Пользователь
2017-05-10 17:51
Ar vertas BMW i3 tų pinigų, nes matau kad kainuoja 25k Eur, nemaža kaina kaip už tokį nedidelį automobilį. Bet ekonomiškumas mieste, trauka tai superinė. Ką manote verta dairytis ar koks 5 serijos BMW yra vertesnis? Įdomu kaip šie automobiliai išlaikys kainas ateityje.
electrohead
5 / 0
2017-05-11 14:12
Na lyginti BMW 5 su BMW i3 gal ir ne pats geriausias variantas,
visų pirma dėl to kad tai skirtingų ne tik kad skirtingų technologijų automobiliai bet ir skirtingų klasių automobiliai, ypač komforto prasme, taip paprastai tariant su BMW 5 "plauksi", o su BMW i3 atitinkamai "kratysiesi".
Tačiau, jei galvoti apie išlaikymo kaštus, tai elekromobilis variklis nereikalauja absoliučiai jokios priežiūros, tai reiškia kad jums nereikės rūpintis kad laiku pakeisti variklio ar greičių dėžės telpalus, filtrus, diržus ir kitus mechaninius greitai susidėvinčius mazgus.
Neveltui visa automobilių pramonė kartu su iškastinio kuro gigantais taip nenori pereiti prie šiuolaikinių technologijų, atsinaujinančių energijos šaltinių, o dar ir nelabai turi gero plano kaip priversti vartotoją mokėti pinigus, po automobilio pardavimo, nes ne paslaptis kad didžioji dalis pelno yra susirenkama per garantinį laikotarpį kada esi priverstas varyti į jų autorizuotus servisus ir mokėti nežmoniškus pinigus už paprastą tepalų ir filtrų pakeitimą, kad tik neprarasti garantijos...
Taigi mano atsakymas / patarimas būtų toks: BMW i3 su REX generatoriumi, turėsi trauką, ekonomiškumą, automobilis nerudys, nes visas iš anglies pluošto, ir jei kartais baigsis elektra, tai turėsi planą B benzininį generatorių kuris leis toliau tęsti kelionę.
visų pirma dėl to kad tai skirtingų ne tik kad skirtingų technologijų automobiliai bet ir skirtingų klasių automobiliai, ypač komforto prasme, taip paprastai tariant su BMW 5 "plauksi", o su BMW i3 atitinkamai "kratysiesi".
Tačiau, jei galvoti apie išlaikymo kaštus, tai elekromobilis variklis nereikalauja absoliučiai jokios priežiūros, tai reiškia kad jums nereikės rūpintis kad laiku pakeisti variklio ar greičių dėžės telpalus, filtrus, diržus ir kitus mechaninius greitai susidėvinčius mazgus.
Neveltui visa automobilių pramonė kartu su iškastinio kuro gigantais taip nenori pereiti prie šiuolaikinių technologijų, atsinaujinančių energijos šaltinių, o dar ir nelabai turi gero plano kaip priversti vartotoją mokėti pinigus, po automobilio pardavimo, nes ne paslaptis kad didžioji dalis pelno yra susirenkama per garantinį laikotarpį kada esi priverstas varyti į jų autorizuotus servisus ir mokėti nežmoniškus pinigus už paprastą tepalų ir filtrų pakeitimą, kad tik neprarasti garantijos...
Taigi mano atsakymas / patarimas būtų toks: BMW i3 su REX generatoriumi, turėsi trauką, ekonomiškumą, automobilis nerudys, nes visas iš anglies pluošto, ir jei kartais baigsis elektra, tai turėsi planą B benzininį generatorių kuris leis toliau tęsti kelionę.
ElectroHead
Ваше послание |
|