Пользователь
2012-01-28 23:06
Sveiki kolegos. Tai va, nusprendziau daryti projekta, audi 80 (peiliukas)su 4.2 varikliu quatro. Noreciau kad dalintumetes informacija, kokie sunkumai bus vaziuokles perdaryme, kaip italpinti varikli, elektros instaliavimas ir pan. Dekoju is anksto
Пользователь
2012-01-28 23:27
pati ubage bent jau quattro?
haro196
582 / 0
2012-01-29 10:25
variklis gali ir netilpti gali nemazai kebulo prireikt nupjaustyt kol italpinsi ta varikli be to jai tavske audine ne quatro tai teks dar visokiu papildomu vazuokles daliu paieskoti. ir gana nemazai.
Пользователь
2012-01-29 14:51
ubage kvatrine, bet kiek domejausi diferencialai netiks, reiks kita det, del variklio idejimo domejausi, truputi viduui vietos padarius turetu isitekt
Пользователь
2012-01-29 15:55
Projektuotojas matau kad nelabai koks esat jei turedamas masina ir varikli pries akis pats nesuvokiat kaip kas kur???cia blogai jeigu kitu klausinejat, tiketina kad nieko nesigaus, nes tokio variklio sukimo momentas bus zymiai didesnis uz orginalaus taigi uzdejes geresniu ratus ir is vietos gerai paspaudus sulus priekines granatos pamesit galini tilta
Пользователь
2012-01-29 16:01
rusai yra pasidare bet is beskes, tai kai matesi is nuotrauku. traversa perdarinejo ( beskes ir a8) is dvieju traversu padare viena. ir variklio bagalviu laikimo vietas perdarinejo. geriausia turet du auto ir tada pradet daryt
Пользователь
2012-01-29 16:11
Teisybe kad reikia tureti 2 masinas, iseis pigiau negu kad po viena detale atskirai pirkti
Пользователь
2012-01-29 18:28
Ubage jau turiu, tik db ieskau A8 anglisko varianto, taip bus pigiau, praktiskai is ubages nieko originalaus neliks tik kebulas. 7max - tai aisku kad ne ubages vaziuokle bus, sutrupetu pirma pavara vaziuojant turbut, viska bandysim taikyt nuo A8
Пользователь
2012-01-29 18:36
o kokiam tikslui zadi gaminti toki projekta?
Пользователь
2012-01-29 18:38
turesi ka veikti kelis metus i prieki jei laisvalaikiu darysi, paskui ir atsibos po biski. quattro ubage gera baze projektui aisku, bet as tau siulyciau vietoj v8 isideti 1.8turbo arba 2.2turbo (4-5cil) motora. taip butu paprasciau, greiciau ir pigiau. galu gale ir vaziuotu zymiai smagiau nei su 4.2. man taip atrodo
Пользователь
2012-01-29 19:24
2012-01-29
18:38 писал:
turesi ka veikti kelis metus i prieki jei laisvalaikiu darysi, paskui ir atsibos po biski.:smoke: quattro ubage gera baze projektui aisku, bet as tau siulyciau vietoj v8 isideti 1.8turbo arba 2.2turbo (4-5cil) motora. taip butu paprasciau, greiciau ir pigiau. galu gale ir vaziuotu zymiai smagiau nei su 4.2. man taip atrodo
4.2 vaziuotu gal ir smagiai, bet speju tai bus jo pirmas projektas, taip kad greiciausiai nebus viskas idealiai tvarkingai. "ant snargliu" viskas laikysis.
geriau tuos pinigus investuoti i gera 2.2 turbo paruosima. uz tavo projekto kaina arkliu nemaziau isspaustum nei 4.2L variklis turi...
geriau tuos pinigus investuoti i gera 2.2 turbo paruosima. uz tavo projekto kaina arkliu nemaziau isspaustum nei 4.2L variklis turi...
Пользователь
2012-01-29 20:19
variklis tilps bet siektiek reikes pakoreguot vietos po kapotu, klaipedoj vienas pilotas isidejo 3.6 v8 cipavo kompa susikele kw jei gerai atsimenu tai gavos apie 230kw lietuvoje buvo tik 2 tokios, viena isvaziavo i estus lygir
Пользователь
2012-01-29 20:43
4.2 cipuotas motoras tik 230kw??? mazoka
Пользователь
2012-01-29 20:46
2012-01-29
20:43 писал:
4.2 cipuotas motoras tik 230kw??? mazoka:shocking::shocking:
ne 4.2 o 3.6 4.2 ir taip turi 220kw
Пользователь
2012-01-29 20:56
2012-01-29
20:43 писал:
4.2 cipuotas motoras tik 230kw??? mazoka:shocking::shocking:
2012-01-29
20:46 писал:
ne 4.2 o 3.6 4.2 ir taip turi 220kw
Dar atimk kad puse kw jau gali but senai per dusliarke isruke, jeigu neketinate variklio perrinkti tada neapsimoka tokiu projektu daryti nes gali kokia 2.0 kregdze draguose per sona nupusti
Пользователь
2012-01-29 21:12
dek 2.2t pacipuosi uz 200lt ir turesi 220-230ag 400nm, realesnis sprendimas nei tas v8
Пользователь
2012-01-29 21:25
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=156298581〈=de&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.sEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.etext=false&makeModelVariant2.etext=false&makeModelVariant3.etext=false&negativeFeatures=EXPORT&pageNumber=1 cia lenkuose padarytas aparatas su 4.2
Пользователь
2012-01-30 19:36
2012-01-29
21:25 писал:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=156298581〈=de&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.sEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.etext=false&makeModelVariant2.etext=false&makeModelVariant3.etext=false&negativeFeatures=EXPORT&pageNumber=1 cia lenkuose padarytas aparatas su 4.2
Kai jus megstat kopijuoti nuo kitu, nejaugi visai nieko patys savo nesugalvojat, tusciagalviai
Пользователь
2012-01-31 13:00
Ubage tikrai pigiai gavau, vos ne uz dyka, senai galvojau toki projektuka pradet, db grynai uzsiemiau, su tuo 2.2 turbo sudominot, o kur cipuoja bendzininius variklius? pas mane mieste domejausi tai tik dyzelinius cipuoja... O pati ubage buvo papuvus truputi, nusveite smieliavimo budu, isvirino tas vietas kur prakiuro, padenge rugstiniu gruntu su cinku (kad neputu), ir nudaze elektrolizes budu, tai kebulas kaip ir pilnai paruostas Pinigu ir vargo tikrai nebus gailima prie sio projekto...
Пользователь
2012-01-31 13:12
2012-01-31
13:00 писал:
Ubage tikrai pigiai gavau, vos ne uz dyka, senai galvojau toki projektuka pradet, db grynai uzsiemiau, su tuo 2.2 turbo sudominot, o kur cipuoja bendzininius variklius? pas mane mieste domejausi tai tik dyzelinius cipuoja... O pati ubage buvo papuvus truputi, nusveite smieliavimo budu, isvirino tas vietas kur prakiuro, padenge rugstiniu gruntu su cinku (kad neputu), ir nudaze elektrolizes budu, tai kebulas kaip ir pilnai paruostas :) Pinigu ir vargo tikrai nebus gailima prie sio projekto...
tai jeigu tau taip gerai viska paruose liuks, o kad idet V8 issipjaustes lonzeronus, prisitaikes, susivirines, vel turesi gryzt pas paruosejus, krc pisliava ziauri. o 2, 2turbo 5cil eilej turi ieiti kaip uoga neraizant lonzeronu, tik "televizoriu" pasikoreguot kad atsirastu vietos penktam cilindrui. Kur tau uzcipuos kompa susirasi tikrai, bet ne nuo to reikia pradet, cipavimas bus pagal tai koki upgrade tam 2.2 motorui padarysi ji issiskleides ir susirinkes pagal save, o galimybes be ribu praktiskai, jei nepagailesi litu tai siulyciau parsivezti kur nors radus is c4 (s4) motora ir ji pasiskleisti iki bloko, ten bus pats idomumas, galesi susipirkti kaltinius svaistiklius ir stumoklius, nzn ar ipirksi alkunini velena nauja cia ziauriai brangus modai, bet kad 2.2 turi zymiai didesni potenciala cia faktas
Пользователь
2012-01-31 22:17
2012-01-31
13:00 писал:
Ubage tikrai pigiai gavau, vos ne uz dyka, senai galvojau toki projektuka pradet, db grynai uzsiemiau, su tuo 2.2 turbo sudominot, o kur cipuoja bendzininius variklius? pas mane mieste domejausi tai tik dyzelinius cipuoja... O pati ubage buvo papuvus truputi, nusveite smieliavimo budu, isvirino tas vietas kur prakiuro, padenge rugstiniu gruntu su cinku (kad neputu), ir nudaze elektrolizes budu, tai kebulas kaip ir pilnai paruostas :) Pinigu ir vargo tikrai nebus gailima prie sio projekto...
Negailek tikrai pinigu nes kitaip supus kol iki gatves isvaziuos
Пользователь
2012-02-02 13:31
7max-gryba pjauni, nx cia isvis rasineji vejus....
Dekui kolegos uz patarimus
Dekui kolegos uz patarimus
Ваше послание |
|