Пользователь
2011-12-16 13:29
Lukoile pastebejau daug pigesni uz A95 benzina A98 koloneleje E15 kura, kas tai ar tas vadinamas biokuras ar tiesiog 98 benzas skiestas spiritu ir ar galima ji naudoti benzininio variklio uzvedimui ir pasildymui trumpais intervalais?
Пользователь
2011-12-16 13:59
tai yra bioetanolis (benzinas su atitinkamu kiekiu spirito). Aš asmeniškai jo nepilu, geriau 95 ecto (jei lukoil degalinėje). Kodėl? Didesnės degalų sąnaudos, nes jis greičiau sudega, yra visokių kalbų, kad bioetanolis džiovina karterį, ko pasekoje ir tepalus džiovina, tirština (gal tai plepalai?). Sunkiai atsiperka, ne sjo reikia 0, 5 l daugau 100 km. esu bandęs keliskart, todėl ir nustojau vartoti.
Пользователь
2011-12-16 14:11
Na nezinau, neesu turejas kitokios masinos tik honda, tai jos su situo kuru vaziuoja labai gerai, sanaudu padidejimo nepajauciau, trauka tokia pati, pilu tik sita benzina, 95 jau senai pyliau, beje tevukas su mondeo 98m.irgi jau gerus metus vaziuoja situo kuru ir jokiu nusiskundimu
Пользователь
2011-12-16 14:15
čia daugiau info
http://www.lukoil.lt/lt/apie_bendrove/naujienos?Events_page_nr=0&Events_item_id=22
http://www.lukoil.lt/lt/apie_bendrove/naujienos?Events_page_nr=0&Events_item_id=22
Пользователь
2011-12-16 14:17
2011-12-16
14:11 писал:
Na nezinau, neesu turejas kitokios masinos tik honda, tai jos su situo kuru vaziuoja labai gerai, sanaudu padidejimo nepajauciau, trauka tokia pati, pilu tik sita benzina, 95 jau senai pyliau, beje tevukas su mondeo 98m.irgi jau gerus metus vaziuoja situo kuru ir jokiu nusiskundimu :)
šiaip jei tai nėra grynas e85, tai ir neturi būt kažkokių pasėkmių. Man sąnaudos didėjo, nes senas variklis 8 vožtuvų sohc. Esu girdėjęs, kad šie degalai tinkami tik naujesniems varikliams. Hondos, kurios jau turbūt virš 20 metų turi du paskirsymo velenėlius, tai nėra problema.
Пользователь
2011-12-16 14:19
2011-12-16
14:11 писал:
Na nezinau, neesu turejas kitokios masinos tik honda, tai jos su situo kuru vaziuoja labai gerai, sanaudu padidejimo nepajauciau, trauka tokia pati, pilu tik sita benzina, 95 jau senai pyliau, beje tevukas su mondeo 98m.irgi jau gerus metus vaziuoja situo kuru ir jokiu nusiskundimu :)
2011-12-16
14:17 писал:
šiaip jei tai nėra grynas e85, tai ir neturi būt kažkokių pasėkmių. Man sąnaudos didėjo, nes senas variklis 8 vožtuvų sohc. Esu girdėjęs, kad šie degalai tinkami tik naujesniems varikliams. Hondos, kurios jau turbūt virš 20 metų turi du paskirsymo velenėlius, tai nėra problema.
http://www.lukoil.lt/lt/produktai_paslaugos/degalai_ir_ju_priedai/benzinas_98e15
Пользователь
2011-12-16 14:36
Na civic 1.3 karbiuratorius vaziavo be problemu, civic doch taip pat, prelude dual carb irgi gerai vaziuoja
Пользователь
2011-12-16 15:15
2011-12-16
14:36 писал:
Na civic 1.3 karbiuratorius vaziavo be problemu, civic doch taip pat, prelude dual carb irgi gerai vaziuoja :)
mazda xedos 6 2, 0 v6 surijo draugo virš litro daugiau, golfas trečias benzas 1, 6 mono irgi apie litrą daugiau
Пользователь
2011-12-16 16:00
OK, Tai maniskis irgi japonas, 130kw 4wd, su schift GearTronicu(sport automatu), kadangi daug vazineju o visi varantys ir APD malonumas pora litru daugiau "sriaubia", tai neseniai imontavau naujas tiesiogines dujas.Reiks pradziai sumaisyt su 95 benzu ipilt kokius 5l nes benzinas tik trumpam uzvesti+ trumpam pasildymui
Пользователь
2011-12-16 16:26
Na nzn, bet as su 1.3 civic uz 30 lt pildavau 98e15 ir nuvaziuodavau 130km, man jis naudojo kuro tiek pat kiek ir 95, gal ten gramu kitu ir daugiau, bet skirtumo tikrai nejausdavau
Пользователь
2011-12-16 19:41
su senu voyageriu swedijoje tik su e85 ir vazineju, siaip vasara tai normaliai tik ziema kai atsala sunkiai kuriasi ir siaip traukos nera. esu girdejas kad reikia specialaus adapterio kuris per kompa reguliuoja misini tada viskas ok
Пользователь
2011-12-26 19:42
Gal butu kamnors idomus mano pastebejimas.Atkreipiau demesi, kad yra ir E85 , Lukoile E15 vadinasi, o pvz "Alauša" degalinėse bioetanolis kiek kitoks ir vadinasi E85.Kokie skirtumai?E15 biospirito kiekis benzine(jei teisingai pamenu) apie 15proc.O E85 benzino maziau nei 50%.Vnz uzvedimui, pradziai pabandymui sliukstelejau keleta litru E85.Prie -2 ryte vedesi ir trauke ne blogiau uz A95 benza, isilus varikliui irgi jokiu esminiu pokyciu(kiek atkreipiau demesi, nes akimirksniu permeta i LPG kai karstas motoras).KLAUSIMAS:gal kas tiksliai zinote, koks oktaninis skaicius E85 kuro?Klausiau degalineje, sake kad net 100.Kaip ten istikruju yra
Пользователь
2011-12-26 19:53
2011-12-26
19:42 писал:
Gal butu kamnors idomus mano pastebejimas.Atkreipiau demesi, kad yra ir E85 , Lukoile E15 vadinasi, o pvz "Alauša" degalinėse bioetanolis kiek kitoks ir vadinasi E85.Kokie skirtumai?E15 biospirito kiekis benzine(jei teisingai pamenu) apie 15proc.O E85 benzino maziau nei 50%.Vnz uzvedimui, pradziai pabandymui sliukstelejau keleta litru E85.Prie -2 ryte vedesi ir trauke ne blogiau uz A95 benza, isilus varikliui irgi jokiu esminiu pokyciu(kiek atkreipiau demesi, nes akimirksniu permeta i LPG kai karstas motoras).KLAUSIMAS:gal kas tiksliai zinote, koks oktaninis skaicius E85 kuro?Klausiau degalineje, sake kad net 100.Kaip ten istikruju yra:)
E85 turi 85% etanolio, E15 tik 15%. 15% dazniausiai toleruoja beveik visi modernus benzininiai varikliai.. pas mus pvz visose degalinese iprastas benzinas turi ne maziau kaip 10% etanolio (bent jau NY valstijoje).
E85 turetu buti pritaikyta kuro sistema - pvz fuel rail turetu buti plieninis, o ne aliumininis ir kuro vamzdeliai atitinkami. be to buna specialus kuro sensorius, kuris kompui pasako koks kuras naudojamas ir kiek ipurksti kuro ir paankstinti degimo kampa. tokiuose buna parasyta FlexFuel arba E85 arba kazkas panasaus.
oktanas apie 100, bet priklauso nuo gamintojo. nes gryno etanolio oktanas yra apie 108, taigi priklauso su kokiu benzinu jis maisytas, kad gauti E85.
E85 turetu buti pritaikyta kuro sistema - pvz fuel rail turetu buti plieninis, o ne aliumininis ir kuro vamzdeliai atitinkami. be to buna specialus kuro sensorius, kuris kompui pasako koks kuras naudojamas ir kiek ipurksti kuro ir paankstinti degimo kampa. tokiuose buna parasyta FlexFuel arba E85 arba kazkas panasaus.
oktanas apie 100, bet priklauso nuo gamintojo. nes gryno etanolio oktanas yra apie 108, taigi priklauso su kokiu benzinu jis maisytas, kad gauti E85.
Пользователь
2011-12-26 19:54
2011-12-16
19:41 писал:
su senu voyageriu swedijoje tik su e85 ir vazineju, siaip vasara tai normaliai tik ziema kai atsala sunkiai kuriasi ir siaip traukos nera. esu girdejas kad reikia specialaus adapterio kuris per kompa reguliuoja misini tada viskas ok
misini ir degimo kampa.. su benzinui skirtu degimu normalu, kad netraukia..
naudingas
4243 / 0
2011-12-26 19:54
2011-12-16
13:59 писал:
tai yra bioetanolis (benzinas su atitinkamu kiekiu spirito). Aš asmeniškai jo nepilu, geriau 95 ecto (jei lukoil degalinėje). Kodėl? Didesnės degalų sąnaudos, nes jis greičiau sudega, yra visokių kalbų, kad bioetanolis džiovina karterį, ko pasekoje ir tepalus džiovina, tirština (gal tai plepalai?). Sunkiai atsiperka, ne sjo reikia 0, 5 l daugau 100 km. esu bandęs keliskart, todėl ir nustojau vartoti.
paimk spirita uzdek ir paziurek kiek laiko dega.paimk benzina ir irgi paziurek kaip jis dega , benzas aisku kur kas greiciau sudega.vat ir atsakymas kodel reikia statyt adapterius pavelintojus sudegimo kuro
naudingas
4243 / 0
2011-12-26 20:03
2011-12-16
19:41 писал:
su senu voyageriu swedijoje tik su e85 ir vazineju, siaip vasara tai normaliai tik ziema kai atsala sunkiai kuriasi ir siaip traukos nera. esu girdejas kad reikia specialaus adapterio kuris per kompa reguliuoja misini tada viskas ok
2011-12-26
19:54 писал:
misini ir degimo kampa.. su benzinui skirtu degimu normalu, kad netraukia..
voyageriu as irgi bandziau visiskai netinka tas e85 ir kuresi blogai ir oktanas to e85 100tinis.geriau jau a82 belaruskas zymei geriau
Пользователь
2011-12-26 20:17
2011-12-16
19:41 писал:
su senu voyageriu swedijoje tik su e85 ir vazineju, siaip vasara tai normaliai tik ziema kai atsala sunkiai kuriasi ir siaip traukos nera. esu girdejas kad reikia specialaus adapterio kuris per kompa reguliuoja misini tada viskas ok
2011-12-26
19:54 писал:
misini ir degimo kampa.. su benzinui skirtu degimu normalu, kad netraukia..
2011-12-26
20:03 naudingas писал:
voyageriu as irgi bandziau visiskai netinka tas e85 ir kuresi blogai ir oktanas to e85 100tinis.geriau jau a82 belaruskas zymei geriau
aukstas oktanas nieko neduoda varikliam, kuriu degimo kampas jam nepritaikytas, o pats etanolis turi maziau energijos nei benzinas.. del to jo ipurksti reikia daugiau..
Пользователь
2011-12-26 21:37
nieko varikliui nenutiks dirbant etanoliu.Jo oktaninis skaicius aukstas, tad detonacijos nebus.Na o kad sanaudos padideja, tai spreskit patys-kompas nezino kad dega variklyje ne benzinas ir ismetamasias dujas liambda zondu analizuoja kaip benzino degimo produktus.Kai nebegali koreguot kuro padavimo(ty iskart) pereina i avarini rezima(open loop), t.y nekreipia demesio i liambda zondo parodymus ir kura maiso su oru pagal standartine schema(netaupiai bet uztikrinant vaziavima).Va cia ir prasideda visi fokusai-vienos netraukia, kitos trukcioja ar blogai kuriasi.Na ir sanaudos 20% realiai padideja.Yra auto jau pritaikytu bioetanoliui(kompas pats atskiria koks kuras dega), yra chiptiuningo bioetanoliui, manau greit ir EVB(Elektroninis valdymo blokas) bus galimybe perprogramuot vienam ar kitam kurui.
Пользователь
2011-12-26 23:13
2011-12-26
21:37 писал:
nieko varikliui nenutiks dirbant etanoliu.Jo oktaninis skaicius aukstas, tad detonacijos nebus.Na o kad sanaudos padideja, tai spreskit patys-kompas nezino kad dega variklyje ne benzinas ir ismetamasias dujas liambda zondu analizuoja kaip benzino degimo produktus.Kai nebegali koreguot kuro padavimo(ty iskart) pereina i avarini rezima(open loop), t.y nekreipia demesio i liambda zondo parodymus ir kura maiso su oru pagal standartine schema(netaupiai bet uztikrinant vaziavima).Va cia ir prasideda visi fokusai-vienos netraukia, kitos trukcioja ar blogai kuriasi.Na ir sanaudos 20% realiai padideja.Yra auto jau pritaikytu bioetanoliui(kompas pats atskiria koks kuras dega), yra chiptiuningo bioetanoliui, manau greit ir EVB(Elektroninis valdymo blokas) bus galimybe perprogramuot vienam ar kitam kurui.
neteisus, kad nenutiks.. kuro sistema turi buti pritaikyta etanoliui.. jis eda aliumini ir guma.. ir kuro siurblys turi buti pritaikytas - benzinas yra nelaidus elektros srovei, etanolis - laidus.. siurbliai buna neizoliuoti, ju kontaktai taip pat (tu kurie bake).
del liambdos nusisnekejai.. kompas bandys visada palaikyti 14.7 afr. bet oro/kuro misinys bus labai nepastovus, nes ji itakos ir blogas degimo kampas - kuras nespes visas sudegti (ir tuo paciu oras sureaguoti) del to kompas manys, kad misinys liesas ir prides daugiau kuro. i avarini rezima jis eis nebent jei atjungsi liambda.. jis ten neis net jei long term fuel trim bus maksimaliai uzsiriebines..
del liambdos nusisnekejai.. kompas bandys visada palaikyti 14.7 afr. bet oro/kuro misinys bus labai nepastovus, nes ji itakos ir blogas degimo kampas - kuras nespes visas sudegti (ir tuo paciu oras sureaguoti) del to kompas manys, kad misinys liesas ir prides daugiau kuro. i avarini rezima jis eis nebent jei atjungsi liambda.. jis ten neis net jei long term fuel trim bus maksimaliai uzsiriebines..
Пользователь
2011-12-27 19:04
2011-12-26
21:37 писал:
nieko varikliui nenutiks dirbant etanoliu.Jo oktaninis skaicius aukstas, tad detonacijos nebus.Na o kad sanaudos padideja, tai spreskit patys-kompas nezino kad dega variklyje ne benzinas ir ismetamasias dujas liambda zondu analizuoja kaip benzino degimo produktus.Kai nebegali koreguot kuro padavimo(ty iskart) pereina i avarini rezima(open loop), t.y nekreipia demesio i liambda zondo parodymus ir kura maiso su oru pagal standartine schema(netaupiai bet uztikrinant vaziavima).Va cia ir prasideda visi fokusai-vienos netraukia, kitos trukcioja ar blogai kuriasi.Na ir sanaudos 20% realiai padideja.Yra auto jau pritaikytu bioetanoliui(kompas pats atskiria koks kuras dega), yra chiptiuningo bioetanoliui, manau greit ir EVB(Elektroninis valdymo blokas) bus galimybe perprogramuot vienam ar kitam kurui.
2011-12-26
23:13 писал:
neteisus, kad nenutiks.. kuro sistema turi buti pritaikyta etanoliui.. jis eda aliumini ir guma.. ir kuro siurblys turi buti pritaikytas - benzinas yra nelaidus elektros srovei, etanolis - laidus.. siurbliai buna neizoliuoti, ju kontaktai taip pat (tu kurie bake).
del liambdos nusisnekejai.. kompas bandys visada palaikyti 14.7 afr. bet oro/kuro misinys bus labai nepastovus, nes ji itakos ir blogas degimo kampas - kuras nespes visas sudegti (ir tuo paciu oras sureaguoti) del to kompas manys, kad misinys liesas ir prides daugiau kuro. i avarini rezima jis eis nebent jei atjungsi liambda.. jis ten neis net jei long term fuel trim bus maksimaliai uzsiriebines..
del liambdos nusisnekejai.. kompas bandys visada palaikyti 14.7 afr. bet oro/kuro misinys bus labai nepastovus, nes ji itakos ir blogas degimo kampas - kuras nespes visas sudegti (ir tuo paciu oras sureaguoti) del to kompas manys, kad misinys liesas ir prides daugiau kuro. i avarini rezima jis eis nebent jei atjungsi liambda.. jis ten neis net jei long term fuel trim bus maksimaliai uzsiriebines..
pries rasydamas nesamones bent pagooglink.
1)Etanolis ner elektrolitas(nelaidus elektrai).
2)Jis inertiskesnis uz benzina(netirpdo benzui atsparios gumos ir jau tikrai aliuminio, kuri net sieros rugstis sunkiai tirpdo, nes jis pasidengia netirpia sulfato amlgama)
3)del isvedziojimu apie kompus manau tiek pat kompetencijos.
1)Etanolis ner elektrolitas(nelaidus elektrai).
2)Jis inertiskesnis uz benzina(netirpdo benzui atsparios gumos ir jau tikrai aliuminio, kuri net sieros rugstis sunkiai tirpdo, nes jis pasidengia netirpia sulfato amlgama)
3)del isvedziojimu apie kompus manau tiek pat kompetencijos.
Пользователь
2011-12-27 19:34
2011-12-26
21:37 писал:
nieko varikliui nenutiks dirbant etanoliu.Jo oktaninis skaicius aukstas, tad detonacijos nebus.Na o kad sanaudos padideja, tai spreskit patys-kompas nezino kad dega variklyje ne benzinas ir ismetamasias dujas liambda zondu analizuoja kaip benzino degimo produktus.Kai nebegali koreguot kuro padavimo(ty iskart) pereina i avarini rezima(open loop), t.y nekreipia demesio i liambda zondo parodymus ir kura maiso su oru pagal standartine schema(netaupiai bet uztikrinant vaziavima).Va cia ir prasideda visi fokusai-vienos netraukia, kitos trukcioja ar blogai kuriasi.Na ir sanaudos 20% realiai padideja.Yra auto jau pritaikytu bioetanoliui(kompas pats atskiria koks kuras dega), yra chiptiuningo bioetanoliui, manau greit ir EVB(Elektroninis valdymo blokas) bus galimybe perprogramuot vienam ar kitam kurui.
2011-12-26
23:13 писал:
neteisus, kad nenutiks.. kuro sistema turi buti pritaikyta etanoliui.. jis eda aliumini ir guma.. ir kuro siurblys turi buti pritaikytas - benzinas yra nelaidus elektros srovei, etanolis - laidus.. siurbliai buna neizoliuoti, ju kontaktai taip pat (tu kurie bake).
del liambdos nusisnekejai.. kompas bandys visada palaikyti 14.7 afr. bet oro/kuro misinys bus labai nepastovus, nes ji itakos ir blogas degimo kampas - kuras nespes visas sudegti (ir tuo paciu oras sureaguoti) del to kompas manys, kad misinys liesas ir prides daugiau kuro. i avarini rezima jis eis nebent jei atjungsi liambda.. jis ten neis net jei long term fuel trim bus maksimaliai uzsiriebines..
del liambdos nusisnekejai.. kompas bandys visada palaikyti 14.7 afr. bet oro/kuro misinys bus labai nepastovus, nes ji itakos ir blogas degimo kampas - kuras nespes visas sudegti (ir tuo paciu oras sureaguoti) del to kompas manys, kad misinys liesas ir prides daugiau kuro. i avarini rezima jis eis nebent jei atjungsi liambda.. jis ten neis net jei long term fuel trim bus maksimaliai uzsiriebines..
2011-12-27
19:04 писал:
pries rasydamas nesamones bent pagooglink.
1)Etanolis ner elektrolitas(nelaidus elektrai).
2)Jis inertiskesnis uz benzina(netirpdo benzui atsparios gumos ir jau tikrai aliuminio, kuri net sieros rugstis sunkiai tirpdo, nes jis pasidengia netirpia sulfato amlgama)
3)del isvedziojimu apie kompus manau tiek pat kompetencijos.
1)Etanolis ner elektrolitas(nelaidus elektrai).
2)Jis inertiskesnis uz benzina(netirpdo benzui atsparios gumos ir jau tikrai aliuminio, kuri net sieros rugstis sunkiai tirpdo, nes jis pasidengia netirpia sulfato amlgama)
3)del isvedziojimu apie kompus manau tiek pat kompetencijos.
tai gal tu pasidomek.. vanduo irgi nelaidus elektros srovei. bet etanolis, kaip ir vanduo, labai lengvai prisijungia "nesvarumus" is kitu junginiu ir taip tampa laidziu. etanolis labai megsta prisijungti vandeni is oro ir taip jis tampa laidus. o "eda" aliumini jis netiesiogiai. kadangi etanolis yra laidus (jei netiki - pasidomek) jis sukelia galvanine erozija - kas tai yra pasidomek, kad neuzdavinetum kvailu klausimu.
Пользователь
2013-09-29 17:57
Po kiek LT E85 ir kur kas gal matete prekyboje?Labai svarbus klausimas nes radau viena varijanta apie kuri jau daug metu svaigstu GMC Yukon(= Chevy Suburban) 2005m flex fuel.Budamas LT vasara kaip nekeista Vilniuje Kalvariju g degalineje negavau E85 nors tenai jo visada budavo.Gal etanolis isviso dingo is prekybos ?Jei kas galit parasykit ar jusu mieste yra ir kurioj degalineje matete.
Пользователь
2015-03-22 23:48
Trumpai aprašysiu etanolį ir ko reikia, kad variklis draugautu su juo. Aišku sudėtį jau žinot E85 (benzino 15%, spirito 85%). Atlikinėjau bandymą su šituo kuru ir galiu truputi pakomentuoti. Eksperimentinis automobilis buvo senukas Lada 2101, bet nuomonei susidaryti užteko. Aišku pirma atlikom bandymą su benzinu: ant stendo išmatavom galią (~37kW) ir kuro sąnaudas imituojant važiavimą gatvėje prie skirtingų greičių. Taigi:
1. bandymas buvo su nesureguliuotu uždegimo kampu ir karbiuratoriumi, tai varikliukas išvis nevažiavo. Lambda buvo(net baisu pasidarė) apie 2, 5 labai liesas mišinys, kai su benzinu ~1 ir kadangi etanolis dega lėčiau nei benzinas, tai jis nespėdavo sudegti, tiesiog šaudydavo pro išmetimą.
2. Sureguliavom karbiuratorių ir uždegimo kampą. Karbiuratoriuje sudėjom mažesnius oro žiklerius ir didesnius kuro žiklerius. Kampas buvo reguliuojamas sukeliant apsukas iki 2000 ir po to sukant skirstytuvą ir žiūrint kada apsukos pakils maksimaliai, tai gavosi taip jog geriausiai variklis sukosi prie 30 laipsnių bet nenorint rizikuoti dėl detonacijos sumažinom iki ~20 laipsnių. Rezultatai: lambda buvo ~1, 1. Galiu pasakyti kad kuro sąnaudos buvo labai panašios, skyrėsi keliais mililitrais. Galia su etanoliu ~34kW. Nuostolis tik 3Kw ir tai manau jeigu būtume dar padidine uždegimo kampa nors iki 25 laipsniu būtume išgave didesnę galią ir mažiasnes kuro sąnaudas.
Tai dabar kodėl purškiant tokį patį kiekį etanolio ir benzino gaunasi skirtingi mišiniai ir reikia keisti uždegimo kampą. Atsakymas labai paprastas:
1. Iš biologijos žinom jog tarkim vadenyje yra ištirpusio deguonies, tai tas pats ir etanolyje ištirpusio deguonies yra daugiau nei benzine ir dėl to gaunasi jog nesureguliuotame variklyje etanolis dega labai liesu mišinių t.y. yra daugiau deguonies nei reikia sudeginti kurui.
2. Etanolis dega lėčiau nei benzinas. Todėl reikia ankstinti uždegimo kampą tam kad maksimalus slėgis cilindre būtu reikiamu metu t. y. 12-15 laipsnių už viršutinio taško.
Būvo nesenai atvažiavęs žmogelis ant stendo su Honda Prelude 2.2 Turbo VTEC E85. Turbinai pučiant 1 Bar išsuko 263 kW manau pakankamai gerai.
Tai tiek žynių.
1. bandymas buvo su nesureguliuotu uždegimo kampu ir karbiuratoriumi, tai varikliukas išvis nevažiavo. Lambda buvo(net baisu pasidarė) apie 2, 5 labai liesas mišinys, kai su benzinu ~1 ir kadangi etanolis dega lėčiau nei benzinas, tai jis nespėdavo sudegti, tiesiog šaudydavo pro išmetimą.
2. Sureguliavom karbiuratorių ir uždegimo kampą. Karbiuratoriuje sudėjom mažesnius oro žiklerius ir didesnius kuro žiklerius. Kampas buvo reguliuojamas sukeliant apsukas iki 2000 ir po to sukant skirstytuvą ir žiūrint kada apsukos pakils maksimaliai, tai gavosi taip jog geriausiai variklis sukosi prie 30 laipsnių bet nenorint rizikuoti dėl detonacijos sumažinom iki ~20 laipsnių. Rezultatai: lambda buvo ~1, 1. Galiu pasakyti kad kuro sąnaudos buvo labai panašios, skyrėsi keliais mililitrais. Galia su etanoliu ~34kW. Nuostolis tik 3Kw ir tai manau jeigu būtume dar padidine uždegimo kampa nors iki 25 laipsniu būtume išgave didesnę galią ir mažiasnes kuro sąnaudas.
Tai dabar kodėl purškiant tokį patį kiekį etanolio ir benzino gaunasi skirtingi mišiniai ir reikia keisti uždegimo kampą. Atsakymas labai paprastas:
1. Iš biologijos žinom jog tarkim vadenyje yra ištirpusio deguonies, tai tas pats ir etanolyje ištirpusio deguonies yra daugiau nei benzine ir dėl to gaunasi jog nesureguliuotame variklyje etanolis dega labai liesu mišinių t.y. yra daugiau deguonies nei reikia sudeginti kurui.
2. Etanolis dega lėčiau nei benzinas. Todėl reikia ankstinti uždegimo kampą tam kad maksimalus slėgis cilindre būtu reikiamu metu t. y. 12-15 laipsnių už viršutinio taško.
Būvo nesenai atvažiavęs žmogelis ant stendo su Honda Prelude 2.2 Turbo VTEC E85. Turbinai pučiant 1 Bar išsuko 263 kW manau pakankamai gerai.
Tai tiek žynių.
Пользователь
2015-03-23 09:43
2015-03-22
23:48 писал:
Trumpai aprašysiu etanolį ir ko reikia, kad variklis draugautu su juo. Aišku sudėtį jau žinot E85 (benzino 15%, spirito 85%). Atlikinėjau bandymą su šituo kuru ir galiu truputi pakomentuoti. Eksperimentinis automobilis buvo senukas Lada 2101, bet nuomonei susidaryti užteko. Aišku pirma atlikom bandymą su benzinu: ant stendo išmatavom galią (~37kW) ir kuro sąnaudas imituojant važiavimą gatvėje prie skirtingų greičių. Taigi:
1. bandymas buvo su nesureguliuotu uždegimo kampu ir karbiuratoriumi, tai varikliukas išvis nevažiavo. Lambda buvo(net baisu pasidarė) apie 2, 5 labai liesas mišinys, kai su benzinu ~1 ir kadangi etanolis dega lėčiau nei benzinas, tai jis nespėdavo sudegti, tiesiog šaudydavo pro išmetimą.
2. Sureguliavom karbiuratorių ir uždegimo kampą. Karbiuratoriuje sudėjom mažesnius oro žiklerius ir didesnius kuro žiklerius. Kampas buvo reguliuojamas sukeliant apsukas iki 2000 ir po to sukant skirstytuvą ir žiūrint kada apsukos pakils maksimaliai, tai gavosi taip jog geriausiai variklis sukosi prie 30 laipsnių bet nenorint rizikuoti dėl detonacijos sumažinom iki ~20 laipsnių. Rezultatai: lambda buvo ~1, 1. Galiu pasakyti kad kuro sąnaudos buvo labai panašios, skyrėsi keliais mililitrais. Galia su etanoliu ~34kW. Nuostolis tik 3Kw ir tai manau jeigu būtume dar padidine uždegimo kampa nors iki 25 laipsniu būtume išgave didesnę galią ir mažiasnes kuro sąnaudas.
Tai dabar kodėl purškiant tokį patį kiekį etanolio ir benzino gaunasi skirtingi mišiniai ir reikia keisti uždegimo kampą. Atsakymas labai paprastas:
1. Iš biologijos žinom jog tarkim vadenyje yra ištirpusio deguonies, tai tas pats ir etanolyje ištirpusio deguonies yra daugiau nei benzine ir dėl to gaunasi jog nesureguliuotame variklyje etanolis dega labai liesu mišinių t.y. yra daugiau deguonies nei reikia sudeginti kurui.
2. Etanolis dega lėčiau nei benzinas. Todėl reikia ankstinti uždegimo kampą tam kad maksimalus slėgis cilindre būtu reikiamu metu t. y. 12-15 laipsnių už viršutinio taško.
Būvo nesenai atvažiavęs žmogelis ant stendo su Honda Prelude 2.2 Turbo VTEC E85. Turbinai pučiant 1 Bar išsuko 263 kW manau pakankamai gerai.
Tai tiek žynių.
1. bandymas buvo su nesureguliuotu uždegimo kampu ir karbiuratoriumi, tai varikliukas išvis nevažiavo. Lambda buvo(net baisu pasidarė) apie 2, 5 labai liesas mišinys, kai su benzinu ~1 ir kadangi etanolis dega lėčiau nei benzinas, tai jis nespėdavo sudegti, tiesiog šaudydavo pro išmetimą.
2. Sureguliavom karbiuratorių ir uždegimo kampą. Karbiuratoriuje sudėjom mažesnius oro žiklerius ir didesnius kuro žiklerius. Kampas buvo reguliuojamas sukeliant apsukas iki 2000 ir po to sukant skirstytuvą ir žiūrint kada apsukos pakils maksimaliai, tai gavosi taip jog geriausiai variklis sukosi prie 30 laipsnių bet nenorint rizikuoti dėl detonacijos sumažinom iki ~20 laipsnių. Rezultatai: lambda buvo ~1, 1. Galiu pasakyti kad kuro sąnaudos buvo labai panašios, skyrėsi keliais mililitrais. Galia su etanoliu ~34kW. Nuostolis tik 3Kw ir tai manau jeigu būtume dar padidine uždegimo kampa nors iki 25 laipsniu būtume išgave didesnę galią ir mažiasnes kuro sąnaudas.
Tai dabar kodėl purškiant tokį patį kiekį etanolio ir benzino gaunasi skirtingi mišiniai ir reikia keisti uždegimo kampą. Atsakymas labai paprastas:
1. Iš biologijos žinom jog tarkim vadenyje yra ištirpusio deguonies, tai tas pats ir etanolyje ištirpusio deguonies yra daugiau nei benzine ir dėl to gaunasi jog nesureguliuotame variklyje etanolis dega labai liesu mišinių t.y. yra daugiau deguonies nei reikia sudeginti kurui.
2. Etanolis dega lėčiau nei benzinas. Todėl reikia ankstinti uždegimo kampą tam kad maksimalus slėgis cilindre būtu reikiamu metu t. y. 12-15 laipsnių už viršutinio taško.
Būvo nesenai atvažiavęs žmogelis ant stendo su Honda Prelude 2.2 Turbo VTEC E85. Turbinai pučiant 1 Bar išsuko 263 kW manau pakankamai gerai.
Tai tiek žynių.
Keista, kad nepaminėjai apie variklius su įpurškimu.Juose būtina pailginti purkštuvų kuro išpurškimą keletu milisikundžių.Gal tuomet niekur neprapultų tie keli KW.Žinau kas Lietuvoje gamina ir montuoja modifikatorius, kaina buvo 600-800 litu, Švedijoje kiek skaičiau nete žgerokai brangiau, bet yra galimybė įdiegti ir turėti flex-fuel.
Ваше послание |
|