Asflatu -minkšta RAKETA,žvyrkely kaip vežimas,kame kampas?

Создал Пользователь 2017-03-02
2017-03-02 17:56
Kas galit patarti, kur čia šuo pakastas, ar nebus kas sukeista.Auto Cadilac SRX 2009m 4, 6 240kw AWD (4x4)full time awd pusdžipis-universalas paaukštintu klirensu, Asfžfaltu važiuoja niormaliai , tik kiek standokai ir net kietokai, kai sport auto.prastai amerikonai minkštai važiuoja, kaip voyageriai taim ir Escalade ar gmc yukonas.O šitas kai įvažiuoji į žvyrkelį toks pojūtis kad taburetę ar vežimą vairuoji, kietas kaip velnias.Europinis modelis, iš italų.Jokių pneumatikų ar hidraulikos reguliuojamos nėra pakaboje.

Įprastai, šiuose cadilacuose JAV montuojama MAGNETIC RIGE CONTROL sistema, kuri automatiškai turi reaguoti į kelio dangos pasikeitimusAr visose pakabose, ar tik su pneumatika?.Va ką radau kataloguose tik rusų k."Впервые в США на автомобилях такого класса в подвеске используются упругие элементы переменной жесткости Magnetic Rige Control, способные практически мгновенно реагировать на сигналы, изменяющие параметры ее жесткости"

Tai paaiškinkit kolegos, ar šita sistma būna kai pneumatinė pakaba ar tas fokusas turi būti ir su paprasta mechanine pakaba, jeigu jis neveikia, tai įtariu kaunuos sutvarkyti kosmosą.

Galbūt atvarė iš italų ir sukeitė nuo kokios omegos kibirinius amortikus su syruoklėm

Šiaip aparatas super, raudonmedis, du TV, du kompai su touchscreenu, sėdynės bizono oda su atmintimi ir t.t.

Laukiu skubiai patarimų ir nuomonių, kad neišsidurti
2017-03-02 18:06
Ir sugalvok tu man šitaip, pasirodo amortikai elektromagnetiniai ir dar hidroaktyvūs, sudėtingesni negu Citroen ar pneumatika:





įdomu, kiek kainuoja toks amortikas
2017-03-02 18:28

Cadillac Magnetic Ride Control is an adaptive damping system that can read road conditions every millisecond and change the vehicle's damping settings every five milliseconds. The system was pioneered by ----Cadilac -----but has also been used by ------Ferrari ------in some of their vehicles. The Magnetic Ride Control system uses electronic sensors in each of the four corners of the vehicle and and shocks filled with special magneto-rheological fluid.

The shock fluid has magnetic particles in it, and the damping characteristics can be changed via the application (or removal) of a magnetic field. When the magnetic field is applied the particles line up, resulting in an increase in the viscosity of the fluid, and a damper that is more firm. The stronger the magnetic field, the firmer the damper. The magneto-rheological system used in the Magnetic Ride Control system can respond much more quickly than mechanical valves, and allows for better ride and handling on a variety of road surfaces. The system can be set to Tour mode for comfortable cruising or a Sport mode for better handling

tqaigi kuomtoliau į mišką, tuom daugiau grybų...
Vieno originalaus amortiko kaina ebay.com aie 650 USD, o kiniškų, kiek suprantu, pakaitalų kainos 100-150-200 USD, tačiau jie , matyt, jau nebeturi visą vairavimo malonumą suteikiančios sistemos savyje.
Kagi, belieka tikėtis užsisakyti restauruotus iš Vokietijos ar kitur...Kitaip iš tokio Cadilac tik pavadinimas, tik vežimas belikęs...

Bet visgi įdomu, gal nusprogęs amortikus valdantis kompas, ir visi reilalai?
2017-03-03 07:21
Gal kas turite minčių, ar galima perdaryti į paprastus amortikus +paprastas spyruokles, ar neįmanioma?
Yra aparatų, kurie persidaro gan lengvai, tokie pvz.yra Range Rover -vietoje pneumos dedsi spyruoklės.Dėl cadillacų vieni sako kad neįmanoma, nes ten sistema panaši į Citroeno hidraulinę, tik kažkaip nesitiki, nes jokių sferų nėra, veiksmas vyksta amortizatoriaus viduje+yra spyruoklės.Amortiko viduje ya hirdaulinis fluidas su metalo drožlelėm, kurios milisiekundėmis reaguoja į magnetinį lauką taip standindamas ar miknkštinamas amortizatorius nes viduj keičiasi hidraulikos slėgis tokio ale vožtuvo pagalba.

O ką jei tiesig permesti amortus su spyruoklėm nuo kito modelio, kad ir nuo 3, 6l nes juose nėra tų sudėtingų nesamonių?

Taigi , kokių turit idėjų?
2017-03-03 07:22
Magnetic Ride Control MR suspension pvz, foto
http://img.autogidas.lt/2_1_397237/image.jpg
2017-03-03 07:53
Kataloguose ir webshopuose radome info kad keičiami oriniai komplektai į paprastus dujinius amortikus, o apie tų elektromagnetinių hidraulinių perdarymo rinkinius infos neina rasti.Bet iš emės, tai kėbulas 1:1.

Ваше послание