Motociklo tiuningas

Создал Пользователь 2012-08-15
2012-08-15 22:04
sveiki turiu keturatį 250cc ir planuoju jam padaryti tiuningo:
1. Padidinti išmetimą bent 4cm
2. pareguoliuoti adatą
3. Įdėti 4 kibirkščių žvakę.
Gal turit kokių realių idėjų dar ką galima išspausti iš variklio?
4021 / 0
2012-08-15 22:18
2012-08-15 22:04 писал: sveiki turiu keturatį 250cc ir planuoju jam padaryti tiuningo:
1. Padidinti išmetimą bent 4cm
2. pareguoliuoti adatą
3. Įdėti 4 kibirkščių žvakę.
Gal turit kokių realių idėjų dar ką galima išspausti iš variklio?
Na, dėl išmetimo didinimo, tai laimėsi nebent storesnį garsą, kurio gali net nepajusti nepakeitęs sailencerio, bet čia dar daug kas priklauso nuo variklio ir jo galingumo, kitų smulkmenų. Dėl to, kad pareguliuosi adatą, tai prisidarysi tik papildomos bėdos, nes teks riebinti arba liesinti mišinį, gali tekti sinchronizuoti oro kiekio padavimą ir pan. nesąmonės. Žvakė taip pat nepridės nei traukos, nei greičio, taipogi ir neužsives greičiau, na, bet aš bandžiau ant 3 kibirkščių žvakės, tai gal ta bus vykusi, nors nemanau. Iš variklio daugiau jėgos ar tai pagreičio išspausi didindamas išmetimo ir degimo kameras, spausdamas galvą, keičiant kurias nors detales sportinėmis, bet tai yra ganėtinai brangu ir tikrai neapsimoka. Lietuvoje geriau dėti kitą variklį (mandresnį), nebent žadi tą ATV taip sakant numirdinti pas save, tada verta bombinti, kad sukišęs apie gabalą pinigų galų gale gausi +/- 10 km/h greičio ir traukos prie viso to ir dar negana to gausi daug darbo ir šiaip tada bus daug lepesnis variklis, gali neatlaikyti standartinės ar tai originalios dalys. Taip kad pagalvok, ar verta? Vietoj tavęs tiesiog užsidėčiau sportinį oro filtra, didesnį karbiuratorių arba mandresnę puslę, tai gal bus daugiau naudos, nei kišti nagus prie motoro...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-08-15 22:23
Ka turi omeni padidinsi ismetima? Vamzdi didesni? Zvake? SU tokiu "tiurlingu" jis tau geriau nevaziuos tikrai.

Ka galima daryt, tai portu didinimas, tiesus ismetimas, pagerinti oro isiurbima, nuleist galva. Bet cia reikia ziuret konkreciai pagal varikli ir tada viska sureguliuoti. Speju turi koki kiniska "keturati". Pasiulyciau nieko nedaryt, nes ir taip jis subirs pats be jokio tuningo pats. Verciau parduot ir nusipirkt rimtesnes firmos ir galingesni, ir nereikes jokiu tuningu.
4021 / 0
2012-08-15 22:37
2012-08-15 22:23 писал: Ka turi omeni padidinsi ismetima? Vamzdi didesni? Zvake? SU tokiu "tiurlingu" jis tau geriau nevaziuos tikrai.

Ka galima daryt, tai portu didinimas, tiesus ismetimas, pagerinti oro isiurbima, nuleist galva. Bet cia reikia ziuret konkreciai pagal varikli ir tada viska sureguliuoti. Speju turi koki kiniska "keturati". Pasiulyciau nieko nedaryt, nes ir taip jis subirs pats be jokio tuningo pats. Verciau parduot ir nusipirkt rimtesnes firmos ir galingesni, ir nereikes jokiu tuningu.
Tai čia jau viskas aišku su juo. Viską pasakė "pareguliuoti žvakę"...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-08-15 22:39
2012-08-15 22:23 писал: Ka turi omeni padidinsi ismetima? Vamzdi didesni? Zvake? SU tokiu "tiurlingu" jis tau geriau nevaziuos tikrai.

Ka galima daryt, tai portu didinimas, tiesus ismetimas, pagerinti oro isiurbima, nuleist galva. Bet cia reikia ziuret konkreciai pagal varikli ir tada viska sureguliuoti. Speju turi koki kiniska "keturati". Pasiulyciau nieko nedaryt, nes ir taip jis subirs pats be jokio tuningo pats. Verciau parduot ir nusipirkt rimtesnes firmos ir galingesni, ir nereikes jokiu tuningu.
2012-08-15 22:37 zarachas писал: Tai čia jau viskas aišku su juo. Viską pasakė "pareguliuoti žvakę"... :thumbup:
Koki motocikla beturi zarachai? Dabar po sezono turetu jie atpigti, ka rekomenduomum sau pasiimti? (kaina ne didesne nei 1000euru) Is enduro klases mocu..
4021 / 0
2012-08-15 22:50
2012-08-15 22:23 писал: Ka turi omeni padidinsi ismetima? Vamzdi didesni? Zvake? SU tokiu "tiurlingu" jis tau geriau nevaziuos tikrai.

Ka galima daryt, tai portu didinimas, tiesus ismetimas, pagerinti oro isiurbima, nuleist galva. Bet cia reikia ziuret konkreciai pagal varikli ir tada viska sureguliuoti. Speju turi koki kiniska "keturati". Pasiulyciau nieko nedaryt, nes ir taip jis subirs pats be jokio tuningo pats. Verciau parduot ir nusipirkt rimtesnes firmos ir galingesni, ir nereikes jokiu tuningu.
2012-08-15 22:37 zarachas писал: Tai čia jau viskas aišku su juo. Viską pasakė "pareguliuoti žvakę"... :thumbup:
2012-08-15 22:39 писал: Koki motocikla beturi zarachai? Dabar po sezono turetu jie atpigti, ka rekomenduomum sau pasiimti? (kaina ne didesne nei 1000euru) Is enduro klases mocu..
Suzuki LS 650 Savage ir Aprilia SR. Atpinga tik tie, kuriais norima atsikratyti dėl nežinomų priežasčių... Iš enduro nepasakysiu ir šiaip neturiu didelės patirties toje srityje, nes esu turėjęs tik Gilera RCR iš enduro ir tai tik 49 cc... Tiesiog vartyk skelbimus ir žiūrėk kas arčiau širdies. Visi turi savų pliusų ir minusų, tik nereikia žiūrėti į metus ar ridą...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-08-17 23:51
Ka turi omeni padidinsi ismetima? Vamzdi didesni? Zvake? SU tokiu "tiurlingu" jis tau geriau nevaziuos tikrai.

Ka galima daryt, tai portu didinimas, tiesus ismetimas, pagerinti oro isiurbima, nuleist galva. Bet cia reikia ziuret konkreciai pagal varikli ir tada viska sureguliuoti. Speju turi koki kiniska "keturati". Pasiulyciau nieko nedaryt, nes ir taip jis subirs pats be jokio tuningo pats. Verciau parduot ir nusipirkt rimtesnes firmos ir galingesni, ir nereikes jokiu tuningu.

Na gal ir idomi ideja reiks pabandyt, o del adatos tai dar gincisiaus nes turejau yamaha grizzly 500cc tai atrodo rimtas daiktas o ryja kai 2.5 TDI audi tai adata 2 pakopom nuleidau tai reikejo ratu tvirtinimus keist, grandine storesne det nes orginali nebeatlaike ir kuro jau buvo galima pasitaupyt, tad prakaliau uz 12k LT ir nusipirkau Yamaha Raptor 250cc kolkas dar remonte bet jau pirmadieni turetu atsirasti gyvybe. Tad jei dar kokiu ideju kils sakykit, o oro filtras jau nupirktas, o kaip manot pazystamas siulo pora litru A100 kuro pasivazinejimui ar nenusoktu galva nuo tokio sportinio benzo?
4021 / 0
2012-08-18 00:02
2012-08-17 23:51 писал: Ka turi omeni padidinsi ismetima? Vamzdi didesni? Zvake? SU tokiu "tiurlingu" jis tau geriau nevaziuos tikrai.

Ka galima daryt, tai portu didinimas, tiesus ismetimas, pagerinti oro isiurbima, nuleist galva. Bet cia reikia ziuret konkreciai pagal varikli ir tada viska sureguliuoti. Speju turi koki kiniska "keturati". Pasiulyciau nieko nedaryt, nes ir taip jis subirs pats be jokio tuningo pats. Verciau parduot ir nusipirkt rimtesnes firmos ir galingesni, ir nereikes jokiu tuningu.

Na gal ir idomi ideja reiks pabandyt, o del adatos tai dar gincisiaus nes turejau yamaha grizzly 500cc tai atrodo rimtas daiktas o ryja kai 2.5 TDI audi tai adata 2 pakopom nuleidau tai reikejo ratu tvirtinimus keist, grandine storesne det nes orginali nebeatlaike ir kuro jau buvo galima pasitaupyt, tad prakaliau uz 12k LT ir nusipirkau Yamaha Raptor 250cc kolkas dar remonte bet jau pirmadieni turetu atsirasti gyvybe. Tad jei dar kokiu ideju kils sakykit, o oro filtras jau nupirktas, o kaip manot pazystamas siulo pora litru A100 kuro pasivazinejimui ar nenusoktu galva nuo tokio sportinio benzo?
Pabandyk... :D Aš tai nemanau, bet aišku geriau pamaišyti su standartiniu. Ko gamintojas nerekomenduoja, tai nerekomenduoja...
It's not a hobby - it's way of life!
582 / 0
2012-08-19 21:30
Na abejoju ar keturkontakte ar trikontakte zvake pades galimgumui dideti su keliakontakte zvake iseina mazdaug toks reikalas...
kadangi kontaktu daug ji atsparesne dilimui uztai per ilga laika mazai kinta atstumas tarp elektrodu, o del galios tai kibirkstis kerta ne i vusus keturis kontaktus o i kazkuri viena ir kerta i ta kuri nuo vidurio skiria maziausia degiojo misinio varza o cia ar gerai ar blogai neatsimenu reikia ziureti kada varza didesne ar kai yra daugiau benzino daleliu degiajam misinio ar maziau. jai yra maziau tada netgi gali prarasti galia...
seip is zvakiu kurios pagerina uzdegima tai geriau rinktis su platininiu ar iridiniu elektrodu nes pastarosios leciau dyla ir siek tiek greiciau uzdega misina kas siek tiek padidina galia bet tas siek tiek yra nejuntamas dydis net turint 220ag motora :)
4021 / 0
2012-08-19 22:01
Tai bet pasidomint kainomis, tai ir tos žvakės kainuoja... Atrodo tokia pyzdukė ir nelabai reikšminga detalė, o jeigu nebloga, tai ir 30 litų kainuoja. Aišku pats specialiai esu pirkęs tik trijų kontaktų žvakę, kitokios lyg ne... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2012-08-23 10:39
2012-08-17 23:51 писал: Ka turi omeni padidinsi ismetima? Vamzdi didesni? Zvake? SU tokiu "tiurlingu" jis tau geriau nevaziuos tikrai.

Ka galima daryt, tai portu didinimas, tiesus ismetimas, pagerinti oro isiurbima, nuleist galva. Bet cia reikia ziuret konkreciai pagal varikli ir tada viska sureguliuoti. Speju turi koki kiniska "keturati". Pasiulyciau nieko nedaryt, nes ir taip jis subirs pats be jokio tuningo pats. Verciau parduot ir nusipirkt rimtesnes firmos ir galingesni, ir nereikes jokiu tuningu.

Na gal ir idomi ideja reiks pabandyt, o del adatos tai dar gincisiaus nes turejau yamaha grizzly 500cc tai atrodo rimtas daiktas o ryja kai 2.5 TDI audi tai adata 2 pakopom nuleidau tai reikejo ratu tvirtinimus keist, grandine storesne det nes orginali nebeatlaike ir kuro jau buvo galima pasitaupyt, tad prakaliau uz 12k LT ir nusipirkau Yamaha Raptor 250cc kolkas dar remonte bet jau pirmadieni turetu atsirasti gyvybe. Tad jei dar kokiu ideju kils sakykit, o oro filtras jau nupirktas, o kaip manot pazystamas siulo pora litru A100 kuro pasivazinejimui ar nenusoktu galva nuo tokio sportinio benzo?
jei degimo kampo neankstinsi tai nenusoks

Ваше послание