Volvo V70 III 1.6D DRIVe Entry Reviews

Volvo V70 2009-2010
Engine l.:
1.6 l
Power:
80 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
13.5 sec
Avg. fuel consumption:
4.5 l
Recommends
Reviews: 3 -1
Average score: 4.0
Write review

Reviews (4)

Volvo V70 III D5 Kinetic, 2008y

2017-01-24
Ergonomika, galios/sanaudu santykis
Dirbtinės odos sedynes megsta paplysti. Dalys ne is pigiuju, bet keisti reikia retai. Standartinej komplektacijoj truksta privalumu.

Super mašina, kokybiška, patvari, geras variklis. Labai geras traukos/kuro sanaudu santykis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volvo V70 III 3.2 AWD Kinetic, 2009y

2014-12-29
Prestižinė ir universali mašina, saugumo sistemų gausa, nepriekaištinga salono apdaila, minkšta pakaba, puiki audio aparatūra, puiki garso izoliacija, labai gražūs salonas.
Gana didelės kuro sąnaudos, bet už tokią galią reikia mokėti, neturi priekinio šildomo stiklo ir šildomo vairo funkcijos.

Papasakosiu apie savo automobilį, tai Volvo V70 3.2 AWD (238 AG) Pradėsiu nuo blogų akimirkų su mano Volvo. Kai rida buvo maždaug 3000 km. vieną rytą turėjau nepatogumų, o būtent: Išėjau, kaip įprasta ryte, laimingas ir patenkintas, kad turiu tokį automobilį, atsisėdau, neužsiveda. Žiema, Sausis apie –10 laipsnių šalčio. Iš 8-10 karto įvyko stebuklas, variklis pasileido! Išvažiuoju į plentą, paspaudžiu gazą, bet daugiau 60km/val mašina nevažiuoja, vos atvažiavau į darbą. Po darbo užsivedė iš pirmo pasukimo. Kitą dieną nuvažiavau į servisą, ten rado kažkokia kompiuterio klaidą, bet tiksliai nieko nesugebėjo paaiškinti kas atsitiko beveik naujam automobiliui. Dabar automobilis pravažiavo jau 46000km, daugiau problemų nebuvo, išskyrus tepalų ir kaladėlių keitimo. Variklio galią tiesiog įspūdingą, visi varantys ratai labai padeda važiuojant užmiestyje ypač per purvą ar sniegą. Ir tiesiog kelyje prideda stabilumo.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volvo V70 III D5 Kinetic, 2010y

2014-11-21
Labai patogios sėdynės, labai patogi ilgose kelionėse, gerą garso kokybę. 175ag variklis + 6 bėgių mechanika labai ekonomiškas. Nebloga garso izoliacija.
Atrodo didelė, bet vietos salone mažai, ypač gale. Elektroninis stovėjimo stabdis, užvedimas su mygtuku, variklio garsas. Brangios originalios detalės.

Šios kartos Volvo nepateisino mano lūkesčių , prieš tai turėjau V70 2003 m. ir tau buvo tiesiog puikus automobilis, pravažiavau su juo beveik 100000 km ir didelių problemų, išskyrus važiuoklės remonto neturėjau. Šitos kartos automobilį pirkau, kai jo rida buvo 189000 km, kaip man atrodo Volvo automobiliams tai nėra labai daug. Pravažiavus 4000km nuo pirkimo teko daug investuoti į remontą. Pirmas dalykas buvo vairo kolonėlės keitimas, važiuoklės remontas, turbinos restauravimas. Labai nepatinka D5 variklio garsas, ypač šalto, veliau, sušilus dar nieko, bet vis tiek triukšmingas. Labai nepatiko elektroninis stovėjimo stabdis, rankinis buvo patogesnis. Užvedimas su mygtuku pasirodo labai nepatogūs, kol užsivesi su juo praeis daugiau negu minutė. Paprastas variklio paleidimas su raktų buvo patikimesnis ir greitesnis.
Žodžiu, mašina tik ilgoms kelionėms, tik ne miestui. Vidutinės degalų sąnaudos 8 l/100km.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volvo V70 III D2 Summum, 2014y

2014-10-29
Labai ekonomiskas ir gana vikrus. vaziuojant 90 - 100km/h sunaudoja apie 4.2ltr dyzelio. Labai erdvus salonas.
Persedus is audi b8 i Volvo v70 pasijaute prastesnes kokybes salonas. Sedynes prasciau laiko kuna, ir visa tokia nuobodi. Nevisada uzsidaro bagazines dangtis is pirmo karto. Irituoja konsoles valdymas. Pridegejas yra prie porankio tai jei krauniesi navigacija tuomet gali pintis laidas tarp rankos ir perjungimo svirties. Elektrinis rankinis sunkiai suvokiamas, riekia pagalvoti sekunde ar i virsu paspausti ar i apacia paspausti. Lietaus daviklis audi veike efektyviau nei volvo.

2014 modelis su D2 varikliu. Tai automobilis skirtas seimai. Viduje vietos abstu, salono detales kokybiskos ir is tokios medziagos kad rodos reikalui esant galima su Kerheriu visa isplauti. Tad vaikam atpylus, pritepliavus ar kaip kitaip isdarkius salona tikrai nemanau kad bus problemu viska isvalyti su skudureliu. Gana sudetingas koncoles valdymas, bet perprantama. Bagazines dangtis kartais neuzsidaro is pirmo karto tai reikia gerai smugiuoti kad uzsidarytu. O siaip tai dideliu priekaistu nera kaip 5000km nuvaziavus. Erzina tai kai ant spidometro nori pakeisti kuro sanaudas ir pravaziuotus kilometrus reikia tam sekundziu, tai neivyksta momentaliai. Bei neina padaryti taip kad rodytu kilometrus ir vidutines sanaudos vienu metu reikia sukineti ta ratuka norint suziureti. Ir apskritai daug ten tu funkciju ivairiu kuriu net nelabai reikia.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2009 - 2010 (2009, 2010)