WvV passat B5 dideles kuro sanaudos

Created by User 2015-04-01
2015-04-01 20:46
WV Passat 2000m. 1.9 TDI 85kW ima daug kuro 11L/100km.Kame gali būti reikalas? Varvejo saliarka važiuojant, tai nuvariau meistrui, sakė ale pro kuro siurblį leido, tai pakeitė, bet sąnaudos išliko didelės. Kame čia reikalas galėtų būti? Mano meistras arba nenori gilintis, arba nesupranta kame čia problema.
Ačiū už info.
2015-04-01 21:04
nu cia PD variklis tai siurbliukas tik bake, kad paduotu kura iki variklio. variklyje po veleneliu dangteliu stovi purkstukai ir jie atlieka siurblio vaidmeni tai neissivaizduoju per kur ten tau leido saliarka. del kuro sanaudu tai turbut purkstukai i pabaiga, daugiau tai neisivaizduoju is kur gali but tokios sanaudos. o kaip vaziuoja ir vedasi? dumina smarkiai? pvz kai uzmini gazo per veidrodeli matai kaip dumai eina?
2015-04-01 23:12
2015-04-01 21:04 wrote: nu cia PD variklis tai siurbliukas tik bake, kad paduotu kura iki variklio. variklyje po veleneliu dangteliu stovi purkstukai ir jie atlieka siurblio vaidmeni tai neissivaizduoju per kur ten tau leido saliarka. del kuro sanaudu tai turbut purkstukai i pabaiga, daugiau tai neisivaizduoju is kur gali but tokios sanaudos. o kaip vaziuoja ir vedasi? dumina smarkiai? pvz kai uzmini gazo per veidrodeli matai kaip dumai eina?
siurbli keite (kaip man pasake) prie variklio esanti, kur sudaro slegi ir stabdziams... buvo ispusta ir antifryzo slanga kazkokia. Vedasi puikiai, dumo nemeta, trauka kaip ir gera.
2015-04-02 08:59
tau keitė tandeminį siurblį kur stovi galvutės gale. Jis yra dvigubas ir kurui ir vakuumui. Tačiau jis kuro sąnaudoms nei kiek neitakoja. Kuro sąnaudas įtakoja purkštukai, degimo kampas ir ECU programa bei gaunami signalai iš temperatūrinių daviklių. Toliau yra dar daug smulkių niuansų pradedant ratų geometrija, stabdžių atleidimu, padangų pločiu bei batų sunkumu ant pedalo
2015-04-02 09:49
2015-04-02 08:59 wrote: tau keitė tandeminį siurblį kur stovi galvutės gale. Jis yra dvigubas ir kurui ir vakuumui. Tačiau jis kuro sąnaudoms nei kiek neitakoja. Kuro sąnaudas įtakoja purkštukai, degimo kampas ir ECU programa bei gaunami signalai iš temperatūrinių daviklių. Toliau yra dar daug smulkių niuansų pradedant ratų geometrija, stabdžių atleidimu, padangų pločiu bei batų sunkumu ant pedalo
Vaziuoju pakankamai ramiai. Ar problemas, kurias išvardinai, nustato diagnostika? Buvau vienam shmurikui nuvares, tai sake kaip ir viskas ok.
2015-04-02 16:48
2015-04-02 08:59 wrote: tau keitė tandeminį siurblį kur stovi galvutės gale. Jis yra dvigubas ir kurui ir vakuumui. Tačiau jis kuro sąnaudoms nei kiek neitakoja. Kuro sąnaudas įtakoja purkštukai, degimo kampas ir ECU programa bei gaunami signalai iš temperatūrinių daviklių. Toliau yra dar daug smulkių niuansų pradedant ratų geometrija, stabdžių atleidimu, padangų pločiu bei batų sunkumu ant pedalo
2015-04-02 09:49 wrote: Vaziuoju pakankamai ramiai. Ar problemas, kurias išvardinai, nustato diagnostika? Buvau vienam shmurikui nuvares, tai sake kaip ir viskas ok.
diagnostika rodo tik elektrinius dalykus, o ir juos retas kuri moka suprasti skaičių gausoje. Toliau mechaniniai dalykai kaip purkštukų tikrinimas ant specialaus stendo, nes nuo jų labai priklauso kuro sąnaudos. Tačiau jiems tikrinti stendai kol kas tėra Vilniuje ir Kaune kiek žinau
2015-04-02 17:01
2015-04-02 08:59 wrote: tau keitė tandeminį siurblį kur stovi galvutės gale. Jis yra dvigubas ir kurui ir vakuumui. Tačiau jis kuro sąnaudoms nei kiek neitakoja. Kuro sąnaudas įtakoja purkštukai, degimo kampas ir ECU programa bei gaunami signalai iš temperatūrinių daviklių. Toliau yra dar daug smulkių niuansų pradedant ratų geometrija, stabdžių atleidimu, padangų pločiu bei batų sunkumu ant pedalo
2015-04-02 09:49 wrote: Vaziuoju pakankamai ramiai. Ar problemas, kurias išvardinai, nustato diagnostika? Buvau vienam shmurikui nuvares, tai sake kaip ir viskas ok.
2015-04-02 16:48 wrote: diagnostika rodo tik elektrinius dalykus, o ir juos retas kuri moka suprasti skaičių gausoje. Toliau mechaniniai dalykai kaip purkštukų tikrinimas ant specialaus stendo, nes nuo jų labai priklauso kuro sąnaudos. Tačiau jiems tikrinti stendai kol kas tėra Vilniuje ir Kaune kiek žinau
2015-04-02 17:25
2015-04-02 09:49 wrote: Vaziuoju pakankamai ramiai. Ar problemas, kurias išvardinai, nustato diagnostika? Buvau vienam shmurikui nuvares, tai sake kaip ir viskas ok.
2015-04-02 16:48 wrote: diagnostika rodo tik elektrinius dalykus, o ir juos retas kuri moka suprasti skaičių gausoje. Toliau mechaniniai dalykai kaip purkštukų tikrinimas ant specialaus stendo, nes nuo jų labai priklauso kuro sąnaudos. Tačiau jiems tikrinti stendai kol kas tėra Vilniuje ir Kaune kiek žinau
2015-04-02 17:01 wrote: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
kvatrini, nežvenk, nes matau kad visiškai nenutuoki kur ir kaip tikrinami PD variklių purkštukai ir kam ta procedūra yra reikalinga ir kaip pakinta kuro sąnaudos, kai nueina purkštukų mikroninių skylučių cementacija. Vienas purkštukas gali padidint iki 0, 5 litro kuro sąnaudas. Tik retas kuris ryžtasi tai procedūrai, nes pinigų neturi. Purkštukų tikrinimas vieno kainuoja apie 17-20 €, o paskui dar kiekvienam sudedant reikalingos naujos tarpinės po 10€kiekvieam + plius darbo kaina. Ubagams tai dideli pinigai, kai visi įpratę pirkt šrotuose dėvėtus purkštukus nuo neva gerai dirbusių variklių
2015-04-02 18:37
2015-04-02 16:48 wrote: diagnostika rodo tik elektrinius dalykus, o ir juos retas kuri moka suprasti skaičių gausoje. Toliau mechaniniai dalykai kaip purkštukų tikrinimas ant specialaus stendo, nes nuo jų labai priklauso kuro sąnaudos. Tačiau jiems tikrinti stendai kol kas tėra Vilniuje ir Kaune kiek žinau
2015-04-02 17:01 wrote: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
2015-04-02 17:25 wrote: kvatrini, nežvenk, nes matau kad visiškai nenutuoki kur ir kaip tikrinami PD variklių purkštukai ir kam ta procedūra yra reikalinga ir kaip pakinta kuro sąnaudos, kai nueina purkštukų mikroninių skylučių cementacija. Vienas purkštukas gali padidint iki 0, 5 litro kuro sąnaudas. Tik retas kuris ryžtasi tai procedūrai, nes pinigų neturi. Purkštukų tikrinimas vieno kainuoja apie 17-20 €, o paskui dar kiekvienam sudedant reikalingos naujos tarpinės po 10€kiekvieam + plius darbo kaina. Ubagams tai dideli pinigai, kai visi įpratę pirkt šrotuose dėvėtus purkštukus nuo neva gerai dirbusių variklių
teisingai pasakita ir jo purkstukus kai kaskada klausiau tai sake i vilniu veza tikrint, o kas ten is srotu rankioja netikrine tai cia kaip loterija dar jai po viena kaitalioja is skirtingu auto tai taip pat apsurdas nes buna skirtingai atidirbe. jai jau zadi su auto daug nuvaziuot tai nauji be jokiu kalbu kartu su tarpiniu ir saibu komplektu.
2015-04-02 18:42
realiai PD variklių purkštukai Siemens, Delphi jau būna mirę po 200 000 km, Bosch dar atlaiko iki 300 000 geru kuru važinėjant
2015-04-02 18:42
tai pirkit tuos purkstukus pries kitus vadindami ubagais
2015-04-02 18:48
2015-04-02 08:59 wrote: tau keitė tandeminį siurblį kur stovi galvutės gale. Jis yra dvigubas ir kurui ir vakuumui. Tačiau jis kuro sąnaudoms nei kiek neitakoja. Kuro sąnaudas įtakoja purkštukai, degimo kampas ir ECU programa bei gaunami signalai iš temperatūrinių daviklių. Toliau yra dar daug smulkių niuansų pradedant ratų geometrija, stabdžių atleidimu, padangų pločiu bei batų sunkumu ant pedalo
2015-04-02 09:49 wrote: Vaziuoju pakankamai ramiai. Ar problemas, kurias išvardinai, nustato diagnostika? Buvau vienam shmurikui nuvares, tai sake kaip ir viskas ok.
diagnostika reik daryt pas normalius meistrus, o ne pas tuos kur klaidas nuskaito ir trina. reik varyt y trasa ar ant stendo ir daryt datalog ir po to ziuret kaip dirba tam tikri mazagai ant visokiu apkrovu cia tik normalus meistrai supranta sita reikala nes vien purkstuku darba ne bet kas supras nes ten begale skaiciuku:D, o neuzvestam motorui tai gali tik pamatyt ar apskritai tas purkstukas veikia ar neuzstringa adata
2015-04-02 18:53
2015-04-02 18:42 wrote: :lol:tai pirkit tuos purkstukus pries kitus vadindami ubagais
as tai nieko ubagais nevadinu, bet kai renkies is sroto purkstukus tai reik juos tikrint ar geri, o ne isiimt ir isidet ir poto vistiek kaskas kartais buna ir nezinai ar tie patys purkstukai ar dar kazkas ir taip kisi kisi pinigus ir ant galo sudas gaunas.
2015-04-02 20:14
2015-04-02 08:59 wrote: tau keitė tandeminį siurblį kur stovi galvutės gale. Jis yra dvigubas ir kurui ir vakuumui. Tačiau jis kuro sąnaudoms nei kiek neitakoja. Kuro sąnaudas įtakoja purkštukai, degimo kampas ir ECU programa bei gaunami signalai iš temperatūrinių daviklių. Toliau yra dar daug smulkių niuansų pradedant ratų geometrija, stabdžių atleidimu, padangų pločiu bei batų sunkumu ant pedalo
2015-04-02 09:49 wrote: Vaziuoju pakankamai ramiai. Ar problemas, kurias išvardinai, nustato diagnostika? Buvau vienam shmurikui nuvares, tai sake kaip ir viskas ok.
2015-04-02 16:48 wrote: diagnostika rodo tik elektrinius dalykus, o ir juos retas kuri moka suprasti skaičių gausoje. Toliau mechaniniai dalykai kaip purkštukų tikrinimas ant specialaus stendo, nes nuo jų labai priklauso kuro sąnaudos. Tačiau jiems tikrinti stendai kol kas tėra Vilniuje ir Kaune kiek žinau
Ačiū už info. Tai kaip suprantu reikia purkstukus pasitikrint. Keisti tik jei maniskiai blogi ir rekomenduotina keisti į naujus. Arba durti mashke ir ieškot ne liaudies mašinos. :)
2015-04-02 20:37
gal tu man atsakyk paprastesnį dalyką:

kaip tu matuoji savo mašinos kuro sąnaudas?
265 / 0
2015-04-02 20:52
Girdejau nauji dyzeliai taupo kura, bet netaupo pinigu... O iseina kad nieko jie netaupo
2015-04-02 20:57
2015-04-02 20:52 nexusss wrote: Girdejau nauji dyzeliai taupo kura, bet netaupo pinigu... O iseina kad nieko jie netaupo :thumbdown:
PD varikliai tikrai nėra iš tų, kur pasižymėtu dideliu ekonomiškumu kuro atžvilgiu
2015-04-03 11:43
2015-04-02 20:37 wrote: gal tu man atsakyk paprastesnį dalyką:

kaip tu matuoji savo mašinos kuro sąnaudas?
užpilu pilna baka, nuimu kilometraža, nuvažiuoju keli simtus km, užpilu vel pilna baka ir paskaičiuoju.
2015-04-03 11:49
2015-04-02 20:52 nexusss wrote: Girdejau nauji dyzeliai taupo kura, bet netaupo pinigu... O iseina kad nieko jie netaupo :thumbdown:
kazkada turejau senute audi...tiesiog neturėjau tada pinigu, o reikejo masinos nuvaziuoti nuo tasko A iki tasko B. Tai per 2 metus viena guoliuka uz 25lt pasikeiciau ir einamuosius dalykus. Viskas! pardaviau masina uz tiek pat kiek pirkau. Dabar matyt nepataikiau pirkdamas. ech...
2015-04-03 12:28
2015-04-02 20:52 nexusss wrote: Girdejau nauji dyzeliai taupo kura, bet netaupo pinigu... O iseina kad nieko jie netaupo :thumbdown:
2015-04-03 11:49 wrote: kazkada turejau senute audi...tiesiog neturėjau tada pinigu, o reikejo masinos nuvaziuoti nuo tasko A iki tasko B. Tai per 2 metus viena guoliuka uz 25lt pasikeiciau ir einamuosius dalykus. Viskas! pardaviau masina uz tiek pat kiek pirkau. Dabar matyt nepataikiau pirkdamas. ech... :smoke:
nepataikei nes pumpadusas, reikejo imt 81 arba 66 kW, maziau problemu butu..
7658 / 0
2015-04-03 12:49
2015-04-02 20:52 nexusss wrote: Girdejau nauji dyzeliai taupo kura, bet netaupo pinigu... O iseina kad nieko jie netaupo :thumbdown:
2015-04-03 11:49 wrote: kazkada turejau senute audi...tiesiog neturėjau tada pinigu, o reikejo masinos nuvaziuoti nuo tasko A iki tasko B. Tai per 2 metus viena guoliuka uz 25lt pasikeiciau ir einamuosius dalykus. Viskas! pardaviau masina uz tiek pat kiek pirkau. Dabar matyt nepataikiau pirkdamas. ech... :smoke:
2015-04-03 12:28 wrote: nepataikei nes pumpadusas, reikejo imt 81 arba 66 kW, maziau problemu butu..
cia dar klausimas.Tam NEpompaduzui kiek metu?Kokia rida?Nebent blogiausiu atveju yra bapkiu ir noro remontuot ir remontuot...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-04-03 21:01
2015-04-03 11:49 wrote: kazkada turejau senute audi...tiesiog neturėjau tada pinigu, o reikejo masinos nuvaziuoti nuo tasko A iki tasko B. Tai per 2 metus viena guoliuka uz 25lt pasikeiciau ir einamuosius dalykus. Viskas! pardaviau masina uz tiek pat kiek pirkau. Dabar matyt nepataikiau pirkdamas. ech... :smoke:
2015-04-03 12:28 wrote: nepataikei nes pumpadusas, reikejo imt 81 arba 66 kW, maziau problemu butu..
2015-04-03 12:49 maumas wrote: cia dar klausimas.Tam NEpompaduzui kiek metu?:lol:Kokia rida?Nebent blogiausiu atveju yra bapkiu ir noro remontuot ir remontuot...
daug km jie nuvaziuoja nera ka lyginti su naujesniais comon rail ar pd, kuriu resursas galbut kelis kartus mazesnis.. vazineju su vw 1.9 tdi 81 kw darbine, gavau ja kai buvo 320000 km rida, dabar jau 480000 km, prie variklio ranku nekista, keista dirzai, pakaitinimo zvakes, termostatas.. labai kantrus variklis..pigiai islaikoma masina.
2015-04-03 21:04
O del senumo tai 2000 metu masina buna tiek pd, tiek paprasti patikimesni 81 ar 66..tik skirtumas kad pastarieji kelis kartus pigiau islaikomi ir patvaresni..
7658 / 0
2015-04-03 21:11
2015-04-03 12:28 wrote: nepataikei nes pumpadusas, reikejo imt 81 arba 66 kW, maziau problemu butu..
2015-04-03 12:49 maumas wrote: cia dar klausimas.Tam NEpompaduzui kiek metu?:lol:Kokia rida?Nebent blogiausiu atveju yra bapkiu ir noro remontuot ir remontuot...
2015-04-03 21:01 wrote: daug km jie nuvaziuoja nera ka lyginti su naujesniais comon rail ar pd, kuriu resursas galbut kelis kartus mazesnis.. vazineju su vw 1.9 tdi 81 kw darbine, gavau ja kai buvo 320000 km rida, dabar jau 480000 km, prie variklio ranku nekista, keista dirzai, pakaitinimo zvakes, termostatas.. labai kantrus variklis..pigiai islaikoma masina.
del skaiciu, nebuk tikras.Sakyk "vis dar be problemu vaziuoja", bus arciau tiesos.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-04-03 21:18
2015-04-03 12:49 maumas wrote: cia dar klausimas.Tam NEpompaduzui kiek metu?:lol:Kokia rida?Nebent blogiausiu atveju yra bapkiu ir noro remontuot ir remontuot...
2015-04-03 21:01 wrote: daug km jie nuvaziuoja nera ka lyginti su naujesniais comon rail ar pd, kuriu resursas galbut kelis kartus mazesnis.. vazineju su vw 1.9 tdi 81 kw darbine, gavau ja kai buvo 320000 km rida, dabar jau 480000 km, prie variklio ranku nekista, keista dirzai, pakaitinimo zvakes, termostatas.. labai kantrus variklis..pigiai islaikoma masina.
2015-04-03 21:11 maumas wrote: del skaiciu, nebuk tikras.Sakyk "vis dar be problemu vaziuoja", bus arciau tiesos.
del skaiciu tikras, nes ji nuo naujos firmoj pirkta 2000 metais.Pries tai vazinejo direktoriaus pavaduotojas, o kai atejau dirbti, tas lizingu nauja pasieme, o sita man perdave.. Vaziuoja gerai, variklis dirba graziai, nesipurto, neklaksi, kuriasi lengvai esant ir dideliems salciams. Zada kita nupirkti, bet manau kol vaziuoja sita, valdzia tikrai nieko nekeis.. kalba eina apie ketvirta golf universala tdi 81 kW 2000 metu. Keista bet vienintele masina kuri nebuvo niekada pavedus. Visa kita aisku nieko geri, komforto nera, viskas nyku, paprasta, bet jeigu reikia tik vaziuoti is tasko A į B, tai viskas okey..
2015-04-03 21:20
2015-04-03 12:28 wrote: nepataikei nes pumpadusas, reikejo imt 81 arba 66 kW, maziau problemu butu..
2015-04-03 12:49 maumas wrote: cia dar klausimas.Tam NEpompaduzui kiek metu?:lol:Kokia rida?Nebent blogiausiu atveju yra bapkiu ir noro remontuot ir remontuot...
2015-04-03 21:01 wrote: daug km jie nuvaziuoja nera ka lyginti su naujesniais comon rail ar pd, kuriu resursas galbut kelis kartus mazesnis.. vazineju su vw 1.9 tdi 81 kw darbine, gavau ja kai buvo 320000 km rida, dabar jau 480000 km, prie variklio ranku nekista, keista dirzai, pakaitinimo zvakes, termostatas.. labai kantrus variklis..pigiai islaikoma masina.
nu jo, senienų kantrumas nepalyginamai didesnis

Your message