Subaru Forester SF 2.5 L 4x4 aut Reviews
- Engine l.:
- 2.5 l
- Power:
- 121 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- -
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (7)
Subaru Forester SF 2.0 Hubertus, 2000y
Pirktas Lietuvoje . Visada prižiūrėtas.Buvo dujos, bet teko iššimti, nes pradėjo trukčioti. Niekada nepavedė bloguose keliuose.Mieste ima apie 14arba 13 litrų. Greitkelyje ima apie 10arba 9 litrus.
Subaru Forester SF 2.0 Hubertus, 2000y
Kas pirks nesigailės
Subaru Forester SF 2.0GX 16v 4x4, 1999y
Auto yra patikimas, turėjau prieš tai legacy, taigi įsigijęs forester esu patenkintas jo paprastumu, valdymas, migtukai, salonas, netgi po kapotu priėjimas geras, patikimumas, net negazdina kuro sanaudos (maniskis be duju 2.0 atmo), awd tiesiok stebina, nebent pasodinsit ant dugno, ziema stovi ant kelio stabilei, isvazioja visur(zinoma ne su plikom padangom). Tie kas perka subaru ir galvoja kad galima visur vazinet, klistat, taip awd puikei veikia, bet visgi tai padidinto pravazumo universalas.
Subaru Forester SF 2.5 Base 4x4, 1999y
Esu Foresterio savininkas jau virš metų. Pirktas iš JAV su 200000Km Rida. Komplektacija bazinė: kondicionierius, el veidrodėliai su langais, automatas. Nusprendėm su žmona paieškoti sau naujo automobilio turguje ir netyčia pamatėm šį Forester. Pardavėjas sakė, kad automobilis geros būklės, važiuoklė ir variklis tvarkoje. Aš nepatikėjau ir padariau diagnostika servise. Ir kaip nebūtu keista automobilis iš tikrųjų buvo geros būklės. Po pirkimo iškart buvo pakeisti diržai, rolikai ir kaladėlės. Viskas tai kainavo 200eu. su darbais. Ir viskas! Aš net nepatikėjau, tik pilu degalus ir viskas. Gal man tiesiog pasisekė, su šia mašina. Po BMW e36 Subaru man buvo kaip stebuklas, nes ant BMW kas antra mėnesį reikėjo leisti apie 150eu remontui. Bet kada nors aš vis tiek grįšiu prie BMW. Labai man jie patinka. Subaru pravažumas labai geras, klirensas aukštas, kalėta kartu teko lysti į purvą ir jis Manes nepavedė. Žiema važiuoja labai stabiliai, nebijai kad užneš, kaip buvo su BMW. Tik vieną problema, stabdo jis ne taip gerai kaip įsibėgėja. Kuro sąnaudos mieste 13-14L, užmiestyje 8-10L. Bendrai esu labai patenkintas, nors salonas ir nelabai, ir kuro sąnaudos didokos, bet automobilis atlieka savo užduoti, ir daro tai puikiai.
Subaru Forester SF 2.0S Turbo 16v 4x4, 2000y
automobilis sukurtas tikriems Vyrams. Paprastas remonte ir patvarus kelyje, turiu si auto trejus metus ,ir visus juos dziaugiuosi kad nusipirkau butent Forestery, kuro sanaudos mieste 12l benzino arba 14l duju 100km, palyginant su kitomis auto turinciomis dviju litru darbinio turio variklius tai nera didelis kuro sanaudos, o ka jau kalbet apie 4x4.., masina patikima nedaranti staigmenu su gedimais, viskas patvaru o detales ir remontas prieinama kaina vidutines pajemas turinciam zmogui. Nezinau apie naujesnius modelius Foresterio bet sis uztikrinu yra labai geras pasirinkimas norint tureti padidinto pravazumo negendanti universala.
Subaru Forester SF 2.0S Turbo 16v 4x4, 1999y
Turiu 1998m. pabaigos Forester Turbo automatine greičių dėže, prabėgusį apie 250 000km. Greit bus 2 metai kaip važinėju LT keliais.Pirkau iš Vokietijos skelbimų tinklapio 2011m. už 2250 Eur.(Su parvežimu , registravimu ir profilaktiniu remontu susidarė 3300Eur). Pasitikėjau aprašymu ir nuotraukomis , tad galima beveik sakyti , kad pirkau katę maiše ir nenusivyliau.Gal pasisekė , bet mašinoj visa elektronika veikė , per pirmąją TA prisikabino prie įplyšusios pusašio gumos , neveikiančio priešrūkinio žibinto ir kiauro duslintuvo.
Važinėju pildamas tik benziną. Galima sakyti , kad mašinoje yra visi įmanomi privalumai , įskaitant keturias oro pagalves - dvi priekyje ir dvi priekinių sėdynių šonuose.Esu realistas , nemanau ,kad jos ten tebėra sveikos ir nepaliestos , juolab , kad po metų eksploatacijos pamirkčiojusi galutinai užsidegė lemputė "Airbag" prietaisų skydelyje.Prie visų turimų privalumų- odinis salonas , didžiulis stoglangis , kondicionierius , priekinių žibintų apipurškimas ,ABS , šildomos sėdynės - pasigendu lauko termometro temperatūros parodymų , nors odometras yra elektroninis.
Servise meistrai mašinos "nesibaidė" - jokia čia egzotika šiais laikais.Detalių yra, kainos nekanda.Kada keičiau tepalus , dirželius ir filtrus , deja , nesugebėjome pakeisti uždegimo žvakių. Pirma,garažiuko salygomis sudėtingas priėjimas , antra , pasak meistro ,normaliame servise jis nerizikavo jų išsukinėti pernelyg didele jėga, nes jos tipo "prikepusios" ir dar originalios japoniškos NGK .(Beje , visa mašina yra tikrai Made in Japan , o ne anglų ar pan.)Kažkur skaičiau , kad prie dažnesnių gedimų yra galinių guolių susidevėjimas,bet pas mane dar viskas ok.
Dirbant varikliui salone triukšmo ar vibracijos nesijaučia ir , patikėkite , išorėje nesigirdi. Traukos užtenka , stabdžiai labai geri, važiuoklė net per minkšta, sakyčiau.
Pravažumas kažkoks mistinis - jo neaprašysi , geriau pasijutubinkit ir įsitikinsit.
Kuro sąnaudos mieste - plius minus 15 ltr/100km,su užmiesčiu vidutiniškai apie 11 ltr.
Dar pasakysiu , kad reikia šiek tiek mylėti Subaru apskritai ir tada jai atleisite visas jos nuodėmes - kuro sąnaudas , rūdis, galbūt , per ilgą prisijaukinimo procesą. Tada vieną dieną pajusite , kad važiuojate tokiu automobiliu , kuris turi dar kažką , kas neaprašyta techninėse charakteristikose ar ko nerasite naujuose vokiškuose , prancūziškuose , netgi kitų markių japoniškuose mašinose.
Subaru Forester SF 2.0GX 16v 4x4, 2002y
Sveiki subaru mylėtojai mano turimas foresteris nuo gimymo jau prabeges virs 400000 km. o per du metus Lietuvoje ir išvykose nepaveda nekarto,
keistos stabdžiu kaladėles priekyje ir gale ir išilgines skersines traukles gumos gale, bet tai nebrangios detales, apie variklio darbą blogo neturiu pasakyti keistas pagrindinis diržas su itempėjai ir vandens pompa nes gamintojas rekomenduoja visos detales kainavo apie 600 lt. plius darbas ir dar kas šimtą tūkstančių reik reguliuoti vožtuvus kurie labai lengvai reguliuojasi nes idėtos dujos tiesioginio purškumo
patarimas tik nedekit patys duju ir pas vadinamus garažinius rinkitės rimtus meistrus, duju maniškis vidutiniškai suvalgo apie 12 l. sakyčiau kaip nuolat visiems ratams varomas tai nėra daug,
Apie automobilo elektronika sedint vairuotojo vietoje viskas po ranka kaip sakoma ir nera visko jau taip daug viskas su saiku ir lengvai valdoma, kas patogu radijo antena šoniniame galiniame lange priklijuota, nera baimes kad kur nors važiuodamas pavz. i žukle užkabinsi, kas labai naudingo yra pažeminta pavara važiuojant blogais keliais ar tempiant ka nors, dar naudinga įkalnes stabdys tai reiškia kai jus važiuojat i kalną ir sustojat ir vėl prieš pradedant važiuoti tai auto nerieda atgal. na zodziu cia galeciau prirašyti labai daug, mano poreikiams tai nuostabus ir labai patikimas masiniu-kas.