplotuotos lietuvoje, geriausia is vokietijos.
2012-07-15 12:13 naudingas писал: nzn as norejau kaip darbine nusipirkt ta b4 tdi atsisedau nuo mersiuko 1.4 tai atrode vapse buka nors ir dugna spustelejau.o nuo bulkos ant 1.4 benziniuko kai kai atsisedau tai kaip bolidas pasirode.
panasiai man buvo , nuo opel vectra b 1.8 ecotec ant bmw 325tds , kaip nuo dviracio ant motorolerio , nespejau pavaras metyt , ribotuvas tik dauzos , nors ir vectrike trauke labai yspudingai , bet kregzdike , nemaciau kad daugiau keno tds taip trauktu , be jokiu cipavimu ar kito tiurlingo , visa orginali ir tvarkinga buvo , pacanai seile varvydavo , bet...negaudavo , ,, , autoriui , imk vectra b , nes astra , nu kazko jom kaina uzkelta kaip ir audinem , gali dar b4 tdi pasata pasimt , bet tos rudys P.S opel omega
2012-07-15 12:51
2012-07-15 05:28 писал: Nei vienas is siu variantu nera tinkamas, jei skiri automobiliui tik tokia suma, tai visus siuos modelius dar reiks remontuoti bent uz 500eu+, uz tokia suma siulyciau pirkti kompaktiskesni varianta. Audi 80 B4 universala dyzeliuka labai patvari bei ekonomiska masina, tiek vaziuokle patvari ir jos remontas labai pigus, o kuro sanaudos tiesiog amaizing.. ir is isvaizdos pakankamai gerai atrodo, kalbant apie universala. Be to traukos tikrai netruks, eina panasiai kaip 81kw b5, kadangi b4 zymiai lengvesne..Ir gerai paieskojus rasi su kondiske ir 4 el langais bei el veidrodeliais, o autopilota kurio vargu ar tau prireiks isidesi nusipirkes rankenele pas bet kuri kompiuterista uz 150 lt. P.s ieskok neeksplotuotos lietuvoje, geriausia is vokietijos.
2012-07-15 12:13 naudingas писал: nzn as norejau kaip darbine nusipirkt ta b4 tdi atsisedau nuo mersiuko 1.4 tai atrode vapse buka nors ir dugna spustelejau.o nuo bulkos ant 1.4 benziniuko kai kai atsisedau tai kaip bolidas pasirode.
2012-07-15 12:22 писал: panasiai man buvo , nuo opel vectra b 1.8 ecotec ant bmw 325tds , kaip nuo dviracio ant motorolerio , nespejau pavaras metyt , ribotuvas tik dauzos :lol: , nors ir vectrike trauke labai yspudingai , bet kregzdike :shocking: , nemaciau kad daugiau keno tds taip trauktu , be jokiu cipavimu ar kito tiurlingo , visa orginali ir tvarkinga buvo , pacanai seile varvydavo , bet...negaudavo :lol::lol::lol: , ,, , autoriui , imk vectra b , nes astra , nu kazko jom kaina uzkelta kaip ir audinem , gali dar b4 tdi pasata pasimt , bet tos rudys:thumbdown: P.S opel omega
Nes astrų kėbulai žymiai tvirtesni nei vectrų, dėl to ir užkeltos tos kainos, o kad b4 labai rudyje tai nereikia, tikrai mažiau už vectra rudyje :P

Tiesiog manau, kad pats vairuoji vectra, tai galima ir taisyklę pritaikyti: Kas ką vairuoja, tas tą ir giria.
2012-07-15 13:12
2012-07-15 12:13 naudingas писал: nzn as norejau kaip darbine nusipirkt ta b4 tdi atsisedau nuo mersiuko 1.4 tai atrode vapse buka nors ir dugna spustelejau.o nuo bulkos ant 1.4 benziniuko kai kai atsisedau tai kaip bolidas pasirode.
2012-07-15 12:22 писал: panasiai man buvo , nuo opel vectra b 1.8 ecotec ant bmw 325tds , kaip nuo dviracio ant motorolerio , nespejau pavaras metyt , ribotuvas tik dauzos :lol: , nors ir vectrike trauke labai yspudingai , bet kregzdike :shocking: , nemaciau kad daugiau keno tds taip trauktu , be jokiu cipavimu ar kito tiurlingo , visa orginali ir tvarkinga buvo , pacanai seile varvydavo , bet...negaudavo :lol::lol::lol: , ,, , autoriui , imk vectra b , nes astra , nu kazko jom kaina uzkelta kaip ir audinem , gali dar b4 tdi pasata pasimt , bet tos rudys:thumbdown: P.S opel omega
2012-07-15 12:51 писал: Nes astrų kėbulai žymiai tvirtesni nei vectrų, dėl to ir užkeltos tos kainos, o kad b4 labai rudyje tai nereikia, tikrai mažiau už vectra rudyje :P

Tiesiog manau, kad pats vairuoji vectra, tai galima ir taisyklę pritaikyti: Kas ką vairuoja, tas tą ir giria.
nu klaunada, b4 20 metu senumo auto nerudija?pasiziurek kiek gamintojas kebulo garantijos dave, plius pasmus visos daustos + o kur ziema druskos? ir kuo astra nuo vectros skiresi?kebulo prasme?kaimyno astra 2001 daugiau surudijus nei vectra b 1997, ir ka? zek ka perki, prisiperka lavonu belekaip nudazytu ir klyke kad hujova beje mersai dar labiau ne zopelis rudija bet juk del rudziu ant ju nieks nestume, ka?
2012-07-15 13:30
2012-07-15 12:22 писал: panasiai man buvo , nuo opel vectra b 1.8 ecotec ant bmw 325tds , kaip nuo dviracio ant motorolerio , nespejau pavaras metyt , ribotuvas tik dauzos :lol: , nors ir vectrike trauke labai yspudingai , bet kregzdike :shocking: , nemaciau kad daugiau keno tds taip trauktu , be jokiu cipavimu ar kito tiurlingo , visa orginali ir tvarkinga buvo , pacanai seile varvydavo , bet...negaudavo :lol::lol::lol: , ,, , autoriui , imk vectra b , nes astra , nu kazko jom kaina uzkelta kaip ir audinem , gali dar b4 tdi pasata pasimt , bet tos rudys:thumbdown: P.S opel omega
2012-07-15 12:51 писал: Nes astrų kėbulai žymiai tvirtesni nei vectrų, dėl to ir užkeltos tos kainos, o kad b4 labai rudyje tai nereikia, tikrai mažiau už vectra rudyje :P

Tiesiog manau, kad pats vairuoji vectra, tai galima ir taisyklę pritaikyti: Kas ką vairuoja, tas tą ir giria.
2012-07-15 13:12 писал: nu klaunada, b4 20 metu senumo auto nerudija?pasiziurek kiek gamintojas kebulo garantijos dave, plius pasmus visos daustos + o kur ziema druskos? ir kuo astra nuo vectros skiresi?kebulo prasme?kaimyno astra 2001 daugiau surudijus nei vectra b 1997, ir ka? zek ka perki, prisiperka lavonu belekaip nudazytu ir klyke kad hujova :thumbdown: beje mersai dar labiau ne zopelis rudija bet juk del rudziu ant ju nieks nestume, ka?:smilewink:
Klaunada, tu klaunada. Parodyk tu visų pirma man 1992 metų passatą b4. Astros cinkuotos ėjo, tik nepamenu nuo kelintų metų ir jų kėbulai dėl to yra tvirtesni nei vectrų. Kodėl nestumia? mane tai pvz juokas ima kai 1999 metų mersas "prabangiausi ir brangiausi automobiliai", o su rudyje kaip nežinau kas...
2012-07-15 14:24
2012-07-15 12:51 писал: Nes astrų kėbulai žymiai tvirtesni nei vectrų, dėl to ir užkeltos tos kainos, o kad b4 labai rudyje tai nereikia, tikrai mažiau už vectra rudyje :P

Tiesiog manau, kad pats vairuoji vectra, tai galima ir taisyklę pritaikyti: Kas ką vairuoja, tas tą ir giria.
2012-07-15 13:12 писал: nu klaunada, b4 20 metu senumo auto nerudija?pasiziurek kiek gamintojas kebulo garantijos dave, plius pasmus visos daustos + o kur ziema druskos? ir kuo astra nuo vectros skiresi?kebulo prasme?kaimyno astra 2001 daugiau surudijus nei vectra b 1997, ir ka? zek ka perki, prisiperka lavonu belekaip nudazytu ir klyke kad hujova :thumbdown: beje mersai dar labiau ne zopelis rudija bet juk del rudziu ant ju nieks nestume, ka?:smilewink:
2012-07-15 13:30 писал: Klaunada, tu klaunada. Parodyk tu visų pirma man 1992 metų passatą b4. Astros cinkuotos ėjo, tik nepamenu nuo kelintų metų ir jų kėbulai dėl to yra tvirtesni nei vectrų. Kodėl nestumia? mane tai pvz juokas ima kai 1999 metų mersas "prabangiausi ir brangiausi automobiliai", o su rudyje kaip nežinau kas...
keista kalba eina apie audi, tai rasykit ble kad delfinas o astra cinkuoti pradejo tada kaip ir vectra, jeika atsiprasau b4 pasatai prasidejo 1993 metais, suklydau vienais, pasidomek pries burbedamas. beje sie pasatai dar arsiau nei vectra b rudija
2012-07-15 22:20
Perkant uz tokius pinigus b4 ir parvaryta is vokieciu, jos bukle bus tikrai geresne, be to daznai pats apsilankau kauno automobiliu turguje, ir pilna audiniu su tvarkingais kebulais, bet esme tame, kad kuro sanaudos bus tikrai mazos, o ir dalys pigios, bei patvarios. Pasatas tas pats velnias, tik tik, jis didesnis, man labiau ziurisi i audine, cia mano nuomone, su tokiu biudzetu pirkciau tik viena is siu variantu, visi tie opeliai apskritai gavno :) kaip ir seno modelio bmw turi begalias bedu. Del audi ir pasato, pasiziurek, kad slangos nekiauros butu ir fsio audike apskritai lengva eina tikrai gerai.
4243 / 0
2012-07-15 22:52
2012-07-15 22:20 писал: Perkant uz tokius pinigus b4 ir parvaryta is vokieciu, jos bukle bus tikrai geresne, be to daznai pats apsilankau kauno automobiliu turguje, ir pilna audiniu su tvarkingais kebulais, bet esme tame, kad kuro sanaudos bus tikrai mazos, o ir dalys pigios, bei patvarios. Pasatas tas pats velnias, tik tik, jis didesnis, man labiau ziurisi i audine, cia mano nuomone, su tokiu biudzetu pirkciau tik viena is siu variantu, visi tie opeliai apskritai gavno :) kaip ir seno modelio bmw turi begalias bedu. Del audi ir pasato, pasiziurek, kad slangos nekiauros butu ir fsio audike apskritai lengva eina tikrai gerai.
nieko ji neina jau kartoju .katalogai duoda 14 sekundziu per 100 km/h svoris karavano kaip 124 merso sedano .audi tik gerbiu del to kad bene geriausi kebulai bet klaidint zmones del traukos tai nevertetu.traukia tiesiog kaip priklauso bet nuo kokio prancuzo 2.1td gauna iskart malku.del ekonomijos ekonomiski kai viskas nauja sudeta turbinos forsunkes bet siaip kiek visu pazystamu klausiau tai kaimo keliais, plentais 6 ltr vidurkis
2012-07-15 23:01
2012-07-15 22:20 писал: Perkant uz tokius pinigus b4 ir parvaryta is vokieciu, jos bukle bus tikrai geresne, be to daznai pats apsilankau kauno automobiliu turguje, ir pilna audiniu su tvarkingais kebulais, bet esme tame, kad kuro sanaudos bus tikrai mazos, o ir dalys pigios, bei patvarios. Pasatas tas pats velnias, tik tik, jis didesnis, man labiau ziurisi i audine, cia mano nuomone, su tokiu biudzetu pirkciau tik viena is siu variantu, visi tie opeliai apskritai gavno :) kaip ir seno modelio bmw turi begalias bedu. Del audi ir pasato, pasiziurek, kad slangos nekiauros butu ir fsio audike apskritai lengva eina tikrai gerai.
2012-07-15 22:52 naudingas писал: nieko ji neina :lol:jau kartoju .katalogai duoda 14 sekundziu per 100 km/h svoris karavano kaip 124 merso sedano .audi tik gerbiu del to kad bene geriausi kebulai bet klaidint zmones del traukos tai nevertetu.traukia tiesiog kaip priklauso bet nuo kokio prancuzo 2.1td gauna iskart malku.del ekonomijos ekonomiski kai viskas nauja sudeta turbinos forsunkes bet siaip kiek visu pazystamu klausiau tai kaimo keliais, plentais 6 ltr vidurkis
cia tipo dauguma ziuri masina pagal tai kaip traukia prie sviesoforo?? jei koks zapas aplenke tipo gaidys..man tokios nereik..jei mersa padejo i vieta, perku??? zmogau...kam tai rupi koks kur ten isibegejimas...as taip manau dauguma zmoniu perka auto del kebulo formu, tipo patinka, ar koks kaimynas nusipirkes pavezejo su tokia auto..ir tikrai nemanau kad daugumai rupi koks ten startas buna tos auto..cia manau labiau gamykliskas info o ne kazdieniniam naudojimui...
2012-07-15 23:09
2012-07-15 22:20 писал: Perkant uz tokius pinigus b4 ir parvaryta is vokieciu, jos bukle bus tikrai geresne, be to daznai pats apsilankau kauno automobiliu turguje, ir pilna audiniu su tvarkingais kebulais, bet esme tame, kad kuro sanaudos bus tikrai mazos, o ir dalys pigios, bei patvarios. Pasatas tas pats velnias, tik tik, jis didesnis, man labiau ziurisi i audine, cia mano nuomone, su tokiu biudzetu pirkciau tik viena is siu variantu, visi tie opeliai apskritai gavno :) kaip ir seno modelio bmw turi begalias bedu. Del audi ir pasato, pasiziurek, kad slangos nekiauros butu ir fsio audike apskritai lengva eina tikrai gerai.
2012-07-15 22:52 naudingas писал: nieko ji neina :lol:jau kartoju .katalogai duoda 14 sekundziu per 100 km/h svoris karavano kaip 124 merso sedano .audi tik gerbiu del to kad bene geriausi kebulai bet klaidint zmones del traukos tai nevertetu.traukia tiesiog kaip priklauso bet nuo kokio prancuzo 2.1td gauna iskart malku.del ekonomijos ekonomiski kai viskas nauja sudeta turbinos forsunkes bet siaip kiek visu pazystamu klausiau tai kaimo keliais, plentais 6 ltr vidurkis
2012-07-15 23:01 писал: cia tipo dauguma ziuri masina pagal tai kaip traukia prie sviesoforo?? :shocking: jei koks zapas aplenke tipo gaidys..man tokios nereik..jei mersa padejo i vieta, perku???:lol::lol: zmogau...kam tai rupi koks kur ten isibegejimas...as taip manau dauguma zmoniu perka auto del kebulo formu, tipo patinka, ar koks kaimynas nusipirkes pavezejo su tokia auto..ir tikrai nemanau kad daugumai rupi koks ten startas buna tos auto..cia manau labiau gamykliskas info o ne kazdieniniam naudojimui...:beer:
man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
2012-07-15 23:11
2012-07-15 22:52 naudingas писал: nieko ji neina :lol:jau kartoju .katalogai duoda 14 sekundziu per 100 km/h svoris karavano kaip 124 merso sedano .audi tik gerbiu del to kad bene geriausi kebulai bet klaidint zmones del traukos tai nevertetu.traukia tiesiog kaip priklauso bet nuo kokio prancuzo 2.1td gauna iskart malku.del ekonomijos ekonomiski kai viskas nauja sudeta turbinos forsunkes bet siaip kiek visu pazystamu klausiau tai kaimo keliais, plentais 6 ltr vidurkis
2012-07-15 23:01 писал: cia tipo dauguma ziuri masina pagal tai kaip traukia prie sviesoforo?? :shocking: jei koks zapas aplenke tipo gaidys..man tokios nereik..jei mersa padejo i vieta, perku???:lol::lol: zmogau...kam tai rupi koks kur ten isibegejimas...as taip manau dauguma zmoniu perka auto del kebulo formu, tipo patinka, ar koks kaimynas nusipirkes pavezejo su tokia auto..ir tikrai nemanau kad daugumai rupi koks ten startas buna tos auto..cia manau labiau gamykliskas info o ne kazdieniniam naudojimui...:beer:
2012-07-15 23:09 писал: man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
tau kiek metu??
4243 / 0
2012-07-15 23:13
na as nesirenku pagal grozi visokiu negraziu auto turejau:)nors finansais nesiskundziu.ziuriu kad butu smagu vaziuot bet ekonomija irgi butu .na jai auto grynas svoris virsyja 1300 kg tai jau dyzeliukas pagal mane 80 kw galetu but.bet cia skonio rekalas .antra masina pvz zmonai pirkciau kad butu super ekonomiska o trauka dzin
2012-07-15 23:15
2012-07-15 23:01 писал: cia tipo dauguma ziuri masina pagal tai kaip traukia prie sviesoforo?? :shocking: jei koks zapas aplenke tipo gaidys..man tokios nereik..jei mersa padejo i vieta, perku???:lol::lol: zmogau...kam tai rupi koks kur ten isibegejimas...as taip manau dauguma zmoniu perka auto del kebulo formu, tipo patinka, ar koks kaimynas nusipirkes pavezejo su tokia auto..ir tikrai nemanau kad daugumai rupi koks ten startas buna tos auto..cia manau labiau gamykliskas info o ne kazdieniniam naudojimui...:beer:
2012-07-15 23:09 писал: man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
2012-07-15 23:11 писал: tau kiek metu??
26 any problems?
2012-07-15 23:25
2012-07-15 23:09 писал: man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
2012-07-15 23:11 писал: tau kiek metu??
2012-07-15 23:15 писал: 26 any problems? :shocking:
va tame ir esme..kaip sakoma KAS KAM RUPI...
2012-07-15 23:29
2012-07-15 23:11 писал: tau kiek metu??
2012-07-15 23:15 писал: 26 any problems? :shocking:
2012-07-15 23:25 писал: va tame ir esme..kaip sakoma KAS KAM RUPI...
so?
2012-07-19 17:29
2012-07-15 22:52 naudingas писал: nieko ji neina :lol:jau kartoju .katalogai duoda 14 sekundziu per 100 km/h svoris karavano kaip 124 merso sedano .audi tik gerbiu del to kad bene geriausi kebulai bet klaidint zmones del traukos tai nevertetu.traukia tiesiog kaip priklauso bet nuo kokio prancuzo 2.1td gauna iskart malku.del ekonomijos ekonomiski kai viskas nauja sudeta turbinos forsunkes bet siaip kiek visu pazystamu klausiau tai kaimo keliais, plentais 6 ltr vidurkis
2012-07-15 23:01 писал: cia tipo dauguma ziuri masina pagal tai kaip traukia prie sviesoforo?? :shocking: jei koks zapas aplenke tipo gaidys..man tokios nereik..jei mersa padejo i vieta, perku???:lol::lol: zmogau...kam tai rupi koks kur ten isibegejimas...as taip manau dauguma zmoniu perka auto del kebulo formu, tipo patinka, ar koks kaimynas nusipirkes pavezejo su tokia auto..ir tikrai nemanau kad daugumai rupi koks ten startas buna tos auto..cia manau labiau gamykliskas info o ne kazdieniniam naudojimui...:beer:
2012-07-15 23:09 писал: man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
tai bbs:D mano 1500kg dyzeliukas per 8s ima
2012-07-20 02:24
2012-07-15 23:01 писал: cia tipo dauguma ziuri masina pagal tai kaip traukia prie sviesoforo?? :shocking: jei koks zapas aplenke tipo gaidys..man tokios nereik..jei mersa padejo i vieta, perku???:lol::lol: zmogau...kam tai rupi koks kur ten isibegejimas...as taip manau dauguma zmoniu perka auto del kebulo formu, tipo patinka, ar koks kaimynas nusipirkes pavezejo su tokia auto..ir tikrai nemanau kad daugumai rupi koks ten startas buna tos auto..cia manau labiau gamykliskas info o ne kazdieniniam naudojimui...:beer:
2012-07-15 23:09 писал: man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
2012-07-19 17:29 писал: tai bbs:D mano 1500kg dyzeliukas per 8s ima:smoke:
tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
2012-07-21 10:13
Vektra b rudyja tada jei yra dauzta ar ibresta nes ji kaip ir c vektra yra cinkuotos
:)
2012-07-21 23:01
2012-07-15 23:01 писал: cia tipo dauguma ziuri masina pagal tai kaip traukia prie sviesoforo?? :shocking: jei koks zapas aplenke tipo gaidys..man tokios nereik..jei mersa padejo i vieta, perku???:lol::lol: zmogau...kam tai rupi koks kur ten isibegejimas...as taip manau dauguma zmoniu perka auto del kebulo formu, tipo patinka, ar koks kaimynas nusipirkes pavezejo su tokia auto..ir tikrai nemanau kad daugumai rupi koks ten startas buna tos auto..cia manau labiau gamykliskas info o ne kazdieniniam naudojimui...:beer:
2012-07-15 23:09 писал: man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
2012-07-19 17:29 писал: tai bbs:D mano 1500kg dyzeliukas per 8s ima:smoke:
galima sustatyt su tokiu :)
2012-07-21 23:03
2012-07-15 23:09 писал: man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
2012-07-19 17:29 писал: tai bbs:D mano 1500kg dyzeliukas per 8s ima:smoke:
2012-07-20 02:24 писал: tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
kad geriausiu atveju per 8 nuo 10 iki 18 sekundes
2012-07-21 23:04
2012-07-21 10:13 писал: Vektra b rudyja tada jei yra dauzta ar ibresta nes ji kaip ir c vektra yra cinkuotos
:)
cinkai jus cinkai pasiimkit cinkuota skarda i rankas ir masinos skarda ir tada sakykit cinkuota paprasciausias apdorojimas su cinku
2012-07-21 23:07
2012-07-15 23:09 писал: man rupi koks startas :) maniske tik per 10 sekundziu begejas, aisku daug ka palikt galima ir tuos kur per 8 begejas o tokiu ner labai daug bet noretus kazko po 6 sekundem :)
2012-07-19 17:29 писал: tai bbs:D mano 1500kg dyzeliukas per 8s ima:smoke:
2012-07-20 02:24 писал: tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h drysciau abejot nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
2012-07-22 02:45
2012-07-19 17:29 писал: tai bbs:D mano 1500kg dyzeliukas per 8s ima:smoke:
2012-07-20 02:24 писал: tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
2012-07-21 23:07 писал: 330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h :lol: drysciau abejot :lol: nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
nu jis ypatingas matyt kazkoks.. nes Evo VIII 280 arkliu "tik" per 5s 0 - 100
2012-07-22 03:20
2012-07-19 17:29 писал: tai bbs:D mano 1500kg dyzeliukas per 8s ima:smoke:
2012-07-20 02:24 писал: tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
2012-07-21 23:07 писал: 330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h :lol: drysciau abejot :lol: nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 03:59
hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

1829 / 0
2012-07-22 09:45
2012-07-20 02:24 писал: tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
2012-07-21 23:07 писал: 330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h :lol: drysciau abejot :lol: nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
2012-07-22 03:20 писал: e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
nu nu, is kur tu ta istraukei?sutinku kai ziuri triperius po 100 kw
2012-07-22 10:15
2012-07-22 03:59 писал: hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

is kur tu imi chiped duomenis?ir kiek beziureciau visur apie 6 sekundes su tokiom galiom... 4 varomi reikalingi tada kai galios per daug vienai varomai asiai....
2012-07-22 11:39
2012-07-20 02:24 писал: tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
2012-07-21 23:07 писал: 330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h :lol: drysciau abejot :lol: nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
2012-07-22 03:20 писал: e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-22 12:48
2012-07-22 03:59 писал: hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

Skaiciai sako "viska" bet realių skaičių taip niekas ir nepateikė.VBS vs dyno stend betkuris gali pasivadint chipistu ir priburt kazkiek HP tačiau nesimato bent vienos KREIVĖS
2012-07-22 19:42
2012-07-22 03:59 писал: hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

ne chiped, o chipped.

jei sukibimas geras ir visus Nm i asfalta ikabini tada tikiu. tik nepamirsk, kad 1 ir 2 begiu kompas riboja Nm'us, o jie nuo 0 - 100 yra svarbiausi. as pvz 2 saiba jungiu kai greitis buna ~100km/h.

nebent falshindamas kompa nuemiai ribotuvus nuo tu begiu.. kas nera saugu.
2012-07-22 21:06
2012-07-22 03:59 писал: hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

2012-07-22 19:42 писал: ne chiped, o chipped.

jei sukibimas geras ir visus Nm i asfalta ikabini tada tikiu. tik nepamirsk, kad 1 ir 2 begiu kompas riboja Nm'us, o jie nuo 0 - 100 yra svarbiausi. as pvz 2 saiba jungiu kai greitis buna ~100km/h.

nebent falshindamas kompa nuemiai ribotuvus nuo tu begiu.. kas nera saugu.
Vistiek nerealu po 5 sekundem ner taip lengva palyst...idet bent video galetu
3586 / 0
2012-07-22 21:20
visu pirma zmones jei tokius grecius pasiekiat per tokius laikus kaip sakote su savo palutarkom tai kodel jus pvz praejusi savaitgali draguose ne dalyvavote?gi ne uz dyka tos lenktynes....antra pamastykite pries rasant tokius vejus realybeje per kiek pasiekia prabangios masinos kaip ferari, lamborghini, mclaren ir panasios?
1757 / 0
2012-07-22 22:05
2012-07-22 03:59 писал: hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

as tai pvz net neisivaizduoju 610 Nm prie 1750 apsisukimu... cia tipo daugiau 2 gabalu nemini nes paskui dingsta Nm? ar bijai kad imsi kilti?
You serious?
2012-07-23 05:02
2012-07-22 03:59 писал: hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

2012-07-22 22:05 giedzka писал: as tai pvz net neisivaizduoju 610 Nm prie 1750 apsisukimu... cia tipo daugiau 2 gabalu nemini nes paskui dingsta Nm? ar bijai kad imsi kilti?
tai jo, prie 1750rpm tiek Nm neisnaudosi, tiesiog is arkliu galima spresti, kad Nm pakankamai neblogai issilaiko visame sukiu diapozone iki ir prie 5400 apsuku lieka kazkur 345Nm, kas tikrai nera blogai.
2012-07-24 14:08
2012-07-21 23:07 писал: 330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h :lol: drysciau abejot :lol: nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
2012-07-22 03:20 писал: e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 11:39 писал: iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
2012-07-24 14:23
2012-07-22 03:20 писал: e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 11:39 писал: iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-24 14:08 писал: e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
nu tu cia dabar jau nesamone parasei, kaip galima lygint burta seat'a kuris neaisku kiek laikys su standartiniu evo? uzbombintu evo po 1000ag yra jeigu jau pradet lygint... standartas evo krautu standartui seatui tai cia faktas. siaip daug priklauso nuo auto bukles ir vairuotojo. 4x4 greiciau soka is starto tai cia dar vienas faktas. O asmeniskai mano nuomone, tai benzas uz dyzeli greitesnis.
3586 / 0
2012-07-24 14:29
http://auto.plius.lt/tyrimai/nuotrauku-galerija/kuo-vazineja-policininkai-uzsienyje?page_nr=1 ........pasizurekit verta
2012-07-24 18:15
2012-07-22 03:20 писал: e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 11:39 писал: iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-24 14:08 писал: e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
idek sawo wideo demone kitu neidomus
2012-07-24 19:37
2012-07-22 03:20 писал: e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 11:39 писал: iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-24 14:08 писал: e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
toks aukstas sukimo momentas prie tokiu zemu sukiu pilnai butu isnaudotas tik jei tu su savo bymeriu artum dirva 3 plugais. pagreitejime tu juos matai pacioj pradzioj labai trumpai su dalinai ateista sankaba. as nevadinciau to pilnu isnaudojimu

tik idijotas nuimtu visus ribotuvus. cia tau ne pirda. pakelti proto ribose reikia, o nenuimti.
2012-07-24 19:39
2012-07-22 11:39 писал: iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-24 14:08 писал: e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
2012-07-24 14:23 писал: nu tu cia dabar jau nesamone parasei, kaip galima lygint burta seat'a kuris neaisku kiek laikys su standartiniu evo? uzbombintu evo po 1000ag yra jeigu jau pradet lygint... standartas evo krautu standartui seatui tai cia faktas. siaip daug priklauso nuo auto bukles ir vairuotojo. 4x4 greiciau soka is starto tai cia dar vienas faktas. O asmeniskai mano nuomone, tai benzas uz dyzeli greitesnis.
vat butent.. as esu mates civica su 900 arkliu..
3586 / 0
2012-07-24 21:31
2012-07-24 14:08 писал: e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
2012-07-24 14:23 писал: nu tu cia dabar jau nesamone parasei, kaip galima lygint burta seat'a kuris neaisku kiek laikys su standartiniu evo? uzbombintu evo po 1000ag yra jeigu jau pradet lygint... standartas evo krautu standartui seatui tai cia faktas. siaip daug priklauso nuo auto bukles ir vairuotojo. 4x4 greiciau soka is starto tai cia dar vienas faktas. O asmeniskai mano nuomone, tai benzas uz dyzeli greitesnis.
2012-07-24 19:39 писал: vat butent.. as esu mates civica su 900 arkliu..
tai ten 2 matorai stovejo?:)gal foto turi kaip pas civika sukiso tiek 3600kanopu
2012-07-25 01:37
1. 4x4 bmw yra letesni uz dviem varomais ratais, nebent 4x4 variantas lengvintas. Tad nelengvinant nieko nebus. Jei draginsi ant ledo ar ant slapios dangos, taip 4x4 pades, bet ant sausos dangos, dviem varomais ratais bmw bus priekyje.

2. Sioje diskusijoje evo buvo pamineta tik del to, nes mat jis turi 280hp t.y Net 15hp galingesnis auto, pabreziu net.. ir yra letesnis 0, 7s, uz mano bmw..Bet nebuvo pagalvota apie dyzelio ir bendzino sukimo momento skirtumus, kuris net 230nm didesnis pas bmw ir yra isgaunamas prie du kart mazesniu apsuku, ko pasekoje, startas yra zymiai greitesnis, nepriklausomai nuo AG..

3. Motyvacija keturiu varomu ratu visiskai nereali, kai ant bmw kulokai 255 su michelin sport padangomis.

4. Vimotos seatas buvo paminetas tik tam asmeniui, kuris apie isibegejima sprendzia is AG, kai vimotos seatukas turi vos 240ag, o NM virs 700. Ir jis toli grazu toli nuo EVO savo galingumu, bet padetu tiek EVO, tiek mano BMW.
2012-07-25 17:37
2012-07-25 01:37 писал: 1. 4x4 bmw yra letesni uz dviem varomais ratais, nebent 4x4 variantas lengvintas. Tad nelengvinant nieko nebus. Jei draginsi ant ledo ar ant slapios dangos, taip 4x4 pades, bet ant sausos dangos, dviem varomais ratais bmw bus priekyje.

2. Sioje diskusijoje evo buvo pamineta tik del to, nes mat jis turi 280hp t.y Net 15hp galingesnis auto, pabreziu net.. ir yra letesnis 0, 7s, uz mano bmw..Bet nebuvo pagalvota apie dyzelio ir bendzino sukimo momento skirtumus, kuris net 230nm didesnis pas bmw ir yra isgaunamas prie du kart mazesniu apsuku, ko pasekoje, startas yra zymiai greitesnis, nepriklausomai nuo AG..

3. Motyvacija keturiu varomu ratu visiskai nereali, kai ant bmw kulokai 255 su michelin sport padangomis.

4. Vimotos seatas buvo paminetas tik tam asmeniui, kuris apie isibegejima sprendzia is AG, kai vimotos seatukas turi vos 240ag, o NM virs 700. Ir jis toli grazu toli nuo EVO savo galingumu, bet padetu tiek EVO, tiek mano BMW.
Tai idesi sawo wideo ar ir toliau blevyzgosi?
2012-07-25 18:00
2012-07-25 01:37 писал: 1. 4x4 bmw yra letesni uz dviem varomais ratais, nebent 4x4 variantas lengvintas. Tad nelengvinant nieko nebus. Jei draginsi ant ledo ar ant slapios dangos, taip 4x4 pades, bet ant sausos dangos, dviem varomais ratais bmw bus priekyje.

2. Sioje diskusijoje evo buvo pamineta tik del to, nes mat jis turi 280hp t.y Net 15hp galingesnis auto, pabreziu net.. ir yra letesnis 0, 7s, uz mano bmw..Bet nebuvo pagalvota apie dyzelio ir bendzino sukimo momento skirtumus, kuris net 230nm didesnis pas bmw ir yra isgaunamas prie du kart mazesniu apsuku, ko pasekoje, startas yra zymiai greitesnis, nepriklausomai nuo AG..

3. Motyvacija keturiu varomu ratu visiskai nereali, kai ant bmw kulokai 255 su michelin sport padangomis.

4. Vimotos seatas buvo paminetas tik tam asmeniui, kuris apie isibegejima sprendzia is AG, kai vimotos seatukas turi vos 240ag, o NM virs 700. Ir jis toli grazu toli nuo EVO savo galingumu, bet padetu tiek EVO, tiek mano BMW.
2012-07-25 17:37 писал: Tai idesi sawo wideo ar ir toliau blevyzgosi? :lol:
abejojiu ar pamatysi tu to stebuklingo bmw video. garazinis matyt pasake kad toky gyvuli suchimicino jam tai tiki
1757 / 0
2012-07-25 18:07
2012-07-25 01:37 писал: 1. 4x4 bmw yra letesni uz dviem varomais ratais, nebent 4x4 variantas lengvintas. Tad nelengvinant nieko nebus. Jei draginsi ant ledo ar ant slapios dangos, taip 4x4 pades, bet ant sausos dangos, dviem varomais ratais bmw bus priekyje.

2. Sioje diskusijoje evo buvo pamineta tik del to, nes mat jis turi 280hp t.y Net 15hp galingesnis auto, pabreziu net.. ir yra letesnis 0, 7s, uz mano bmw..Bet nebuvo pagalvota apie dyzelio ir bendzino sukimo momento skirtumus, kuris net 230nm didesnis pas bmw ir yra isgaunamas prie du kart mazesniu apsuku, ko pasekoje, startas yra zymiai greitesnis, nepriklausomai nuo AG..

3. Motyvacija keturiu varomu ratu visiskai nereali, kai ant bmw kulokai 255 su michelin sport padangomis.

4. Vimotos seatas buvo paminetas tik tam asmeniui, kuris apie isibegejima sprendzia is AG, kai vimotos seatukas turi vos 240ag, o NM virs 700. Ir jis toli grazu toli nuo EVO savo galingumu, bet padetu tiek EVO, tiek mano BMW.
ant tavo bmw varomi tik du paskutiniai 255 kulokai, o ant evo visi keturi, tarkim kad ir 225, tai pas ka didesnis startinis plotas? 4 ar du? ir patikek ta tavo bmw tas evo padetu i reikiama vieta galinio vaizdo veidrodelyje SU TOKIU PACIU SUKIMO MOMENTU. pakartosiu tau dar karta starto pradzioje tu tikrai ju visi nesukisi i asfalta, parodyk bent kazkokias kreives ar dar ka, nes pasakas seka tik vaikams.
You serious?
2012-07-25 18:37
Padarykime kitaip, kadangi neturiu kameros ir tikrai nezadu eiti ja pirkti, tad tas kuris turit EVO stock VIII, galim susitikti bet kuria darbo diena karaliaus mindaugo prospekte kaune iki 14:00 arba po 01:00. Ir pradraginti, kad ir iki 200km/h, galesi nusifilmuot mane priekyje ir isideti video. Tas kuris sutinkate, laukiu asmenines zinutes, paziuresim kiek drasos turesit susitikimui. Puse cia jusu esanciu vazinejat su golf 80kw.. rasot daug ir drasiai, o ismanot ne kazin ka.
cia tas turiu 4x4 ir as pats greiciausias :DDD gera logika..
2012-07-25 18:50
2012-07-25 18:37 писал: Padarykime kitaip, kadangi neturiu kameros ir tikrai nezadu eiti ja pirkti, tad tas kuris turit EVO stock VIII, galim susitikti bet kuria darbo diena karaliaus mindaugo prospekte kaune iki 14:00 arba po 01:00. Ir pradraginti, kad ir iki 200km/h, galesi nusifilmuot mane priekyje ir isideti video. Tas kuris sutinkate, laukiu asmenines zinutes, paziuresim kiek drasos turesit susitikimui. Puse cia jusu esanciu vazinejat su golf 80kw.. rasot daug ir drasiai, o ismanot ne kazin ka.
cia tas turiu 4x4 ir as pats greiciausias :DDD gera logika..:thumbdown:
ant bmw ir tuning turi o ragelio su normaliu filmavimu ne? tiks ir su rageliu tu tik nufilmuok
2012-07-25 19:25
atejo marozas pasigirt kokia tacka mat vairuoja ir kad visus deda per sona

Ваше послание