Seat Ibiza 6K 1.4i Signo Reviews
- Engine l.:
- 1.4 l
- Power:
- 44 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 15.1 sec
- Avg. fuel consumption:
- 6.6 l
Reviews (6)
Seat Ibiza 6K 1.4i Select, 2000y
Geriausias kada turėtas automobilis 1.4MPI variklis neuzmusamas, trauka gera, pigi eksplotacija.
Seat Ibiza 6K 1.9 TDi Sport, 2000y
Vazineju ir tikrai nesiskundziu, variklis patikimas, 81kW ir chipuotas - traukos tikrai per akis, begejasi nuo 0 iki 200kmh gan ispudinai kaip toks kibiriukas. Is variklio ir vaziuokles bedu nera, o jei ir yra tai tokios pat kaip visom VW Polo/Golf tu metu masinom.
Duru atidarymo is vidaus rankenele - silpna, plastikine, daznai luzta, taciau nusiperk is ebay.com ir bedos nera, autolauzynuose tik kosmines kainas lupa po 80lt, tai siulau nepirkti.
Radija/borto kompiuteris - turi gamyklini broka, pati isijungia nors masina stovi uzrakinta, neuzvesta, kiek domejausi tai yra diodas kuris tai sukelia, taciau padaryta paprastai pas mane - stovi ant jungtuku-saugiklio viskas, islipant is masinos, einant namo, tiesiog isjungiama viskas, kad nesodintu akumuliatoriaus(minusas, kad nusimusa bendros sanaudos ir skaiciuoja isnaujo uzvedus masina, bet tai smulkmena)
Galinio valytuvo varikliukas sugenda daznai kaip ir visom VAG grupes masinom.
Centrinis veikia tvarkingai, kartais pries -15 ar -20 subludija, reikia pora kartu paspausti, kad spyna uzrakintu pilnai.
Kita beda, nulusta isorines spynos detales, i kuria kiasi raktas, bet vel gi issigelbejimas - ebay arba intercars maciau turi. Kalbu apie sia detale: http://i1.ytimg.com/vi/jPFZsu7uOTo/maxresdefault.jpg
Dvidures bedos - sunku rasti duru atidarymo trosa, jei nutruksta. taip pat didziulis deficitas Sport apdailai, kaip gamykliniams slenksciams.
Seat Ibiza 6K 1.4i Stella, 1999y
Smagi manevringa miesto mašinytė, bet kur pastatysi, bet kur įlysi. Važiuojant salone gana tylu, malonus apšvietimas. Važiuoklė "Studentui" t.y. labai pigi, nes ši mažutė tupi ant VW Golf III, Passat B3,B4 pakabos, tai važiuoklę susitvarkyt,pakanka atšaukti vieną pasimatyma kavinėje su mergina ir sutaupysite :D Ekonomiška. Trąsoje apie 4.5l mieste apie 6l. Na o dabar apie trūkumus. Pirmiausia tai jog, tai yra pigiai pagamintas Volgswagenas ir tas labai jaučiasi, salono detalės pigios, nepatvarios, jei tai 2 - iejų durų variantas, tai saugos diržai labai toli. Elektronika mėgsta pagrybaut,prie variklio nelabai, labiau salone ypač jei komplektacijoje pilnas ekranas ir kondicionierius. Nelaiko 1.4 benzininiai varikliai, dažniausia bėda, kad pradeda barškėti stumokliai (išdyla įvorės), neapsigaukit perkant, atrodo jog barška kompensatoriai, bet gali būti ir ne jie. Sankaba trosinė, nėra labi smagi, kaip pas tokių metų automobilį tikėjausi hidraulinės...Vietos salone nedaug, daiktadėžėje vietos tik saugikliams ir automobilio pagrindiniams dokumentams. Mėgsta rūdeles.Išvada: jei užsimanėte tokio automobilio, tai tik 4 durų ir būtent 1.9 TDI ne SDi.
Seat Ibiza 6K 1.9 SDi Stella, 2000y
Mūsų auto yra 2000m laidos. 1,9 SDI 55Kw.
Juo važinėja žmonikė ja 6 m. Šiaip automobiliukas visai mielas, nedidelis, taupus.
Šiuo metu jau pravažiavusi 260000 km. Per metus pravažiuojame apie 15000 km.
Dabar apie remontus: Pakeitėme pilnai sankabą (kainavoe apie 1700 Lt.) Toliau sandartiskai stabdžių diskai, kaladėlės, tumokliukai. Šiek tiek laisva vairo kolonėlė (dar nekeisime). Parėjo kelis kartus kondicionierius (silpnos varinės šlangelės), jau remontavome 3 kartus. Reikėjo keisti elektroninį valdyma salone (kondicionieriaus). Gana prastos kokybės salono apdaila, plastmasės. Durų rankenėles labai silpnos, reiėjo keisti kelias. Pas mus nera ABS sistemos, todėl žiemą ant slidaus kelio sunkiai valdoma. Taip pat reikėjo remontuoti starteri ir generatoriu. Su durelių centrinių užraktu taip pat buvo problemų.
Variklis labai geras, daug sykiu žmona važinėjo be tepalo :), pasirodo reikėjo dapilti 2L :), bet varikliui nieko. Bene geriausias dalykas iš visos mašinos.
Be visų šitų trukūmų, jau 2 metus nieko neremontuoju, ir jau antra TA praeinu iš pirmo karto :), taigi didesnes išlaidos buvo per pirmus 3 metus.
Detaliu kainos yra neaukštos ir automobilio kaina yra neaižukšta.
Tas kas rinksis, siūlau rimtai įvertinti techninę būklę. Taip pat siūlau rinktis su kuo daugiau privalumų.
Seat Ibiza 6K 1.9 TDi Sport, 2000y
Neblogas auto pirktas prieš du metus iš parvežtas iš Italijos trūkumų didelių tikrai nėra nebent langų apiputimo sistema ji nėra pritaikyta Šalčiam ir vietos nėra labai daug.Bet tai praktiškas ir taupus auto pigesnis negu wv ar audi,surinkimo kokybė gal ir prastesnė kažkiek bet iš esmės pats tas variantas taupantiems pinigus.Pas mane 1.9 81kw varikliu o šitą variklį juk patys žinot naudoja nuo 1993 audi b4 iki 2003 seat kai kurių modelių.Variklis netoks lepus kaip po to ėjusieji 74 85 96 110 kw PD sistemos dyzeliai.
Seat Ibiza 6K 1.9 TDi Sport, 2000y
Labai vikrus, greitas, kadangi dar teko apsilankyti galingas.lt tai po programavimo buvo 103kw ir 310nm,
deja teko keist turbina suluzo dalis sparnuotes...
o seip smulkus remontas elektronikos buvo, bei tepalai, filtrai, zvakes naujos pakaitinimo.
Patvari masina, tik kad jau per maza tampa.