Пользователь
2013-11-22 20:11
Sveiki, atsitiko tokia beda. Nesenai nusipirkau masina, dabar apsukos iki 3000aps tekyla, pries tai atsitinkant pradinginedavo trauka, taip pat eidavo iki 3000aps, o poto pagaudavo ir vel normaliai, bet dabar tik iki 3000aps, ir pastebejau, kad is turbinos puses pro kazkur eina dumai, kai pagazuoji, puse turbinos yra apsinesusi suodziais, nuo ko pradet ieskot slieku? (
Пользователь
2013-11-22 20:25
koke masina ir koks variklis
Пользователь
2013-11-22 20:29
Pasistūmk toliau nuo trobų, apmyšk ir padek.
pumpkin
1687 / 0
2013-11-22 20:36
2013-11-22
20:11 писал:
Sveiki, atsitiko tokia beda. Nesenai nusipirkau masina, dabar apsukos iki 3000aps tekyla, pries tai atsitinkant pradinginedavo trauka, taip pat eidavo iki 3000aps, o poto pagaudavo ir vel normaliai, bet dabar tik iki 3000aps, ir pastebejau, kad is turbinos puses pro kazkur eina dumai, kai pagazuoji, puse turbinos yra apsinesusi suodziais, nuo ko pradet ieskot slieku? :((
Tai ir ieškok, pro kur tie dūmai ar suodžiai eina, jei prieš turbiną, tai gal ten ir bėda.
Пользователь
2013-11-22 22:55
2013-11-22
20:25 писал:
koke masina ir koks variklis
audi a6 2, 5 110kw
Пользователь
2013-11-22 23:10
o gal tiesiog katalizatorius uzsikises ir varo per silpniausia vieta kur tik randa? opeliui tas pats buvo max 3000 apsuku ir atsidarius kapota kai kas uzspausdavo gaza vare dumus per sukungima kur jungias turbina ir vamzdis kur eina zemyn.
Пользователь
2013-11-22 23:37
2013-11-22
23:10 писал:
o gal tiesiog katalizatorius uzsikises ir varo per silpniausia vieta kur tik randa? opeliui tas pats buvo max 3000 apsuku ir atsidarius kapota kai kas uzspausdavo gaza vare dumus per sukungima kur jungias turbina ir vamzdis kur eina zemyn.
bet siaip is gluso varo dumo nemazai, ar nesvarbu?
Пользователь
2013-11-23 05:10
2013-11-22
23:10 писал:
o gal tiesiog katalizatorius uzsikises ir varo per silpniausia vieta kur tik randa? opeliui tas pats buvo max 3000 apsuku ir atsidarius kapota kai kas uzspausdavo gaza vare dumus per sukungima kur jungias turbina ir vamzdis kur eina zemyn.
2013-11-22
23:37 писал:
bet siaip is gluso varo dumo nemazai, ar nesvarbu? :)
na jei varo is gluso tai neturetu but uzsikises
Пользователь
2013-11-23 07:23
2013-11-22
23:10 писал:
o gal tiesiog katalizatorius uzsikises ir varo per silpniausia vieta kur tik randa? opeliui tas pats buvo max 3000 apsuku ir atsidarius kapota kai kas uzspausdavo gaza vare dumus per sukungima kur jungias turbina ir vamzdis kur eina zemyn.
2013-11-22
23:37 писал:
bet siaip is gluso varo dumo nemazai, ar nesvarbu? :)
2013-11-23
05:10 писал:
na jei varo is gluso tai neturetu but uzsikises
jei nevarytu is "gluso" tai isvis neuzsivestu. jei turi salygas butu gerai atjungus katalizatoriu pravaziuoti.. ir ziureti kaip trauka. garso aisku bus labai daug
Пользователь
2013-11-23 10:17
2013-11-22
23:37 писал:
bet siaip is gluso varo dumo nemazai, ar nesvarbu? :)
2013-11-23
05:10 писал:
na jei varo is gluso tai neturetu but uzsikises
2013-11-23
07:23 писал:
jei nevarytu is "gluso" tai isvis neuzsivestu. jei turi salygas butu gerai atjungus katalizatoriu pravaziuoti.. ir ziureti kaip trauka. garso aisku bus labai daug
Garsas nesvarbu, kaime gyvenu , o uztektu ten atjunkt, kur is turbinos jungiasi su link katalizatoriaus einanciu vamzdziu? nes katalizatoriaus abudu galai uzvirinti.
Пользователь
2013-11-23 19:09
Issiaiskinai, kodel man neina daugiau, pasirodo stringa ta kojele kur prie turbinos yra, gaza uzdavus matos kad strikdama juda, ar ten galima su kokia wd papurkst?
Пользователь
2013-11-28 19:22
2013-11-23
19:09 писал:
Issiaiskinai, kodel man neina daugiau, pasirodo stringa ta kojele kur prie turbinos yra, gaza uzdavus matos kad strikdama juda, ar ten galima su kokia wd papurkst?
Tai va, bėda buvo tame, kad tereikejo geometrija prasivalyt
p.s atskiriant karstaja dali teko panaudoti autogena, nes nukalt niekaip nejo.
p.s atskiriant karstaja dali teko panaudoti autogena, nes nukalt niekaip nejo.
Ваше послание |
|