Alfa Romeo 156 2.0JTS Sel. Progression Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 121 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 8.2 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (31)
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive, 2002y
Gera garso izoliacija, gražus dizainas, daug dalių pakeist pačiam galima, ekonomiškas. Variklis laiko didelių norų čipavimus. Dalių galima gaut labai greit ir pigiai, bet dėl naujų kyla šiek tiek problemų, PŪVĖKAS....Dugnas, slenksčiai tragedija, reikia nuolatinės priežiūros. Svarbiausia nupirkt sveika ir laikyt sveika, o tai padaryt labai sunku. Variklio diržų keitimas garažo sąlygom, labai sunkus, nes priėjimas iki jų tragiškas, reikia nuleist variklį kad galėtum dirbti.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive, 2003y
Esu patenkintas Alfa Romeo 156 modeliu 2.4 dyzelis trauka puiki, geras stabilumas kelyje, pasidomėjau dalių kainos nebrangios, kaip universalui vietos pakankamai, puikus dizainas. Mažesnio galingumo ir nepirkčiau.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive, 2003y
geras auto kaip tokiu metu ir dar dizelis nesitikejau kad jis galetu isibeget pilna spidometra, stabili kelyje,ekonomiska ilgom distancijom patogi Minant gaza kuro sanaudos nedideja, betkokiu tolygiu greiciu vaziuojant Prie variklio nebuvo jokio gedimo labai patvarus Jau 5 metai kas savaite vaziuoja minimum 1000 km ir daug investiciju nereikia. Kadangi didelius kilometrazus vazineju su ja tai metuose du kartus vaziuokle reik tvarkyt perkant naujas dalis is parduotuves plius meistru darbas sumoku tik 300e manau tai mazai palyginus su nuvaziuotais km beje pas mane universalas o apie sedana nezinau kaip nes draugas turejo sedana tai nelabai buvo patenkintas
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Progression, 2003y
Puiki mašina visom prasmėm. Tiek puikiai valdoma, tiek smagiai važiuoja, o be to nuostabus dizainas, visada patraukia akį. Nusipirkau, atvažinėjau 5 metus ir paneigiau visus mitus apie elektros sistemos gedimus ir nuolatines problemas. Tas kas sako "dalys brangios" -išsimiegokit, pažiūrėkit kitų markių naujų dalių kainas ir suprasis, kad Alfos net pigesnės :)
Alfa Romeo 156 1.9 JTD, 1998y
Gera masina
Alfa Romeo 156 1.9 JTD, 1998y
Jei mėgsti krapštytis prie automobilio - šis auto tau, užsiėmimo niekada nepritrūks! Kaip ir piniginei išlaidų. Vienintelis patvarus agregatas - variklis. Visa kita tragedija. Tiesa, vairuoti jį - nuostabu, tik tas žavesys kompensuoja niekada nesibaigiančias problemas. Genda arba korektiškai nedirba viskas iš eilės, o tokios detalės, kaip stabilizatorių traukės atlaiko tik kokius tris mėnesius.
Alfa Romeo 156 2.4JTD Distinctive, 2001y
Labai geras auto. Daug emocijų vairavimo metu. Gražus tiek interjeras, tiek eksterjeras.
Manau sekantis auto bus irgi alfa romeo. Gal 159. Gal 156 JTDm facelift.
Alfa Romeo 156 1.9 JTD, 2001y
Geras auto.
Alfa Romeo 156 1.9 JTD, 2000y
Automobilis tikrai vertas dėmesio, tiek naujam klevui tiek patyrusiams vairuotojams, įtraukia į vairavimo malonumą, paklausk bet kurio kuris turėjas Alfa jis niekada nepamirš šito automobilio, ir pamines tik geraja puse. o tie kurie visas peikia kad alfa brangu taisyt daznai genda ir t.t. tai ir toliau droskit tos savo passatus ir neisliskit is servisu ir shrotu nes taisimas pigus ir shrote nebrandu nes ju milijonas yra :D
Alfa Romeo 156 1.9 JTD, 2001y
Turėjau tokį automobilį, buvo pirktas 11 metų senumo, kadangi buvo nestipriai daužtas mokėta buvo nedaug. Pirmas įspūdis buvo tikrai geras, salonas gražus, automobilis šiek tiek kietokas, bet pas mane jis buvo žemintas tai nelygiais keliais važiuojant daug komforto nebuvo.Labai nustebino kuro sąnaudos, mieste valgydavo iki 7l, o užmiesty nespaudžiant 5l, paspaudus apie 6l. Be to, teko girdėti iš meistrų, kad šie varikliai labai patvarūs geri, deja bet tik varikliai, o ne elektronika aplink juos. Be problemų važinėjau maždaug pusę metų, po to pradėjo lįsti bėdos, kelis kartus buvo keisti abu holo davikliai, keistas visas imobilaizerio komplektas, nes nenuskaitydavo raktelio, atsirado problemų su elektros padavimu į kai kuriuos mazgus ir t.t. prasidėjus šioms bėdoms automobilis dažniau stovėdavo pas meistrus nei važiuodavo. Per metus laiko į automobilį buvo sukišta dar pusę už jį mokėtos sumos, kol galiausiai pradėjo nesikurti ir buvo parduotas. Beje, dalių kainų nėra didelė ir priešingai nei senesniais laikais galima rasti daug neoriginalių detalių. Iš esmės jei neišlenda elektronikos problemos automobilis neblogas ypač pradedančiam vairuotojui.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 1997y
Turiu gan ilgą laiką tikrai patarčiau šį automobilį :) Stabilus trasai, gera trauka ir kaip toks variklis gan ekonomiškas
Alfa Romeo 156 2.4JTD20v Distinctive, 2004y
Superine masina. Joks vokieciu slamstas neprilygs alfai. Visi zino jog Italu masinos geriausios. Vokieciu skirtos nebent bulves vezioti.
Nori smagios, "limpancios" masinos- Alfa.
Kas raso kad brangus remontas, ar kad ne visis nori remontuoti - NUSISNEKA, neklausykit tokiu kaimieciu. Visos masinos yra vienodos, ir visi servisai taiso visas masinas. Nera skirtumo ar tai Alfa ar tai BMW.
Detaliu kainos kaip ir visu masinu-nori geros kokybes-moki daugiau, o kadangi viskas, kas elektra maitinama, alfose yra BOSH firmos - tai ir kainuoja. Bet visada buna pigesniu alternatyvu.
Kas skundzias kad kietoka pakaba-velgi kvailiai, cia sportine masina, ji ir turi buti kietoka.
Alfa Romeo 156 2.4JTD20v Distinctive, 2005y
Nezinau del kokiu priezasciu Lietuvoje italai neprigyja. Visalaika visu nuomone apie siuos automobilius yra prasta nors dazniausiai net nera bande ir vazineje. Kalbant apie Alfa Romeo 156 nieko blogo pasakyt negaliu, lyginant su kitais automobiliais sis issiskiria isvaizda, o del visu kalbu apie gedimus atrodo lyg kiti negenda. Pats vazinejau gana ilga laika su 2001 metu 156 universalu 2,4 varikliu, nebuvo dienos kad nevaziuociau ir kad pavestu. Su siuo automobiliu prasukau 180000 kilometru ir blogo zodzio pasakyt negaliu, nors jis mate visko, ir Lietuvos keliu keleliu ir uzsienio. Del pakabos tai ji laiko visai normaliai jei naudojate ne pacias pigiausias dalis. Kuro sanaudos pagal trauka juokingos, 5,2 litro 100 kilometru. Dabar vazineju taipogi su 156 2005 metu. Variklis 2,4 cipuotas, kilovatu ir sukimo momento tokiam automobiliui per akis. Is savo patirties galiu pasakyt kad sis automobilis tikrai nera prastas ir nenusileidzia kitu markiu automobiliams.
Alfa Romeo 156 1.9 JTD, 1998y
AR 156 1.9jtd sedanas. Labai stilingas ir smagiai valdomas automobilis. Tikras drivers car'as neperkrautas nereikalingais navarotais. Variklio galios tikrai užtenka jau net esant silpniausiam 77kw agregatui. Kuro sąnaudos visai humaniškos. Važiuoklės belaiko tik tiems kas perka pigiausią fufelį su pavadinimais EGT, SCT ir pan. kartą nusipirkus originalias detales pamiršit remontus keliems metams. Brangiausia procedūra iš remonto-diržų keitimas, ką rekomenduočiau visų pirma ir pasidaryt. Nepirkite AR jeigu jums tai tik automobilis ir požiūris į jį kaip į panaudotą tualetinį popierių. Neturint poreikio pačiam pasikrapštyt prie šios mašinos jus išdurinės kiekviename servise ir lups pinigus kaip už Maserati,o tada pilsit pamazgas koks blogis Alfa.
Alfa Romeo 156 1.9 JTD, 1998y
AR 156 1.9jtd sedanas. Labai stilingas ir smagiai valdomas automobilis. Tikras drivers car'as neperkrautas nereikalingais navarotais. Variklio galios tikrai užtenka jau net esant silpniausiam 77kw agregatui. Kuro sąnaudos visai humaniškos. Važiuoklės belaiko tik tiems kas perka pigiausią fufelį su pavadinimais EGT, SCT ir pan. kartą nusipirkus originalias detales pamiršit remontus keliems metams. Brangiausia procedūra iš remonto-diržų keitimas, ką rekomenduočiau visų pirma ir pasidaryt. Nepirkite AR jeigu jums tai tik automobilis ir požiūris į jį kaip į panaudotą tualetinį popierių. Neturint poreikio pačiam pasikrapštyt prie šios mašinos jus išdurinės kiekviename servise ir lups pinigus kaip už Maserati,o tada pilsit pamazgas koks blogis Alfa.