Del passat tdi spyruokliu

Создал Пользователь 2012-04-15
2012-04-15 11:32
Zodziu kai nusipirkau passat 1.9 tdi , jame buvo idetos raudonos spyruokles, ziurejosi tikrai labai graziai su 17 ratais , bet vaziavimas buvo kaip vezime , tikrai nesmagu vairuoti buvo, na bent jau man, per kieta tikrai. Sugalvojau perdeti i originalias spyruokles, pakeitus , isvaziavus is garazo, perlekus per miesta vaziavimo komfortas pasikeite kaip diena ir naktis , labai minksta, patogu Bet vel gi del isvaizdos tai jau taip susikele i virsu, kad rodosi kaip koks dzipas, daba vaziuoti smagu bet vaizdas nekoks , iskeltas passatas , jau taip negraziai ziurisi nors ir su 17 ratais bet tikrai per aukstai. Tas tarpas toks didelis tarp rato ir sparno. Gal turite kokiu minciu ar zinote kaip suzeminti ta masina su originaliom spyruoklem? Neisivaizduoju ka daryti, vel atgal statyti sportines nesinori , nes kietai vaziuoti nebenoriu, o ir plastmase viduj barska , o su originaliom nebarska visiskai niekas. Aciu uz jusu ivairias nuomones
2012-04-15 11:34
Pries
2012-04-15 11:34
Po
2012-04-15 11:35
Po
2012-04-15 11:36
Po
2012-04-15 11:37
Po
2012-04-15 11:50
cia dbr kaltos ne spyruokles o ratai su padangom, nes ratai 17 coliu o padangos zemo profilio jai as neklystu ju aukstis kazkur 45, tj dbr jau tau spersti nori konforto ar grozio yra keli spremdimo budai, dek papprastus ratus su paparastom padangom ne bus tarpu, bus minksta masina, aisku jai lb patinka siti ratai dek tada vel tas spyruokles bet vaziuosi kietai
2012-04-15 11:56
2012-04-15 11:50 писал: cia dbr kaltos ne spyruokles o ratai su padangom, nes ratai 17 coliu o padangos zemo profilio jai as neklystu ju aukstis kazkur 45, tj dbr jau tau spersti nori konforto ar grozio yra keli spremdimo budai, dek papprastus ratus su paparastom padangom ne bus tarpu, bus minksta masina, aisku jai lb patinka siti ratai dek tada vel tas spyruokles bet vaziuosi kietai :smilewink:
Tai kokius man ratus deti kad nebutu tarpu , bet su originaliom spyruoklem?
2012-04-15 12:12
as tiksliai nzn kokie eina bet jai turi galimybe pabandyk sone tiesiog prideti ir paziureti kaip atrodo. As nzn kokie orginalai tiksliai eina bet pabandyk mazdaug tokius 15 ratus padangu auktis 65 plotis 195, arba 16 ratus 65 aukstis ir plotis 195
2012-04-15 12:19
2012-04-15 12:12 писал: as tiksliai nzn kokie eina bet jai turi galimybe pabandyk sone tiesiog prideti ir paziureti kaip atrodo. As nzn kokie orginalai tiksliai eina bet pabandyk mazdaug tokius 15 ratus padangu auktis 65 plotis 195, arba 16 ratus 65 aukstis ir plotis 195
Aciu tau Reiks pabandyti
2012-04-15 12:28
Siūlyčiau orientuotis į 195-65-15, arba 205-55-16, manau bėda turėtų dingti. :)
2012-04-15 12:57
2012-04-15 12:28 писал: Siūlyčiau orientuotis į 195-65-15, arba 205-55-16, manau bėda turėtų dingti. :)
Manai tas didelis tarpas tarp rato ir arkos dings?
265 / 0
2012-04-15 12:57
Siaip R17/45/225 yra tokio pat dydzio ratai kaip R15/65/195, tai nemanau kad pasatas graziau atrodys
2012-04-15 12:59
Žiūriu visi Šneka ir nusišneka .....
Dedi 18 ratus , palieki orginales spyruokles , ir dediesi maksimaliai aukšta padanga kokia tilptų . PVZ gali iš nuotraukos sprendžiant tau laisvai tiltų kokia R18 215 - 225 / 50 - 55 . Ir bus gražu ir turėsi daugiau komforto negu su "SPORTINĖM" spyruoklėm ir tai ratas . Tik dėl to dalyko tau spidometro paklaida gali būti koki 2 - 5km/h .

P.S neklausyk tų nesamonių , kad tuos 15 ar 16 ratus dėtis Vyruti , kaip ta tavo mašina po to atrodys ?

Ir su tais 18 ratai ir tarkim 225 , 55 tau 3cm - 4 cm padidės ratai nuo centrinės skylės , negu lyginant su 17 , tad ir tarpai sumažės ir bendras vaizdas bus geresnis .
265 / 0
2012-04-15 13:02
Po pakeitimo spyruokliu ir amortizatoriu, reiketu truputi pravaziuot, kad jis nusestu i savo vieta, jei vistiek per aukstas galima spyruokles siek tiek patrumpint su visu megiama bulgarke Tai bent po puse apvijos, bent jau as savo MB taip zeminau siek tiek. Be to ar spyruokles pirkai tikrai nuo sedano, nes caravano siek tiek aukstesnes
2012-04-15 13:02
2012-04-15 12:59 писал: Žiūriu visi Šneka ir nusišneka .....
Dedi 18 ratus , palieki orginales spyruokles , ir dediesi maksimaliai aukšta padanga kokia tilptų . PVZ gali iš nuotraukos sprendžiant tau laisvai tiltų kokia R18 215 - 225 / 50 - 55 . Ir bus gražu ir turėsi daugiau komforto negu su "SPORTINĖM" spyruoklėm ir tai ratas . Tik dėl to dalyko tau spidometro paklaida gali būti koki 2 - 5km/h .

P.S neklausyk tų nesamonių , kad tuos 15 ar 16 ratus dėtis :thumbdown: Vyruti , kaip ta tavo mašina po to atrodys ? :lol:

Ir su tais 18 ratai ir tarkim 225 , 55 tau 3cm - 4 cm padidės ratai nuo centrinės skylės , negu lyginant su 17 , tad ir tarpai sumažės ir bendras vaizdas bus geresnis . :beer:
Dekuj uz tavo nuomone vinyx
2012-04-15 13:04
2012-04-15 13:02 nexusss писал: Po pakeitimo spyruokliu ir amortizatoriu, reiketu truputi pravaziuot, kad jis nusestu i savo vieta, jei vistiek per aukstas galima spyruokles siek tiek patrumpint su visu megiama bulgarke :lol: Tai bent po puse apvijos, bent jau as savo MB taip zeminau siek tiek. Be to ar spyruokles pirkai tikrai nuo sedano, nes caravano siek tiek aukstesnes :smartass:
Pravaziavau po keitimo apie 200 km , niekas nepasikeite. o del tu pjaustymu spyruokliu tai pjaustykis sau toliau jei nori, as tikrai to nedarysiu. Sitos originalios sedano spyruokles.
265 / 0
2012-04-15 13:07
Paziuresiu kaip atrodys ratai R18 spinduliu su padangom 50-55 aukscio profiliu
2012-04-15 13:11
Tai dabar kuo cia tiket?
3586 / 0
2012-04-15 13:14
2012-04-15 13:11 писал: Tai dabar kuo cia tiket? :shocking:
taiva zmogau geriau butum net neklauses o nuvykes pas meistrus ir pasikonsultaves
265 / 0
2012-04-15 13:15
Su R18 ratais ir siulomu profilio aukscio pasatas bus tikras dzipas Standartiniai ratai pasato mineti R15/65/195, ju atitikmenys yra tavo turimi R17/45/225, geriausia irasyk google padangu skaiciuokle ir isitikinsi kad sakau tiesa
2012-04-15 13:16
2012-04-15 13:11 писал: Tai dabar kuo cia tiket? :shocking:
jai turi galimybe sone masinos prie uzdeto rato pridek vienus ratus paskui kitus ir ziurek kaip atrodo o jai niekas netinka vaziuok pas meistrus ir tvarkyk spyruokles
2012-04-15 13:28
Niekaip nesuprantu, kaip gali nenormaliai atrodyti normalus r15 passato ratai su originaliom spyruoklem, arba kaip kazkas minejo r18 su 50 ar 55 gumos.. Tai kokius tuos ratus deti ant originaliu spyruokliu kad passatas nebutu toks iskeltas!!:(
265 / 0
2012-04-15 13:36
Nuvaziuok pas meistrus ir patars spyruokles keist kad butu truputi trumpesnes, tavasias patrumpins arba vazinek taip kaip yra :)
2012-04-15 13:47
Nieko tu cia jau nebepadarysi, tie r17 ratai cia kaip tik. O tarpai bus bet kokiu atveju, tam ir dedamos tos raudonos spyruokles, kad masina butu stabilesne posukiuose, kad su tokiais ratais vaizdas bytu ir t.t.. . Gal laikui begant siek tiek pases, bet labai nedaug.
1757 / 0
2012-04-15 19:00
2012-04-15 13:28 писал: Niekaip nesuprantu, kaip gali nenormaliai atrodyti normalus r15 passato ratai su originaliom spyruoklem, arba kaip kazkas minejo r18 su 50 ar 55 gumos.. Tai kokius tuos ratus deti ant originaliu spyruokliu kad passatas nebutu toks iskeltas!!:(
arba dek R16 su zemesnio profilio padangom ir bus per akis jei nori zemesnio pasato. bet sjp ir 16 lieti gan minkstai vaziuojasi su 55 aukscio
You serious?
2012-05-16 19:37
2012-04-15 13:28 писал: Niekaip nesuprantu, kaip gali nenormaliai atrodyti normalus r15 passato ratai su originaliom spyruoklem, arba kaip kazkas minejo r18 su 50 ar 55 gumos.. Tai kokius tuos ratus deti ant originaliu spyruokliu kad passatas nebutu toks iskeltas!!:(
2012-04-15 19:00 giedzka писал: arba dek R16 su zemesnio profilio padangom ir bus per akis jei nori zemesnio pasato. bet sjp ir 16 lieti gan minkstai vaziuojasi su 55 aukscio
http://www.autogidas.lt/kita-2012-1022962651.html Visos detales.
Daugiau info: [email protected]

Ваше послание