kardano patikrinimas ir remontas

Создал Пользователь 2014-04-05
2014-04-05 21:10
Sveiki everybody, nuo ko ir kaip pradeti tikrinti kardanini velena?Kaip isitikinti kur beda, ar pakabinamuose guoliuose, ar kur kitur.siokia tokia nezymi virbacija po truputi pasijaucia.tai galvojam apie ateiti, ka ir kaip reiks tvarkytis, nes kardanelis tas is 3 triju daliu, du pakabinami, ir dar tvirtinimas prie dezes ypatingas, kruva kryzmiu.Teko forume skaityti kad issisuka tik priekine daly keisdami, idomu kodel?Patarkit kas galit.Ir kur kas juos balansuoja aplin Kauna ir Kaune?Aciu.
2014-04-05 21:35
2014-04-05 21:10 писал: Sveiki everybody, nuo ko ir kaip pradeti tikrinti kardanini velena?Kaip isitikinti kur beda, ar pakabinamuose guoliuose, ar kur kitur.siokia tokia nezymi virbacija po truputi pasijaucia.tai galvojam apie ateiti, ka ir kaip reiks tvarkytis, nes kardanelis tas is 3 triju daliu, du pakabinami, ir dar tvirtinimas prie dezes ypatingas, kruva kryzmiu.Teko forume skaityti kad issisuka tik priekine daly keisdami, idomu kodel?Patarkit kas galit.Ir kur kas juos balansuoja aplin Kauna ir Kaune?Aciu.
kiek žinau tai kardanai būna balansuoti jau gamykloje, keičiamos kryžmės, pakabinami guoliai ir t.t. o šiaip palendi po apačia ir pajudini ranka , bėgis turi būti išjungtas , kas kliba tą ir keiti
2014-04-05 21:35
kaip tik Kaune yra firma pavadinimu Kardanas, kurie užsiima šiais darbais. Googlėj jų kontaktus rasi
2014-04-05 21:35
http://www.kardanas.lt/
2014-04-05 21:43
Aciu.O jei tikrai beda kardane, tai jis turetu nepertraukiamai istisai vibruoti ar nebutinai , gali tik kartais is jo sklisti nedidele vibracija?
2014-04-05 21:50
2014-04-05 21:43 писал: Aciu.O jei tikrai beda kardane, tai jis turetu nepertraukiamai istisai vibruoti ar nebutinai , gali tik kartais is jo sklisti nedidele vibracija?
sklinda vibracija ne ištisai, o prie tam tikro greičio ir prie tam tikrų apsukų
2014-04-06 10:21
Taigi, iš kryžmių klibėjimas yra, bet kažkiek laisvumo turi būti?Ir kai kryžmių ten ne viena, tai galbūt išeina ir laisvumas didesnis sumoje?Kitas dalykas, patys guoliai.Ar negali būt kad perdžiūvo juose gamyklinis teplas(užsienio forume skaičiau, neaišku tik kiek teisybės, gal tik prielaida, kad neva nelaiko tokiuose kardanuose tas gamintojo tepalas ir sutept neįmanoma naujai).Gumose plyšimo nesimato.Jų, tų guolių ir gumų ten ne viena, taip vadinami"pakabinamieji"net du mažų mažiausiai, ir dar prie dėžės ir galinio tilto reduktoriaus tokia "chemija"įdomi, tarsi stambesni perėjimai.Įdomiausia tai, kad vakar pakeiciau įtrūkusia pavarų dėžės pagalvę, esantčią prie pat kardanio, bet ten tik plyštelėjimas buvo.Deje, niekas nesikeičia.Ir atkreipkit demesi kiek kryžmiu.Du guoliai.
2014-04-06 11:50
2014-04-06 10:21 писал: Taigi, iš kryžmių klibėjimas yra, bet kažkiek laisvumo turi būti?Ir kai kryžmių ten ne viena, tai galbūt išeina ir laisvumas didesnis sumoje?Kitas dalykas, patys guoliai.Ar negali būt kad perdžiūvo juose gamyklinis teplas(užsienio forume skaičiau, neaišku tik kiek teisybės, gal tik prielaida, kad neva nelaiko tokiuose kardanuose tas gamintojo tepalas ir sutept neįmanoma naujai).Gumose plyšimo nesimato.Jų, tų guolių ir gumų ten ne viena, taip vadinami"pakabinamieji"net du mažų mažiausiai, ir dar prie dėžės ir galinio tilto reduktoriaus tokia "chemija"įdomi, tarsi stambesni perėjimai.Įdomiausia tai, kad vakar pakeiciau įtrūkusia pavarų dėžės pagalvę, esantčią prie pat kardanio, bet ten tik plyštelėjimas buvo.Deje, niekas nesikeičia.Ir atkreipkit demesi kiek kryžmiu.Du guoliai.
kryžmėse jokio laisvumo ar klibėjimo būti negali, jei nors kiek kliba tai ir gaunasi tos vibracijos ir bildėjimai
2014-04-06 13:20
2014-04-06 10:21 писал: Taigi, iš kryžmių klibėjimas yra, bet kažkiek laisvumo turi būti?Ir kai kryžmių ten ne viena, tai galbūt išeina ir laisvumas didesnis sumoje?Kitas dalykas, patys guoliai.Ar negali būt kad perdžiūvo juose gamyklinis teplas(užsienio forume skaičiau, neaišku tik kiek teisybės, gal tik prielaida, kad neva nelaiko tokiuose kardanuose tas gamintojo tepalas ir sutept neįmanoma naujai).Gumose plyšimo nesimato.Jų, tų guolių ir gumų ten ne viena, taip vadinami"pakabinamieji"net du mažų mažiausiai, ir dar prie dėžės ir galinio tilto reduktoriaus tokia "chemija"įdomi, tarsi stambesni perėjimai.Įdomiausia tai, kad vakar pakeiciau įtrūkusia pavarų dėžės pagalvę, esantčią prie pat kardanio, bet ten tik plyštelėjimas buvo.Deje, niekas nesikeičia.Ir atkreipkit demesi kiek kryžmiu.Du guoliai.
2014-04-06 11:50 писал: kryžmėse jokio laisvumo ar klibėjimo būti negali, jei nors kiek kliba tai ir gaunasi tos vibracijos ir bildėjimai
ok.Tik as turejau omeny ta bendra kardano sukiojimasi kai ji sukioji, šioks toks laisvumas turi būti nes labai daug mazgų.Labai idomu kaip konkreciai pacia kryzme tikrinant paklibinti, kuriom kryptim to laisvumo ieskoti?Įvorių kryptimim judint, gal i sonus tvirtinimo ausu kryptimi?
2014-04-06 13:25
jokiom kryptim jokio laisvumo negali būti
2014-04-06 15:18
2014-04-06 10:21 писал: Taigi, iš kryžmių klibėjimas yra, bet kažkiek laisvumo turi būti?Ir kai kryžmių ten ne viena, tai galbūt išeina ir laisvumas didesnis sumoje?Kitas dalykas, patys guoliai.Ar negali būt kad perdžiūvo juose gamyklinis teplas(užsienio forume skaičiau, neaišku tik kiek teisybės, gal tik prielaida, kad neva nelaiko tokiuose kardanuose tas gamintojo tepalas ir sutept neįmanoma naujai).Gumose plyšimo nesimato.Jų, tų guolių ir gumų ten ne viena, taip vadinami"pakabinamieji"net du mažų mažiausiai, ir dar prie dėžės ir galinio tilto reduktoriaus tokia "chemija"įdomi, tarsi stambesni perėjimai.Įdomiausia tai, kad vakar pakeiciau įtrūkusia pavarų dėžės pagalvę, esantčią prie pat kardanio, bet ten tik plyštelėjimas buvo.Deje, niekas nesikeičia.Ir atkreipkit demesi kiek kryžmiu.Du guoliai.
Yra siais laikais kur nusvest ant specialaus stendo patikrina.Bet ir taip jokiu laisvumu negali but, iskyrus isilginio guolio poslinki.

Ваше послание