Пользователь
2015-08-02 21:13
Sveiki.
Turiu klausimą kaip reikia taisyklingai stabdyti tarkim nuo 90kmh iki 10kmh. Aš stabdau taip: Įminu sankabą ir stabdau, bet man sako, kad taip negerai.
Tada išeina stabdyti reikia numetinėjant po vieną bėgį? Bet tada stabdymo atstumas automatiškai ilgėja, nes juk pakeičiu bėgį atleidžiu sankabą (nes jei neatleisčiau sankabos nesuprantu kam reikėtų stabdyti keičiant bėgius) HELP
(Teisių dar neturiu, bet kaime pasimokint norisi)
Turiu klausimą kaip reikia taisyklingai stabdyti tarkim nuo 90kmh iki 10kmh. Aš stabdau taip: Įminu sankabą ir stabdau, bet man sako, kad taip negerai.
Tada išeina stabdyti reikia numetinėjant po vieną bėgį? Bet tada stabdymo atstumas automatiškai ilgėja, nes juk pakeičiu bėgį atleidžiu sankabą (nes jei neatleisčiau sankabos nesuprantu kam reikėtų stabdyti keičiant bėgius) HELP
(Teisių dar neturiu, bet kaime pasimokint norisi)
backarn
433 / 0
2015-08-02 21:30
Regintroi dariau taip pirma stabdziau poto isijungdavau laisva begy ir sustodavau.
Пользователь
2015-08-03 04:32
imynus sankaba stabdyti nera negerai, tai tiesiog nera labai "efektyvu". ta prasme sustoji, aisku, bet labiau devisi kaladeles. esant avarinei situacijai zinoma tik taip reiktu stabdyti, bet norinti maziau akrauti stabdzius, ir pagerinti kuro ekonomija kaziek galima neisminti sankabos, o stabdyti varikliu. aisku tam reikia ilgesnio stabdymo kelio, bet toks stabdymas ir nera skirtas avarinem situacijom. daugiau skirtas ramiam vazinejimui, kai matai, kad toliau gatveje tau uzsidege raudona, tai gali pradeti stabdyti, net nespausdamas stabdzio. tiesiog atleisti gaza, numesti i zemesni begi, palaukti kol apsukos, ir greitis, nukris, tada numesti dar i zemesni ir t.t. tik jei nezinai ka darai, geriau nedaryk, nes jei vaziuosi ~5000 apsuku ir mesi i zemesni gali persukti varikli. arba jei netycia pataikysi i per zema begi, irgi gali per daug aukstas apsukas pakelti.
mieste aisku nera labai daug situaciju kur galetum stabdyti varikliu, bet labai pravercia leidziantis nuo kalno, ypac aukstesnio. nes pastoviai laikyti ant stabdziu riedant nuo kalno yra pavojinga. jie gali perkaisti, uzvirti stabdziu skystis.
neismynus sankabos stabdant pats stabdymas irgi buna kiek geresnis, nes stabdai ir stabdziais ir varikliu.
o ekonomija kuro gereja, nes dauguma benzininiu "pajute" kad atleistas gazas, bet neisminta sankaba, atjungia kuro padavima.
mieste aisku nera labai daug situaciju kur galetum stabdyti varikliu, bet labai pravercia leidziantis nuo kalno, ypac aukstesnio. nes pastoviai laikyti ant stabdziu riedant nuo kalno yra pavojinga. jie gali perkaisti, uzvirti stabdziu skystis.
neismynus sankabos stabdant pats stabdymas irgi buna kiek geresnis, nes stabdai ir stabdziais ir varikliu.
o ekonomija kuro gereja, nes dauguma benzininiu "pajute" kad atleistas gazas, bet neisminta sankaba, atjungia kuro padavima.
backarn
433 / 0
2015-08-03 07:26
2015-08-03
04:32 писал:
imynus sankaba stabdyti nera negerai, tai tiesiog nera labai "efektyvu". ta prasme sustoji, aisku, bet labiau devisi kaladeles. esant avarinei situacijai zinoma tik taip reiktu stabdyti, bet norinti maziau akrauti stabdzius, ir pagerinti kuro ekonomija kaziek galima neisminti sankabos, o stabdyti varikliu. aisku tam reikia ilgesnio stabdymo kelio, bet toks stabdymas ir nera skirtas avarinem situacijom. daugiau skirtas ramiam vazinejimui, kai matai, kad toliau gatveje tau uzsidege raudona, tai gali pradeti stabdyti, net nespausdamas stabdzio. tiesiog atleisti gaza, numesti i zemesni begi, palaukti kol apsukos, ir greitis, nukris, tada numesti dar i zemesni ir t.t. tik jei nezinai ka darai, geriau nedaryk, nes jei vaziuosi ~5000 apsuku ir mesi i zemesni gali persukti varikli. arba jei netycia pataikysi i per zema begi, irgi gali per daug aukstas apsukas pakelti.
mieste aisku nera labai daug situaciju kur galetum stabdyti varikliu, bet labai pravercia leidziantis nuo kalno, ypac aukstesnio. nes pastoviai laikyti ant stabdziu riedant nuo kalno yra pavojinga. jie gali perkaisti, uzvirti stabdziu skystis.
neismynus sankabos stabdant pats stabdymas irgi buna kiek geresnis, nes stabdai ir stabdziais ir varikliu.
o ekonomija kuro gereja, nes dauguma benzininiu "pajute" kad atleistas gazas, bet neisminta sankaba, atjungia kuro padavima.
mieste aisku nera labai daug situaciju kur galetum stabdyti varikliu, bet labai pravercia leidziantis nuo kalno, ypac aukstesnio. nes pastoviai laikyti ant stabdziu riedant nuo kalno yra pavojinga. jie gali perkaisti, uzvirti stabdziu skystis.
neismynus sankabos stabdant pats stabdymas irgi buna kiek geresnis, nes stabdai ir stabdziais ir varikliu.
o ekonomija kuro gereja, nes dauguma benzininiu "pajute" kad atleistas gazas, bet neisminta sankaba, atjungia kuro padavima.
O kaip su laisvu begiu riedant vistiek naudoja daugiau kuro negu su begiu vaziuojant?
Пользователь
2015-08-03 07:44
2015-08-03
04:32 писал:
imynus sankaba stabdyti nera negerai, tai tiesiog nera labai "efektyvu". ta prasme sustoji, aisku, bet labiau devisi kaladeles. esant avarinei situacijai zinoma tik taip reiktu stabdyti, bet norinti maziau akrauti stabdzius, ir pagerinti kuro ekonomija kaziek galima neisminti sankabos, o stabdyti varikliu. aisku tam reikia ilgesnio stabdymo kelio, bet toks stabdymas ir nera skirtas avarinem situacijom. daugiau skirtas ramiam vazinejimui, kai matai, kad toliau gatveje tau uzsidege raudona, tai gali pradeti stabdyti, net nespausdamas stabdzio. tiesiog atleisti gaza, numesti i zemesni begi, palaukti kol apsukos, ir greitis, nukris, tada numesti dar i zemesni ir t.t. tik jei nezinai ka darai, geriau nedaryk, nes jei vaziuosi ~5000 apsuku ir mesi i zemesni gali persukti varikli. arba jei netycia pataikysi i per zema begi, irgi gali per daug aukstas apsukas pakelti.
mieste aisku nera labai daug situaciju kur galetum stabdyti varikliu, bet labai pravercia leidziantis nuo kalno, ypac aukstesnio. nes pastoviai laikyti ant stabdziu riedant nuo kalno yra pavojinga. jie gali perkaisti, uzvirti stabdziu skystis.
neismynus sankabos stabdant pats stabdymas irgi buna kiek geresnis, nes stabdai ir stabdziais ir varikliu.
o ekonomija kuro gereja, nes dauguma benzininiu "pajute" kad atleistas gazas, bet neisminta sankaba, atjungia kuro padavima.
mieste aisku nera labai daug situaciju kur galetum stabdyti varikliu, bet labai pravercia leidziantis nuo kalno, ypac aukstesnio. nes pastoviai laikyti ant stabdziu riedant nuo kalno yra pavojinga. jie gali perkaisti, uzvirti stabdziu skystis.
neismynus sankabos stabdant pats stabdymas irgi buna kiek geresnis, nes stabdai ir stabdziais ir varikliu.
o ekonomija kuro gereja, nes dauguma benzininiu "pajute" kad atleistas gazas, bet neisminta sankaba, atjungia kuro padavima.
2015-08-03
07:26 backarn писал:
O kaip su laisvu begiu riedant vistiek naudoja daugiau kuro negu su begiu vaziuojant?
nes laisvu riedant vistiek ipurskia kuro, kad palaikytu apsukas, o riedant treciu ir aukstesniu begiu dauguma benzininiu masinu isjungia kuro padavima. varikli suka ratai.
backarn
433 / 0
2015-08-03 07:54
Kaip su dyzeliu?
Пользователь
2015-08-03 09:03
Turintiems "automatus"nelieka ir tokių problemų ir netenka sukt galvos, važinėjasi savo malonumui, užtyektinai darbe žmonės arie kasdieną, man patinka kad gali paiosėti prie vairo po darbo.Neįsivaizduoju kaip jausčiausi jei tektų arti ir nedarbo metu.Nesakykit kad automatiškai užsiprogramuoja žmogus, mes ne robotai ir smegenis vargina viskas, net šviesa miego metu, ar pašalinisn triukšmas, nors mums atrodo kad nematome negirdimem darome viską automatišikai bet neuronai dėvisi panašiai kaip nuo alkoholio ar nakatos.Todėl relaksas žmogus reikalingas visur
Пользователь
2015-08-03 10:18
Teoriskai automobili stabdyti, mazinti greiti reikia visada su ijungta pavara. Tai ne tik pagerina degalu ekonomija, bet ir prideda stabilumo automobiliui. Ypac tai jauciasi ant slidzios kelio dangos ar su galiniais varomais ratais. Todel pvz laikant teises visuoment greitis mazinamas stabdant ir mazinant pavara iki atliekant manevra, o manevras (galimai posukis) atliekamas su ijungta pavara ir abiem rankom ant vairo. Praktikoje pasitaiko ivairiai..
Sakydami, kad stabdant pavaromis - stabdymo kelias ilgeja esate neteisus, nes dazniausiai turite dvi kojas ir galite spausti stabdy ir keisti pavaras vienu metu.
Rekomenduociau stabdyti ispaudus sankaba tik tuo atveju kai stabdant uzblokuojami ratai ir automobilis neturi abs sistemos. Be abs uzblokavus ratus uzgesinsite varikli, o tai tik pablogis automobilio valdyma.
Sakydami, kad stabdant pavaromis - stabdymo kelias ilgeja esate neteisus, nes dazniausiai turite dvi kojas ir galite spausti stabdy ir keisti pavaras vienu metu.
Rekomenduociau stabdyti ispaudus sankaba tik tuo atveju kai stabdant uzblokuojami ratai ir automobilis neturi abs sistemos. Be abs uzblokavus ratus uzgesinsite varikli, o tai tik pablogis automobilio valdyma.
Пользователь
2015-08-03 10:19
2015-08-03
04:32 писал:
imynus sankaba stabdyti nera negerai, tai tiesiog nera labai "efektyvu". ta prasme sustoji, aisku, bet labiau devisi kaladeles. esant avarinei situacijai zinoma tik taip reiktu stabdyti, bet norinti maziau akrauti stabdzius, ir pagerinti kuro ekonomija kaziek galima neisminti sankabos, o stabdyti varikliu. aisku tam reikia ilgesnio stabdymo kelio, bet toks stabdymas ir nera skirtas avarinem situacijom. daugiau skirtas ramiam vazinejimui, kai matai, kad toliau gatveje tau uzsidege raudona, tai gali pradeti stabdyti, net nespausdamas stabdzio. tiesiog atleisti gaza, numesti i zemesni begi, palaukti kol apsukos, ir greitis, nukris, tada numesti dar i zemesni ir t.t. tik jei nezinai ka darai, geriau nedaryk, nes jei vaziuosi ~5000 apsuku ir mesi i zemesni gali persukti varikli. arba jei netycia pataikysi i per zema begi, irgi gali per daug aukstas apsukas pakelti.
mieste aisku nera labai daug situaciju kur galetum stabdyti varikliu, bet labai pravercia leidziantis nuo kalno, ypac aukstesnio. nes pastoviai laikyti ant stabdziu riedant nuo kalno yra pavojinga. jie gali perkaisti, uzvirti stabdziu skystis.
neismynus sankabos stabdant pats stabdymas irgi buna kiek geresnis, nes stabdai ir stabdziais ir varikliu.
o ekonomija kuro gereja, nes dauguma benzininiu "pajute" kad atleistas gazas, bet neisminta sankaba, atjungia kuro padavima.
mieste aisku nera labai daug situaciju kur galetum stabdyti varikliu, bet labai pravercia leidziantis nuo kalno, ypac aukstesnio. nes pastoviai laikyti ant stabdziu riedant nuo kalno yra pavojinga. jie gali perkaisti, uzvirti stabdziu skystis.
neismynus sankabos stabdant pats stabdymas irgi buna kiek geresnis, nes stabdai ir stabdziais ir varikliu.
o ekonomija kuro gereja, nes dauguma benzininiu "pajute" kad atleistas gazas, bet neisminta sankaba, atjungia kuro padavima.
Dėkui, labai išsamiai atsakei!
Пользователь
2015-08-03 20:33
2015-08-03
09:03 писал:
Turintiems "automatus"nelieka ir tokių problemų ir netenka sukt galvos, važinėjasi savo malonumui, užtyektinai darbe žmonės arie kasdieną, man patinka kad gali paiosėti prie vairo po darbo.Neįsivaizduoju kaip jausčiausi jei tektų arti ir nedarbo metu.Nesakykit kad automatiškai užsiprogramuoja žmogus, mes ne robotai ir smegenis vargina viskas, net šviesa miego metu, ar pašalinisn triukšmas, nors mums atrodo kad nematome negirdimem darome viską automatišikai bet neuronai dėvisi panašiai kaip nuo alkoholio ar nakatos.Todėl relaksas žmogus reikalingas visur:beer:
cia tu daugiau savo nuomone issakei ir kiek ne i tema. skonio reikalas ar automatas ar mechanine labiau patinka. as du metus su automatu vazinejau, nlb buvo pasirinkimo, nes kur gyvenu beveik visi automatai, po tu dvieju metu persidariau i mechanine ir nemanau, kad su ja vazineti yra darbas..
kalbant apie stabdyma varikliu, su autmatu taip pat galima tai daryti, reikia nustatyti zemesni begi ir jis sukabina sankaba hidrokompresoriaus viduje ir vyksta stabdymas. jei riedi ant D, dazniausiai riedi kaip ant laisvu, nes sankaba viduje nesukabinta
kalbant apie stabdyma varikliu, su autmatu taip pat galima tai daryti, reikia nustatyti zemesni begi ir jis sukabina sankaba hidrokompresoriaus viduje ir vyksta stabdymas. jei riedi ant D, dazniausiai riedi kaip ant laisvu, nes sankaba viduje nesukabinta
Пользователь
2015-08-03 20:50
2015-08-03
09:03 писал:
Turintiems "automatus"nelieka ir tokių problemų ir netenka sukt galvos, važinėjasi savo malonumui, užtyektinai darbe žmonės arie kasdieną, man patinka kad gali paiosėti prie vairo po darbo.Neįsivaizduoju kaip jausčiausi jei tektų arti ir nedarbo metu.Nesakykit kad automatiškai užsiprogramuoja žmogus, mes ne robotai ir smegenis vargina viskas, net šviesa miego metu, ar pašalinisn triukšmas, nors mums atrodo kad nematome negirdimem darome viską automatišikai bet neuronai dėvisi panašiai kaip nuo alkoholio ar nakatos.Todėl relaksas žmogus reikalingas visur:beer:
писал:
..
aplamai jai su automatu vazinet tai ne 1.6 ir ne 2.0l varikliais. nori pajust tikra malonuma imk koky v12 5litru tada riedes siek tiek
Пользователь
2015-08-03 21:19
Nu toks V24 nieko butu , tik kuuu...va kelio nesimato
Tada geriau 2 po V12: vienas priekyje po kapotu, kitas bagazineje virs galines asies. O kai kas su 2 po 4 cilindrus ir Porshus daro:
Tada geriau 2 po V12: vienas priekyje po kapotu, kitas bagazineje virs galines asies. O kai kas su 2 po 4 cilindrus ir Porshus daro:
Пользователь
2015-08-03 21:30
2015-08-03
09:03 писал:
Turintiems "automatus"nelieka ir tokių problemų ir netenka sukt galvos, važinėjasi savo malonumui, užtyektinai darbe žmonės arie kasdieną, man patinka kad gali paiosėti prie vairo po darbo.Neįsivaizduoju kaip jausčiausi jei tektų arti ir nedarbo metu.Nesakykit kad automatiškai užsiprogramuoja žmogus, mes ne robotai ir smegenis vargina viskas, net šviesa miego metu, ar pašalinisn triukšmas, nors mums atrodo kad nematome negirdimem darome viską automatišikai bet neuronai dėvisi panašiai kaip nuo alkoholio ar nakatos.Todėl relaksas žmogus reikalingas visur:beer:
писал:
..
2015-08-03
20:50 писал:
aplamai jai su automatu vazinet tai ne 1.6 ir ne 2.0l varikliais. nori pajust tikra malonuma imk koky v12 5litru tada riedes siek tiek:thumbup:
dar smagiau V12 su mechanine
Ваше послание |
|