Ford Focus I 1.4 Ambiente Reviews

Ford Focus 2001-2005
Engine l.:
1.4 l
Power:
55 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
14.4 sec
Avg. fuel consumption:
6.6 l
Recommends
Reviews: 22 -8
Average score: 4.0
Write review

Reviews (30)

Ford Focus I 1.8 TDDi Ambiente, 2001y

2017-04-30
Gera trauka kaip 66kw Pigios dalys jei randi kur pirkt vis dar graziai atrodantis automobilis Degalu sanaudos Manevringumas
Centrinio gedimai Slenksciai, jau mk1 fokusu liga Pigios plasmases salone Ganetinai zemoka masina, jei reikia vaziuoti bekelia.

Taigi turiu Ford Focus Mk1 2001 su 1.8tddi motoriuku. Sudejus jau su siuo automobiliu vazineju penkti metai ir nusiskundimu baisiu neturiu. Variklis tikrai smagus nors turi tik 66kw, trauka yspudinga, net virs 100km/h nuspaudus dugna iki dugno lipina prie sedyniu. Ekonomija normali: mieste apie 7l, o apibendrinimui gera masina tiek seimai, bei kaip pirmam automobiliui, degalu ryja nedaug, taupi, greita manevringa, pigios dalys.
Gedimai kurie buvo nutike tai katalizatorius uzsikimses ir nesveikas karstis ismetimo kolektoriuj buvo, turbina gana patvari atlaike apie 300 000km. Taigi tiek apie sy auto :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.8 TDDi Ambiente, 2001y

2017-03-31
ekonomiskuma, tvirta vaziuokle,tvirtas kebulas, smagus vairavimas.
rudys

skaiciau atsiliepimus ir vienas uzkliuvo kad ale tipo prasta auto. seip pats metus atvazinejau su FORD FOCUS 1.8 dyzeliuku 66kw ir vargo neturejau. vaziuokle tikrai tvirta ir vazevimas smagus. vazevau 4kartus y Vokietija ir atgal. nei karto nepavede. na taip megsta rudyti bet ne taip kaip visis galvoja. o ir seip reiketu auto prisiziuret tada nebutu tokiu fruktu kad lavonas ar panasiai. tiesiog apie sita auto galiu atsiliepti tik gerai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.6 Trend, 1999y

2017-02-02
kuro sanaudos
korozija, patikimumas

1.8TDDi 66kw. žinant kad mašinos pirkimas tai loterija, arba sekasi arba ne, tai mano atveju nepasisekė. Mašina visiškai nepatikima, visada važiuoji su baime, nes nezinai kada ir kas gali sugesti. Nuolatos vis kazkas turi barzketi arba neveikti, nes jei suremontuoji viena tai tuoj kazkas kitas pareina ir tai kartojasi nuolat. Rudyja visa kai velnias, dugnas is vis perpuves. pigi vidaus apdaila. Kuro siurblio elektra megsta pareit, kas nera pigu jei tvarkant servize. spiruokles luzineja, nors vaziuokles per 3 metus per daug neremontavau. Patarciau sita masina pirkti tik tiems kam patinka gyventi su nuotykiais nes si auto neleis nuobodziauti (neveltui FOCUS). Apibendrinant niekada nesirysciau su focusu vaziuoti uz lietuvos ribu. Kai matytas uzrasas "su ford vaziuosi, autobusu grysi", negali tam niekaip priekaistauti :)

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.6 Trend, 2001y

2017-02-02
Pigus, paprasta konstrukcija, pigios dalys, nedaug kas genda, o jei genda, tai tik važiuoklės detalės kaip ir visiems auto - kaladėlės, diskai, amortikai ir t.t. Kaip sakant važiuoji ir vargo nematai. Kuro beveik nevalgo, tik 5 l /100 km vidutiniškai .
Korozija, prasta garso izoliacija.

Super automobilis, kurį turėjau 4 metus. Turėjau 85 kw 1.8 l. Tai jokių bėdų su varikliu neturėjau, pravažynėjau šitiek laiko be problemų visiškai. Važiuoklę remontavau kaip ir visiems automobiliams, diskai, kaladėlės ir kitos bėdos su važiuokle. Elektronikos beveik nėra automobilyje, tai niekas ir negenda. Visiškai rekomenduoju, kas nori pigaus ir gero automobilio. Už tokią kainą geresnio automobilio rasti neįmanoma.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.6 Trend, 1999y

2016-11-17
Pigiai ekspotuojamas. Smagus vairuoti
Kaip tokios klasės nėra

Automobili eksploatuoju 6 metus. Pirkau daužtą iš Belgijos. Pasidariau antikorozinį padengimą todėl su rūdimis neturiu bėdų. Buvo nuvažiavęs 120t. - per tuos 6 metus nuvažiavau 80t viso 200t. Variklio remontas einamas alyvos keitimas ir žvakės, laidai, babina, Keistesnis remontas tai vairo apsuku daviklis - ji servize išoperavo ir važinėju be jo. Važiuokles remontas nebrangus - traukė, gumos, diskai, kaladėlės, guoliai. Jai dar sugebi pat tvarkytis tai išvis paprasta ir pigu.
Su automobiliu netgi vykome į europą - tripas 5t kilometru - puikiai atlaikė Kroatijos kalnus ir 40 laipsniu karštį. Žinoma po kelionės teko pasikeisti kaladėles ir tepalus ir toliau puikiai važinėti.
Sakyčiau 1,6 benzinas focuso variklis pat optimaliausias 1,4 netraukia, 1,8 traukia kaip 1,6 bet valgo kaip 2,0, na o 2,0 tai jau ir traukia ir ryja , o apie egzotika 2,5 negaliu ką pasakyti deja nebandžiau.
Focusas sakyčiau puikaus dizaino kaip 1999 automobilis - lyginant su opel astra. Vietos viduje kaip tokios klasės automobiliui stebetinai daug.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.6 Trend, 2000y

2016-11-07
Audio aparatūra originali (garsi, nečirškia); Erdvus (gana daug vietos, tiek viduje tiek bagažinėje, patogu būti prie vairo); Palyginus nedaug sunaudoja degalų;
Labai greitai genda pakeistos detalės (net ir brangesnės); Važiuojant 100 - 120 km/h dreba veidrodėliai, čirška vidaus plastmasė, variklis garsiai ūžia; Greitai formuojasi rūdys; Focusas krečia tikrus "focusus".

Šiuo automobiliu važinėju jau 4 metus, tačiau per šį laiką išleista tiek daug pinigų ant įvairiausių detalių, kad tikriausiai būtų išėjęs dar toks pats Focusas, sako draugai, geriau nusipirkt dar vieną Focusą negu kišt į jį dar pinigų, nes pastoviai kažkas genda. Keisti visi stabdžiai, visi guoliai (ne vieną kartą), keistas generatorius, ir daug kitų dalių po kapotu. Dyzelis, žiemą papildomos problemos atsiranda, buvo, kad neužsikurdavo, keistas ir siurblys, žvakės, ir dar pilną kitų dalykų. Dabar, nesenai trūko pompa, spaudi stabdį eina oras, vietoj stabdžio, tik minimaliai stabdo spaudžiant iki galo pačio, vėl reikės taisyti, pirkti detales, kurios nėra irgi pigios labai, kaina jų vidutiniška, bet ir ilgai nelaiko.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.6 Trend, 1998y

2016-10-10
Negendantis
Truksta kondicionieriaus ir kad maziau rytu kuro

Negendantis

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.8 TDDi Ambiente, 1999y

2016-09-24
Ekonomiskas, manevringas, geras galios ir ekonomiskumo santykis, patikimas, ganetinai gera garso aparatura, tylus kaip dyzelinis variklis. Elektronikos problemu neteko matyti. Kaip hecbekas, ganetinai erdvus.
Ne itin gera interjero surinkimo kokybe, kieta vaziuokle.

Ford Focus mk1 1,8 TDDi 66kw

Rekomenduočiau tik šį variklį TDDi 66kw , neapsigaukit naujesni 2004 metų focusai su galingesniu 1,8 TDCi varikliu parsiduoda uz panašią kainą, taciau ten dideles problemos su purkstukais. Ekonomiskas miesto masiniukas, atrodo ne didelis, taciau viduje ganetinai erdvus. Mieste sanaudos ~6-7 litrai, manevringas ir patogus vairuoti didmesciuose. Pries perkant is aplinkiniu girdejau begalo daug nusiskundimu ir aiskinimu, kad darau klaida, taciau nei karto nepasigailejau ji isigyjes. Problemu rimtu nebuvo, standartiskai tvarkant vaziuokle keiciant tepalus laiku ir panasiai problemu kilti neturetu. Tiek ziema, tiek vasara kuriasi ir vaziuoja be problemu, salciu nebijo, nedusta ir panasiai. Su rudimis problemu taip pat praktiskai nebuvo, apart to, kad prie zenkliuko ant bagazines iskilo korozijos zymes, taciau laiku pastebejus ir sutvarkius problemu neturi kilti. Dalys ganetinai pigios ir patikimos. Nepatiko interjero surinkimo kokybe, daug plastiko kuris megsta issokti is savo vietos, taciau lengvai isisitato atgal. Trumpiau tariant siuo automobiliu itin dziaugiuosi,problemu su juo neturejau ir rekomenduociau visiems ieskantiems ekonomisko ir manevringo miesto auto.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.8 TDDi Ghia, 1999y

2016-06-26
Manevringas, patogi vairuotojo vieta, labai talpus (universalas), estetiškai labai gražus lyginti su kitais tų metų universalais tiek išore tiek vidumi. Juokingos kuro sąnaudos. Pas mane buvo 4x el. langai, el. veidrodėliai, 4x oro pagalvės, o tai reta komplektacija tokios klasės auto. Gera gražiai grojanti originali garso sistema. Dugnas jau nerūdyja taip kaip pas senesnius Fordus, kaip buvo focus'o metų jau būdavo kiauri. 1.8l Tddi gan patikimas variklis su min. elektronikos.
Rūdijantys slenkščiai ir durelių apačios, dyzeliniams varikliams pasitaiko problemų su granatomis, bet kiek girdėjau nesunkiai sutvarkoma.

Vairuoju šį auto jau treti metai tai galiu pasakyti, kad tikrai gan patikimas auto. Kaip ir kiekviena mašina reikia rūpintis ir neužleisti rūdelių, keisti laiku tepalus ir filtrus. Kuro sąnaudos užmiesti 4l dyzelio važiuojant 100km/h mieste iki 7l, gal palakščius ir daugiau paimtų, pas mane 66kw tai galios užtenka, bet teko važiuoti dviese ir vežti pasikrovus kokias 48vnt. lentų apie 250x10cm. tai labai jautėsi galios trūkumas. Aš pirkau jau nuvažinėta su 295000km rida tai teko keisti sankaba, dureles ir begalė kitų dalių, todėl šiaip geriau nepagailėti pinigų ir pamokėti šiek tiek daugiau, bet turėsite mažiau vargo jį remontuojant, bet realiai mašina tikrai nėra bloga tarnauja gerai genda mažai nuvertėjimas nėra didelis, bet ir kainuoja ji nelabai daug jau turint 1300eur galima nusipirkti tikrai gerą prefaceliftą iki 2001m. Man asmeniškai focus mk1 daug gražesnis už golf 4. Originali garso sistema pas focus'ą tikrai nenuvilianti. Realiai focus vienas iš geresnių Ford sukurtų mašinų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 2.0 SE aut, 2004y

2015-10-06
Bagazine puiki ir salone erdvu.
Varilio remontavimas - labai nepatogu pasiekti. Atsargines detales brangios. Prastai isibegeja. Kaip universalui silpnokas variklis. Labai jau dideles kuro sanaudos. Ypac miesto rezime.

Sita masina yra iki galo nedadirbta! Plastmasinis termostatas labai prastos kokybes, keiciau tris kartus. O kainuoja jis ne pigiai. Kuro sanaudos trasoje normalios, bet tai tik tol, kol koja ant pedalo laikai taip, kad nebutu daugiau nei 60-60 km/h. Tereikia kiek daugiau paspausti ir kuras eina kaip dumai is kamino.
Visas fokusas tame, kad viskas masinoje labai nepatogu. Tam, kad pasiekti generatoriu, reikia atsukti nuo tvirtinimo ir patraukti i sona varikli! Kas galejo sitaip sugalvoti? Toliau - kad pasiekti starteri - be duobes jums nieko nepavyks, o ir su duobe paprakaituoti vis viena reikes.
Sedyniu sildymas neveikia nuo pat pradziu. Sviesos gamyklines prastos.
Vienu zodziu sita masina dar gerint ir gerint. Bet tada jinai jau bus brangesne. O ar mums sito reikia?

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.8 TDCi X100, 2003y

2015-09-25
nebrangios detales( bet ir netarnaujancios ilgai), nebloga audio aparatura. manevringas, ekonomiskas.
barskutis, nepatikimas, pigios plastmasines dalys viduje( visos nuluzo issimete), gumos aplink dureles irgi atsilupynejusios.

turejau kazkada TDDI, gal man taip "pasiseke" bet pakaba per 3 metus keiciau pilnai nauja 2 kartus, vairo stiprintuva 2 kartus. varikli viena karta, turbina restauravau viena karta. bagazine rudyja, numerio apsvietimus keiciau gal 3 kartus nes korozija laidu pagauna. centrinis nebeveikia, kapoto atidarymo spynele keiciau kartu su raktu.... is esmes per 3 metus pakeiciau viska iskyrus greiciu deze ir sankaba.. net ir salona pakeiciau, nes i uzpakali sprendzyna isibede :D

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.6 FX Gold, 2004y

2015-08-14
Patikimumas ir patvarumas pagrindiniu tasku - variklis, transmisija, vaziuokle ir elektronika. Pigi eksploatacija, viskas deka padoriu kuro sanaudu, pakankamai padoriu detaliu ir techninio aptarnavimo/remonto kainu oficialiu atstovu bei didelio pasirinkimo pigiu neoriginaliu detaliu. Mazas susidomejimas situo automobiliu is vagiu ir keliu policijos puses.
Nera sestos pavaros. Kaip to pasekme - bereikalingas triuksmas salone ir reiksmingos kuro sanaudos esant greiciui virs 1oo km/h. Nera sinchronizatoriaus ant galines pavaros. Nera galimybes atidaryti kapoto is salono. Tas nepatogu, ypac esant prastam orui.

Kai isigijom masina, odometras rode 42000 km.
Yra dvi saugos pagalves, ABS, priekinio stiklo sildymas, priekiniu sedyniu sildymas, MP-3 magnetola ir efektyvus kondicionierius. Uzsiveda prie bet kokiu salciu. Viduj erdvu, ziema silta, vasara vesu. Plastikas minkstas paliesti, bet kartais girdis pagirgzdejimas. Variklis nors ir paprastas, bet ekonomiskas. Pilnai uztenka galios vaziavimuis su 3 asmenu seima per miesta. Benzina pilu 92, nuo TA iki TA jokiu tepalo pildymu. Variklis ne su dirzu, o "amzina" grandine.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.6 Ambiente aut, 2001y

2015-03-27
Sitoj kainu kategorijoj masina tikrai is komfortiskiausiu. Toks opciju rinkinys uz tokia kaina nebuna jokios kitos markes automobilyje. Kondicionierius, veliurinis salonas, odinis vairas, vairuotojo alkuniu atramos, ziemos paketas (priekinio stiklo sildymas, stiklo plovimo sistemos sildymas, sedyniu sildymas, veidrodeliu ir viso galinio stiklo). Masina labai talpi. Isorinis vaizdas irgi pagyrimu vertas.
Ko gero vienintelis trukumas sitos masinos, nors gal cia labiau trukumas musu keliu - kad masina pakankamai zema. Tiesa, kai isigijau komplekta 15 coliu disku is titano lydinio ir padangas good year ultra grip 7 - sitos problemos persikele i antra plana. Masinos pravazumas tapo tiesiog puikus.

Fokusas virsijo lukescius. Puikus automobilio talpumas, variklio galios uztenka, puiki aerodinamika - visa tai leidzia net pilnai pakrautai masinai judeti geru keliu apie 200 km/h.
ABS, 4 sugumo pagalves, papildomi balkiai visose duryse, galvos atrama visose sedynese - visa tai ramina, kas liecia vairuotojo ir keleiviu sauguma.
Masinos elgesys slidziuose keliuose, ant sumetymu, bekelese, labai ribotose erdvese, dziugina. Tiesiog hecbekas su sedanais nepalyginamas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.8 FX, 2004y

2014-11-25
Patogus, patikimas, geras matomumas, geros priekines sviesos, komplektacija Chia daro gyvenima patogesni. Be problemu galima prisukti 2din magnetola, o prie jos navigacija, galinio vaizdo kamera. Didelis detaliu pasirinkimas - yra ir brangesniu ir pigesniu pasirinkimu. Daugelis servisu fokusus pazista ir zino, kaip taisyt - tai nera kokia reta masina. Tvirtas kebulas, atsparumas korozijai aukstas. Talpi masina - karta veziau duris vidines, kai buta remontavom. Apskritai masina du persikraustymus atlaike, remonta. Zmona su mazu vaiku, vezimeliu ir kitais priedais - veza be klausimu, dar ir vietos draugams lieka :)
Dideliu trukumu nera, cia jau gal labiau kabinejimasis. Kazkiek nepatogus vairas - neuztenka jo istraukimo i prieki - tenka arba pasilenkti i prieki, arba prisitraukti artyn, kelius sulenkiant. Ziema vis tik norisi dvieju, o ne vieno galines eigos zibintu. Priekinio bamperio sijonas pakankamai kietas - ziema lengvai deformuojasi, kieteja galutinai ir isiremus kur i pusni, is jos isvaziuot, bijau, galima jau be bamperio.

Turiu siokios tokios patirties, sita masina ne pirma, taigi atsiliepimas gal sio to vertas. Galiu pasakyti, kad radau SAVO masina. Focus 1 jau turbut nebemadingas - bent jau nebe taip smarkiai, bet ne cia svarbiausia.
Man asmeniskai kur kas svarbiau pakabos patogumas, matomumas, priekines sviesos, salono ergonomika, masinos aukstis (nesijuokit, masina tirkai turi ir nuo statistiskai vidutinio bordiuro nulipt ir zvyrkeliu i kaima nuvaziuot).
Fokusas - ir pirmas ir antras - turi visas tas paminetas savybes. O dar jis suteikia ramaus vaziavimo jausma, jausma, kad vairuoji gera masina.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus I 1.6 Ghia, 2001y

2014-11-23
Galine pakaba nepriklausoma, bet silpnoka ir ta, sailentblokus reikejo keisti daznai. Masina patikima, galima ilgoms kelionems issiruosti drasiai. Daugiau pliusu neradau.
Planstmasine konservu dezute - vat ir visas atsiliepimas apie masina. Gelezis labai prasta, puva viskas siaubingai. Mano masinai kai buvo 11 metu, jau buvo be slenksciu praktiskai, dureles supuvusios kiaurai, dugnas nekoks ir t.t. As suprantu, kad vakaruose 11 metu automobiliu gal niekas nevazineja, bet mano opelis pvz. buvo 14 metu ir kazkaip nesupuvo. Dar trukumas, kad nepagristai brangios originalios detales.

Vienkartine masina. Tai pagrindinis ispudis, kuris pasiliko po focus1.
Pardaviau 2013 metais- vos vos pardaviau, kaip akmuo nuo sirdies nukrito. Jau maniau niekada neparduosiu.
Masinos 12-13 metu senumo nei vieno varzto neatsuksi. Karta bandziau - varzto galvute nuroviau - sukis kaip ismanai.
Babinos numti neimanoma - tik su freza (juokauju). Ten po kapotu vandens tai nera, ko tiems varztams rudyt.. Viskas kaip privirinta.
Originalios detales nenormaliai brangios. Mersui turbut pigiau. O neoriginaliu detaliu kai kuriu apskritai negamina.
Turejau anksciau opeli astra 99 metu - nu ten viskas normaliai - atsuksi koki tik nori varzta.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2001 - 2005 (2001, 2002, 2003, 2004, 2005)