Dreba variklis i pavarų svirtis

Создал Пользователь 2015-03-20
2015-03-20 21:53
Sveiki,

Turiu tokią bėdą su Audi A4 1998 81kW. Neseniai pradėjo drebėt variklis ant laisvos pavaros, taip pat dreba ir pavarų svirtis. Tik užkūrus iškart nedreba. Po kokiu ~2km pradeda. Bet duodant bent truputį gazo ant laisvų, arba pradedant važiuot drebėjimas iškart dingsta (arba kokį kartą (1/10) ir ant laisvos pavaros prie vienos sankryžos nedreba). Meistro klausiau tai sakė greičiausiai, kad pagalvės bus, bet kai pasiskaičiau forumuose, tai gali būt ir purkštuko kaltė ir smagračio.. Bet tikslaus atsakymo taip ir neradau. Būtų smagu sužinot tiksliai, kad visko iš eilės nereiktų keisti.
15 / 0
2015-03-20 23:21
I kusakovski.
2015-03-21 02:46
tai pirma pasitikrink pagalves, o tada suk galva del kazko kito
2015-03-21 08:17
2015-03-21 02:46 писал: tai pirma pasitikrink pagalves, o tada suk galva del kazko kito
faktas greiciausiai pagalves kalte kazkurios o jao senai dreba gal ir visu jau but purkstukai taip pat drebetu bet juoda duma ryte uzkurus mestu stipriai
2015-03-21 09:35
2015-03-21 02:46 писал: tai pirma pasitikrink pagalves, o tada suk galva del kazko kito
2015-03-21 08:17 писал: faktas greiciausiai pagalves kalte kazkurios o jao senai dreba gal ir visu jau but purkstukai taip pat drebetu bet juoda duma ryte uzkurus mestu stipriai
Nu taip ir padarysiu. Vezu pirmadieni pagalves keist.
2015-03-27 10:27
Nu ka buvo viena pagalvė plyšus. Pakeitė, bet drebėjimas liko. Dar gal net didesnis nei prieš tai :D. Dabar matyt, kad dulintuvas visas kalatojasi. Tai tikriausiai čia bėda. Gal numanot, kur tiksliai jos ieskot? Ar kiauras ar atsikabines koks laikiklis? Ir truputi garsiau dabar riaumoja, kai apsukos ~1500. Ant 2000 dirba normaliai, tyliai.
2015-03-27 10:51
2015-03-27 10:27 писал: Nu ka buvo viena pagalvė plyšus. Pakeitė, bet drebėjimas liko. Dar gal net didesnis nei prieš tai :D. Dabar matyt, kad dulintuvas visas kalatojasi. Tai tikriausiai čia bėda. Gal numanot, kur tiksliai jos ieskot? Ar kiauras ar atsikabines koks laikiklis? Ir truputi garsiau dabar riaumoja, kai apsukos ~1500. Ant 2000 dirba normaliai, tyliai.
Geriau už audi gali būti tik audi, populiarus toks varliamušių savinnkų šūdmaišius vairuojančių juokdarių posakis.Šitam forume daugelis su tokiais ir panašiais šūdmaišiais važinėja ir kotokių nematę, patirties 0, bet ant kitų geresnių rimtesnių modelių pila pamazgas.Manau, laikas pasikeisti auto, nes neapsimoka keisti visko išeilės, dabar ateina kuro siurblio eilė, poto-smagratis, vėliau keisi variklį, nes greičiausiai, tikėtina, viename cilindre nėra kompresijos arba purštuui amen ir pasaka be pabaigos.Nusipirk arba išsikeisk į naujesn japoną, italą, prancūzą ir pamiršk šitus varliamušių kibirus vosokius 1, 9tdi ir 1, 8S.Įlysk į rimtą forumą audirorumas.com ir kitus.

Ваше послание