varikliu skirtumai VW 66 kW

Created by User 2013-12-23
2013-12-23 22:13
kuo skiriasi vw golf 99m 66kW nuo vw sharan 66kW varikliai?
2013-12-24 12:59
tvirtinimais , galbut pavaru dezem dar
2013-12-24 13:33
niekuom
2013-12-24 13:37
jeigu kalbam apie 4 golfo variklį 66 kw ir seną šarano 66 - tai jie visiškai skirtingi ir nič nieko nėra panašaus tarp jų.

Jei lygint 3 golfo variklį ir šarano tai golfo variklio į šaraną neidėsi, nes nebus reikalingų pagrindinių skylių variklio tvirtinimui.
2013-12-24 13:42
2013-12-24 13:37 wrote: jeigu kalbam apie 4 golfo variklį 66 kw ir seną šarano 66 - tai jie visiškai skirtingi ir nič nieko nėra panašaus tarp jų.

Jei lygint 3 golfo variklį ir šarano tai golfo variklio į šaraną neidėsi, nes nebus reikalingų pagrindinių skylių variklio tvirtinimui.
ar zmogus parase kad senesnis sharanas , kur tai atradai
2013-12-24 13:54
2013-12-24 13:37 wrote: jeigu kalbam apie 4 golfo variklį 66 kw ir seną šarano 66 - tai jie visiškai skirtingi ir nič nieko nėra panašaus tarp jų.

Jei lygint 3 golfo variklį ir šarano tai golfo variklio į šaraną neidėsi, nes nebus reikalingų pagrindinių skylių variklio tvirtinimui.
2013-12-24 13:42 wrote: ar zmogus parase kad senesnis sharanas , kur tai atradai:lol::lol::lol:
O pavuyzdziui i sena Transporteri 1, 6TD 1990m koks variklis tiktu?Teko matyti 81kw istatyta, tik idomu ar tinka tvirtininimai ir kokie dar varikliai tiktu?Uosvis turi kemperi syncro 1990m 1, 6td bet jau truputi pavarges variklis, sunkiai kuriasi bet tepalo dar neryja.Ar galima vietoj jo ikisti pvz 1, 9 benzinini arba 2, 5 benzinini is caravelle`s arbva 1, 8 ir seno pasato?
2013-12-24 14:07
2013-12-24 13:37 wrote: jeigu kalbam apie 4 golfo variklį 66 kw ir seną šarano 66 - tai jie visiškai skirtingi ir nič nieko nėra panašaus tarp jų.

Jei lygint 3 golfo variklį ir šarano tai golfo variklio į šaraną neidėsi, nes nebus reikalingų pagrindinių skylių variklio tvirtinimui.
2013-12-24 13:42 wrote: ar zmogus parase kad senesnis sharanas , kur tai atradai:lol::lol::lol:
2013-12-24 13:54 wrote: O pavuyzdziui i sena Transporteri 1, 6TD 1990m koks variklis tiktu?Teko matyti 81kw istatyta, tik idomu ar tinka tvirtininimai ir kokie dar varikliai tiktu?Uosvis turi kemperi syncro 1990m 1, 6td bet jau truputi pavarges variklis, sunkiai kuriasi bet tepalo dar neryja.Ar galima vietoj jo ikisti pvz 1, 9 benzinini arba 2, 5 benzinini is caravelle`s arbva 1, 8 ir seno pasato?
1, 9 td nesunkiai, 18 benza irgi, tik reiks visus kronsteinus persukt ir karteri keist, neaisku kaip ten su tepalo paemeju suburt iseitu.Paprasciausia tvarkyt sena motora
208 / 0
2013-12-24 15:07
2013-12-24 13:37 wrote: jeigu kalbam apie 4 golfo variklį 66 kw ir seną šarano 66 - tai jie visiškai skirtingi ir nič nieko nėra panašaus tarp jų.

Jei lygint 3 golfo variklį ir šarano tai golfo variklio į šaraną neidėsi, nes nebus reikalingų pagrindinių skylių variklio tvirtinimui.
2013-12-24 13:42 wrote: ar zmogus parase kad senesnis sharanas , kur tai atradai:lol::lol::lol:
2013-12-24 13:54 wrote: O pavuyzdziui i sena Transporteri 1, 6TD 1990m koks variklis tiktu?Teko matyti 81kw istatyta, tik idomu ar tinka tvirtininimai ir kokie dar varikliai tiktu?Uosvis turi kemperi syncro 1990m 1, 6td bet jau truputi pavarges variklis, sunkiai kuriasi bet tepalo dar neryja.Ar galima vietoj jo ikisti pvz 1, 9 benzinini arba 2, 5 benzinini is caravelle`s arbva 1, 8 ir seno pasato?
tikrai ideda i sena transporteri 1.9 tdi ne td i tdi, pats maciau gyvai.aisku tdi yra ideti daugiau reikalu, pravotke, kompas, skydelis.bet tikrai ideda, tik klausimas ar verta :)
2013-12-24 15:28
Gal ir verta tvarkyti bet kaip jusu manymu, ar pakaktu pakeisti ziedus.Mano galva ziedu keitimas tera laikinas sprendimas, kadangi , jei yra cilindre elipses formos isdilis, sues naujus ziedus gana greitia.Na po kokiu 5-8t km.Kaip geriau?Nezinau, nematavau kompresijos, gal pakaktu vien voztuvus ir velkeneli paskirstymo naujais pakeisti gal dar purkstukus ir ziedus kompresinius.Bet vien ziedus keisti tai nezinau:(O siaip investicija verta, nes T3 Geresni kaip masinos, ju vaziuokles aukstesnes, ypac syncriniuose , buna skietingu lygiu -kietumu -ilgiu spyruokles , galima isaukstint tai geras dalykas i zvejyba.Ten Syncro ir dar paaukstintas stogas buves kemperis.
2013-12-24 16:14
2013-12-24 13:37 wrote: jeigu kalbam apie 4 golfo variklį 66 kw ir seną šarano 66 - tai jie visiškai skirtingi ir nič nieko nėra panašaus tarp jų.

Jei lygint 3 golfo variklį ir šarano tai golfo variklio į šaraną neidėsi, nes nebus reikalingų pagrindinių skylių variklio tvirtinimui.
sharanas 1998m, o kokie skirtumai tarp golfo 4 66? kiek man aiskino kad siurbliai tai nesiskiria 10 laidu ir pas ta ir pas ana. o variki vizuoaliai ziurint tai pas 4 golfa aliuminis dangtelis skirtumas, tvirtinimas nezinau, gal skirtingas.
2013-12-24 19:14
2013-12-24 13:37 wrote: jeigu kalbam apie 4 golfo variklį 66 kw ir seną šarano 66 - tai jie visiškai skirtingi ir nič nieko nėra panašaus tarp jų.

Jei lygint 3 golfo variklį ir šarano tai golfo variklio į šaraną neidėsi, nes nebus reikalingų pagrindinių skylių variklio tvirtinimui.
2013-12-24 16:14 wrote: sharanas 1998m, o kokie skirtumai tarp golfo 4 66? kiek man aiskino kad siurbliai tai nesiskiria 10 laidu ir pas ta ir pas ana. o variki vizuoaliai ziurint tai pas 4 golfa aliuminis dangtelis skirtumas, tvirtinimas nezinau, gal skirtingas.
Ketvirto golfo variklis su aliuminiu dangteliu yra visiškai kitoks nei šarane 98 metų ar trečiame golfe ar pasate B4, nors kilovatai ir tie patys.
Be to visiškai skirtingos ir turbinos, kompai ir visa kita iki beveik paskutinio varžto.
Beje siurbliai irgi skiriasi, nes tavo šarane degimas statosi sukiojant siurblį iš korpuso, o ketvirto golfo siurblys tvirtinasi be sūkiojimo galimybės, o degimas reguliuojasi iš dvigubo siurblio škyvo ir nesvarbu kad jungtis turi tą patį kiekį laidų.

Tu geriau pasakyk ką nori daryt ar konstruot, tai pasakysiu tiksliai su kokiom problemom susidursi
2013-12-24 23:10
2013-12-24 15:28 wrote: Gal ir verta tvarkyti bet kaip jusu manymu, ar pakaktu pakeisti ziedus.Mano galva ziedu keitimas tera laikinas sprendimas, kadangi , jei yra cilindre elipses formos isdilis, sues naujus ziedus gana greitia.Na po kokiu 5-8t km.Kaip geriau?Nezinau, nematavau kompresijos, gal pakaktu vien voztuvus ir velkeneli paskirstymo naujais pakeisti gal dar purkstukus ir ziedus kompresinius.Bet vien ziedus keisti tai nezinau:(O siaip investicija verta, nes T3 Geresni kaip masinos, ju vaziuokles aukstesnes, ypac syncriniuose , buna skietingu lygiu -kietumu -ilgiu spyruokles , galima isaukstint tai geras dalykas i zvejyba.Ten Syncro ir dar paaukstintas stogas buves kemperis.
tai jei tvarkyt ne tik ziedus, gilzes remontines galima sudeti, stumuoklius su ziedais remontinius , galva perinkti, ir bus variklis kaip du kart naujas, o siaip 1.6td varikliai labai patikimi, del traukos galima siurbli atsisukti ir intercooleri isideti dar turbina pareguliavus galima 65-70kw tureti
2013-12-25 11:51
2013-12-24 15:28 wrote: Gal ir verta tvarkyti bet kaip jusu manymu, ar pakaktu pakeisti ziedus.Mano galva ziedu keitimas tera laikinas sprendimas, kadangi , jei yra cilindre elipses formos isdilis, sues naujus ziedus gana greitia.Na po kokiu 5-8t km.Kaip geriau?Nezinau, nematavau kompresijos, gal pakaktu vien voztuvus ir velkeneli paskirstymo naujais pakeisti gal dar purkstukus ir ziedus kompresinius.Bet vien ziedus keisti tai nezinau:(O siaip investicija verta, nes T3 Geresni kaip masinos, ju vaziuokles aukstesnes, ypac syncriniuose , buna skietingu lygiu -kietumu -ilgiu spyruokles , galima isaukstint tai geras dalykas i zvejyba.Ten Syncro ir dar paaukstintas stogas buves kemperis.
2013-12-24 23:10 wrote: tai jei tvarkyt ne tik ziedus, gilzes remontines galima sudeti, stumuoklius su ziedais remontinius , galva perinkti, ir bus variklis kaip du kart naujas, o siaip 1.6td varikliai labai patikimi, del traukos galima siurbli atsisukti ir intercooleri isideti dar turbina pareguliavus galima 65-70kw tureti
nuo kada gilzuojami tie seni varikliai?

Pažėręs jų daug esu, bet gilzių nei viename nemačiau
2013-12-26 12:07
2013-12-24 13:37 wrote: jeigu kalbam apie 4 golfo variklį 66 kw ir seną šarano 66 - tai jie visiškai skirtingi ir nič nieko nėra panašaus tarp jų.

Jei lygint 3 golfo variklį ir šarano tai golfo variklio į šaraną neidėsi, nes nebus reikalingų pagrindinių skylių variklio tvirtinimui.
2013-12-24 16:14 wrote: sharanas 1998m, o kokie skirtumai tarp golfo 4 66? kiek man aiskino kad siurbliai tai nesiskiria 10 laidu ir pas ta ir pas ana. o variki vizuoaliai ziurint tai pas 4 golfa aliuminis dangtelis skirtumas, tvirtinimas nezinau, gal skirtingas.
2013-12-24 19:14 wrote: Ketvirto golfo variklis su aliuminiu dangteliu yra visiškai kitoks nei šarane 98 metų ar trečiame golfe ar pasate B4, nors kilovatai ir tie patys.
Be to visiškai skirtingos ir turbinos, kompai ir visa kita iki beveik paskutinio varžto.
Beje siurbliai irgi skiriasi, nes tavo šarane degimas statosi sukiojant siurblį iš korpuso, o ketvirto golfo siurblys tvirtinasi be sūkiojimo galimybės, o degimas reguliuojasi iš dvigubo siurblio škyvo ir nesvarbu kad jungtis turi tą patį kiekį laidų.

Tu geriau pasakyk ką nori daryt ar konstruot, tai pasakysiu tiksliai su kokiom problemom susidursi
nusimato pakeitimas, nes trauka jau mazeja.o kiek zinau tai golfo variklis 66kw sustiprintas kaip 81 kw, ir be to tas variklis atlaiko labaiau apsukas. nes voztuvai su 2 spyruoklem. ar teisingai informuotas?
2013-12-26 21:07
tavo vietoje net nepradėčiau tiek kantrybės atžvilgiu tiek pinigų. Ne viskas taip paprasta kaip atrodo.

Žinau, yra šiame forume "gudrių" kurie pasakys isidėsi be vargo, bet aš sakau kad turėsi ilgą galvos skausmą, jei bandysi dėt 4 golfo motorą. Pavyzdžiui trečio golfo net neidėsi kaip jau minėjau. Sprest tau
2013-12-27 12:06
2013-12-26 21:07 wrote: tavo vietoje net nepradėčiau tiek kantrybės atžvilgiu tiek pinigų. Ne viskas taip paprasta kaip atrodo.

Žinau, yra šiame forume "gudrių" kurie pasakys isidėsi be vargo, bet aš sakau kad turėsi ilgą galvos skausmą, jei bandysi dėt 4 golfo motorą. Pavyzdžiui trečio golfo net neidėsi kaip jau minėjau. Sprest tau
tai viskas ok, pakomentuok savo atsakyma konkreciau, kur kokie skirtumai.juk tas mane ir domina.

Your message