volvo s40/v50 nuo 2004m.

Created by maumas 2013-11-26
7658 / 0
2013-11-26 17:37
Gal kas turejot?Dyzeliai 2.0 ir 1.6 kartais ne prancuzu?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2013-11-26 19:47
Ei, kas nors!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2013-11-30 23:55
abu varikliai prancuziskai, abu su DPF filrais.Filtras kainuoja apie 3klt, galima ispjaut ir perprogramuot, TA praeina.Va kaip.pats klausiu.pats atsakau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-01 00:45
2013-11-30 23:55 maumas wrote: abu varikliai prancuziskai, abu su DPF filrais.Filtras kainuoja apie 3klt, galima ispjaut ir perprogramuot, TA praeina.Va kaip.pats klausiu.pats atsakau:lol:
Nieko, dabar visi žinos.Jau turbūt pirksi?
7658 / 0
2013-12-01 01:17
2013-11-30 23:55 maumas wrote: abu varikliai prancuziskai, abu su DPF filrais.Filtras kainuoja apie 3klt, galima ispjaut ir perprogramuot, TA praeina.Va kaip.pats klausiu.pats atsakau:lol:
2013-12-01 00:45 wrote: Nieko, dabar visi žinos.Jau turbūt pirksi?
atsoko fantazija, ypac dyzeliams visiems, nes dpf yra pas visas naujesnes, nuo kokiu 2004-2005m.Yra plonybiu ir su benzininiais varikliais.Tai dideles tepalo sanaudos ir iki 2003m. ETM defektas, plius sunkus duju irangos suderinimas, nes kompas leidzia tik apie 5% misinio paklaida.Kitoms masinoms-10-15%, taigi chek engine gali gadint nervus, o ir svylantys voztuvai ar sanaudos po 15-20ltr duju ne naujiena...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-09 16:17
2013-11-30 23:55 maumas wrote: abu varikliai prancuziskai, abu su DPF filrais.Filtras kainuoja apie 3klt, galima ispjaut ir perprogramuot, TA praeina.Va kaip.pats klausiu.pats atsakau:lol:
2013-12-01 00:45 wrote: Nieko, dabar visi žinos.Jau turbūt pirksi?
2013-12-01 01:17 maumas wrote: atsoko fantazija, ypac dyzeliams visiems, nes dpf yra pas visas naujesnes, nuo kokiu 2004-2005m.Yra plonybiu ir su benzininiais varikliais.Tai dideles tepalo sanaudos ir iki 2003m. ETM defektas, plius sunkus duju irangos suderinimas, nes kompas leidzia tik apie 5% misinio paklaida.Kitoms masinoms-10-15%, taigi chek engine gali gadint nervus, o ir svylantys voztuvai ar sanaudos po 15-20ltr duju ne naujiena...
Turiu 04m v50 2.0HDI jau apie pusę metų. Dpf filtrai stovi maždaug nuo 05 metų vidurio. Daugumoje 04 metų modeliuose nėra. Variklis yra Citroen ir Peugeot gaminys. Tie patys varikliai stovi 307 ir 407 taip pat C4 ir C5, kiek žinau yra ir ford focus ir c-max su tuo pačiu varikliu. Problematiškiausia vieta siemens kuro purkštukai, kurie nėra restauruojami kaip tarkim bosh. Taip pat sudėtinga pasikeisti pakaitinimo žvakes, nes reik nurinkt puse egr'o, taip kad jei keities geriau pirkt rimtesnes žvakes. Varikliui detalių galima rasti iš pežų, važiuoklė yra ford focuso, taip kad detalės irgi nėra brangios. 1.6 dyzelio geriau vengti, kiek žinau problematiškas variklis. 2.0d jei nenusipirksi uždrožtą yra gan patikimas, 100 kw traukia geriau nei skoda oktavija 103 kw, sąnaudos priklauso nuo važiavimo - užmiestyje pravažiavau 700 km su 4.8 litro dyzelio (90-110 km/h) , mieste svyruoja tarp 7-9 l.
7658 / 0
2013-12-09 16:40
2013-12-01 00:45 wrote: Nieko, dabar visi žinos.Jau turbūt pirksi?
2013-12-01 01:17 maumas wrote: atsoko fantazija, ypac dyzeliams visiems, nes dpf yra pas visas naujesnes, nuo kokiu 2004-2005m.Yra plonybiu ir su benzininiais varikliais.Tai dideles tepalo sanaudos ir iki 2003m. ETM defektas, plius sunkus duju irangos suderinimas, nes kompas leidzia tik apie 5% misinio paklaida.Kitoms masinoms-10-15%, taigi chek engine gali gadint nervus, o ir svylantys voztuvai ar sanaudos po 15-20ltr duju ne naujiena...
2013-12-09 16:17 wrote: Turiu 04m v50 2.0HDI jau apie pusę metų. Dpf filtrai stovi maždaug nuo 05 metų vidurio. Daugumoje 04 metų modeliuose nėra. Variklis yra Citroen ir Peugeot gaminys. Tie patys varikliai stovi 307 ir 407 taip pat C4 ir C5, kiek žinau yra ir ford focus ir c-max su tuo pačiu varikliu. Problematiškiausia vieta siemens kuro purkštukai, kurie nėra restauruojami kaip tarkim bosh. Taip pat sudėtinga pasikeisti pakaitinimo žvakes, nes reik nurinkt puse egr'o, taip kad jei keities geriau pirkt rimtesnes žvakes. Varikliui detalių galima rasti iš pežų, važiuoklė yra ford focuso, taip kad detalės irgi nėra brangios. 1.6 dyzelio geriau vengti, kiek žinau problematiškas variklis. 2.0d jei nenusipirksi uždrožtą yra gan patikimas, 100 kw traukia geriau nei skoda oktavija 103 kw, sąnaudos priklauso nuo važiavimo - užmiestyje pravažiavau 700 km su 4.8 litro dyzelio (90-110 km/h) , mieste svyruoja tarp 7-9 l.
jei fordas prikiso nagus, tai geriau apeit ratuSita sentencija ne del to, kad kiti taip mano, bet is asmenines patirties...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA

Your message