00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground
Создал
Пользователь
2015-09-08
Пользователь
2015-09-08 16:00
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or Short to Ground
Traukos nera, kaip pridusus kazkokia.
31-00 - Open or Short to Ground
Traukos nera, kaip pridusus kazkokia.
Пользователь
2015-09-08 16:07
nu ir ką
Пользователь
2015-09-08 16:09
NUo ko pradet ieskot? keiciau davikli ta oro srauto, same shit.
Пользователь
2015-09-08 16:11
aišku dėjai iš šiukšlyno ko gero
Пользователь
2015-09-08 16:11
Dejau , is kitos masinos, kuri turi toki pati motora kaip mano, ir vaziuoja be priekaistu. p.s o mano kazkokiu oziu turi.
Пользователь
2015-09-08 16:15
tada tikrink ar laidas į srauto matuoklę koks nenupuvęs
bimbleidas
477 / 0
2015-09-08 16:16
1. Pradėkim nuo mašinos markės, variklio, kW ir t.t.
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės
use google before asking stupid questions
Пользователь
2015-09-08 16:40
2015-09-08
16:16 bimbleidas писал:
1. Pradėkim nuo mašinos markės, variklio, kW ir t.t.
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės :smoke:
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės :smoke:
1.9tdi 66kw , vw vento,
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
bimbleidas
477 / 0
2015-09-08 16:51
2015-09-08
16:16 bimbleidas писал:
1. Pradėkim nuo mašinos markės, variklio, kW ir t.t.
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės :smoke:
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės :smoke:
2015-09-08
16:40 писал:
1.9tdi 66kw , vw vento,
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
Nepamenu nuo turbos yra guminė šlanga į kolektorių ar ne ? Vienas prie vairo gazuoja, kitas žiūri ar turbina užpučia, t.y. šlangą rankom suspaudi, užgazavus turi pūstis. Metodas labai paprastas, bet puikiai tinkantis nustatyti ar turbina iš viso veikia. Man buvo, kad turbina nepūtė, o rodė air mass klaidą. Toliau eini per turbinos vakumus, egr ir t.t.
use google before asking stupid questions
bimbleidas
477 / 0
2015-09-08 16:52
Beveik esu tikras, kad ta šlangutė ir bus netraukimo priežastis
use google before asking stupid questions
Пользователь
2015-09-08 16:53
2015-09-08
16:16 bimbleidas писал:
1. Pradėkim nuo mašinos markės, variklio, kW ir t.t.
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės :smoke:
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės :smoke:
2015-09-08
16:40 писал:
1.9tdi 66kw , vw vento,
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
2015-09-08
16:51 bimbleidas писал:
Nepamenu nuo turbos yra guminė šlanga į kolektorių ar ne ? Vienas prie vairo gazuoja, kitas žiūri ar turbina užpučia, t.y. šlangą rankom suspaudi, užgazavus turi pūstis. Metodas labai paprastas, bet puikiai tinkantis nustatyti ar turbina iš viso veikia. Man buvo, kad turbina nepūtė, o rodė air mass klaidą. Toliau eini per turbinos vakumus, egr ir t.t.
dekui uz variantus, reiks eit susiziuret viska
stepanofff
299 / 0
2015-09-08 17:26
oro srauto matuokle
Пользователь
2015-09-08 22:26
2015-09-08
16:52 bimbleidas писал:
Beveik esu tikras, kad ta šlangutė ir bus netraukimo priežastis :lol::beer:
Ne šita priežastis .
Пользователь
2015-09-08 23:29
2015-09-08
16:16 bimbleidas писал:
1. Pradėkim nuo mašinos markės, variklio, kW ir t.t.
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės :smoke:
2. Pas vieną žmogų rodė air flow sensor, nors buvo išlėkus turbina.
Noriu pasakyti, kad jei diagnostika rodo klaidą, tai nereiškia, kad problema būtent ten. Turi suprasti variklio darbo principus, kad galėtum nustatyti tikslų gedimą.
Elementariai pradžiai reikia žiūrėti vakumų vamzdelius (l dažna netraukimo priežastis), sujungimus ir pan.
Čia visko neaprašysi, reikia pačiam tarp ausų šiek tiek turėti košės :smoke:
2015-09-08
16:40 писал:
1.9tdi 66kw , vw vento,
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
2015-09-08
16:51 bimbleidas писал:
Nepamenu nuo turbos yra guminė šlanga į kolektorių ar ne ? Vienas prie vairo gazuoja, kitas žiūri ar turbina užpučia, t.y. šlangą rankom suspaudi, užgazavus turi pūstis. Metodas labai paprastas, bet puikiai tinkantis nustatyti ar turbina iš viso veikia. Man buvo, kad turbina nepūtė, o rodė air mass klaidą. Toliau eini per turbinos vakumus, egr ir t.t.
Open or short to ground klaida reiskia, kad kompas matuokles isvis nemato.. Turba nlb prie ko. Su laudais gali buti problema, fiske ar pacia matuokle
bimbleidas
477 / 0
2015-09-09 07:32
Tada reikia paklausyti overbosted
use google before asking stupid questions
Пользователь
2015-09-09 13:50
2015-09-08
16:40 писал:
1.9tdi 66kw , vw vento,
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
p.s Radau slangute viena nuluzuse, ten salia n75 kazkoks dar sudas stovi su vakumais, reik bandyt sutvarkyt, duosiu zinot.
2015-09-08
16:51 bimbleidas писал:
Nepamenu nuo turbos yra guminė šlanga į kolektorių ar ne ? Vienas prie vairo gazuoja, kitas žiūri ar turbina užpučia, t.y. šlangą rankom suspaudi, užgazavus turi pūstis. Metodas labai paprastas, bet puikiai tinkantis nustatyti ar turbina iš viso veikia. Man buvo, kad turbina nepūtė, o rodė air mass klaidą. Toliau eini per turbinos vakumus, egr ir t.t.
2015-09-08
23:29 писал:
Open or short to ground klaida reiskia, kad kompas matuokles isvis nemato.. Turba nlb prie ko. Su laudais gali buti problema, fiske ar pacia matuokle
Atjunges matuokle, test drive, isvis traukos nera.
bimbleidas
477 / 0
2015-09-09 14:09
Gyvus parametrus pasileist reiktų, gal aiškiau būtų.
use google before asking stupid questions
Пользователь
2015-09-09 15:06
2015-09-09
14:09 bimbleidas писал:
Gyvus parametrus pasileist reiktų, gal aiškiau būtų.
Tiksliau kaip paziuret, tuos gyvus parametrus, pasiziureciau
Пользователь
2015-09-09 15:08
2015-09-09
14:09 bimbleidas писал:
Gyvus parametrus pasileist reiktų, gal aiškiau būtų.
taip rodo degima, jai labai suvelinu pradeda rodyt 255 - 38 timing ir kartojasi visada taspats., ~~
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_371752/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_371752/image.jpg
Пользователь
2015-09-09 15:12
2015-09-09
14:09 bimbleidas писал:
Gyvus parametrus pasileist reiktų, gal aiškiau būtų.
2015-09-09
15:06 писал:
Tiksliau kaip paziuret, tuos gyvus parametrus, pasiziureciau :)
čia kaip suprantu, kazka per daug rodo. cia tuose vakumuose kazkur problemos?
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_371753/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_371753/image.jpg
bimbleidas
477 / 0
2015-09-09 16:16
Jungi kompą ir eini per parametrus, air mass, air flow, air temp ir ne tik. Jei nieko, tada iš autodata parsisiųsti principinę schemą sujungimo su ECU ir prasizonduoti laidus ar nėra trūkę ir ar neturi sujungimo su mase. Pagal klaidą, tai rodo būtent sujungimą su mase arba atvirą grandinę, t.y. nutrūkusį laidą. Šiaip pas mane tokia klaida sėdi, o kaip irkau matuokės fyškė iš viso atjungta buvo, aš važinėju jau du metus, bet traukia puikiai, nors mano ne vw ir ne oooo.
Iš esmės problema gali būti visai ne su tuo susijusi, bet čia kaip minėjau reikia suprasti variklio darbo principus, forume sunku paaiškinti kas ir kaip turi būti
Iš esmės problema gali būti visai ne su tuo susijusi, bet čia kaip minėjau reikia suprasti variklio darbo principus, forume sunku paaiškinti kas ir kaip turi būti
use google before asking stupid questions
Пользователь
2015-09-09 21:58
2015-09-09
16:16 bimbleidas писал:
Jungi kompą ir eini per parametrus, air mass, air flow, air temp ir ne tik. Jei nieko, tada iš autodata parsisiųsti principinę schemą sujungimo su ECU ir prasizonduoti laidus ar nėra trūkę ir ar neturi sujungimo su mase. Pagal klaidą, tai rodo būtent sujungimą su mase arba atvirą grandinę, t.y. nutrūkusį laidą. Šiaip pas mane tokia klaida sėdi, o kaip irkau matuokės fyškė iš viso atjungta buvo, aš važinėju jau du metus, bet traukia puikiai, nors mano ne vw ir ne oooo.
Iš esmės problema gali būti visai ne su tuo susijusi, bet čia kaip minėjau reikia suprasti variklio darbo principus, forume sunku paaiškinti kas ir kaip turi būti :)
Iš esmės problema gali būti visai ne su tuo susijusi, bet čia kaip minėjau reikia suprasti variklio darbo principus, forume sunku paaiškinti kas ir kaip turi būti :)
Ваше послание |
|