Пользователь
2014-04-29 16:10
Sveiki susiduriau su tokia beda turiu audi a6 2.5 tdi 95metu 85kw, ant salto kuresi sunkokai suka starteri kasku 4-5 sekundes o ant silto kuresi is puse apsisukimi?kas gali buti?
timis00
208 / 0
2014-04-29 16:37
2014-04-29
16:10 писал:
Sveiki susiduriau su tokia beda turiu audi a6 2.5 tdi 95metu 85kw, ant salto kuresi sunkokai suka starteri kasku 4-5 sekundes o ant silto kuresi is puse apsisukimi?kas gali buti?
kuras seda
Пользователь
2014-04-29 17:51
pirma žvakes patikrink ar visos kaista ir ar išvis kaista
Пользователь
2014-04-29 19:04
o mažu primYžai bakan netyčiom, mums tai irgi buvuo
Пользователь
2014-04-29 19:08
matai variklis nenaujas, tai gali būt , kad žvakės kai šilčiau visai nesijungia , o kompresija mažesnė nei turi būt, todėl ir vedasi sunkiau atjungus temp daviklį ir pašildžius žvakes turėtų vestis lengviau, o jei kuras nusėstų tai ilgiau pastovėjus išvis reikia sukti variklį kelias minutes
Пользователь
2014-04-29 19:38
2014-04-29
19:08 писал:
matai variklis nenaujas, tai gali būt , kad žvakės kai šilčiau visai nesijungia , o kompresija mažesnė nei turi būt, todėl ir vedasi sunkiau atjungus temp daviklį ir pašildžius žvakes turėtų vestis lengviau, o jei kuras nusėstų tai ilgiau pastovėjus išvis reikia sukti variklį kelias minutes
as turiu tokia patauto, ziema sunkokai kuriasi, vasara su nauju akumu iki 2-3s reik sukti, bet uzsikuria. vesk kad paziuretu degimo kampa, jei geras tai tegul paankstina biski, ir turetu vestis gerai, dar ziurek starteri, kai prie vag com pajungs programos ar starteris starto metu 300rmp suka, ir belieka oras kuro sistemoj, paziurek virs kuro filtro tose slangelese permatomose ar nera oro burbuliuku. dar variantas kad bake prie siurbliuko sietelis siukslemis uzsikises, gali tekti pravalyti. Ir blogiausias atvejas kaip daznai buna 500-600 tuk/km prasukusiems motorams kompresija i pabaiga, tai reik kapitalini daryti kuris apie 3k litu kainuoja
Пользователь
2014-04-29 19:39
2014-04-29
19:08 писал:
matai variklis nenaujas, tai gali būt , kad žvakės kai šilčiau visai nesijungia , o kompresija mažesnė nei turi būt, todėl ir vedasi sunkiau atjungus temp daviklį ir pašildžius žvakes turėtų vestis lengviau, o jei kuras nusėstų tai ilgiau pastovėjus išvis reikia sukti variklį kelias minutes
2014-04-29
19:38 писал:
as turiu tokia patauto, ziema sunkokai kuriasi, vasara su nauju akumu iki 2-3s reik sukti, bet uzsikuria. vesk kad paziuretu degimo kampa, jei geras tai tegul paankstina biski, ir turetu vestis gerai, dar ziurek starteri, kai prie vag com pajungs programos ar starteris starto metu 300rmp suka, ir belieka oras kuro sistemoj, paziurek virs kuro filtro tose slangelese permatomose ar nera oro burbuliuku. dar variantas kad bake prie siurbliuko sietelis siukslemis uzsikises, gali tekti pravalyti. Ir blogiausias atvejas kaip daznai buna 500-600 tuk/km prasukusiems motorams kompresija i pabaiga, tai reik kapitalini daryti kuris apie 3k litu kainuoja
dar purktukai gal 'myza' reik isimti ir ant stendo tikrinti
Ваше послание |
|