SVEIKI norejau paklausti kaip audi b4 2.0E 85kw draugauja su dujom
Created by
User
2010-05-26
User
2010-05-26 17:14
sveiki norejau paklausti kaip audi b4 2.0 benzinas 85kw draugauja su dujom, ar saudo ar ne, ir audi c4 2.0 benzas 85kw ir 2.0 74kw kaip jie draugauja su dujom, ruosiuosi kaskury varijanta pirkti todel duomiuosi apie dujas.dekui uz info
User
2010-05-26 19:33
galiu pasakyt kad draugauja puikiai pats turejau b4 quattro 2, 0 85kw kol turejau nzn dujos nesove ne karto. bet ant duju labai ir nedrozdawau. tik man ji daugokai imdavo 11-13 trasoj.. ziema mieste wiena kart net apie 20 suede.. o siaip motorai geri ir labai pigiai islaikomi. bet c4 audei sitas motoras manau per silpnas.
maumas
7656 / 0
2010-05-26 20:45
Audi 74kw 2.0 yra mono ipursk., tad su dujomis draugauja labai gerai, tinka papigiaiska iranga.85kw 2.0L yra elektron. ipurskimas, tad geriau su 4 kartos iranga, nors daug kas vazineja su papigiaiska.Tokiu atveju suvio rizika islieka.Bendradarbiui sove, tai oro zarna ir oro filtro deze sudauze.Jei manote, kad jus tenkina tai, tai kodel ne
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-26 22:07
2010-05-26
19:33 wrote:
galiu pasakyt kad draugauja puikiai pats turejau b4 quattro 2, 0 85kw kol turejau nzn dujos nesove ne karto. bet ant duju labai ir nedrozdawau. tik man ji daugokai imdavo 11-13 trasoj.. ziema mieste wiena kart net apie 20 suede.. o siaip motorai geri ir labai pigiai islaikomi. bet c4 audei sitas motoras manau per silpnas. :)
draugelis turejo audi c4 2.0 74kw nu vazevau tai man tos traukos uzteko, beto savo draugei zadu pirkti ja tai manyciau jai tos traukos nereikia daug, pana vazineja negreitai ir atsargiai tai turetu uztekti tik kad labai mazas pasirinkimas c4 su tokiu varikliu, o su 2.3 nenoriu girdejau dauk problemu buna sau dujom
User
2010-05-26 22:12
2010-05-26
20:45 maumas wrote:
Audi 74kw 2.0 yra mono ipursk., tad su dujomis draugauja labai gerai, tinka papigiaiska iranga.85kw 2.0L yra elektron. ipurskimas, tad geriau su 4 kartos iranga, nors daug kas vazineja su papigiaiska.Tokiu atveju suvio rizika islieka.Bendradarbiui sove, tai oro zarna ir oro filtro deze sudauze.Jei manote, kad jus tenkina tai, tai kodel ne:)
galvoju ir apie b4 2.0 66kw gidejau kad labai pukiai draugauja su dujom bet irgi labai mazas pasirinkimas su tokiais varikliai.o b4 2.0 su 85kw tai pilna o jaigu y kolektoriu ystatyciau apsauginius votuvus suviai turetu pasekmiu ar ne?o ta 4 kartos duju yranga cia ta vadinama taskine ar klystu?
maumas
7656 / 0
2010-05-26 22:14
Taip, surast gera audi c4 74kw nera lengva, teko vos kelias matyt.Del traukos, tai tikrai uztenka, visgi 100ag, nebent yra potraukis lekt, tada tikrai nera ko tokios ziuret
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7656 / 0
2010-05-26 22:22
Deividasss'ai, visi apsauginiai voztuvai tik palengvina suvio pasekmes, o ne padeda isvengt pacio suvioB4 66kw su mono purskalu yra beveik identiska c4 74kw.Pats vazineju b4 66kw...Beje, ta voztuva stato i oro filtro deze...4 kartos iranga vadinama ir taskine, ir tiesiogine, ir sekvencine
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-26 22:46
2010-05-26
22:22 maumas wrote:
Deividasss'ai, visi apsauginiai voztuvai tik palengvina suvio pasekmes, o ne padeda isvengt pacio suvio:)B4 66kw su mono purskalu yra beveik identiska c4 74kw.Pats vazineju b4 66kw...Beje, ta voztuva stato i oro filtro deze...4 kartos iranga vadinama ir taskine, ir tiesiogine, ir sekvencine:)
nu b4 arba c4 zadu pirkti kaskur uz 5000lt, tai dar deti tiesiogine duju yranga uz 1500-2000lt tai perziauru.uz 7000 tai jau c4 2.5tdi nebloga nuperki, bet merginai dyzelio nenoriu pirkti nes jie reikalaja ypatingos prieziuros o jai to atlikti nelabai pavyks
User
2010-05-26 22:49
tai teks ieskoti b4 2.0 66kw arba c4 su 2.0 74kw.o ant b4 buna tokiu varikliu 2.0 74kw?
maumas
7656 / 0
2010-05-26 22:53
2010-05-26
22:49 wrote:
tai teks ieskoti b4 2.0 66kw arba c4 su 2.0 74kw.o ant b4 buna tokiu varikliu 2.0 74kw?
Nu neee...Manau, kad ten skiriasi tik purkstuko "skyle" ir valdymasB4 su 66kw 2.0 gali uz 3600-4000lt paimt gera, ypac sedana, tik neskubek
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-26 23:02
man sedanai nelabai noreciau universalo tik dar reik drauge pricesinti kad universalas geriausunkus dalykas bet ymanomaszinau kad turi dvi b4 universalus, gal patartum y ka reiketu atkreipti demesy tokia perkant as pats tai apie dyzelius daugiau nusimanau
maumas
7656 / 0
2010-05-26 23:14
Jei apie b4ATIDZIAI apziuret kebula, nes visgi metai savo daro.Rudziu pasitaiko net ir apie stiklus ir kitokiose "pagerintose" vietose.Vairo koloneles gumine apsauga(12lt) ir salnikas.Atraminiai guoliai(50lt 2vnt boge).Kartais dvesia ventiliatoriaus varzynas ir lieka tik greiciausias rezimas.Dideliu ligu kaip ir nera beskei, bet vertetu atidziai rinktis, kaip beje ir visas senas masinasBeje b4 avant tikrai nera erdvi, o sedano sedynes atsilenkia i prieki ir pasiguldo, tad netoks jau didelis skirtumas tarp sedano ir avant...del variklio, to 66kw, tai dideliu nesamoniu kaip ir nesutikau.Priekiniai salnikai 12lt 3vnt, dirzas skirst.-30lt, oro filtras apie 15-20lt, tepalo 12-15lt, daugiau kaip ir nieko nekeiciau, nu dar zvakes po 8lt/vnt, salenbloku kainos nezinau...Benzo siublys vemo 180lt, teko keist i nauja, nes lauzynuose neradau...Galinio dangcio amortikai-40lt....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-26 23:25
na o tam 2.0 66kw.daro tas tikrinimo budas kanors ar ne, cia turiu omeny kai uzkurtam varikliu atsukus tepalu propke variklis uzgesta ar pridusta
maumas
7656 / 0
2010-05-26 23:33
2010-05-26
23:25 wrote:
na o tam 2.0 66kw.daro tas tikrinimo budas kanors ar ne, cia turiu omeny kai uzkurtam varikliu atsukus tepalu propke variklis uzgesta ar pridusta
Geriau tepalo spaudima pamatuot su manometru, zinau kas pagegiuose turi, dar kompresija, tai bus tikriau negu burt is "pridusimo"As matavau neseniai 5.5 bar prie kokiu 40 laipsn. temp. variklio....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-26 23:44
2010-05-26
23:14 maumas wrote:
Jei apie b4:)ATIDZIAI apziuret kebula, nes visgi metai savo daro.Rudziu pasitaiko net ir apie stiklus ir kitokiose "pagerintose" vietose.Vairo koloneles gumine apsauga(12lt) ir salnikas.Atraminiai guoliai(50lt 2vnt boge).Kartais dvesia ventiliatoriaus varzynas ir lieka tik greiciausias rezimas.Dideliu ligu kaip ir nera beskei, bet vertetu atidziai rinktis, kaip beje ir visas senas masinas:)Beje b4 avant tikrai nera erdvi, o sedano sedynes atsilenkia i prieki ir pasiguldo, tad netoks jau didelis skirtumas tarp sedano ir avant...del variklio, to 66kw, tai dideliu nesamoniu kaip ir nesutikau.Priekiniai salnikai 12lt 3vnt, dirzas skirst.-30lt, oro filtras apie 15-20lt, tepalo 12-15lt, daugiau kaip ir nieko nekeiciau, nu dar zvakes po 8lt/vnt, salenbloku kainos nezinau...Benzo siublys vemo 180lt, teko keist i nauja, nes lauzynuose neradau...Galinio dangcio amortikai-40lt....
Jei rasi rudziu netiks automobilis, jei bus perdazyta, bijosi pirkt, bo gal pasleptas koks dauzimas..jei ant kokiu duru ar sparno bus ta rudele, tai patikimumui ar traukai reiksmes nebus
kitaip ilgai ir nuobodziai ieskosi tokios, o gal ir isvis nerasi, na nebent koki kita modeli is salono.
o awantas nebutu prigalvotas, jei skirtumo nebutu nuo sedano idomi cia mintis
kitaip ilgai ir nuobodziai ieskosi tokios, o gal ir isvis nerasi, na nebent koki kita modeli is salono.
o awantas nebutu prigalvotas, jei skirtumo nebutu nuo sedano idomi cia mintis
maumas
7656 / 0
2010-05-27 15:36
Kokiu cia minciu, pasiziurek naturoje, marketinga toki girdejai?Kai as daznai prikisu masina iki pat stogo, tai man avant gerai, bet siaip bagazinej zapaske normali, isimetu irankiu deze, ir tos vietos nelieka.Visgi cia audi 80, o ne mersas 124, 210 ar kokia omega....Odel rudziu, tai nesiulyciau taip visiskai ranka numot i jas.Nes kai prarudys kur salia priekinio stiklo, tai vazineti teks su kaliosais
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-27 23:34
2010-05-26
23:25 wrote:
na o tam 2.0 66kw.daro tas tikrinimo budas kanors ar ne, cia turiu omeny kai uzkurtam varikliu atsukus tepalu propke variklis uzgesta ar pridusta
2010-05-26
23:33 maumas wrote:
Geriau tepalo spaudima pamatuot su manometru, zinau kas pagegiuose turi, dar kompresija, tai bus tikriau negu burt is "pridusimo":)As matavau neseniai 5.5 bar prie kokiu 40 laipsn. temp. variklio....
jai nepaslaptis kas pagegiuose turi ta manometra
User
2010-05-28 03:17
is kur jus traukiat kas draugauja su dujom ir kas nedraugauja. audi c3 8metus atvazineta 2l 85kw buvo issove bendrai gal 5 kokius kartus pasekmes sulankstyta plokstele krabe pakeitimas 20min kaina max 5lt, ir issove del netvarkingu kitu prietaisu. dabar metai laiko c4 2.3 98kw nei karto nebuvo issove, kad ir issautu tai ant isiurbimo kolektoriaus stovi vostuvas, pas kitas 2 buna cia nuo zmogaus poreikiu priklauso. o seip beveik visi tie paprasti audi varikliai su dujom draugauja ir nieko jiems neatsitinka.
(paprasti-ne turbo)
(paprasti-ne turbo)
User
2010-05-28 22:14
karta vazevom su draugeliu y vilniu audi c4 2.3 matoras nakty gryzdami is vilniaus sustojom degalinej atsigerti nusipirkti, kurem ir sove atidarom kapota o abudu apsauginius voztuvus isove lauk.tai draugelis nakty atvazevo partemti 200kmvot deltokiu priezasciu ir klausem kurie varikliai draugauja gerai su dujom kurie nelabai.beto tie 2.3 variklei nekokie del savo mehaninio ypurskimo ir dazniausiai ydejus dujas benzas uzlustai, tvarkimas vel papildomos islaidos tai jau geriau paieskoti paprastesnio variklio beto traukos man didelios nereike svarbu kad nedau rytu ir viskas
User
2010-05-29 00:58
jeigu jas reguliuoti ir priziureti niekas ten nesaudo, atsiminkit zmones dujos yra pigiam vaziavimui o ne benzino papildas kad masina geriau trauktu, vazinek su tom dujom ramiai, priziurek ir laikys jos. o jei ne paslaptis del ko issove issiaiskinot? gal ne del to jog dujos o del kitu prietaisu neveikimo. tvarkingos dujos nesaudo, o jei sauna reiskias kazkas netvarkoi...
User
2010-05-29 01:31
Saudo aisku, gi pigiai su dujom vazinejant ne keisi zvakiu, cia lisni 20 lt, ziurek jau ir ekonomijos neliks. Ir ne duok dieve jei reiktu pakesti zvakiu laidus, jau ant duju ziurek ir vaziot neapsimokes. Dujos taupems vairuotojams!!!
User
2010-05-29 01:56
imk trecia golfa su dujom ir bus gerai.kam ta audine..
User
2010-05-29 09:28
Visiškai nesvarbu koksai variklis daug daugiau svarbesnis šeimininkas kiek galės prižiurėti ta varikli dujos yra jautresnės tik pradėjo traukti pašalini ora pro kokia tarpine ar purkštukus ir variklis jau nebenori dirbti tuoj burbuliuoja, šaudo o ant benzo net sunku suprasti kad kažkas blogai nes kitokia kuro padavimo sistema taipat ir su uždėgimo sistema skriejikas;dangtelis;laidai;žvakės tokie dalykai keičiami dažniau nei su benzu jei neprižiurėsi joksai variklis nedirbs normaliai
User
2010-05-29 12:27
2010-05-29
01:56 wrote:
imk trecia golfa su dujom ir bus gerai.kam ta audine..
kad golfas labai puna kad ir koks bebutu priziuretas, ir seip barska tarska jie ko nepalyginsi su audi.
User
2010-05-29 13:11
2010-05-29
00:58 wrote:
jeigu jas reguliuoti ir priziureti niekas ten nesaudo, atsiminkit zmones dujos yra pigiam vaziavimui o ne benzino papildas kad masina geriau trauktu, vazinek su tom dujom ramiai, priziurek ir laikys jos. o jei ne paslaptis del ko issove issiaiskinot? gal ne del to jog dujos o del kitu prietaisu neveikimo. tvarkingos dujos nesaudo, o jei sauna reiskias kazkas netvarkoi...
nezinau nesidomejau delko jam ten sove, as asmeniskai pies dujas, todel ir vazineju tik su dyzeliu
User
2010-05-29 13:19
2010-05-29
01:31 wrote:
Saudo aisku, gi pigiai su dujom vazinejant ne keisi zvakiu, cia lisni 20 lt, ziurek jau ir ekonomijos neliks. Ir ne duok dieve jei reiktu pakesti zvakiu laidus, jau ant duju ziurek ir vaziot neapsimokes. Dujos taupems vairuotojams!!!
nu jus ydomus biski, kam pvz.pirkti varikli 2.3 arba 2.0 su ypurskimais ir juos ten priziureti labiau negu dyzeliny varikly, su jais daug papildomu islaidu, neduok dieve sove kokius oro matuokly sudauze, filtro deze, po suvio ziurek delko sove, keisk laidus zvakes, ir velnes zino po kiek laiko vel prades saudyti, paskui reguliuok kas menesy, viska suskaiciavus gaunasi pigiau vien ant bezo vaziuoti ir vargo nematai, as tai geriau pasijamu karboratoriny 1.8 varikly arba 2.0 mono purskala kur nesaudo ir nereik ten nieko perdauk reguliuoti.su dujom vistiek nepalakstysi ir nereike tos traukos afigenos svarbu kad vaziuotu
User
2010-05-29 13:22
2010-05-29
01:56 wrote:
imk trecia golfa su dujom ir bus gerai.kam ta audine..
vot tam kad tie golfai puna aisku pigu jy islaikyti galvojau ir apie golfa bet geras golfas 4 duru 4000lt, tai as geriau audi b4 uz tiek pat nuperku detales biski prangesnes bet bent jau nepna jos
User
2010-06-04 14:51
2010-05-29
01:31 wrote:
Saudo aisku, gi pigiai su dujom vazinejant ne keisi zvakiu, cia lisni 20 lt, ziurek jau ir ekonomijos neliks. Ir ne duok dieve jei reiktu pakesti zvakiu laidus, jau ant duju ziurek ir vaziot neapsimokes. Dujos taupems vairuotojams!!!
2010-05-29
13:19 wrote:
nu jus ydomus biski, kam pvz.pirkti varikli 2.3 arba 2.0 su ypurskimais ir juos ten priziureti labiau negu dyzeliny varikly, su jais daug papildomu islaidu, neduok dieve sove kokius oro matuokly sudauze, filtro deze, po suvio ziurek delko sove, keisk laidus zvakes, ir velnes zino po kiek laiko vel prades saudyti, paskui reguliuok kas menesy, viska suskaiciavus gaunasi pigiau vien ant bezo vaziuoti ir vargo nematai, as tai geriau pasijamu karboratoriny 1.8 varikly arba 2.0 mono purskala kur nesaudo ir nereik ten nieko perdauk reguliuoti.su dujom vistiek nepalakstysi ir nereike tos traukos afigenos svarbu kad vaziuotu
Laidais ir zvakem reikia pries dedant dujas pasirupinti..ir reguliuot ten kur ismano, patys kai prisireguluoja del to 1ltr duju, tai vazineja "smagiai" paskui.
User
2010-06-04 21:05
jei jau tema pletojasi b4 kryptimi, tai noreciau paklausti gal kas keite ar zino kiek granatos kainuoja sitam modeliui 2.0E?
User
2010-06-05 04:31
2010-06-04
21:05 wrote:
jei jau tema pletojasi b4 kryptimi, tai noreciau paklausti gal kas keite ar zino kiek granatos kainuoja sitam modeliui 2.0E?
gera granata apie 60lt turetu kainuoti
User
2010-07-07 19:38
Mano audine tikrai su dujom draugauja (b4 2.0 85 kw) dujos brc.. tai jokiu problemu neturiu, traukia kaip benzas.. tik pradzioi kai isimeciau iranga, po kokios savaites pradejo trukcioti masina.. nuvariau i servisa pasake pasikeist zvakes ir zvaklaidzius.. pasikeiciau.. vel tas pats nuvarau vel.. knisosi prie masinos gal kokia valanda.. tada klausia: kur dujas pili? sakau *******, sako tada viskas aisku, pilk didesnese degalinese (statoil, lukoil..) ir vargo neturesi.. paklausiau patarimo ir db vaziuoju ir dziaugiuosi
User
2011-03-03 20:06
Suėda opro srauto matuoklę pastoviai dujos
maumas
7656 / 0
2011-03-03 20:11
2011-03-03
20:06 wrote:
Suėda opro srauto matuoklę pastoviai dujos
Tai cia kaip minimum, bet pirmos kartos iranga.Ir apskritai, tokia iranga siuolaikinei masinai yra peilis...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-03-03 20:33
2011-03-03
20:06 wrote:
Suėda opro srauto matuoklę pastoviai dujos
.......pasakyk dar daugiau juoku, blet o tu geras medis........
User
2011-03-03 20:34
2011-03-03
20:06 wrote:
Suėda opro srauto matuoklę pastoviai dujos
2011-03-03
20:33 wrote:
.......pasakyk dar daugiau juoku, blet o tu geras medis........:lol:
ir viena kas tas OPRO MATUOKLE??????????cia gal naujas tavo itasas kuri isbandei ant savo metalo lauzo su 4 mediniais ratais
pumpkin
1687 / 0
2011-03-03 20:44
2011-03-03
20:06 wrote:
Suėda opro srauto matuoklę pastoviai dujos
2011-03-03
20:33 wrote:
.......pasakyk dar daugiau juoku, blet o tu geras medis........:lol:
2011-03-03
20:34 wrote:
ir viena kas tas OPRO MATUOKLE??????????cia gal naujas tavo itasas kuri isbandei ant savo metalo lauzo su 4 mediniais ratais:lol::lol:
o kas tas ITASAS
Your message |
|