variklio cipavimas

Created by User 2010-09-10
2010-09-10 16:39
sveiki.gal kas zino ar eina i benzinini motora ideti koki cipa ar turbina ir kiek tai kainuotu
2010-09-10 17:03
opel vectra 1998m 1.8 ecotec , ,, ar tokem motorui eitu cipsa deti , , ir koke kaina to malonumo ir kiek kilovatu butu po cipavimo jai db 85kw
2010-09-10 19:55
jei nededant turbos tai "cipavimas" mazai naudos duos. galima paankstinti degimo kampa ir pariebinti kazkiek misini, bet tada turesi pilti tik auksciausio oktano kura, arba toki kokiam pritaikys degimo kampa. galima aisku su metanolio/vandens ipurskimu zaisti, bet uzspiisi pildyti metanoli, jei pastoviai ipurskines.



jei nori kazko daugiau - dedi laisva ismetima, laisvesni isiurbima, spaudi galva, ir darai atitinkama programa (cipuoji). tada galima daugiau ispesti, bet siaip.. jei darysi rimtai tai kainuos nemaziau nei turbos idejimas, o efektas bus panasus, kaip turbos idejimas i stockini varikli - puciant ne daugiau kaip 6 psi (0.4 - 0.5 bar) boosto.
2010-09-10 22:03
na tai o kiek ta turbina bei jos idejimas kainuotu?
2010-09-10 23:19
2010-09-10 19:55 wrote: jei nededant turbos tai "cipavimas" mazai naudos duos. galima paankstinti degimo kampa ir pariebinti kazkiek misini, bet tada turesi pilti tik auksciausio oktano kura, arba toki kokiam pritaikys degimo kampa. galima aisku su metanolio/vandens ipurskimu zaisti, bet uzspiisi pildyti metanoli, jei pastoviai ipurskines.



jei nori kazko daugiau - dedi laisva ismetima, laisvesni isiurbima, spaudi galva, ir darai atitinkama programa (cipuoji). tada galima daugiau ispesti, bet siaip.. jei darysi rimtai tai kainuos nemaziau nei turbos idejimas, o efektas bus panasus, kaip turbos idejimas i stockini varikli - puciant ne daugiau kaip 6 psi (0.4 - 0.5 bar) boosto.
"turesi pilti tik auksciausio oktano kura" turi omeny 98, ar koki specialu?

2010-09-11 03:40
praktiskiausia 98, bet jei gali gauti aukstesnio oktano, arba purski metanolio/vandenio misini tada tam oktanui ir padarys programa - paankstins degimo kampa iki kiek imanoma be detonacijos. is ko daugiausiai ir buna naudos "cipuojant" atmosferini. turbiniam irgi tas turi itakos, bet dazniausiai labiau apsimoka pakelti turbo slegi, kiek leidzia turbokompresoriaus efektyvumas, dadeti pakankamai kuro, kad oro/kuro misinys butu "saugioj zonoj" ir tada jau zaisti su degimo kampu.
2010-09-11 03:51
turbinimo kaina gali buti labai ivairi, nes priklauso ar pats darysies ar imsi turbo rinkini..



ir jei pats darysies priklauso ar imsi nauja turbina ar naudota, ar jis su isoriniu wastegate'u ar integruotu ir t.t.



pigiausias variantas jei darysies pats, turba naudota, kompas necipuotas (papildomam kurui galima naudoti FMU, kuris kelia kuro slegi priklausomai nuo turbo slegio santykiu 1:12 - 1bar turbo slegio kuro slegis pakyla 12bar) tai gali tilpti i 1000 - 1500lt, bet gali buti labai nesaugus variantas.. nes degimo kampas bus gamyklinis - gerokai per ankstyvas turbai, aisku variklis kazkiek kompensuos, kai pamatys detonacija



jei imsi rinkiny su naujom dalim ir cipuotu kompu arba piggybacku tai gali buti iki 7500lt ir daugiau. jau nekalbant jei noresi rimtos galios, tada reiktu arba kaltiniu stumokliu zemesnes kompresijos, kaltiniu svaistikliu kas tikrai nepigu.



geriau apsimoketu keisti varikli i turbini ir "cipuoti".. jei yra toks variantas.
2010-09-11 09:02
Imho jei auto atmosferiniu varikliu, geriau tobulint tą patį be turbinos, nes nebūtina bus viską vienu metu bus sukraut, galėsi keist palaipsniui dėt viską.



Dar vienas būdas dėt no sistemą, gausi papildomai ~50ag, bet dujų užteks kokioms 200sek, paskui vėl reiks pildyt, o ir variklį sugadinsi, jei laikysi dujas įjungtas. Kainos dujų nežinau, reikia overboosted'o klaust, nes moderna laiko kainas dideles, kitas būdas, pirkt per ebay, kas išeis tikrai pigiau.



Galų gale, visiškai sutinku su overboosted'u, kad geriausia keist varikli į turbininį arba dar geriau visą auto į turbininį pvz.: 200sx, nes tiuningas tokio variklio yra paprastesnis ir pigiau keliama galia.
2010-09-11 11:40
o kaip del automobiliniu duju?ju oktaninis skaicius juk didesnis, :D:D:D
2010-09-11 23:54
bet palaipsniui tobulinant atmosferini reikia po kiekvieno rimtesnio naujo tobulinimo (paskirstymo velenai, spausta galva, ismetimas) daryti "cipavima" t.y. pritaikyti programa pasikeitusiam variklio efektyvumui (VE). tai nebeda jei pats turi iranga (taip pat nora, sugebejimus ir laika) ECU perprogramavimui, bet jei kiekviena karta varysi daryti custom tune, tai kainuos daug..



kas del N2O tai ideti ir paciam nesunku sausa sistema, bet ji labai nesaugi. slapia sistema kazkiek sunkiau ideti, bet daug saugiau, nes misinys neislieses jei gerai istatyta. kainos sistemu nuo $300 - $600, pildymas budavo 300lt anksciau, priklausomai nuo baliono talpos.



bet i atmosferini varikli N2O yra labai pavojinga, nes stumokliai gali neatlaikyti degimo temperaturos ir pradeti lydytis.. nes jie yra is kitokio lydynio nei kaltiniai.. ir svaistikliai gali neatlaikyti ir arba sulinkti arba luzti ir iseiti pro bloko siena. jei deti "tvarkingai" N2O sistema tai reiketu surasti buda pavelinti degima kai purski, kad degimo temperatura butu zemesne. tik del to, jei ismetimas laisvas, ir nera turbos, gali pradeti saudyti is ismetimo, arba sauti i isiurbima. ir patikek, kai sauna, kai purski N2O pasekmes buna daug prastesnes nei kai sauna LPG :D
2010-09-12 00:15
su dujom neteko susidurti, nes pas mus ju tiesiog nera. bet manau ju reiketu daug daugiau, nes ju energetine verte yra zmesne nei benzino ir jos yra retesnes.

Your message